Wil je mij trouwens ook even een dm sturen als je weer eens gaat draaien?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb niet echt zin om te draaien de laatste tijd, komt wel weer.:)
niet ruzie maken in fylaxtopicsquote:Op maandag 12 januari 2015 23:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is wat anders met die 3 luisteraars
Tuurlijk broquote:Op maandag 12 januari 2015 23:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wil je mij trouwens ook even een dm sturen als je weer eens gaat draaien?
Inderdaad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Aight, thanks.quote:
maar maar gast optreden enzo.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee ik heb alleenrecht op de vrijdag
quote:Op maandag 12 januari 2015 23:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Inderdaad.We shall seeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOONY
quote:Op maandag 12 januari 2015 23:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Inderdaad.Of gewoon zoals het hoort :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Fylax
wat een haat tegen mij zeg.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is wat anders met die 3 luisteraars
Nee.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:26 schreef tailfox het volgende:
[..]
wat een haat tegen mij zeg.
Doe dat lekker in Den ander topic.
Op een andere site.
Zoals forum.viva.nl ofzo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|