Hoezo, jij bent toch ook David Luiz?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:33 schreef Copthorne het volgende:
Zijn er echt mensen die dachten dat ze echte NCOI-leraren in die reclame laten meespelen? Weten ze niet hoe televisie werkt?

Ben ik ook benieuwd naar. Iemand in Alkmaar die even langs kan gaan?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:02 schreef Chewie het volgende:
Iemand al naar de specsavers in Alkmaar geweest om te kijken of die kerel van de reclame er echt werkt?

Tuurlijk. Jij bent ook Arsène Wenger toch? Toch?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoezo, jij bent toch ook David Luiz?

quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:58 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Tuurlijk. Jij bent ook Arsène Wenger toch? Toch?

quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:25 schreef Newbie114 het volgende:
Hij is wel echt goed sexy man noohhh
EDIT: dat neem ik terug want
[ afbeelding ]

Straks gaan ze mij nog vertellen dat die man van de AH geen echte bedrijfsleider isquote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:33 schreef Copthorne het volgende:
Zijn er echt mensen die dachten dat ze echte NCOI-leraren in die reclame laten meespelen? Weten ze niet hoe televisie werkt?

Zal morgen even kijkenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:02 schreef Chewie het volgende:
Iemand al naar de specsavers in Alkmaar geweest om te kijken of die kerel van de reclame er echt werkt?

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |