abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 januari 2015 @ 12:47:35 #51
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_148772994
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 11:09 schreef Geralt het volgende:

[..]

Stargate (1994) - IMDb

Kurt Russell; niet Russel Crow.

Daar is later ook een serie van gemaakt zie ik nu. Is die serie wat of is dat bagger? Film vond ik best tof namelijk :)
Serie is tof in veel opzichten, de vele aspecten die ze aanhalen.
Goed bedachte technologie, en de opbouw er van.
Problemen die ze tegen komen, en hoe ze de stargate voor publiek geheim proberen te houden.
Goeie cast en details..
Vind zelf een van de betere SF series samen met firefly.
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 11:04 schreef Konijntjuh het volgende:
In betrekking tot Firefly

Kwam ik wel weer wat punten tegen op het internet

De serie is nooit in zijn goede volgorde uitgezonden door 20th Century Fox Television, en hoe gek het ook klinkt de kijkcijfers werden gemeten door Nielsen.

Dit is overal te vinden ik vond het op Josh Weddon zijn wiki pagina dat nielsen wel de kijkcijfers meten

[..]

https://en.wikipedia.org/wiki/Joss_Whedon

Ik zal nog wel naar wat meer dingen zoeken zoals wanneer de opnames waren begonnen van Firefly en wanneer Josh Weddon met het script aankwam bij 20th Century Fox, als dit voor 9/11/01 was en men er mee bezig was of al het budget had toegewezen.

Dan worden mijn vermoedens alleen maar groter dat 20th Century Fox Televesion deze tv serie express heeft laten kapot knallen, vanwege dat Rupert Murdoch het beleid van George W. Bush steunde en daar behoorlijk op verdiende
Verrek dat was ik even vergeten, de volgorde klopte inderdaad niet.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 17 januari 2015 @ 18:33:35 #52
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_148781768
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 12:47 schreef theguyver het volgende:

Verrek dat was ik even vergeten, de volgorde klopte inderdaad niet.
Niet alleen de volgorde klopte niet, maar ook dat ze de laatste vier afleveringen pas een half jaar later hebben uitgezonden. Tenminste dat zag ik in de vluchtigheid bij de IMDB pagina van Firefly

Op de Wikipedia pagina van Firefly staat overigens er wel een klein stukje over een verwijzing dat Rupert Murdoch persoonlijk de serie heeft laten floppen alleen deze theorie wordt toegepast in de TV serie The Big Bang Theorie en wordt door Sheldon aangehaalt.

Het zijn niet de dingen waar ik op naar zoek ben, ik ben nu opzoek wanneer ze met de shoots begonnen en in welk tijdsbestek deze hebben plaatsgevonden en wanneer men het groene licht kreeg om deze serie te produceren en dus ook het budget werd vrijgesteld..

Ik kan het niet één twéé drie vinden, maar goed het zal ergens te vinden zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door Konijntjuh op 17-01-2015 18:55:56 ]
Hoe stout is Konijntjuh!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')