SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou ik wel doen als je niet alleen je tieten liet zienquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Voor verdere uitleg kan je me gerust videobellen
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:38 schreef PlayingWithFire het volgende:
Zit tussendoor te leren, Shht. Niet zoveel geluid maken.
Wil ook wel m'n sterke punten laten zien maar dan hebben we het over andere soort camsessiequote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Zou ik wel doen als je niet alleen je tieten liet zien
Haha, tentamen over 8 uur en 50 minutenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:38 schreef PlayingWithFire het volgende:
Zit tussendoor te leren, Shht. Niet zoveel geluid maken.
Ik om 12 uur.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:39 schreef Peunage het volgende:
[..]
Haha, tentamen over 8 uur en 50 minuten
Che is familie van Mr. & Mrs. Pipe van Ren & Stimpy, hun hoofd zag je ook nooit...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Zou ik wel doen als je niet alleen je tieten liet zien
Ik sta wel open voor mmf.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
En mij valse hoop geven. Deze chick
Ik ga mezelf in slaap fappen
Waar wacht je op? Crip doet alleen aan hooggeleide g's.quote:
Heb Crip al onder de duim.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waar wacht je op? Crip doet alleen aan hooggeleide g's.
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
En mij valse hoop geven. Deze chick
Ik ga mezelf in slaap fappen
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Che is net als Mr. & Mrs. Pipe bij Ren & Stimpy, hun hoofd zag je ook nooit...
[ afbeelding ]
Kom niet aan mijn privéquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hhhh, kom dan skkltje. Ik bitchslap je tiet.
Ik dacht aan de ouders van Cow and Chicken.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Che is familie van Mr. & Mrs. Pipe van Ren & Stimpy, hun hoofd zag je ook nooit...
[ afbeelding ]
omg chequote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wow.
En sowieso..heb liever dat de vrouw openstaat
Genoeg die mij hebben gezienquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Che is familie van Mr. & Mrs. Pipe van Ren & Stimpy, hun hoofd zag je ook nooit...
[ afbeelding ]
Oké. Dan niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wow.
En sowieso..heb liever dat de vrouw openstaat
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jullie allebeiquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja niet normaal he die deuce tjongejongejonge
Te lang geleden om het je te kunnen herinnerenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:45 schreef Landysh het volgende:
[..]![]()
Ik heb Che ooit wel gezien though.
Ik ook niet. Hij stuurt alleen maar naar meisjes, die schobbejak.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:46 schreef mrstylo het volgende:
Dus ben de enige die Che_ niet heeft gezien?
Ik heb niemand hier gezien.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:46 schreef mrstylo het volgende:
Dus ben de enige die Che_ niet heeft gezien?
Ja nou /care zo belangrijk ben je ook weer niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Te lang geleden om het je te kunnen herinneren
Wat een homoquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ook niet. Hij stuurt alleen maar naar meisjes, die schobbejak.
Oja, die hadden helemaal geen bovenkant.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik dacht aan de ouders van Cow and Chicken.
[ afbeelding ]
Hard2get mi? Okequote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:48 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja nou /care zo belangrijk ben je ook weer niet.
Alleen omdat we gemeet hebben?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:50 schreef Landysh het volgende:
[..]
Plz jij bent stimo's afgelebberde boterham.
Ook om 9:30 ja? Whahaha!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:39 schreef Peunage het volgende:
[..]
Haha, tentamen over 8 uur en 50 minuten
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Gelukkig heb je niet toegehapt, Crip. Kijk, dit is de man die net een kaneelfabriek voor je wilde beginnen.
Ja dat zei ik laatst toch. Ze had mini cheesecakes mee.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh jullie hebben dus wel echt gemeet.
Word je door meet ook al afgeschrevenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Gelukkig heb je niet toegehapt, Crip. Kijk, dit is de man die net een kaneelfabriek voor je wilde beginnen.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja dat zei ik laatst toch. Ze had mini cheesecakes mee.
http://spoorloos.kro.nl/v(...)rkse_vader_te_vindenquote:
Jacco hoopt via oproep zijn Turkse vader te vinden.
De biologische ouders van Jacco hebben elkaar begin jaren zeventig in Breda leren kennen. Moeder is leerling verpleegster, vader is Turks. Moeder raakt zwanger en er worden trouwplannen gemaakt. Maar daar de vreemdelingenpolitie steekt een stokje voor. Vader heeft niet de juiste papieren en moet Nederland verlaten. Jacco wordt afgestaan en geadopteerd. Tien jaar geleden ontmoet Jacco voor het eerst zijn biologische moeder. Helaas weet Jacco maar weinig over zijn Turkse vader. Daarom hopen we dat u Jacco bij deze zoektocht kan helpen.
- Jacco’s vader heet Ahmet Han of Kan.
- Hij noemde zich in Nederland Hans.
- Hij is geboren in Turkije, in Yozgat op 20 juni 1952.
- In 1971 werkte hij in Breda als ober in het Chinese Restaurant Asia aan de Grote Markt 45.
- Ahmet woonde in Breda: aan de Ginnekenweg.
- We komen graag in contact met mensen die Ahmet gekend hebben.
- Wie weet waar Ahmet nu woont en hoe we met hem in contact kunnen komen?
- Wie weet waar hij vanuit Breda naar toe gegaan is?
- Ahmet had waarschijnlijk familie in Nederland. Wie kent deze familie?
- Ahmet sprak goed Duits en heeft daar waarschijnlijk ook gewoond. Wie weet waar?
-Jacco’s vader heet Ahmet Han of Kan.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:09 schreef WammesWaggel het volgende:
Jacco’s vader heet Ahmet Han of Kan.
- Hij noemde zich in Nederland Hans.
kk beesten echt.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:11 schreef mrstylo het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=821227221298883&permPage=1
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/wetensch(...)roter-in-steden.html
Nog steeds interesse in de randstad?
ik durf niet te kijken heb je een gedetailleerde samenvattingquote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:11 schreef mrstylo het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=821227221298883&permPage=1
Ja, maar wist dat het broodje aap was.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb je dit ooit gelezen?
http://www.quest.nl/artikel/slapend-spinnen-eten
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:17 schreef Che_ het volgende:
Je moet sowieso verblijfsvergunning aanvragen als je vanuit het buitenland komt
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:18 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
ik durf niet te kijken heb je een gedetailleerde samenvatting
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:18 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, maar wist dat het broodje aap was.
Zachte G is direct AZCquote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:18 schreef Landysh het volgende:
[..]!!!
Ik ben hier geboren, ga terug naar Rusland jij.
Mixtape in de making. Binnenkort clip met featurings ja tochquote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:33 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat zou zo de titel van een rap kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |