SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 3 geboden van dit topic:
1. Gij zult Viola aanbidden;
2. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
3. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
Ozz heeft Thiago Silva
Troll blijkbaar
O nee toch nietRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ik kan de servers niet eens in omdat het te druk is
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Is hij nu toeterend door de straat aan het racen?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ozz heeft Thiago Silva
Troll blijkbaar
O nee toch nietAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 21:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is hij nu toeterend door de straat aan het racen?![]()
Baas!quote:Op maandag 12 januari 2015 21:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ozz heeft Thiago Silva
Troll blijkbaar
O nee toch niet
O nee toch nietNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb zovaak 2x gold squad fitness achter elkaar... wat doe je stoer man mongool.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:54 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2x achter elkaar![]()
verkopen en alles investeren in IF Cazorlaquote:Op maandag 12 januari 2015 21:56 schreef Doublepain het volgende:
eindbedrag 650K aan packs
best player, lacazette..![]()
![]()
ging natuurlijk om die 2x player fitness, vetklepquote:Op maandag 12 januari 2015 21:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb zovaak 2x gold squad fitness achter elkaar... wat doe je stoer man mongool.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nergens voor nodig dit.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ging natuurlijk om die 2x player fitness, vetklep
Gewoon zware botten.![]()
SIF Clichyquote:Op maandag 12 januari 2015 21:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
verkopen en alles investeren in IF CazorlaAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
was het bij mij ook niet,quote:Op maandag 12 januari 2015 21:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nergens voor nodig dit.
Gewoon zware botten.
gewoon geboren in Mongolië.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
no munniequote:Op maandag 12 januari 2015 21:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
verkopen en alles investeren in IF Cazorla
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2015 22:01:16 ]![]()
Eerst 650K uitgeven en dan zeggen no munniequote:![]()
![]()
#likopstukbeleidPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 22:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Eerst 2.5M uitgeven en dan zeggen no munnie![]()
![]()
#likopstukbeleid
Je had gelijk man.![]()
![]()
En terecht.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:03 schreef Reemi het volgende:
Lahm heeft 103 sliding tackle volgens EA![]()
Ik heb daarvoor wel Suarez en Ibra gehaaldquote:Op maandag 12 januari 2015 22:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Eerst 650K uitgeven en dan zeggen no munnie![]()
![]()
#likopstukbeleid![]()
Waterdicht plan, 2.5M in packs steken en er niks uit halen. Nouja ik heb wel Lloris, Diego Costa en IF Godinquote:![]()
![]()
wilde nu even inslaan maar al die prijs sites zijn downquote:Op maandag 12 januari 2015 22:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb daarvoor wel Suarez en Ibra gehaald
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik liep een ibra van 600k misquote:Op maandag 12 januari 2015 22:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wilde nu even inslaan maar al die prijs sites zijn down
Autobuyers draaien overuren, echt ziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |