Nee, ik snap dat als je zelf eerder van de niets-betekenende Engelstalige pseudo-levenswijsheden bent.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
Iemand met zo'n imbeciele, semi-leuk bedoelde ondertitel kan ik bij voorbaat al niet serieus nemen.
Gewoon een comment op WSHH, helaas. Volgende keer beter.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, ik snap dat als je zelf eerder van de niets-betekenende Engelstalige pseudo-levenswijsheden bent.
Zegt de gozer die gestrikt is met een kind.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:58 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]ik moet altijd zo lachen om kneusjes, ga zo door
quote:Op maandag 12 januari 2015 20:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zegt de gozer die gestrikt is met een kind.
beter dan die kanker die jij uit je toetsenbord weet te krijgenquote:
Sterk, erg sterkquote:Op maandag 12 januari 2015 20:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beter dan die kanker die jij uit je toetsenbord weet te krijgen
maar zal wel kwestie van smaak zijn
of in jou geval het ontbreken van smaak
https://twitter.com/Liveleak_txtquote:Op maandag 12 januari 2015 20:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
Gewoon een comment op WSHH, helaas. Volgende keer beter.
Living the dream.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:59 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]>20 jaar met mijn vrouw en Teun is 4,5 ja ja sterk weer
Tof doen dat je een kind hebtquote:Op maandag 12 januari 2015 20:54 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ga huilen, mijn kind gaat om 7 uur slapen, hoe zit het met jouw kind, ow wacht, je bent maagd gezien je frustratie
Kneusje
hahaquote:Op maandag 12 januari 2015 21:00 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Sterk, erg sterk
Knap zeg, je bent echt een taalvirtuoos
sterk hoor hahaquote:Op maandag 12 januari 2015 21:01 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Hou toch op, je komt heel zwak over, echt sneu
Wow, zeg ik iets aardigs meteen weer boos, maar ik leef met je mee, lijkt me geen pretje.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:01 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Hou toch op, je komt heel zwak over, echt sneu
Ga je nog painten vandaag?quote:
Misschien een teletubbie-landschap waar iedereen blij is en elkaar een kusje geeft.quote:
Wat heb jij met werk, wat doe jij dan?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Lijkt me echt gezellig om te werken in een supermarkt. Houdt je zo jong van geest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |