SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 3 geboden van dit topic:
1. Gij zult Viola aanbidden;
2. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
3. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
Ozz heeft Thiago Silva
Troll blijkbaar
O nee toch nietRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ik kan de servers niet eens in omdat het te druk is
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Is hij nu toeterend door de straat aan het racen?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ozz heeft Thiago Silva
Troll blijkbaar
O nee toch nietAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 21:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is hij nu toeterend door de straat aan het racen?![]()
Baas!quote:Op maandag 12 januari 2015 21:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ozz heeft Thiago Silva
Troll blijkbaar
O nee toch niet
O nee toch nietNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb zovaak 2x gold squad fitness achter elkaar... wat doe je stoer man mongool.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:54 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2x achter elkaar![]()
verkopen en alles investeren in IF Cazorlaquote:Op maandag 12 januari 2015 21:56 schreef Doublepain het volgende:
eindbedrag 650K aan packs
best player, lacazette..![]()
![]()
ging natuurlijk om die 2x player fitness, vetklepquote:Op maandag 12 januari 2015 21:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb zovaak 2x gold squad fitness achter elkaar... wat doe je stoer man mongool.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nergens voor nodig dit.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ging natuurlijk om die 2x player fitness, vetklep
Gewoon zware botten.![]()
SIF Clichyquote:Op maandag 12 januari 2015 21:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
verkopen en alles investeren in IF CazorlaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
was het bij mij ook niet,quote:Op maandag 12 januari 2015 21:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nergens voor nodig dit.
Gewoon zware botten.
gewoon geboren in Mongolië.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
no munniequote:Op maandag 12 januari 2015 21:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
verkopen en alles investeren in IF Cazorla
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2015 22:01:16 ]![]()
Eerst 650K uitgeven en dan zeggen no munniequote:![]()
![]()
#likopstukbeleidPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 22:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Eerst 2.5M uitgeven en dan zeggen no munnie![]()
![]()
#likopstukbeleid
Je had gelijk man.![]()
![]()
En terecht.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:03 schreef Reemi het volgende:
Lahm heeft 103 sliding tackle volgens EA![]()
Ik heb daarvoor wel Suarez en Ibra gehaaldquote:Op maandag 12 januari 2015 22:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Eerst 650K uitgeven en dan zeggen no munnie![]()
![]()
#likopstukbeleid![]()
Waterdicht plan, 2.5M in packs steken en er niks uit halen. Nouja ik heb wel Lloris, Diego Costa en IF Godinquote:![]()
![]()
wilde nu even inslaan maar al die prijs sites zijn downquote:Op maandag 12 januari 2015 22:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb daarvoor wel Suarez en Ibra gehaald
#FreeTrapz![]()
Ik liep een ibra van 600k misquote:Op maandag 12 januari 2015 22:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wilde nu even inslaan maar al die prijs sites zijn down
Autobuyers draaien overuren, echt ziek![]()
Valt heel erg meequote:Op maandag 12 januari 2015 22:08 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel fijn dat die verdedigers zo cheap zijn.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
aan t grafiekje te zien ben ik al te laat met inslaanwacht wel tot de aanvallers in packs zitten.
#FreeTrapz![]()
ik een ibra van 485k Maar je console is trager dan die auto buyersquote:Op maandag 12 januari 2015 22:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik liep een ibra van 600k mis
Autobuyers draaien overuren, echt ziek
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
ik was op web app, zelfs dan ben je te traag..quote:Op maandag 12 januari 2015 22:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik een ibra van 485k Maar je console is trager dan die auto buyers
Wel goeie price, ps4?![]()
Ja. Goedkoopste bin is 580 oid.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ik was op web app, zelfs dan ben je te traag..
Wel goeie price, ps4?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
580.. Kan nietquote:Op maandag 12 januari 2015 22:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Goedkoopste bin is 580 oid.
Ik heb hem 720..![]()
![]()
ander platform lijkt mequote:Op maandag 12 januari 2015 22:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
580.. Kan niet
Ik heb hem 720..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat een prijzen man, niet leuk meerquote:Op maandag 12 januari 2015 22:08 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel fijn dat die verdedigers zo cheap zijn.![]()
ziek veel packs geopend lijkt mij dat ibra en suarez alleen maar zakken vanaf nu.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ja godverquote:Op maandag 12 januari 2015 22:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ander platform lijkt me
[ afbeelding ]kut ibra. 100k duurder dan vanochtend
Wou net zeggen pffquote:Op maandag 12 januari 2015 22:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ander platform lijkt me
[ afbeelding ]![]()
![]()
oh ik bedoelde suarezniet ibra. Ibra wordt alleen maar duurder
Op EA forum had echt iedereen het plan om vanavond ofzoweer de boel terug te kopen, dus denk dat het daardoor zo scheef loopt. De dure NIFs moeten toch wel zakken komende dagen lijkt me.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik heb suarez net gekocht voor 585k.. heb nu nog 850k voor ibra. Die koop ik morgen wel. Als die niet zo hard blijft stijgen dan.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:15 schreef Tim86 het volgende:
Op EA forum had echt iedereen het plan om vanavond ofzoweer de boel terug te kopen, dus denk dat het daardoor zo scheef loopt. De dure NIFs moeten toch wel zakken komende dagen lijkt me.
hopelijk dalen ze niet meerquote:Op maandag 12 januari 2015 22:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik heb suarez net gekocht voor 585k.. heb nu nog 850k voor ibra. Die koop ik morgen wel. Als die niet zo hard blijft stijgen dan.
Heb al 650K verlies![]()
![]()
![]()
Teringquote:Op maandag 12 januari 2015 22:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
hopelijk dalen ze niet meer
Heb al 650K verlies![]()
Ach aan de andere kant boeiend. over paar weken koop je 650k voor 5 euro
Nou ik heb nu toch maar een ibra gekocht voor 730 bin. Had geen zin meer om morgen weer heel de dag in de gaten te moeten houden voor wat coins winst.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
In het reserveteam van het wereldelftal staat Thibaut Courtois, die Manuel Neuer dus voor zich moest dulden. De achterhoede wordt gevormd door Dani Alves, Mats Hummels, David Alaba en Marcelo en op het middenveld vinden we Yaya Touré, Luka Modric en Xabi Alonso terug. De voorhoede wordt gevormd door Neymar, Zlatan Ibrahimovic en Luis Suárez.
Dani alves daar heb je hem weer![]()
![]()
Boateng ipv Dani Alves erbij en dan ben ik het er wel mee eens. Al vond ik Marcelo ook maar mehh. Matig WK en veel blessa geweest.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:27 schreef Doublepain het volgende:
In het reserveteam van het wereldelftal staat Thibaut Courtois, die Manuel Neuer dus voor zich moest dulden. De achterhoede wordt gevormd door Dani Alves, Mats Hummels, David Alaba en Marcelo en op het middenveld vinden we Yaya Touré, Luka Modric en Xabi Alonso terug. De voorhoede wordt gevormd door Neymar, Zlatan Ibrahimovic en Luis Suárez.
Dani alves daar heb je hem weerAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
sif godin in een pack. Misschien maar houden en hopen op een up?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
hij print serieus nepgeld uit en gaat er dan foto's van makenquote:Op maandag 12 januari 2015 22:40 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Heb je ook een blikje coki de coki?![]()
![]()
Hij heeft geen UP gekregen in h2h. ZIjn 84 NIF is hoog genoeg ook en hij presteert naar verwachting verder. Lijkt me geen Up kandidaat.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:37 schreef over_hedge het volgende:
sif godin in een pack. Misschien maar houden en hopen op een up?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 12 januari 2015 22:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij print serieus nepgeld uit en gaat er dan foto's van maken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
verkopen dan maarquote:Op maandag 12 januari 2015 22:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij heeft geen UP gekregen in h2h. ZIjn 84 NIF is hoog genoeg ook en hij presteert naar verwachting verder. Lijkt me geen Up kandidaat.is ongeveer even veel waard als ik aan oacks uitgegeven heb.
Als er sterke deflatie wordt verwacht, dan zal er juist inflatie optreden. Zo iets heb ik ooit bij economie ofzo gehoord.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:48 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Wat een rare crash, alles wordt duurder
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
De silvers in ieder geval niet.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:48 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Wat een rare crash, alles wordt duurder![]()
Net als wanneer je 2-0 voorstaat in FUT, dan verwacht je dat je wint, maar verlies je.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als er sterke deflatie wordt verwacht, dan zal er juist inflatie optreden. Zo iets heb ik ooit bij economie ofzo gehoord.Maar diep van binnen lach ik.![]()
ook te laat met inkopen begrijp ikquote:Op maandag 12 januari 2015 22:51 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Net als wanneer je 2-0 voorstaat in FUT, dan verwacht je dat je wint, maar verlies je.
#FreeTrapz![]()
![]()
Rare advertenties krijg ik. Toch maar weer wat vaker op Russische vrouwen zoeken.Maar diep van binnen lach ik.![]()
De tijd van inkopen heb ik wel gehad, ben daar inmiddels overheen gegroeid.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ook te laat met inkopen begrijp ikMaar diep van binnen lach ik.![]()
moet nog een nieuw team. zie morgen wel hoe het er voor staat. nu geen zin meer in.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:53 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De tijd van inkopen heb ik wel gehad, ben daar inmiddels overheen gegroeid.
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 22:52 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[ afbeelding ]
Rare advertenties krijg ik. Toch maar weer wat vaker op Russische vrouwen zoeken.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb een cursusje Arabisch gehad en dat is een advertentie voor IS werving zo te zien.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:52 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[ afbeelding ]
Rare advertenties krijg ik. Toch maar weer wat vaker op Russische vrouwen zoeken.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nou, ze zijn aan het hacken, dus laat ik niet na het pentagon het volgende slachtoffer zijn. Ik klik er lekker niet opquote:Op maandag 12 januari 2015 22:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb een cursusje Arabisch gehad en dat is een advertentie voor IS werving zo te zien.
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Zo'n hack was het niet want die plaatjes waren gewoon te vinden op het internet.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:00 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Nou, ze zijn aan het hacken, dus laat ik niet na het pentagon het volgende slachtoffer zijn. Ik klik er lekker niet op
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ah, heb alleen via ad.nl heel beknopt iets gelezen eigenlijk. Blijft een rare bende, die Isisquote:Op maandag 12 januari 2015 23:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zo'n hack was het niet want die plaatjes waren gewoon te vinden op het internet.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Ja en zo'n wachtwoord krakertje kun je ook overal op laten runnen toch?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zo'n hack was het niet want die plaatjes waren gewoon te vinden op het internet.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Jup dus zo spannend vind ik het niet.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja en zo'n wachtwoord krakertje kun je ook overal op laten runnen toch?
Ow dus dat was je aan het doet terwijl die arme choochoo op jou zit te wachten?!?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:34 schreef ThadCastle het volgende:
American Sniper (2014) - IMDb goeie film![]()
Ja was niet echt gepland. Wilde nog wel duo commentary streamen met hem hehequote:Op maandag 12 januari 2015 23:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ow dus dat was je aan het doet terwijl die arme choochoo op jou zit te wachten?!?![]()
1 miljoen coins. en helemaal niks. gr gr
2x Iniesta
2x Modric
2x die pleuris IF
1x david silva
1x sturridge
stront dus.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
hola
toty geweest zo te zien. niks gemist dus'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
link?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:53 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[ afbeelding ]
Boefjee is backDie mand vol met rommeltjes achter haar
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
moet zeggen dat ze niet al te intelligent klinkt'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
ik hoop van harte dat het geen Nederlander is, want ze lijkt best wel veel op iemand die ik kenquote:Op maandag 12 januari 2015 23:53 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[ afbeelding ]
Boefjee is backDie mand vol met rommeltjes achter haar
![]()
![]()
Ik heb alleen maar gekreun gehoord eigenlijk, hahaquote:Op maandag 12 januari 2015 23:59 schreef poker4lifee het volgende:
moet zeggen dat ze niet al te intelligent klinktMaar diep van binnen lach ik.![]()
Familie?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik hoop van harte dat het geen Nederlander is, want ze lijkt best wel veel op iemand die ik ken
De naam Boefjee klinkt best wel Nederlands.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik hoop van harte dat het geen Nederlander is, want ze lijkt best wel veel op iemand die ik kenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
yes nederlandsquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik hoop van harte dat het geen Nederlander is, want ze lijkt best wel veel op iemand die ik ken'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
bijna framerate issues als ze zo tekeer gaat met haar hand'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik tikte eerder nog in de chat: doe je jezelf geen pijn?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:04 schreef poker4lifee het volgende:
bijna framerate issues als ze zo tekeer gaat met haar handMaar diep van binnen lach ik.![]()
typt ze al die shit nou zelf? best knap tijdens dat met benen wijd liggen danquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:06 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik tikte eerder nog in de chat: doe je jezelf geen pijn?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:06 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik tikte eerder nog in de chat: doe je jezelf geen pijn?![]()
nou fapze mensen, ik ga slapenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
ze tikt af en toe wel. Schijnt wat vertraging op de lijn te zijnquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
typt ze al die shit nou zelf? best knap tijdens dat met benen wijd liggen danMaar diep van binnen lach ik.![]()
het loopt wel uti de hand nu. letterlijk en figuurlijk'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Echt alle live shows in full screen bekijken? Word Goldmember!
haters gonna hate'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Zo'n griet valt niet bij te houden als partner denk ikquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:10 schreef poker4lifee het volgende:
het loopt wel uti de hand nu. letterlijk en figuurlijkMaar diep van binnen lach ik.![]()
oh gelukkigquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:07 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Dudeweiser, een moderator noemt haar Eliseik ken wel een Elise maar die lijkt er niet echt op
![]()
rijst in the building'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:07 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Dudeweiser, een moderator noemt haar Elisequote:hello guys, im elise 19 years.. [...] xxx elise![]()
Haha, eind goed al goedquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oh gelukkigik ken wel een Elise maar die lijkt er niet echt op
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:19 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Oh, ja, had niet doorgezocht ofzo, heb wel wat beters te doen.wat zei ze nou over double penetration net?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
oh dat gaat nu komen dus'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:21 schreef Dudeweiser het volgende:
Werkt verbazingwekkend goed op mobiel die site, kunnen veel sites nog van leren![]()
volgens mij komt de dp pas bij tokens'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
die maverik in de chat is ook wel een echte maver hoor'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nou, ze zit er nu aardig diep in moet ik zeggenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]![]()
volgens mij komt de dp pas bij tokens
5 dollar is de email waard zo te zien'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
ozzie is verliefd'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Vind haar gezicht eigenlijk nog het leukste van haar. Zonde dat die pruim steeds zo nadrukkelijk in beeld is.quote:Maar diep van binnen lach ik.![]()
en die zwarte hoogspringstokquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:36 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Vind haar gezicht eigenlijk nog het leukste van haar. Zonde dat die pruim steeds zo nadrukkelijk in beeld is.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Oke nieuwe!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:36 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Vind haar gezicht eigenlijk nog het leukste van haar. Zonde dat die pruim steeds zo nadrukkelijk in beeld is.![]()
en ze heeft ons gedumpt'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
priveshow voor mensen die 2.50 betaald hebben van 10 minquote:
why do i know this shit
oh ze krijgt 2.50 maar het kost je 5 om ze te kopen. site eigenaar is een tevreden man'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Echte arme mensen betalen geen 2.50quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
priveshow voor mensen die 2.50 betaald hebben van 10 min
why do i know this shitGewoon 10 minuten wachten. Maar, op een gegeven moment zal ze toch wel moe worden?
iddquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:45 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Was leuk entertainment zo. Slaap lekker mannengdnight
Serieus? Ik heb de mijne niet te koop gezet, ook maar eens doenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 07:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
Morgen![]()
Er is flink GeDSL'ed gisteren
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Goedemorgen.
Al met al toch een vrij teleurstellend avondje. Nadat ik Robben had gekocht voor 650k en IF Santi voor 90 en nog wat spelers om daar een teampje omheen te bouwen, had ik nog zo'n 160k over. Te weinig om ook de door mij gewenste hazard te kopen. Ipv op mijn geld te blijven zitten, heb ik me toch laten verleiden om ze stuk te slaan op packs. Beste pull: navas.
Conclusie 1: Dont buy packs!
Conclusie 2: vooralsnog was de markt het laagst op zondagavond.![]()
Als ik hem heb verkocht voor 80k vind ik dat best een mooie DSL hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2015 07:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
WTF...Aurier is niet geDSL'ed hoor...die is doorgestegen naar ruim 60k![]()
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hebben jullie dit weleens meegemaakt ik had coutinho voor 150 coins erop gezet, niemand heeft erop geboden..![]()
![]()
Point taken. Die IF's zijn in no time terug op hun oude niveau lijkt het.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 07:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als ik hem heb verkocht voor 80k vind ik dat best een mooie DSL hoor
Santi
Miranda
Aurier
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je vergeet Lacazettequote:Op dinsdag 13 januari 2015 07:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Point taken. Die IF's zijn in no time terug op hun oude niveau lijkt het.
Santi
Miranda
Aurier
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Vind je? Echt zonde van mijn coins geweest om in hem te investeren. Per Santi maak ik net zoveel winst als op hemquote:Op dinsdag 13 januari 2015 07:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En Rooney gaat ook alweer goed
Elke dag![]()
haha wat een armoequote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zelden zo'n slechte trader als jij gezien. Je krijgt Coutinho niet eens voor 150 verkochtquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Beetje risicospreidingquote:Op dinsdag 13 januari 2015 07:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vind je? Echt zonde van mijn coins geweest om in hem te investeren. Per Santi maak ik net zoveel winst als op hem
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Imo was het juist een risico in te zetten op een nieuwe IF, terwijl oudere tot nu toe elke keer gemakkelijk terug naar oude prijs gingenquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Heeft iemand, nu er kennelijk geen Totys zijn gepulled, nog wel iets anders van waarde uit zijn packs gehaald?![]()
David Luiz was vannacht 880kVoor die prijs had ik er ook wel eentje willen hebben
Elke dag![]()
Blijft belachelijk dat hij in toty zit.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 07:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
David Luiz was vannacht 880kVoor die prijs had ik er ook wel eentje willen hebben
![]()
Duurste transfer ooit gemaakt voor een verdediger, en dat voor een met zo weinig kwaliteitenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 07:50 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Blijft belachelijk dat hij in toty zit.
Moet jij eens zeggen dat hij met die prestatie niet in het Toty hoort
Elke dag![]()
Ik kan zo 7 redenen opnoemen 😉quote:Op dinsdag 13 januari 2015 07:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Duurste transfer ooit gemaakt voor een verdediger, en dat voor een met zo weinig kwaliteiten
Moet jij eens zeggen dat hij met die prestatie niet in het Toty hoort![]()
ik had sif godin. Beste leuke stats heeft hij eigenlijkquote:Op dinsdag 13 januari 2015 07:37 schreef DeWesp het volgende:
Heeft iemand, nu er kennelijk geen Totys zijn gepulled, nog wel iets anders van waarde uit zijn packs gehaald?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Iemand nog tips hoe ik veilig coins van mijn tradeaccount naar mijn main account krijg? Zonder dat het op coinselling lijkt.![]()
Ik heb het voor de zekerheid maar in kleine delen gedaan steeds. En coinsellers gebruiken altijd spelers om te transferren, dus ik heb consumables en kits gebruikt. Geen idee of het nuttig was, maar ik heb geen issues gehad en dat ging wel om een paar ton (Hazard en Neymar uit een pack op die andere account).quote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:37 schreef DeWesp het volgende:
Iemand nog tips hoe ik veilig coins van mijn tradeaccount naar mijn main account krijg? Zonder dat het op coinselling lijkt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gewoon een eigen speler kopen. Mochten ze er überhaupt iets van denken/mee willen doen, dan kunnen ze zien dat beide accounts vanaf hetzelfde IP worden benaderd. Dus no probleemquote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:37 schreef DeWesp het volgende:
Iemand nog tips hoe ik veilig coins van mijn tradeaccount naar mijn main account krijg? Zonder dat het op coinselling lijkt.![]()
Kreeg een mail dat ik 2 packs cadeau krijg, en dat ik die kan openen via console. Hebben jullie die ook gehad / al geopend?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wow, mijn team is nu al meer dan 450k duurder dan gisteren..Gaat om een totaal van 8 spelers die ik heb gekocht
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoeveel packs heb je daar geopend? Ik heb gisteren Trapz en Ozz tijdens het Skype-gesprek allemaal packs horen openen.. en beide hadden ze erg veel pech.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb het voor de zekerheid maar in kleine delen gedaan steeds. En coinsellers gebruiken altijd spelers om te transferren, dus ik heb consumables en kits gebruikt. Geen idee of het nuttig was, maar ik heb geen issues gehad en dat ging wel om een paar ton (Hazard en Neymar uit een pack op die andere account).![]()
Zo ver wil je het niet laten komen..met die dombo's daar kan je account dan nog weken dicht zijnquote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:42 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Gewoon een eigen speler kopen. Mochten ze er überhaupt iets van denken/mee willen doen, dan kunnen ze zien dat beide accounts vanaf hetzelfde IP worden benaderd. Dus no probleem
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik kan op mijn main (EU) account geen FIFA points gebruiken..denk omdat ik FIFA op mijn USA account heb gekocht. Dus heb daar in het begin voor een paar tientjes aan coins gehaald. Geen idee hoeveel packs dat waren, maar het was aardig lucky toen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoeveel packs heb je daar geopend? Ik heb gisteren Trapz en Ozz tijdens het Skype-gesprek allemaal packs horen openen.. en beide hadden ze erg veel pech.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die martk he.. ik snap er echt geen zak meer van. Elk jaar gaat het weer totaal anders dan je zou verwachten.
Ja, ieder jaar moet je eigenlijk het tegenovergestelde doen van wat de rest van plan is.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:47 schreef over_hedge het volgende:
Die martk he.. ik snap er echt geen zak meer van. Elk jaar gaat het weer totaal anders dan je zou verwachten.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb gisteren toch wel een mooie winst gemaakt op o.a. een legend (Campbell) en een IF Shaqiri. Voor de rest heb ik veel silvers gekocht en geen 1 pack gekocht.![]()
Wel op mijn trade, niet op mijn mainquote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Kreeg een mail dat ik 2 packs cadeau krijg, en dat ik die kan openen via console. Hebben jullie die ook gehad / al geopend?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat is best bijzonderquote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel op mijn trade, niet op mijn main
Zat er wat in?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja bizar wel. Ik had 200k minder kunnen betalen als ik niet had gewacht tot de toty spelers in packs zaten.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, ieder jaar moet je eigenlijk het tegenovergestelde doen van wat de rest van plan is.
Geen idee, ben niet thuis. Maar heb die mail maar op 1 acc gekregen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is best bijzonder
Zat er wat in?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
heb gisteren een silver voor 110k gehaald ik zou 500k winst maken ofzo, hij is nu 20/30k waardquote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:57 schreef DePresident. het volgende:
Heb er de coins niet meer voor.
[ afbeelding ]![]()
Site klopt soms niet![]()
Dan heb je last van pricefixers.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
heb gisteren een silver voor 110k gehaald ik zou 500k winst maken ofzo, hij is nu 20/30k waard![]()
Site klopt soms niet
Eerst even naar de grafiek kijken als je onbekende spelers koopt.
PSN: DePresident_![]()
Site klopt wel degelijk, maar mensen maken handig gebruik van mensen die blind via die site inkopen. Zoals jij dusquote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
heb gisteren een silver voor 110k gehaald ik zou 500k winst maken ofzo, hij is nu 20/30k waard![]()
Site klopt soms niet
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
dat kost teveel tijd, zijn altijd veel hunterz op de loerquote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:00 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Dan heb je last van pricefixers.
Eerst even naar de grafiek kijken als je onbekende spelers koopt.![]()
![]()
Ik deed gisteren ook een poging, maar die misluktequote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:03 schreef vanpers het volgende:
Had gisteren al door dat sommige de site zo misbruikte
Slimme mensen.
Mijn Amieux-kaartjes verschenen om ene of andere reden maar niet op die site
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
hoe doe je dat dan?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:03 schreef vanpers het volgende:
Had gisteren al door dat sommige de site zo misbruikte
Slimme mensen.![]()
Ach, is toch slim bedacht. Zijn genoeg domme mensen die daar intrappen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik deed gisteren ook een poging, maar die mislukte
Mijn Amieux-kaartjes verschenen om ene of andere reden maar niet op die site![]()
Alle kaartjes opkopen, veel duurder erop zetten. En eentje erop zetten die een stukje goedkoper is (maar nog steeds duurder dan voorheen).quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hahahaha jij bent echt de nieuwe forumclown fijn dat je er bentquote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Site klopt soms niet
Elke dag![]()
Een nieuwe aflevering van #kevinstreinverhalen!ik stond drie kwartier stil achter een kapotte trein bij Schiedam, dus nu rijd ik met een vaartje van 40km/h terug naar Delft en ik heb geen idee hoe ik vanaf daar in Roffa moet komen
![]()
![]()
![]()
SukGOD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
wat wel beetje jammer is dat ik neymar niet meer kan betalen. En de coin prijzen nu 3x zo duur als een week geleden zijn dus ik weiger om coins te kopen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hoeveel coins zou je ongeveer nodig hebben om zo'n truc uit te halen?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alle kaartjes opkopen, veel duurder erop zetten. En eentje erop zetten die een stukje goedkoper is (maar nog steeds duurder dan voorheen).![]()
Gelukkig heb ik gisteren helemaal niet gewaarschuwd dat de prijzen zouden stijgen ^^Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Speel je nog zoveel FUT dat het de moeite is?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:10 schreef over_hedge het volgende:
wat wel beetje jammer is dat ik neymar niet meer kan betalen. En de coin prijzen nu 3x zo duur als een week geleden zijn dus ik weiger om coins te kopen.![]()
Ligt aan hoe duur de speler is. Amieux stond er 10 keer op voor gemiddeld 300 BIN. 3k dus. Maar als hij vervolgens niet op de site verschijnt is het een investering zonder enig rendement.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:10 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Hoeveel coins zou je ongeveer nodig hebben om zo'n truc uit te halen?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Welke sitequote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ligt aan hoe duur de speler is. Amieux stond er 10 keer op voor gemiddeld 300 BIN. 3k dus. Maar als hij vervolgens niet op de site verschijnt is het een investering zonder enig rendement.![]()
![]()
morriequote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
Gelukkig heb ik gisteren helemaal niet gewaarschuwd dat de prijzen zouden stijgen ^^
Gister geen tijd om in te slaan en om 11uur was alles alweer zo erg omhoog. Nu maar kijken of t nog gaat zakken en anders maar wat blauws kopen deze week.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
dat wat de moeite is? coins kopen?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:12 schreef vanpers het volgende:
[..]
Speel je nog zoveel FUT dat het de moeite is?
Ik ga gewoon geen coins kopen als ik weet dat ze over een week weer zo goedkoop zijn.
Ik denk dat als je geen fut meer speelt komende tijd, een blauwe inkopen het allerslimst isquote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
morrie
Gister geen tijd om in te slaan en om 11uur was alles alweer zo erg omhoog. Nu maar kijken of t nog gaat zakken en anders maar wat blauws kopen deze week.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat ja.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
dat wat de moeite is? coins kopen?
Ik ga gewoon geen coins kopen als ik weet dat ze over een week weer zo goedkoop zijn.
Sowieso mooi dat jullie helemaal in de TOTY spelers zijn. Zou niet weten wat ik ermee moet want speel toch nooit meer![]()
![]()
Wie is hier in de toty spelers dan? Iedereen was in de ban van de price drop die uiteindelijk niet eens kwam. Niet zo zeer over de toty spelers zelfsquote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:19 schreef vanpers het volgende:
[..]
Dat ja.
Sowieso mooi dat jullie helemaal in de TOTY spelers zijn. Zou niet weten wat ik ermee moet want speel toch nooit meer
Maar was het vorig jaar niet best wel vergelijkbaar dan? Kan mij nog herinneren dat de prijzen ook toen omhoog gingen een uur naar de Toty, en dat ze in aanloop naar de Toty al laag waren. Dadelijk als de spitsen in de packs komen zal waarschijnlijk wel de laatste tijdelijke piek zijn.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja bizar wel. Ik had 200k minder kunnen betalen als ik niet had gewacht tot de toty spelers in packs zaten.![]()
Ja heel vreemd. Ik heb mijn team de ochtend voor TOTY gekocht en heb bijna 500k winst. De prijzen zullen wss nog wel wat zakken als de aanvallers in packs zitten maar toch![]()
Nee. normaal zakken alle prijzen als er 32432543553553 mensen packs aan het openen zijn.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:22 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Maar was het vorig jaar niet best wel vergelijkbaar dan? Kan mij nog herinneren dat de prijzen ook toen omhoog gingen een uur naar de Toty, en dat ze in aanloop naar de Toty al laag waren. Dadelijk als de spitsen in de packs komen zal waarschijnlijk wel de laatste tijdelijke piek zijn.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Klopt gedeeltelijk wel ja. Maar toen was de crash in de aanloop naar TOTY veel duidelijker. TOen begon het na FUTmas eigenlijk al. Nu steeg alles als een gek en zorgde de crash er eigenlijk alleen voor dat prijzen van IF's terugkwamen op het niveau waar ze ooit waren. En dat maar gedurende anderhalve dag ofzo. De prijzen van dure NIF's gaan nog steeds wel zakken lijkt me, maar wel pas eind deze week.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:22 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Maar was het vorig jaar niet best wel vergelijkbaar dan? Kan mij nog herinneren dat de prijzen ook toen omhoog gingen een uur naar de Toty, en dat ze in aanloop naar de Toty al laag waren. Dadelijk als de spitsen in de packs komen zal waarschijnlijk wel de laatste tijdelijke piek zijn.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maar als al die mensen daarna de spelers moeten terugkopen die ze in paniek hebben verkocht, niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee. normaal zakken alle prijzen als er 32432543553553 mensen packs aan het openen zijn.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ga je een player review maken over David Luiz, heeft hij in alle animaties die je gebruikt die rode kaart erbij staan
Zo'n bullshit review ook. Hij heeft er alleen mee proberen te scoren ofzo
Review over een CB, zit ik de helft vd tijd te kijken naar aanvallende acties
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat bedoelde ik ja, maar serieuze vraag, spelen jullie nog zoveel FUT?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wie is hier in de toty spelers dan? Iedereen was in de ban van de price drop die uiteindelijk niet eens kwam. Niet zo zeer over de toty spelers zelfs![]()
Kwestie van de eerste willen zijn... 4 potjes spelen en snel wat footage inelkaar flansen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:33 schreef Tim86 het volgende:
Ga je een player review maken over David Luiz, heeft hij in alle animaties die je gebruikt die rode kaart erbij staan
[ afbeelding ]
Zo'n bullshit review ook. Hij heeft er alleen mee proberen te scoren ofzo
Review over een CB, zit ik de helft vd tijd te kijken naar aanvallende acties![]()
Ben je toevallig trots op jezelf dat je eindelijk iets anders te doen hebt dan FUT?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:34 schreef vanpers het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ja, maar serieuze vraag, spelen jullie nog zoveel FUT?![]()
Nope. Ik speel het vrij weinig zelfsquote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:34 schreef vanpers het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ja, maar serieuze vraag, spelen jullie nog zoveel FUT?Speel het eigenlijk vooral tegen vrienden nog. En een vriend van me had een nieuw team gemaakt dus wilde ik ook ff een goed team maken om tegen hem te spelen.
En ik ga nog wel eens naar vrienden toe in het weekend om beetje dronken te worden en fut te doen. Maar echt alleen online spelen doe ik vrij wel nooit meer.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
echte bazen spelen met palacio en welbeck toch :pquote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk dat als je geen fut meer speelt komende tijd, een blauwe inkopen het allerslimst is
nee mijn Fut verslaving lijkt wat over. Vermaak me prima met AC en heb ook farcry nog liggen. Al raak ik de PS sowieso weinig aan deze dagen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wat doe je nou raar? Was een serieuze vraag, speel zelf al maanden geen FUT meer en dacht eigenlijk dat de meeste dat hier niet deden.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:36 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ben je toevallig trots op jezelf dat je eindelijk iets anders te doen hebt dan FUT?Klinkt allemaal herkenbaar alleen gebruiken wij dan geen FUT teams.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nope. Ik speel het vrij weinig zelfsSpeel het eigenlijk vooral tegen vrienden nog. En een vriend van me had een nieuw team gemaakt dus wilde ik ook ff een goed team maken om tegen hem te spelen.
En ik ga nog wel eens naar vrienden toe in het weekend om beetje dronken te worden en fut te doen. Maar echt alleen online spelen doe ik vrij wel nooit meer.![]()
Nice. had nog een if maxwell die ik vergeten was. Verkoopt nog voor 30k meer dan ik hem gekocht had. Niet dat ik nu wel genoeg heb voor neymar maar oke.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Speel zowel Seasons en Fut nog af en toe. Eigen teams bouwen blijft altijd wel leuk om te doen, al zijn de wedstrijden in Seasons uiteindelijk vaak beter.quote:![]()
Fuckquote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:43 schreef over_hedge het volgende:
Nice. had nog een if maxwell die ik vergeten was. Verkoopt nog voor 30k meer dan ik hem gekocht had. Niet dat ik nu wel genoeg heb voor neymar maar oke.Er voor 150 opgezet
wel met een bin van 65k. Dus voor de ps4 mensen zou ik hem maar ff opzoeken om te kijken of niemand er voor gaat bieden.
Bakkes!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Iedereen gelijk op zijn pikje getrapt.![]()
Correctquote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:41 schreef vanpers het volgende:
speel zelf al maanden geen FUT meer en dacht eigenlijk dat de meeste dat hier niet deden
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Nou ik dus wel, als ik een keer even wat tijd over heb. En daar schaam ik me totaal niet voor
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En hij is verkochtquote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
FuckEr voor 150 opgezet
wel met een bin van 65k. Dus voor de ps4 mensen zou ik hem maar ff opzoeken om te kijken of niemand er voor gaat bieden.
[ afbeelding ]
Is ook echt geen reden om voor te schamen. Heb voor het eerst in jaren seasons niet eens gespeeld tot ik kampioen ben van 1.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Nou ik dus wel, als ik een keer even wat tijd over heb. En daar schaam ik me totaal niet voor![]()
Het lijkt er wel op dat de cardweight van de goede spelers omlaag is geschroefd gisteren. Zou ook reden kunnen zijn dat de prijzen omhoog gaanDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hoe sneuquote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Nou ik dus wel, als ik een keer even wat tijd over heb. En daar schaam ik me totaal niet voor![]()
hi ha hoals ik weer een redelijk team heb maar eens een potje denk.
#FreeTrapz![]()
Speel je nou weer gwn op ps3? Vind je dat niet kutquote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Nou ik dus wel, als ik een keer even wat tijd over heb. En daar schaam ik me totaal niet voorDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
cardweight van de toty spelers lijken wel aardig hoop. Gister waren er na 20 min al 2 paginas met neuers of zo.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
Het lijkt er wel op dat de cardweight van de goede spelers omlaag is geschroefd gisteren. Zou ook reden kunnen zijn dat de prijzen omhoog gaanDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nee. Amper een teruggang imoquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Speel je nou weer gwn op ps3? Vind je dat niet kut
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
gek he als mensen miljoenen uitgeven aan packs. hoe ziek veel packs zullen er gister wel niet geopend zijnquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
cardweight van de toty spelers lijken wel aardig hoop. Gister waren er na 20 min al 2 paginas met neuers of zo.
#FreeTrapz![]()
Ik had het over de Nif'squote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
cardweight van de toty spelers lijken wel aardig hoop. Gister waren er na 20 min al 2 paginas met neuers of zo.
Elke dag![]()
Balen zgt, zo'n pull van meer dan 160k. Ze moeten jou ook altijd hebbenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:00 schreef Donaldo het volgende:
Heb ik weer, ik pack Di Maria een dag te vroeg
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat ervaar ik toch heel anders als ik bij mijn broertje benquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee. Amper een teruggang imo
Elke dag![]()
weet ik. Ik over de toty spelers.quote:Ja. wel als het sneller gaat dan bijvoorbeeld een nif suarez met mindere rating. Dan zou je verwachten dat die minstens net zo snel zou gaan.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gek he als mensen miljoenen uitgeven aan packs. hoe ziek veel packs zullen er gister wel niet geopend zijnDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja joh, ga Sergio Padt pricefixen voor meer dan 150k
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kami Padt is anders een topspits.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:02 schreef Tim86 het volgende:
Ja joh, ga Sergio Padt pricefixen voor meer dan 150k![]()
je kan bij TOTY neuer natuurlijk veel makkelijker zien wat er bij komt dan bij NIF suarez bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
weet ik. Ik over de toty spelers.
[..]
Ja. wel als het sneller gaat dan bijvoorbeeld een nif suarez met mindere rating. Dan zou je verwachten dat die minstens net zo snel zou gaan.
iedereen die de eerste 20min een TOTY neuer pulled knalt hem er op. de NIFs daar in tegen kunnen nog wel eens een heel tijdje in de club staan bij mensen.
kortom deze vergelijking krijg je nooit kloppend. tenzij reemi de cardweight voor je op zoekt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Waarom is dat futfocus nu opeens zo populair?Bestaat al maanden.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Jaloers?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:07 schreef Reemi het volgende:
Ja Reemi, waar blijft http://www.wefut.com/trading?
Alleen voor ons dan gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Omdat er niet eerder over is gepost hier.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:07 schreef Reemi het volgende:
![]()
Dat die site nu zo populair isquote:
hoe gaat het eigenlijk met wefut? Veel bezoekers?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Om DS te kuttenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:07 schreef Reemi het volgende:
Elke dag![]()
Trapz en co kwamen erachter dat je makkelijk domme mensen kunt tricken met die Pulse featurequote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:07 schreef Reemi het volgende:
![]()
![]()
Ik heb zeker niks te klagenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat die site nu zo populair is
hoe gaat het eigenlijk met wefut? Veel bezoekers?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Serie a speler kosten ook altijd zo belachelijk weinig he.
Chiellini 1.900
Vidal 14.000
Cuadrado 10.000
Zouden in de bpl allemaal het 5 voudige zijn.![]()
Ahquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Trapz en co kwamen erachter dat je makkelijk domme mensen kunt tricken met die Pulse feature
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Zei nergens dat het feiten waren he. Ik heb gewoon het idee dat toty spelers minder zeldzaam zijn dan andere high rated spelers die nu een mindere rating hebben. Of het echt zo is geen idee, is maar een gevoel. Heb idd geen cijfers die het ondersteunen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je kan bij TOTY neuer natuurlijk veel makkelijker zien wat er bij komt dan bij NIF suarez bijvoorbeeld.
iedereen die de eerste 20min een TOTY neuer pulled knalt hem er op. de NIFs daar in tegen kunnen nog wel eens een heel tijdje in de club staan bij mensen.
kortom deze vergelijking krijg je nooit kloppend. tenzij reemi de cardweight voor je op zoekt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Waarom maak je eigenlijk ook niet zo iets als dat pulse? of is dat erg lastig.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
En dat klopt ook. Gisteren een Fallatah verkocht voor 7k en Neagle voor 10k, beide had ik nog in mijn club.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Trapz en co kwamen erachter dat je makkelijk domme mensen kunt tricken met die Pulse feature![]()
Nou ik sta liever stil dan dat ik met 5km/u over de weg toef.quote:
Beetje chillen in je waggie, bass door de speakers pompen en gewoon chill chickies checken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
dat is dan een heel onlogisch idee dat je hebtquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zei nergens dat het feiten waren he. Ik heb gewoon het idee dat toty spelers minder zeldzaam zijn dan andere high rated spelers die nu een mindere rating hebben. Of het echt zo is geen idee, is maar een gevoel. Heb idd geen cijfers die het ondersteunen.waarom zou een 96 rated player minder zeldzaam zijn dan een 89 rated. Why tell me Why.
genoeg on-topic nu weer slap geouwehoer hoor
#FreeTrapz![]()
Dan moet hij eerst gaan samenwerken met een site met nauwkeurige prijzen ipv futdbquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom maak je eigenlijk ook niet zo iets als dat pulse? of is dat erg lastig.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Omdat ze er genoeg van willen hebben en niet willen dat op zon dag de markt totaal overspoeld raakt met nifs die wel het hele jaar in packs zittenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat is dan een heel onlogisch idee dat je hebtwaarom zou een 96 rated player minder zeldzaam zijn dan een 89 rated. Why tell me Why.
genoeg on-topic nu weer slap geouwehoer hoorDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wat een haat.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan moet hij eerst gaan samenwerken met een site met nauwkeurige prijzen ipv futdb![]()
Weet ik het. EA doet wel meer rare dingen. Misschien zodat het lijkt dat toty pullen best kan en daardoor meer mensen fifa points gaan kopen of zo . Weet ik het.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat is dan een heel onlogisch idee dat je hebtwaarom zou een 96 rated player minder zeldzaam zijn dan een 89 rated. Why tell me Why.
genoeg on-topic nu weer slap geouwehoer hoor
Nee joh waarom?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:15 schreef vanpers het volgende:
[..]
Haha, zal de volgende keer mijn mening iets meer voor me houden![]()
![]()
waarom heeft futbin alleen TOTY luiz niet in zijn tracker staan![]()
je zal trouwens een MOTM ramos gekocht hebben voor 3M
#FreeTrapz![]()
Reemi kan toch wel zelf een pricetracker maken?
Lowest bin / next bin / avg bin
Chiellini maar even kopen dan. Ik heb nu Barzagli en Cacares staan.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:11 schreef Matedeor het volgende:
Serie a speler kosten ook altijd zo belachelijk weinig he.
Chiellini 1.900
Vidal 14.000
Cuadrado 10.000
Zouden in de bpl allemaal het 5 voudige zijn.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hij kost nog maar 145k hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Balen zgt, zo'n pull van meer dan 160k. Ze moeten jou ook altijd hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan ben je echt kleurenblind. Of kostte die dat in het begin/laatst nog?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:17 schreef FCsuarez het volgende:
je zal trouwens een MOTM ramos gekocht hebben voor 3MHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Helemaal niet. Maar futdb toont niet de laagste bin en is niet up to date, dus dan kan je nooit zoiets doen.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
dat koste hij afgelopen zaterdag nogquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan ben je echt kleurenblind. Of kostte die dat in het begin/laatst nog?
#FreeTrapz![]()
Aldus de man die Maver helemaal kapot maakt met z'n gepestquote:
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:17 schreef FCsuarez het volgende:
je zal trouwens een MOTM ramos gekocht hebben voor 3M
Maar hij had wel de eerste Ramos@!!!11Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maver is wel echt je grote voorbeeld he?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Aldus de man die Maver helemaal kapot maakt met z'n gepest![]()
Helaas.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Reemi kan toch wel zelf een pricetracker maken?
Lowest bin / next bin / avg binSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dus dan is het gerechtvaardigd om dit te zeggenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Aldus de man die Maver helemaal kapot maakt met z'n gepest![]()
![]()
TR gemaaktquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lul niet man.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Aldus de man die Maver helemaal kapot maakt met z'n gepest
Oquote:Ik dacht dat jij wel de kennis had daarvoor. Ouwe scripter.
ah een anus likker.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:22 schreef vanpers het volgende:
[..]
Moet iedereen toch een beetje te vriend houden als ik vaker mee ga doenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Diego armando met zijn brief van fidel
Elke dag![]()
Mjah ik zag af en toe ook al posts van hem toen ik een ban had..quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ach, deze moraalridder heeft af en toe zo'n oprisping.
die stats van lahm zijn weljammer dat hij geen CDM is.
#FreeTrapz![]()
ik zeg wat ik denk DS2, so be it. Als hij dat al niet kan hebben.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Door dit soort posts krijg je problemen met mensen hier.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Laat gaan johquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Door dit soort posts krijg je problemen met mensen hier., jij was erbij dus je weet dat ik weinig vrienden gemaakt heb
![]()
![]()
Hmm, aangezien jij nooit zo heel veel denkt kun je misschien minder gaan posten?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik zeg wat ik denk DS2, so be it. Als hij dat al niet kan hebben.![]()
Als mensen zeggen wat ze over jou denken word je ook meteen boosquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik zeg wat ik denk DS2, so be it. Als hij dat al niet kan hebben.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
waarom denk ik niet zo veel? je kan goed denken of fout denken. het blijft denken zhanoquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hmm, aangezien jij nooit zo heel veel denkt kun je misschien minder gaan posten?
#FreeTrapz
Forum Opties Forumhop: Hop naar: