hoiquote:
hiervan was ik me niet bewust. ik ga gelijk even de paint aanslingeren.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:19 schreef 44rdbei het volgende:
In ONZ is het gebruikelijk om te openen met een ( kwaliteits) paint topic.
kwaliteitspaint zoals beloofdquote:Op maandag 12 januari 2015 23:19 schreef 44rdbei het volgende:
In ONZ is het gebruikelijk om te openen met een ( kwaliteits) paint topic.
yo Fylaxquote:
Toppaint 10/10quote:Op maandag 12 januari 2015 23:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kwaliteitspaint zoals beloofd
[ afbeelding ]
[..]
yo Fylax
bedankt, hard mijn best erop gedaanquote:
thanks manquote:Op maandag 12 januari 2015 23:25 schreef RingBewoner het volgende:
Die paint maakt dit nog wel een leuk topic.
ik wil geen oude contacten uit KLB hier hebben.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:25 schreef BigHamas het volgende:
Deze user heeft zijn faam te danken aan mij.
quote:Op maandag 12 januari 2015 23:26 schreef Der_Mann het volgende:
ik wil geen oude contacten uit KLB hier hebben.
quote:Op maandag 12 januari 2015 23:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ok
iedereen behalve:
PausNicolaas
Fylax
deadprez
Slaap_Zak
Guus_Pech6
Je mist er nog een paar: Copthorne, beverton, Boomknuffelaar etc etc.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ok
iedereen behalve:
PausNicolaas
Fylax
deadprez
Slaap_Zak
Guus_Pech6
de bestelling is gearriveerdquote:
Copthorne ben ik vergeten inderdaad, beverton is toch nog 3 maanden op vakantie, Boomknuffelaar spreek ik nooit me, Guus en S_Z zijn wel chill. tegen mij dan.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:32 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Je mist er nog een paar: Copthorne, beverton, Boomknuffelaar etc etc.
Gooi die Guus_Gekut en Slaap_Gat er maar uit, die zijn
Je vergeet mijquote:Op maandag 12 januari 2015 23:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ok
iedereen behalve:
PausNicolaas
Fylax
deadprez
Slaap_Zak
Guus_Pech6
Oke dan.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de bestelling is gearriveerd
[ afbeelding ]
[..]
Copthorne ben ik vergeten inderdaad, beverton is toch nog 3 maanden op vakantie, Boomknuffelaar spreek ik nooit me, Guus en S_Z zijn wel chill. tegen mij dan.
nice manquote:Op maandag 12 januari 2015 23:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Copthorne ben ik vergeten inderdaad, beverton is toch nog 3 maanden op vakantie, Boomknuffelaar spreek ik nooit me, Guus en S_Z zijn wel chill. tegen mij dan.
Heel niet slecht voor een openingspaint.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Brada ik heb jou gemaakt, de naam "Hermann" geïntroduceerd, je in de spotlights gezet, en nu denk je me te kunnen ditchen?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als jij belooft nooit meer op mij te reageren
Wow jij bent echt ta boyquote:Op maandag 12 januari 2015 23:41 schreef BigHamas het volgende:
[..]
Brada ik heb jou gemaakt, de naam "Hermann" geïntroduceerd, je in de spotlights gezet, en nu denk je me te kunnen ditchen?
Fuck you ma nigga.
Je bent met recht een fantastische user!quote:Op maandag 12 januari 2015 23:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
dit is hetzelfde als een pestkop die iemand de nicknaam Bolletje Dik ofzo op school geeft, waardoor hij dagelijks zo genoemd en gepest wordt, en als de gepeste dan naar de pestkop gaat zegt ie ''maar ik heb je faam gegeven, wat doe je!''quote:Op maandag 12 januari 2015 23:41 schreef BigHamas het volgende:
[..]
Brada ik heb jou gemaakt, de naam "Hermann" geïntroduceerd, je in de spotlights gezet, en nu denk je me te kunnen ditchen?
Fuck you ma nigga.
ja wat doe je dikzakquote:Op maandag 12 januari 2015 23:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit is hetzelfde als een pestkop die iemand de nicknaam Bolletje Dik ofzo op school geeft, waardoor hij dagelijks zo genoemd en gepest wordt, en als de gepeste dan naar de pestkop gaat zegt ie ''maar ik heb je faam gegeven, wat doe je!''
quote:Op maandag 12 januari 2015 23:56 schreef BigHamas het volgende:
[..]
Nee, ik noemde je sowieso al geen Hermann meer.
quote:Op maandag 12 januari 2015 23:43 schreef BigHamas het volgende:
Eerst had ik debielen als PausNicolaas en Hermann aan mijn zijde, nu gaan ze biggie doen.
dikke hermannquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit had ik niet eens gezien, hoi BozeHaas. jij staat niet op mijn KLB contactenlijstje helaas
maar ik ben eigenlijk niet dikquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:18 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ja maar dan mag ik je wel dikke noemen toch
ik kan niet wachten.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:32 schreef Scuidward het volgende:
Ik zie dat wij het heel leuk gaan hebben met zijn tweetjes.
eeuwige jachtveldenquote:Op maandag 12 januari 2015 23:36 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Oke dan.
Zou Beverton het leuk hebben op vakantie? Waar ging hij ook maar weer heen?
Mij debiel noemenquote:Op maandag 12 januari 2015 23:43 schreef BigHamas het volgende:
Eerst had ik debielen als PausNicolaas en Hermann aan mijn zijde, nu gaan ze biggie doen.
Ik doe mijn best voor de revive.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:50 schreef Rezania het volgende:
ONZ is zo goed als dood man, beter verhuis je naar GC of zo.
Beter open jij gewoon geen topics meer. Wordt er een beetje moe van dat ik steeds weer die bagger moet aanschouwen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:26 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik doe mijn best voor de revive.
Beter help jij ook ff ipv alleen maar mijn topics af te graffen.
Ik word met dt? Sinds wanneer?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Beter open jij gewoon geen topics meer. Wordt er een beetje moe van dat ik steeds weer die bagger moet aanschouwen.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Beter open jij gewoon geen topics meer. Wordt er een beetje moe van dat ik steeds weer die bagger moet aanschouwen.
quote:
Sinds ik menselijk ben en ook gewoon af en toe foutjes maak.quote:
Oke, ik weet genoeg.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ok
iedereen behalve:
PausNicolaas
Fylax
deadprez
Slaap_Zak
Guus_Pech6
jij bent geen simpel KLB usertje. jij bent mijn zus. natuurlijk zet ik je niet in die lijst omdat je veel belangrijker bent. het is een gegeven dat jij in al mijn topics mag komenquote:
Dit is wel en goeie lijst van de ékte fokbazen.(Beverton er nog bij). Tevens: Der_Mann topic zonder foto's?!?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ok
iedereen behalve:
PausNicolaas
Fylax
deadprez
Slaap_Zak
Guus_Pech6
ik kan niet in ieder topic picas blijven posten he, die raken ook ooit opquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:26 schreef MeneerDeSultan het volgende:
[..]
Dit is wel en goeie lijst van de ékte fokbazen.(Beverton er nog bij). Tevens: Der_Mann topic zonder foto's?!?
Begrijpelijk welquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kan niet in ieder topic picas blijven posten he, die raken ook ooit op
Deze man weetquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:26 schreef MeneerDeSultan het volgende:
[..]
Dit is wel en goeie lijst van de ékte fokbazen.(Beverton er nog bij). Tevens: Der_Mann topic zonder foto's?!?
heb je missschien ook nog wat opbouwende kritiek? gewoon ''wat een kut topic'' zeggen heb ik natuurlijk niets aan. wat vond je er kut aan? waren er misschien ook kleine pluspuntjes? wat moet ik de volgende keer zeker anders gaan doen?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |