SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou ik wel doen als je niet alleen je tieten liet zienquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Voor verdere uitleg kan je me gerust videobellen
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:38 schreef PlayingWithFire het volgende:
Zit tussendoor te leren, Shht. Niet zoveel geluid maken.
Wil ook wel m'n sterke punten laten zien maar dan hebben we het over andere soort camsessiequote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Zou ik wel doen als je niet alleen je tieten liet zien
Haha, tentamen over 8 uur en 50 minutenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:38 schreef PlayingWithFire het volgende:
Zit tussendoor te leren, Shht. Niet zoveel geluid maken.
Ik om 12 uur.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:39 schreef Peunage het volgende:
[..]
Haha, tentamen over 8 uur en 50 minuten
Che is familie van Mr. & Mrs. Pipe van Ren & Stimpy, hun hoofd zag je ook nooit...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Zou ik wel doen als je niet alleen je tieten liet zien
Ik sta wel open voor mmf.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
En mij valse hoop geven. Deze chick
Ik ga mezelf in slaap fappen
Waar wacht je op? Crip doet alleen aan hooggeleide g's.quote:
Heb Crip al onder de duim.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waar wacht je op? Crip doet alleen aan hooggeleide g's.
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
En mij valse hoop geven. Deze chick
Ik ga mezelf in slaap fappen
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Che is net als Mr. & Mrs. Pipe bij Ren & Stimpy, hun hoofd zag je ook nooit...
[ afbeelding ]
Kom niet aan mijn privéquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hhhh, kom dan skkltje. Ik bitchslap je tiet.
Ik dacht aan de ouders van Cow and Chicken.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Che is familie van Mr. & Mrs. Pipe van Ren & Stimpy, hun hoofd zag je ook nooit...
[ afbeelding ]
omg chequote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wow.
En sowieso..heb liever dat de vrouw openstaat
Genoeg die mij hebben gezienquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Che is familie van Mr. & Mrs. Pipe van Ren & Stimpy, hun hoofd zag je ook nooit...
[ afbeelding ]
Oké. Dan niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wow.
En sowieso..heb liever dat de vrouw openstaat
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jullie allebeiquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja niet normaal he die deuce tjongejongejonge
Te lang geleden om het je te kunnen herinnerenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:45 schreef Landysh het volgende:
[..]![]()
Ik heb Che ooit wel gezien though.
Ik ook niet. Hij stuurt alleen maar naar meisjes, die schobbejak.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:46 schreef mrstylo het volgende:
Dus ben de enige die Che_ niet heeft gezien?
Ik heb niemand hier gezien.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:46 schreef mrstylo het volgende:
Dus ben de enige die Che_ niet heeft gezien?
Ja nou /care zo belangrijk ben je ook weer niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Te lang geleden om het je te kunnen herinneren
Wat een homoquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ook niet. Hij stuurt alleen maar naar meisjes, die schobbejak.
Oja, die hadden helemaal geen bovenkant.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik dacht aan de ouders van Cow and Chicken.
[ afbeelding ]
Hard2get mi? Okequote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:48 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja nou /care zo belangrijk ben je ook weer niet.
Alleen omdat we gemeet hebben?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:50 schreef Landysh het volgende:
[..]
Plz jij bent stimo's afgelebberde boterham.
Ook om 9:30 ja? Whahaha!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:39 schreef Peunage het volgende:
[..]
Haha, tentamen over 8 uur en 50 minuten
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Gelukkig heb je niet toegehapt, Crip. Kijk, dit is de man die net een kaneelfabriek voor je wilde beginnen.
Ja dat zei ik laatst toch. Ze had mini cheesecakes mee.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh jullie hebben dus wel echt gemeet.
Word je door meet ook al afgeschrevenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Gelukkig heb je niet toegehapt, Crip. Kijk, dit is de man die net een kaneelfabriek voor je wilde beginnen.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja dat zei ik laatst toch. Ze had mini cheesecakes mee.
http://spoorloos.kro.nl/v(...)rkse_vader_te_vindenquote:
Jacco hoopt via oproep zijn Turkse vader te vinden.
De biologische ouders van Jacco hebben elkaar begin jaren zeventig in Breda leren kennen. Moeder is leerling verpleegster, vader is Turks. Moeder raakt zwanger en er worden trouwplannen gemaakt. Maar daar de vreemdelingenpolitie steekt een stokje voor. Vader heeft niet de juiste papieren en moet Nederland verlaten. Jacco wordt afgestaan en geadopteerd. Tien jaar geleden ontmoet Jacco voor het eerst zijn biologische moeder. Helaas weet Jacco maar weinig over zijn Turkse vader. Daarom hopen we dat u Jacco bij deze zoektocht kan helpen.
- Jacco’s vader heet Ahmet Han of Kan.
- Hij noemde zich in Nederland Hans.
- Hij is geboren in Turkije, in Yozgat op 20 juni 1952.
- In 1971 werkte hij in Breda als ober in het Chinese Restaurant Asia aan de Grote Markt 45.
- Ahmet woonde in Breda: aan de Ginnekenweg.
- We komen graag in contact met mensen die Ahmet gekend hebben.
- Wie weet waar Ahmet nu woont en hoe we met hem in contact kunnen komen?
- Wie weet waar hij vanuit Breda naar toe gegaan is?
- Ahmet had waarschijnlijk familie in Nederland. Wie kent deze familie?
- Ahmet sprak goed Duits en heeft daar waarschijnlijk ook gewoond. Wie weet waar?
-Jacco’s vader heet Ahmet Han of Kan.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:09 schreef WammesWaggel het volgende:
Jacco’s vader heet Ahmet Han of Kan.
- Hij noemde zich in Nederland Hans.
kk beesten echt.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:11 schreef mrstylo het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=821227221298883&permPage=1
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/wetensch(...)roter-in-steden.html
Nog steeds interesse in de randstad?
ik durf niet te kijken heb je een gedetailleerde samenvattingquote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:11 schreef mrstylo het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=821227221298883&permPage=1
Ja, maar wist dat het broodje aap was.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb je dit ooit gelezen?
http://www.quest.nl/artikel/slapend-spinnen-eten
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:17 schreef Che_ het volgende:
Je moet sowieso verblijfsvergunning aanvragen als je vanuit het buitenland komt
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:18 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
ik durf niet te kijken heb je een gedetailleerde samenvatting
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:18 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, maar wist dat het broodje aap was.
Zachte G is direct AZCquote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:18 schreef Landysh het volgende:
[..]!!!
Ik ben hier geboren, ga terug naar Rusland jij.
Mixtape in de making. Binnenkort clip met featurings ja tochquote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:33 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat zou zo de titel van een rap kunnen zijn.
Slaap lekker, moet nog een paar dingen doorkijken voordat ik kan slapenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:49 schreef Landysh het volgende:
Gehakt uit de vriezer gehaald. Nu slapen en morgen ontbijten met kofte.
Trustenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:49 schreef Landysh het volgende:
Gehakt uit de vriezer gehaald. Nu slapen en morgen ontbijten met kofte.
Ik heb morgen tentamen en moet vroeg op, maar heb totaal geen slaapquote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Slaap lekker, moet nog een paar dingen doorkijken voordat ik kan slapen!
Leren voor tentamen is toch juist het ultieme slaapmiddel? Ik kreeg altijd slaap als ik m'n leerwerk tot dit uur nog niet had afgerond. Zo borink dat je er slaap van krijgt.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb morgen tentamen en moet vroeg op, maar heb totaal geen slaap
heb je wel gelierd?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Trusten
[..]
Ik heb morgen tentamen en moet vroeg op, maar heb totaal geen slaap
Ik krijg nooit slaap.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 02:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Leren voor tentamen is toch juist het ultieme slaapmiddel? Ik kreeg altijd slaap als ik m'n leerwerk tot dit uur nog niet had afgerond. Zo borink dat je er slaap van krijgt.
Jawel. Komt goedquote:
Ja ken je alles?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 02:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik krijg nooit slaap.
[..]
Jawel. Komt goed
Ben je aan de druks, mien jung?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 03:28 schreef mrstylo het volgende:
Ik ga morgen weer slaappillen halen denk ik
Zoals altijd brüür. Money over bitchesquote:
Geld maakt niet gelukkig, broeder.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 03:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zoals altijd brüür. Money over bitches
Dus jij zegt dat lil wayne bullshit praat?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 03:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Geld maakt niet gelukkig, broeder.
Liefde kan dat wel doen.
#durflieftehebben
Er is nog nooit iets zinnigs uit die negert z'n mond gekomen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 03:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat lil wayne bullshit praat?
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 03:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Er is nog nooit iets zinnigs uit die negert z'n mond gekomen.
Jong geld contant geld miljardairs.
Dat weet ik niet. Denk iets met money. Anders luister ik niet meer naar hem.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 03:47 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
The key to what?
En waarom het slot vervangen?
Wat is de context?
Dat is privé. Maar iets met cijfers.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 03:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
welk vak moet je morgen toets doen?
zo verhelderend antwoord manquote:Op dinsdag 13 januari 2015 03:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Denk iets met money. Anders luister ik niet meer naar hem.
[..]
Dat is privé. Maar iets met cijfers.
Je weet maar nooit man. Straks gaan ze naar die klas, maken foto van mij en zetten het op internet.quote:
want het vak dat jij doet wordt alleen op 1 plek gegeven in heel Nederland?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 03:57 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]![]()
[..]
Je weet maar nooit man. Straks gaan ze naar die klas, maken foto van mij en zetten het op internet.
[ afbeelding ]
Wat zit jij toch altijd te vissen naar anderen? Alsof je zelf je anonimiteit wel opgeeftquote:Op dinsdag 13 januari 2015 04:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
want het vak dat jij doet wordt alleen op 1 plek gegeven in heel Nederland?
is het weer die tijd van de maand ja?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 04:11 schreef alors het volgende:
[..]
Wat zit jij toch altijd te vissen naar anderen? Alsof je zelf je anonimiteit wel opgeeft
Vlees.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 03:29 schreef Downwards het volgende:
Zou vanavond graag eens Turks eten. Tips?
wauw sterke comeback hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2015 04:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
is het weer die tijd van de maand ja?
wat moet ik anders reageren op die onzin van jequote:
Alorsquote:Op dinsdag 13 januari 2015 04:11 schreef alors het volgende:
[..]
Wat zit jij toch altijd te vissen naar anderen? Alsof je zelf je anonimiteit wel opgeeft
Dat is, hoe een hypster vermenigvuldigt. Normale mensen gebruiken een rekenmachinequote:
Makkelijk toch?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:17 schreef Peunage het volgende:
Net herkansing gehad. Gewoon precies hetzelfde tentamen als de vorige keer
Ik vind stoelverwarming altijd wel lekker.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:52 schreef sylvesterrr het volgende:
Hot seat is best vervelend trouwens.
Wat heb jij met sylversterrr?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:08 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik vind stoelverwarming altijd wel lekker.
#sylversterrr
wat een skklquote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:21 schreef TheMagnificent het volgende:
http://instagram.com/p/xyevSkDJ5G/
Ga wegquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:17 schreef Peunage het volgende:
Is gewoon een typefout, skkltje.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat heb jij met sylversterrr?
Nee, die warme stoel is niet zo fijn.Ik houd er niet van om het middelpunt van de aandacht te zijn.
Nee, serieus. Denk dat ik een 10 heb. Achteraf zag ik de desbetreffende leraar. Zegtie zo "Kwam wel bekend voor he? *wink* *wink*".quote:
Pauperopleiding.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:17 schreef Peunage het volgende:
Vandaag ben ik goed begonnen though. Goed gegeten, niet perse caloriearm maar wel echt food en geen noodles of andere zooi. Nu even laten zakken, wat opruimen en dadelijk hardlopen. Ik zit weer in de zone volgens mij.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:32 schreef Stimorol- het volgende:
Borte
So you.
http://instagram.com/p/q-65hDqxpl/
Ik ga morgen rennen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Vandaag ben ik goed begonnen though. Goed gegeten, niet perse caloriearm maar wel echt food en geen noodles of andere zooi. Nu even laten zakken, wat opruimen en dadelijk hardlopen. Ik zit weer in de zone volgens mij.
Je kan het.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Vandaag ben ik goed begonnen though. Goed gegeten, niet perse caloriearm maar wel echt food en geen noodles of andere zooi. Nu even laten zakken, wat opruimen en dadelijk hardlopen. Ik zit weer in de zone volgens mij.
Jij ookquote:
Vanmorgen spinaziesmoothiequote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:01 schreef Landysh het volgende:
Dit topic moeten we veranderen naar Turken op dieet topic of zo. Wel veel die met hun gewicht strugglen.![]()
En lulz mijn vader at net een van mijn eitwitrepen/flapjacks (niet die quest dingen) en zegt dat het smaakt naar gerecycled afval.
Naiss ik ga vanavond ook voor een smoothie denk ik.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Vanmorgen spinaziesmoothie
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:16 schreef Deuce92 het volgende:
Soms vraag ik me af wat het leven voor zin heeft.
#emo #depressed
Ik vind het wel netjes dat je het kan opbrengen om s'middags zo 'uitgebreid' te koken.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:22 schreef Landysh het volgende:
[..]
Naiss ik ga vanavond ook voor een smoothie denk ik.
Ik heb net weer basmati met saffraan gehad btw. En gegrilde kofte.
Ik ben vrij vandaag en dat was mijn ontbijt. Normaal gesproken ben ik ook kapottt. Daarom bestel ik normaal gesproken ook zo vaak.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik vind het wel netjes dat je het kan opbrengen om s'middags zo 'uitgebreid' te koken.
Ik ben net thuis van een studeersessie en ben kapot, zou nu niks meer kunnen doen.
Hoe moet dit later danquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ben vrij vandaag en dat was mijn ontbijt. Normaal gesproken ben ik ook kapottt. Daarom bestel ik normaal gesproken ook zo vaak.
Vraag ik mij ook af. Mijn ouders werken ook allebei en eten heel vaak simpele gerechten of bestellen ook (max 1 keer per week though). Alleen in het weekend eten wij uitgebreide Turkse gerechten zoals icli kofte etc..quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hoe moet dit later danKom ik thuis moe van werken, moet er nog eten op tafel.
#angsten
Ja hier doen ze het ook redelijk simpel. De ene dag dat mijn moeder vrij is, eten we wel wat beter en s'weekends dan.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:27 schreef Landysh het volgende:
[..]
Vraag ik mij ook af. Mijn ouders werken ook allebei en eten heel vaak simpele gerechten of bestellen ook (max 1 keer per week though). Alleen in het weekend eten wij uitgebreide Turkse gerechten zoals icli kofte etc. eten.
Hele rijke en lekkere keuken idd. Ook een mooi land lijkt me, Malta.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik eet nu Maltesers voor het eerst in jaren ofzo
Niet zo dol op Turken historisch gezien, gek genoegquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hele rijke en lekkere keuken idd. Ook een mooi land lijkt me, Malta.
Nee, ik vind een sporthorloge wel goed genoeg. Wanneer ik niet sport hoef ik niets bij te houden.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:15 schreef zarGon het volgende:
Hebben jullie zo'n activity tracker eigenlijk?
kapot grappig. dankje hihaho mijn dag gemaaktquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hele rijke en lekkere keuken idd. Ook een mooi land lijkt me, Malta.
welke smaak?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:45 schreef Landysh het volgende:
Quest bars zijn binnen. Lekker. Veeel zoeter dan mijn andere eiwitrepen en jammer van die stevia nasmaak. Haat aan stevia.
Cookies and cream. Heb ze per stuk besteld. Verder nog brownie, vanille en coconut.quote:
Daar ben ik heel blij om en daardoor kan mijn dag nu ook niet meer stuk.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
kapot grappig. dankje hihaho mijn dag gemaakt
Ja is misselijkmakendquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:50 schreef Landysh het volgende:
[..]
Cookies and cream. Heb ze per stuk besteld. Verder nog brownie, vanille en coconut.
Maar wow ik word bijna misselijk van die stevia nasmaak.Heb stevia echt altijd al gehaat maar hier proef je het wel heel erg in. Ik ga ze morgen proberen te bakken.
Ik denk dat ik dat vroeger eens heb gehad.. mijn Nederlandse buurvrouw maakte dt vaak en mn pa vond dat lekker.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:27 schreef Weissman het volgende:
Hebben jullie wel eens paardenvlees gegeten? (srs)
Ja, zat blijkbaar in de kroketten van de schoolkantine.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:27 schreef Weissman het volgende:
Hebben jullie wel eens paardenvlees gegeten? (srs)
Dat is niet vreemd voor jou? Je bent immers geen moslim?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:48 schreef WammesWaggel het volgende:
Vast! Vorige week nog varkensvlees ook trouwens, was op visite en wilde mijn gastheer niet beledigen dus heb de lasagne maar opgegeten.
Ben niet dol op smaak van varkensvlees dus eet het derhalve zelden.
Hij zegt toch af en toe maashallah enzo?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is niet vreemd voor jou? Je bent immers geen moslim?
Als ik op visite ben en de gastheer heeft enkel een visgerecht, dan sla ik het gewoon vrolijk over hoor.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:48 schreef WammesWaggel het volgende:
Vast! Vorige week nog varkensvlees ook trouwens, was op visite en wilde mijn gastheer niet beledigen dus heb de lasagne maar opgegeten.
Ben niet dol op smaak van varkensvlees dus eet het derhalve zelden.
Nee, ben afkomstig uit een gezin van atheïsten.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is niet vreemd voor jou? Je bent immers geen moslim?
Nee, ga rond 10 uur. Rond die tijd is mijn motivatie en energie het sterkst.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:54 schreef Stimorol- het volgende:
Borte, ben je gaan rennen?
Tis dat ik morgen met een groepje start to run doe anders had ik vast weer fuck it gezegd.
Ben zo lui geworden.
Wel besneden?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:58 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee, ben afkomstig uit een gezin van atheïsten.
Vis lust ik anders bestquote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als ik op visite ben en de gastheer heeft enkel een visgerecht, dan sla ik het gewoon vrolijk over hoor.
Je bent XXL maar je had een S?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:03 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat heb ik hier weleens gepost meen ik.. Ja! Pas als late tiener wegens een strakke jas![]()
Ik lust geen vis, vandaar.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:01 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Vis lust ik anders best
Voedsel weigeren tijdens een etentje zou ik niet doen, alhoewel de gastheer een Hollander was en er dus niet zo mee zou zitten heb ik toch niet de neiging daartoe.
wat een verwend nestquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik lust geen vis, vandaar.
Voedsel weigeren doe ik wel hoor. Sowieso weet iedereen dat ik kieskeurig ben qua eten, dus ze vragen mij in 9 van de 10 gevallen toch wel wat ík wil weten.![]()
Deed ik ook altijdquote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, ga rond 10 uur. Rond die tijd is mijn motivatie en energie het sterkst.
Alleen als je je benen niet hebt geschoren.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:45 schreef Stimorol- het volgende:
Is het weird als ik morgen aan kom kakken met een 3/4 hardlooplegging aan ipv een lange?
Ik heb sinds een zomer niet meer gerend en dus geen lange aangeschaft.
Gelaserd zelfs.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:47 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Alleen als je je benen niet hebt geschoren.
Hoeveel jaar geleden.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:52 schreef Landysh het volgende:
Who cares Stimo, zolang jij het niet koud hebt zou het geen probleem moeten zijn.
Btw, ik dacht net opeens aan een Turks meisje dat hier een paar jaar terug ook actief was (niet in dit topic). Haar nickname was iets met G.R.L.S ofzo (nee, niet die in het gym topic). Ze deelde beste veel persoonlijke info maar ook foto's van haarzelf. Ze was best actief. Weet iemand wie ik bedoel? Ze had een topic over afvallen en ik herinner mij dat ze best veel was afgevallen en ook had bijgehouden hoe en hoelang en zo.
Maar ik kan haar niet vinden...
Volgens mij was ze vooral tussen 2010 en 2012 actief. Ze vertoonde veel overeenkomsten met MaidensTower maar zij was het zeker niet. Poste veel over haar problemen thuis (Nederlandse vriend, willen samenwonen etc. etc.).quote:
Ow nee. Dan ken ik haar niet, helaas.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:02 schreef Landysh het volgende:
[..]
Volgens mij was ze vooral tussen 2010 en 2012 actief. Ze vertoonde veel overeenkomsten met MaidensTower maar zij was het zeker niet. Poste veel over haar problemen thuis (Nederlandse vriend, willen samenwonen etc. etc.).
Haha. Heb haar gevonden. Seiramu was haar nickname maar ik weet echt bijna zeker dat ze ook onder een g.r.s of iets dergelijks heeft gepost. Of zit ik nou echt helemaal verkeerd?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow nee. Dan ken ik haar niet, helaas.
Zou even wachten op detective Zargon anders?
Nee, zij was het zeker niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:08 schreef TheMagnificent het volgende:
Je bedoelt niet Fanta-stick ofzo neem ik aan? Kan me herinneren dat ik ooit een before/after-foto heb gezien van haar in US of LIF, maar kan ook iemand anders geweest zijn.
Vaag, had hier op gereageerd maar mijn post is opeens weg?quote:
Was altijd leuke meid hoor.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:09 schreef Landysh het volgende:
[..]
Haha. Heb haar gevonden. Seiramu was haar nickname maar ik weet echt bijna zeker dat ze ook onder een g.r.s of iets dergelijks heeft gepost. Of zit ik nou echt helemaal verkeerd?
Oh oke. Maar je kan ook heel leuk en average tegelijk zijn.quote:
Allemaal Arabierenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:49 schreef Crip het volgende:
Leuk om hier te lezen.
Beloningen tot 5 mil.. nice hoor
http://www.fbi.gov/wanted/wanted_terrorists
Klopt bijna allemaal regio: Palestina, Saudi, Egypte.quote:
Adam Yahiye Gadahn (Arabisch: آدم يحيى غدن, geboren als Adam Pearlman, 1 september 1978) is een Amerikaans lid van Al Qaida. Hij treedt op als woordvoerder en voice-over in video's uitgebracht door As-Sahab, het productiehuis van de terreurgroep. Ook wordt verondersteld dat hij video's en audioboodschappen van Osama bin Laden en Ayman al-Zawahiri voorziet van Engelse ondertiteling. In video's treedt hij op als Azzam al-Amiriki (Azzam de Amerikaan).quote:
Hij is eng. Jammer dat ze bekeren en dan zo'n domme dingen gaan aanhangenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Adam Yahiye Gadahn (Arabisch: آدم يحيى غدن, geboren als Adam Pearlman, 1 september 1978) is een Amerikaans lid van Al Qaida. Hij treedt op als woordvoerder en voice-over in video's uitgebracht door As-Sahab, het productiehuis van de terreurgroep. Ook wordt verondersteld dat hij video's en audioboodschappen van Osama bin Laden en Ayman al-Zawahiri voorziet van Engelse ondertiteling. In video's treedt hij op als Azzam al-Amiriki (Azzam de Amerikaan).
[ afbeelding ]
Lijkt op een Jezus.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:00 schreef Crip het volgende:
Omigado wat een engerd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van rennen moet ik trouwens altijd enorm snel kakken, dus ga kakken voor je gaat rennen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:45 schreef Stimorol- het volgende:
Is het weird als ik morgen aan kom kakken met een 3/4 hardlooplegging aan ipv een lange?
Ik heb sinds een zomer niet meer gerend en dus geen lange aangeschaft.
Geen last vanquote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:07 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Van rennen moet ik trouwens altijd enorm snel kakken, dus ga kakken voor je gaat rennen.
Gr gr
Dat is logischquote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:53 schreef Landysh het volgende:
lulz @ my conditie.
Valt mij wel op dat ik buiten veeeel sneller moe word dan op de loopband. Op de loopband kan ik makkelijk 30 minuten rennen. Of ja, kon ik.
Bedankt. Weer iets geleerd.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:01 schreef Pietjevrijheid het volgende:
Jullie moslims hoeven zich niet te excuseren voor hetgeen is gebeurt in Parijs, niet alle moslims zijn terroristen.
Maybe 20 min. met 394834 stops.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is logischBuiten rennen is altijd lastiger. Ivm ondergrond en wrijving meen ik. Op de loopband kon ik makkelijk 30 minuten rennen en buiten werd dat 10 minuten. Dus iedereen heeft dit
Hoe veel heb je gerend?
Jij bent gewoon jaloers dat ik dadelijk fitter ben dan jij.quote:
Is niet zo moeilijk. Ik doe geen cardio.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:07 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers dat ik dadelijk fitter ben dan jij.![]()
![]()
Bedankt.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:01 schreef Pietjevrijheid het volgende:
Jullie moslims hoeven zich niet te excuseren voor hetgeen is gebeurt in Parijs, niet alle moslims zijn terroristen.
Rails bevestigen en dan gordijnen ophangen klaarquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:32 schreef Stimorol- het volgende:
Heeft iemand hier een beetje ervaring met hoe je een raam het beste zou kunnen aankleden met gordijnen?
Leuk gedaan.quote:Op woensdag 14 januari 2015 02:01 schreef zarGon het volgende:
https://vine.co/search/%20Narrating%20People%27s%20Lives/tv.. Alleen die van Thomas Sanders.
.
1 maal ingepland voor een Google cursus. Staat genoteerd. Succes!quote:Op woensdag 14 januari 2015 02:08 schreef Elan het volgende:
Weet iemand hier site voor echte Turkse gerechten
Kijk wel op Google maar dan is het Knorr mix dit shoarma vlees van supermarkt dat.
Nee wil echte turkse gerechten
Op www.traditionalturkishcooking.com staan wel goede recepten van wat ik heb gehoord.quote:Op woensdag 14 januari 2015 02:08 schreef Elan het volgende:
Kijk wel op Google maar dan is het Knorr mix dit shoarma vlees van supermarkt dat.
Die is helaas al achterhaald. Beheerder houdt de site nauwelijks bij en weinig updates.quote:Op woensdag 14 januari 2015 02:40 schreef Landysh het volgende:
[..]
Op www.traditionalturkishcooking.com staan wel goede recepten van wat ik heb gehoord.
Ja de beheerder probeert momenteel uit haar driehoeksverhouding (fok en netflix) te komen. Zodra die voorbij is kan zij zich weer binden aan haar site.quote:Op woensdag 14 januari 2015 02:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die is helaas al achterhaald. Beheerder houdt de site nauwelijks bij en weinig updates.
Dat zijn maar 2 hoekenquote:Op woensdag 14 januari 2015 02:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja de beheerder probeert momenteel uit haar driehoeksverhouding (fok en netflix) te komen.
.quote:Op woensdag 14 januari 2015 03:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit was de beste grap die ik nu kon maken.
Niemand die de joke snaptquote:Op woensdag 14 januari 2015 03:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
.
[ afbeelding ]
Ik kan niet slapen en moet over 5 uurtjes al op.
Ja iedereen weet toch dat jij mijn kloon bent.quote:Op woensdag 14 januari 2015 03:14 schreef TheMagnificent het volgende:
Lol, waarom wordt alles wat ik zeg in het voordeel van Borte als advocaat spelen gezien?
Lol mi?quote:Op woensdag 14 januari 2015 03:14 schreef TheMagnificent het volgende:
Lol, waarom wordt alles wat ik zeg in het voordeel van Borte als advocaat spelen gezien?
quote:Op woensdag 14 januari 2015 03:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Idd, ik ben gewoon onderdeel van de driehoeksverhouding Borte-Landysh-TM die jij op het forum hebt gecreëerd.
Tot zo op de laptopquote:Op woensdag 14 januari 2015 03:27 schreef Landysh het volgende:
[..]![]()
Ik snapte hem eerst niet, moest nalezen.
Ik leg mijn tel maar weer weg. Dag Che en TM.
Welterusten!quote:Op woensdag 14 januari 2015 03:27 schreef Landysh het volgende:
[..]![]()
Ik snapte hem eerst niet, moest nalezen.
Ik leg mijn tel maar weer weg. Dag Che en TM.
Heb niet geslapen maar omdat je dit zei ben ik ook niet meer teruggekomen.quote:
Lol toen ik dit las verplaatste ik mezelf in hem en opeens ging ik onbewust mijn lichaam pushen om 'wakker te worden'. Het lezen alleen al maakt je gek.quote:Op woensdag 14 januari 2015 03:39 schreef Che_ het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
12 jaar aanwezig maar toch ook weer niet. Knap dat die niet gek is geworden
Hahahahahahahquote:Op woensdag 14 januari 2015 07:28 schreef Landysh het volgende:
[..]
Heb niet geslapen maar omdat je dit zei ben ik ook niet meer teruggekomen.
Wallah toevallig ergste slaapverlamming gehad tot nu toe, vannacht. Was heel raar.quote:Lol toen ik dit las verplaatste ik mezelf in hem en opeens ging ik onbewust mijn lichaam pushen om 'wakker te worden'. Het lezen alleen al maakt je gek.
Gek genoeg nooit eng gevonden. Vind het interessant.quote:
Geen Turkse buren?quote:Op woensdag 14 januari 2015 02:08 schreef Elan het volgende:
Ow ja. Interessant.quote:Op woensdag 14 januari 2015 08:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gek genoeg nooit eng gevonden. Vind het interessant.
Dit keer was het raar omdat ik geluiden bij hoorde, maar levensecht gewoon. Ook voelde ik eerst dat er op mijn lichaam gedrukt werd en daarna alsof ik opgetild werd.
Het Deuuuuuuce, vandaag zei een Brabander tegen mij 'Een Turk met een Limburgs accentquote:
Ben je Turk?quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:58 schreef Landysh het volgende:
Stimo succes kiz. Darisi bana.
[..]
Het Deuuuuuuce, vandaag zei een Brabander tegen mij 'Een Turk met een Limburgs accent*
Dus plizzzzz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aliza-Bhat
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1960 is niet eens zo lang geleden."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Tja de apartheid is nog korter geleden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1960 is niet eens zo lang geleden.
Mensheid.![]()
Ik kan python code wel lezen (en begrijpen), maar niet zelf schrijven.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:43 schreef xaban06 het volgende:
zarGon / sylvia jullie zijn IT-ers toch.
DIG / [python] GPIO hulp
Help
quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:19 schreef Stimorol- het volgende:
Leuk dat hardlopen.
In het groepje merkte ik weer zoooo veel verschil tussen extraverte en introverte mensen![]()
Extraverte babbelen erop los, maken matties en zag je groepjes vormen en de weirdo's als ik praten een beetje en rennen alleen. Want daar kom ik voor.
Ga t wel volhouden nu
Ik zou niet zeggen dat jij introvert bent, als ik je op fok leesquote:Op woensdag 14 januari 2015 18:19 schreef Stimorol- het volgende:
Leuk dat hardlopen.
In het groepje merkte ik weer zoooo veel verschil tussen extraverte en introverte mensen![]()
Extraverte babbelen erop los, maken matties en zag je groepjes vormen en de weirdo's als ik praten een beetje en rennen alleen. Want daar kom ik voor.
Ga t wel volhouden nu
Misschien zit ze daarom op Fok!.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:05 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik zou niet zeggen dat jij introvert bent, als ik je op fok lees
Ja, maar zo klinkt het heel sneuquote:
Wat is sneu?quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:07 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, maar zo klinkt het heel sneu
Dat je zo introvert bent, dat je zo veel op fok zit.quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:20 schreef Crip het volgende:
Dit ben ik als ik mn favo anime ga kijken. Dus niemand is zieliger dan ik hier
https://www.facebook.com/video.php?v=422566361231916
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KB is extravert. En die slaapt ook Fok.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:43 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat je zo introvert bent, dat je zo veel op fok zit.
Lukt je toch niet. Jij bent fok verslaafd. (quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
KB is extravert. En die slaapt ook Fok.
Hoeveelheid posts zegt niets over iemands aanwezigheid of Fok. De meesten Dm-en aardig wat af.
Anyway, mij ga je veel minder zien. Die twee dagen fokvrij beviel me goed.
Ib4: iedereen die zegt je zegt dit vaker.
Ib4: clumsy_clown die dan wel komt posten. Sws stiekem meeleest.
😄
1 kere de destek cik lan hatunaquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Lukt je toch niet. Jij bent fok verslaafd. ()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |