Nee.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Valt wel beetje mee toch
Kun je dat ook tegen elkaar doen of niet?
Bepaal ik zelf welquote:
wederzijds.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Gelukkig, begon je al wat te missen.
hoiquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ambetante teringkneus is dat zeg
en dan janken als iemand het over moslims heeft lolquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Bepaal ik zelf wel
[..]
wederzijds.
Waar heb je mij zien janken, grafkindquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
en dan janken als iemand het over moslims heeft lol
Die tweede was wel echt gruwelijk jaquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:31 schreef BigHamas het volgende:
[..]
Ja echt geweldig
Sowieso die 2 goals, ik bleef klappen totaan de selfie.
Echt een geweldenaar.
doe rustig Gquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waar heb je mij zien janken, grafkind
een zo'n wijf belt me soms en ik weet niet hoe ik haar moet blokkeren, toen ik het probeerde ging ik haar bellenquote:
Jij bent ook geen jonge adonis meer hoor.quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:36 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
een zo'n wijf belt me soms en ik weet niet hoe ik haar moet blokkeren, toen ik het probeerde ging ik haar bellen
Je hebt gewoon gelijk, is ook een grafkind.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:36 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Lul dan niet zo dom, kan al niet slapen
lul nietquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ja was de vorige keer ook in slaap gevallen terwijl jij bezig was
nam ze op?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:36 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
een zo'n wijf belt me soms en ik weet niet hoe ik haar moet blokkeren, toen ik het probeerde ging ik haar bellen
Welles. 22 lentes jong.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij bent ook geen jonge adonis meer hoor.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:36 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Wacht maar, jouw druiven worden ook rozijnen.quote:
nee ik ging het zo snel mogelijk beëindigen alleen daarna begon ze meteen te weer te bellen en appenquote:
Lol.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:36 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |