SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Jouw top3 celebs.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
In celebtermen dan hè. Niet in de zin van zij heeft puntige ellebogen, would not hit...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is een waanzinnig mooie vrouw."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op maandag 12 januari 2015 20:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ah ik ken der nog niet.Monica BellucciSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is een waanzinnig mooie vrouw.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op maandag 12 januari 2015 20:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ah ik ken der nog niet.Wie is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is een waanzinnig mooie vrouw.
Even gegoogled voor betere foto's. Wel een goed figuur idd, maar heel misschien een paar kilootjes meer.quote:
Ik vind dat ze perfect is. Ze is echt niet dun, heeft juist genoeg vlees op haar botten en allemaal op de juiste plekken.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Even gegoogled voor betere foto's. Wel een goed figuur idd, maar heel misschien een paar kilootjes meer.
Buiten Beyoncé en Emilia Clarke is niemand perfect, maar goede nummer 3.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik vind dat ze perfect is. Ze is echt niet dun, heeft juist genoeg vlees op haar botten en allemaal op de juiste plekken.
Wou dat ik haar figuur had.
He het alleen over haar figuur he. En ik heb veeeeel liever Blake haar lichaam dan die van Beyonce. Ik zal nu wel gehaat worden maar ik vind haar te breed.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Buiten Beyoncé en Emilia Clarke is niemand perfect, maar goede nummer 3.
Ze hebben nu wel wat gemeen.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:26 schreef clumsy_clown het volgende:
"Michael Jackson used Propofol te get to sleep. That's like using chemotherapy because you're tired of shaving your head".
Robin Williams een een leuke man.
quote:Op maandag 12 januari 2015 20:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
He het alleen over haar figuur he. En ik heb veeeeel liever Blake haar lichaam dan die van Beyonce. Ik zal nu wel gehaat worden maar ik vind haar te breed.
Nee dat is pas echt een lekker wijf.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
He het alleen over haar figuur he. En ik heb veeeeel liever Blake haar lichaam dan die van Beyonce. Ik zal nu wel gehaat worden maar ik vind haar te breed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op maandag 12 januari 2015 20:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee dat is pas echt een lekker wijf.NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Jij zou haar inderdaad van je hond aftrappen.quote:
Robin Williams.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:26 schreef clumsy_clown het volgende:
"Michael Jackson used Propofol te get to sleep. That's like using chemotherapy because you're tired of shaving your head".
Robin Williams een een leuke man.
Irritant lachje.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:30 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn all time nummer 1
quote:Op maandag 12 januari 2015 20:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee dat is pas echt een lekker wijf.Is ze ook. Absoluut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IMaar als ik zou mogen kiezen tussen haar figuur en die van Blake, dan zeker Blake.![]()
Er is volgens mij ook echt geen enkel slecht verhaal over die man te vinden. Iedereen die met 'm gewerkt heeft is zo laaiend enthousiast, tot aan de koffiejongens toe.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dude hubba hubba"Whatever I was looking for was always you."Rumi
belachelijk goede acteur. Door hem kan ik Good Will Hunting gewoon meepraten nuquote:Op maandag 12 januari 2015 20:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er is volgens mij ook echt geen enkel slecht verhaal over die man te vinden. Iedereen die met 'm gewerkt heeft is zo laaiend enthousiast, tot aan de koffiejongens toe.
Er is ergens een quote over hoe de mensen die de diepste dalen van depressie kennen, het hardst proberen om anderen aan het lachen te krijgen om anderen te behoeden van hetgeen zij voelen. Een prachtige gedachte die bij hem echt van toepassing was denk ik.
Mooi gezegd.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er is volgens mij ook echt geen enkel slecht verhaal over die man te vinden. Iedereen die met 'm gewerkt heeft is zo laaiend enthousiast, tot aan de koffiejongens toe.
Er is ergens een quote over hoe de mensen die de diepste dalen van depressie kennen, het hardst proberen om anderen aan het lachen te krijgen om anderen te behoeden van hetgeen zij voelen. Een prachtige gedachte die bij hem echt van toepassing was denk ik.
1 van mijn favoriete acteurquote:Op maandag 12 januari 2015 20:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hahaha ga weg. En dan zeggen dat Blake Lively wat meer massa mag gebruikenquote:Op maandag 12 januari 2015 20:36 schreef TheMagnificent het volgende:
Natalie Portman mag wel genoemd worden, vind ik...
[ afbeelding ]
Geen idee hoe ze tegenwoordig tho, lang niet meer iet van gezien.
Mevrouw Hershlag of zo.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:36 schreef TheMagnificent het volgende:
Natalie Portman mag wel genoemd worden, vind ik...
[ afbeelding ]
Geen idee hoe ze tegenwoordig tho, lang niet meer iet van gezien.
Wat een nare film was dat.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mevrouw Hershlag of zo.
Nadat ik haar in the black swan zag is mijn obsessie met skinny zijn een beetje ontstaan.
Maar I loved it.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wat een nare film was dat.
Ik heb het over haar gezicht. Is voor mij een grotere factor wat betreft of ik een celeb aantrekkelijk vind of niet. Goede aesthetics.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hahaha ga weg. En dan zeggen dat Blake Lively wat meer massa mag gebruiken
Nee laat maar. Haalde haar door elkaar met die ene van Pirates and the Caribbeanquote:Op maandag 12 januari 2015 20:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb het over haar gezicht. Is voor mij een grotere factor wat betreft of ik een celeb aantrekkelijk vind of niet. Goede aesthetics.
Maar Nathalie is ook dun hoor.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee laat maar. Haalde haar door elkaar met die ene van Pirates and the Caribbean
Ik hou wel van films die je ook daadwerkelijk bijna depressief kunnen maken. Of een andere emotie echt kunnen overbrengen.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wat een nare film was dat.
Ja dat zeker, maar niet zo eng dun als die van Pirates and the Caribbeanquote:
I'd rather not, net als The Purge. Dacht echt wtf.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik hou wel van films die je ook daadwerkelijk bijna depressief kunnen maken.
quote:Op maandag 12 januari 2015 20:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja dat zeker, maar niet zo eng dun als die van Pirates and the Caribbean
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Keira Knightley bedoel je. Ook niet mis, maar niet zo lief als Natalie.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee laat maar. Haalde haar door elkaar met die ene van Pirates and the Caribbean
kaput lekker. Ik doe altijd crumble cookie.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:43 schreef Landysh het volgende:
Jfm ik ga dadelijk microwave cookie maken. Heb ik al zooo lang niet meer gehad he.
whutwhutquote:Op maandag 12 januari 2015 20:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
kaput lekker. Ik doe altijd crumble cookie.
Hey Clumsy weet je veel over medicijngebruik? Is het heel erg om zo'n twee/drie keer per maand zo'n nurofen pil in te nemen? Die van 250 mg?quote:Op maandag 12 januari 2015 20:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Portman hoort hier sowieso ja, maar Audrey Tautou ook.
[ afbeelding ]
Die vrouw is zo allejezus mooi
Hmm dit lijkt mij minder lekker dan de microwave cookie.quote:
Ik doe deze altijd. Vind hem wel fijn en idiot-proof.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:48 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hmm dit lijkt mij minder lekker dan de microwave cookie.
Per maand? Nee joh gek. Pas als je er 4 per dag, elke dag neemt moet je je zorgen gaan makenquote:Op maandag 12 januari 2015 20:47 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hey Clumsy weet je veel over medicijngebruik? Is het heel erg om zo'n twee/drie keer per maand zo'n nurofen pil in te nemen? Die van 250 mg?
quote:Op maandag 12 januari 2015 20:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Zag dat Istanbul-meisje gisteren bacon bereiden.Natuurlijk eigen keus, maar vind het toch zo apart om iemand met moslimachtergrond/uit een moslimcultuur dat te zien doen...
Speelt toch in the Thor films.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:36 schreef TheMagnificent het volgende:
Geen idee hoe ze tegenwoordig is tho, lang niet meer iet van gezien.
Heb meerdere filmpjes van haar gecheckt en haar hele familie eet varkensvlees. Ouders, broers/zussen, tantes etc.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Zag dat Istanbul-meisje gisteren bacon bereiden.Natuurlijk eigen keus, maar vind het toch zo apart om iemand met moslimachtergrond/uit een moslimcultuur dat te zien doen...
Oh oke gelukkig.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Per maand? Nee joh gek. Pas als je er 4 per dag, elke dag neemt moet je je zorgen gaan maken
Kalkoen bacon...quote:Op maandag 12 januari 2015 20:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Ga jij de discussie met die mensen ook aan, als je ze ziet? Deze houding verbaast en irriteert mij zó ontzettend.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:50 schreef TheMagnificent het volgende:
O ja, was ik vergeten. Dan is ze weinig veranderd idd.quote:
Klopt, maar ik bedoelde gewoon gevoelsmatig, dat je dan een idee krijgt dat ze aan het zondigen is terwijl ze helemaal niet gelovig hoeft te zijn.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:54 schreef Landysh het volgende:
[..]
Heb meerdere filmpjes gecheckt en haar hele familie eet varkensvlees. Ouders, broers/zussen, tantes etc.
Maar misschien zijn het helemaal geen moslims? Een oude vriendin van mij komt uit een communisten familie en is helemaal atheistisch opgevoed en eet ook gewoon varkensvlees.
DKHP/C familiequote:Op maandag 12 januari 2015 20:54 schreef Landysh het volgende:
[..]
Heb meerdere filmpjes van haar gecheckt en haar hele familie eet varkensvlees. Ouders, broers/zussen, tantes etc.
Maar misschien zijn het helemaal geen moslims? Een oude vriendin van mij komt uit een communisten familie en is helemaal atheistisch opgevoed en eet ook gewoon varkensvlees.
Wat een shitload om op iemand te gooien die zijn verbazing online uitspreekt. Ik snap je frustratie uit het dagelijkse leven en ervaring maar om dat nou zo te uiten?quote:Op maandag 12 januari 2015 20:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ga jij de discussie met die mensen ook aan, als je ze ziet? Deze houding verbaast en irriteert mij zó ontzettend.
Achtergrond: ik heb, toen ik wel nog praktiserend moslima incl hoofddoek was, een Nederlandse vriend gehad. Ik was altijd van het principe "geen vriend tenzij serieus, en ook dan bepaalde dingen niet voor het huwelijk", en echt gewoon braaf. Sterker nog, hij stond ervoor open om zich te bekeren (omdat dat destijds toch een 'eis' was om samen oud te worden), dus we hebben ons samen serieus in de Islam verdiept en dat jaren volgehouden. Was geen kattenpis dus. Wat me in die jaren is opgevallen, is hoe godvergeten afkeurend en vernederend Turken/moslims kunnen doen naar andere Turken/moslims die het in hun ogen niet goed doen. Ik ben door de familie van mijn ex als een prinses behandeld en altijd geaccepteerd, maar als hij naast me in de bus zat en we praatten met elkaar (niet intiem ofzo) kon je de boze blikken van de Turken tellen. Is een keer of 5 gebeurd dat er een Turk naar ons toe kwam om te zeggen dat hij ergens anders moest zitten. Eén wilde m'n vriend slaan.
Ik snap niet hoe je "eigen keus" kunt zeggen en er alsnog zo afkeurend over kunt doen, écht niet.
Whuuut, serieus?quote:Op maandag 12 januari 2015 20:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ga jij de discussie met die mensen ook aan, als je ze ziet? Deze houding verbaast en irriteert mij zó ontzettend.
Achtergrond: ik heb, toen ik wel nog praktiserend moslima incl hoofddoek was, een Nederlandse vriend gehad. Ik was altijd van het principe "geen vriend tenzij serieus, en ook dan bepaalde dingen niet voor het huwelijk", en echt gewoon braaf. Sterker nog, hij stond ervoor open om zich te bekeren (omdat dat destijds toch een 'eis' was om samen oud te worden), dus we hebben ons samen serieus in de Islam verdiept en dat jaren volgehouden. Was geen kattenpis dus. Wat me in die jaren is opgevallen, is hoe godvergeten afkeurend en vernederend Turken/moslims kunnen doen naar andere Turken/moslims die het in hun ogen niet goed doen. Ik ben door de familie van mijn ex als een prinses behandeld en altijd geaccepteerd, maar als hij naast me in de bus zat en we praatten met elkaar (niet intiem ofzo) kon je de boze blikken van de Turken tellen. Is een keer of 5 gebeurd dat er een Turk naar ons toe kwam om te zeggen dat hij ergens anders moest zitten. Eén wilde m'n vriend slaan.
Ik snap niet hoe je "eigen keus" kunt zeggen en er alsnog zo afkeurend over kunt doen, écht niet.
Zou ik ook doen.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ach kom, er staat niets aanvallends in, ik geef gewoon achtergrondinfo omdat je anders weer gezeur krijgt dat ik maar uit m'n nek lul.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wat een shitload om op iemand te gooien die zijn verbazing online uitspreekt. Ik snap je frustratie uit het dagelijkse leven en ervaring maar om dat nou zo te uiten?
Oh, niet gezien skimde een beetje er doorheen en hoorde/zag turkey bacon.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ze maakt het allebei. Kalkoen en varken.
Ik weet niet of ze een bepaalde politieke partij/organisatie aanhingen maar ze was verder ook redelijk Kemalistisch.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
DKHP/C familie
Stel mij eens voor aan hun
Ik snap heus wel dat 'eigen soort' aanvallend kan reageren.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ach kom, er staat niets aanvallends in, ik geef gewoon achtergrondinfo omdat je anders weer gezeur krijgt dat ik maar uit m'n nek lul.
En verbazing is het niet alleen, kijk maar naar de post die daarop volgt.
Ik ken precies zo een meisje.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:00 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze een bepaalde politieke partij/organisatie aanhingen maar ze was verder ook redelijk Kemalistisch.
Als je moet leren dan doe je gekke dingen. Kan daar over mee pratenquote:Op maandag 12 januari 2015 21:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Oh, niet gezien skimde een beetje er doorheen en hoorde/zag turkey bacon.
Anyway, begrijp nooit waarom mensen vlogs volgen. Wat is daar leuk aan?
Jammer jammer.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:00 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze een bepaalde politieke partij/organisatie aanhingen maar ze was verder ook redelijk Kemalistisch.
Nurofen is ekt mijn beste vriend.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:56 schreef Deuce92 het volgende:
Borte kom samen los gaan op die nurofen.
quote:Op maandag 12 januari 2015 21:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik snap heus wel dat 'eigen soort' aanvallend kan reageren.Ik snap dat niet. Ik snap dat jij de reacties kent, maar ik snap niet waarom dat bij Turken zó heftig is altijd. Serieus, wij hebben de smerigste reacties gehad, en zijn áltijd banger geweest voor de reactie van moslims dan die van Nederlanders. En als ik dan TM zo zie posten denk ik "wtf gaat het jou aan wat een compleet onbekende doet?" Zelfs als het uit een soort van compassie is waarbij je iemand probeert te behoeden van slechte zaken, heb je dat recht niet. For all you know redt ze de hele dag levens, vangt ze zwerfkittens op en bidt ze daarnaast 5 keer daags.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt? Komt ze uit het Zuiden?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ken precies zo een meisje.
Ik denk dat hij het onschuldig afvraagt.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Ik snap dat jij de reacties kent, maar ik snap niet waarom dat bij Turken zó heftig is altijd. Serieus, wij hebben de smerigste reacties gehad, en zijn áltijd banger geweest voor de reactie van moslims dan die van Nederlanders. En als ik dan TM zo zie posten denk ik "wtf gaat het jou aan wat een compleet onbekende doet?" Zelfs als het uit een soort van compassie is waarbij je iemand probeert te behoeden van slechte zaken, heb je dat recht niet. For all you know redt ze de hele dag levens, vangt ze zwerfkittens op en bidt ze daarnaast 5 keer daags.
Alleen als je na het slikken buikpijn krijgt moet je ff bij de huisarts om een maagbeschermer vragen. Maar zo af en toe kan éckt geen kwaad, tenzij je nierproblemen hebt.quote:
Ah nee zij is half Grieks.quote:
Pro - Erdogan zijnquote:Op maandag 12 januari 2015 21:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ah nee zij is half Grieks.
Ze maakte ruzie met mij omdat ik pro-Erdogan was tijdens dat gedoe met Taksim.
Sorry. Ik weet ook niet wat ik dacht om een mening te hebben.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Pro - Erdogan zijn
Jammer dat ik dit moet doen.
Johnfuckinmayer
Maakt niks uit. Kan gebeuren toch. Mensen maken foutenquote:Op maandag 12 januari 2015 21:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Sorry. Ik weet ook niet wat ik dacht om een mening te hebben.
Oh nee, heb ik totaal geen last van. Ik heb toen mijn verstandskiezen waren getrokken en ik een ontsteking kreeg drie van die 700mg zakjes per dag gebruikt maar nooit ergens last van gehad.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Alleen als je na het slikken buikpijn krijgt moet je ff bij de huisarts om een maagbeschermer vragen. Maar zo af en toe kan éckt geen kwaad, tenzij je nierproblemen hebt.
eat shit,styloquote:Op maandag 12 januari 2015 21:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maakt niks uit. Kan gebeuren toch. Mensen maken fouten
Oh zo. Nee, dit meisje was 100% Turks..quote:Op maandag 12 januari 2015 21:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Echt een reactie van een Erdogan aanhangerquote:
Ik leg net uit dat ik het gewoon gevoelsmatig niet vind kloppen omdat je dan een idee krijgt dat ze aan het zondigen is terwijl ze helemaal niet gelovig hoeft te zijn, niet als oordeel.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Echt een reactie wat een Koerd verdient.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Echt een reactie van een Erdogan aanhanger
quote:Op maandag 12 januari 2015 21:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Echt een reactie wat een Koerd verdient.Je bent gehersenspoeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Minder CNNTurk kijken"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Nee, het is geen compassie of superioriteitsgevoel vanuit mijn kant.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Ik snap dat jij de reacties kent, maar ik snap niet waarom dat bij Turken zó heftig is altijd. Serieus, wij hebben de smerigste reacties gehad, en zijn áltijd banger geweest voor de reactie van moslims dan die van Nederlanders. En als ik dan TM zo zie posten denk ik "wtf gaat het jou aan wat een compleet onbekende doet?" Zelfs als het uit een soort van compassie is waarbij je iemand probeert te behoeden van slechte zaken, heb je dat recht niet. For all you know redt ze de hele dag levens, vangt ze zwerfkittens op en bidt ze daarnaast 5 keer daags.
Ik kan mij de laatste Turkse bruiloft die ik heb bijgewoond niet eens herinneren, dus heb geen idee.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Even een serieuze vraag: Turken vieren bruiloft immens groot en uitgebreid, maar wanneer het aankomt op de bruidsjurk, is dat meestal zo een lelijk ding, rare fit, en lijken ze bijna allemaal op elkaar.
Waarom is dit zo?
Ja iddquote:Op maandag 12 januari 2015 20:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij zou haar inderdaad van je hond aftrappen.
Ik zou me in discussies met Turken afzijdig houden bij politieke onderwerpen. Het is altijd of zwart of wit. Als je iets positiefs opmerkt over de ene kant, wordt je meteen als sympathisant gezien.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Pro - Erdogan zijn
Jammer dat ik dit moet doen.
Johnfuckinmayer
Mja, ik vind jouw oordeel, want dat lijkt het toch echt, ook vrij snel. Maar goed. To each his own.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, het is geen compassie of superioriteitsgevoel vanuit mijn kant.Ik heb ook nooit laten merken dat ik me als gelovige beter voel dan wie dan ook. Je staat wel snel klaar met je oordeel op basis van een simpele uitspraak die je duidelijk verkeerd heb opgevat.
Ik was ook verbaasd hoor, vooral ook dat oma, opa, tante etc het ook aten. Maar ach, als alcohol kan waarom dit niet bedenk ik me nu. Ze hebben een jachtbootquote:Op maandag 12 januari 2015 21:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik leg net uit dat ik het gewoon gevoelsmatig niet vind kloppen omdat je dan een idee krijgt dat ze aan het zondigen is terwijl ze helemaal niet gelovig hoeft te zijn, niet als oordeel.
quote:Op maandag 12 januari 2015 21:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je bent gehersenspoeld.
Minder CNNTurk kijken
Volgens mij heb jij hem echt verkeerd begrepen hoor. TM is echt niet een persoon die anderen zou aanspreken of veroordelen op hun levensstijl of what so ever. Het is gewoon apart. Betekent niet dat het erg is of dat hij ze veroordeelt?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mja, ik vind jouw oordeel, want dat lijkt het toch echt, ook vrij snel. Maar goed. To each his own.
In een van haar vlogs gaat ze winkelen en komt ze thuis met twee paar schoenen van rond de 500/600 euro per stuk. Haar familie is echt rijk-rijk volgens mij.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:15 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik was ook verbaasd hoor, vooral ook dat oma, opa, tante etc het ook aten. Maar ach, als alcohol kan waarom dit niet bedenk ik me nu. Ze hebben een jachtboot
quote:
Hier ging ik ook stuk omquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Nogmaals, het was geen oordeel. Zie het als cognitieve dissonantie, als dat hier op zijn plaats is. Als iemand die zijn eigen gebreken en zondes heeft, zou ik me nooit in een positie zien om over anderen te oordelen. Je hoeft mij niet te vertellen dat er atheïsten zijn waar ik liever mee omga dan gelovigen, dat weet ik ook wel. In het dagelijkse leven vraag ik daar niet eens naar of laat ik mijn oordeel over iemand niet afhangen van diens mate van geloofsbelijdenis.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mja, ik vind jouw oordeel, want dat lijkt het toch echt, ook vrij snel. Maar goed. To each his own.
Wel echt kut. Ik kom uit een dorp en zelfs hier zijn een paar Turkse/Koerdische dames die ongetrouwd samenwonen met hun Nederlandse vriend zonder al te veel problemen te ondervinden?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Ghe, het zal mijn allergie wel zijn. Die afkeuring en het feit dat het nooit gekeurd zou worden heeft een hele mooie relatie gekost uiteindelijk, omdat het zo bleef slepen, en dat heeft me heel erg afgekoeld.
Nee want ze wonen meestal met de hele familie dichtbij elkaar. Als je dan iets flikt, dan ziet je oom je.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wel echt kut. Ik kom uit een dorp en zelfs hier zijn een paar Turkse/Koerdische dames die ongetrouwd samenwonen met hun Nederlandse vriend zonder al te veel problemen te ondervinden?
Je zou denken dat de Turken uit de randstad iets meer ontwikkeld zijn..
Ja, een van die schoenen waren volgens mij zelfs 700 euro.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:26 schreef Peunage het volgende:
Behalve mensen die 500 euro aan een schoen uitgeven
Ditquote:Op maandag 12 januari 2015 21:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee want ze wonen meestal met de hele familie dichtbij elkaar. Als je dan iets flikt, dan ziet je oom je.
De meisjes waar ik het over heb wonen in dezelfde woonplaats als hun familie. En het is een dorp dus denk maar niet dat ze het stiekem doen.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee want ze wonen meestal met de hele familie dichtbij elkaar. Als je dan iets flikt, dan ziet je oom je.
Heb ik ook last van.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:28 schreef Mathemaat het volgende:
Toen ik mijn baard liet staan, waren het ook de Turken die met afschuw erop reageerden. Van Nederlanders kreeg ik juist complimenten. Dus ik snap CC wel.
Die video heb ik nog niet gezien... straks ff opzoeken. Ik zag Fendi, Chanel, Mulberry en LV tassen voorbij komen. Chanel schoenen, Louboutins, first class New York-Istanbul vlucht. Maar wat ik opmerkelijk vind is die lelijke en goedkoop ogende inrichting thuis en haar Fiat auto. Interessante familiequote:Op maandag 12 januari 2015 21:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
In een van haar vlogs gaat ze winkelen en komt ze thuis met twee paar schoenen van rond de 500/600 euro per stuk. Haar familie is echt rijk-rijk volgens mij.
Denk het ook. Als ik Groningen moet vergelijken met de randstad...quote:Op maandag 12 januari 2015 21:26 schreef Landysh het volgende:
Dan weet ik niet wat de oorzaak is.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:28 schreef Landysh het volgende:
[..]
De meisjes waar ik het over heb wonen in dezelfde woonplaats als hun familie. En het is een dorp dus denk maar niet dat ze het stiekem doen.
Fiat 500 zeker?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:29 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Die video heb ik nog niet gezien... straks ff opzoeken. Ik zag Fendi, Chanel, Mulberry en LV tassen voorbij komen. Chanel schoenen, Louboutins, first class New York-Istanbul vlucht. Maar wat ik opmerkelijk vind is die lelijke en goedkoop ogende inrichting thuis en haar Fiat auto. Interessante familie
quote:Op maandag 12 januari 2015 21:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hier ging ik ook stuk omThe strugglesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
quote:Op maandag 12 januari 2015 21:30 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
The strugglesEcht te droog dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Het waren niet alleen bekenden he. Het enge was dat compleet onbekenden er con-ti-nu een mening over moesten geven. Hij woonde aan de andere kant van het land dus in zijn stad hadden we anders relaxed kunnen zijn. Ik heb mijn hoofddoek voor het eerst afgedaan toen we samen in Brussel waren, en ik dus zeker wist dat ik geen bekenden tegen zou komen. Wat. Een. Oplichting. Was dat.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wel echt kut. Ik kom uit een dorp en zelfs hier zijn een paar Turkse/Koerdische dames die ongetrouwd samenwonen met hun Nederlandse vriend zonder al te veel problemen te ondervinden?
Het was een New York vlog. Geen idee welke maar in haar Istanbul vlogs had ik ook niet echt het idee dat ze super super rijk was. Pas toen ze haar aankopen in een van die New York vlogs ging showen dacht ik wow. Gewoon bijna 1500 euro voor twee paar schoenen. Maar ook haar make-up. Ze had op een dag zeker een paar honderd dollar uitgegeven aan alleen cosmetica.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:29 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Die video heb ik nog niet gezien... straks ff opzoeken. Ik zag Fendi, Chanel, Mulberry en LV tassen voorbij komen. Chanel schoenen, Louboutins, first class New York-Istanbul vlucht. Maar wat ik opmerkelijk vind is die lelijke en goedkoop ogende inrichting thuis en haar Fiat auto. Interessante familie
De zus heeft een lelijke niet-hipster Fiat en ik denk dat Yasemin een hipster Fiat 500 heeft. Van binnen zag die van Yasemin er in ieder geval wel hipster uit. Al met al... bescheiden meiden.quote:
Die heb je ook ja, aan de andere kant van het spectrum. Het is niet alsof de seculiere, niet-gelovige anti-AKP-groep nu per definitie verdraagzaam en verlicht is. Daar loopt ook een groep die even achterlijk is hun opvattingen als conservatieven die zich met de levensstijl van anderen bemoeien.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:28 schreef Mathemaat het volgende:
Toen ik mijn baard liet staan, waren het ook de Turken die met afschuw erop reageerden. Van Nederlanders kreeg ik juist complimenten. Dus ik snap CC wel.
Klopt. Voor imams was het volgens mij ook lange tijd verboden om een baard te laten staan (alleen een snor).quote:Op maandag 12 januari 2015 21:28 schreef Crip het volgende:
Turken zijn niet zo van de baard he? Meer van de snorren toch?
Dus alle Imams in Turkije leken op Aziz Waisi?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Klopt. Voor imams was het volgens mij ook lange tijd verboden om een baard te laten staan (alleen een snor).
besttt weird eigenlijk.. hoezo'? Volgensmij zijn turken de enige die dat doen/deden.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Klopt. Voor imams was het volgens mij ook lange tijd verboden om een baard te laten staan (alleen een snor).
Damn, ik kan mij hier zo boos om maken. Vooral ook als je nagaat dat de mannen in onze cultuur overal schijt aan hebben. Weet je hoeveel Turkse mannen hier een Poolse/Russische chick ernaast hebben of hun vrouwen en kinderen hebben verlaten en een nieuw gezin zijn begonnen met een goedkope Oostblok wijf? Mannen die altijd super streng waren voor hun Turkse vrouw en nu getrouwd zijn met een Oostblok import die eruitziet alsof ze niet genoeg kleding kan betalen. En als ik dan zie dat een Turkse vrouw/meisje wordt aangevallen op het feit dat ze een Nederlandse vriend/man heeft kan ik echt woest worden.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het waren niet alleen bekenden he. Het enge was dat compleet onbekenden er con-ti-nu een mening over moesten geven. Hij woonde aan de andere kant van het land dus in zijn stad hadden we anders relaxed kunnen zijn. Ik heb mijn hoofddoek voor het eerst afgedaan toen we samen in Brussel waren, en ik dus zeker wist dat ik geen bekenden tegen zou komen. Wat. Een. Oplichting. Was dat.
Wel kut dat het (mede) daarom is uitgegaan.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:42 schreef Landysh het volgende:
[..]
Damn, ik kan mij hier zo boos om maken. Vooral ook als je nagaat dat de mannen in onze cultuur overal schijt aan hebben. Weet je hoeveel Turkse mannen hier een Poolse/Russische chick ernaast hebben of hun vrouwen en kinderen hebben verlaten en een nieuwe gezin zijn begonnen met een goedkope Oostblok wijf? Mannen die altijd super streng waren voor hun Turkse vrouw en nu getrouwd zijn met een Oostblok import die eruitziet alsof ze niet genoeg kleding kan betalen. En als ik dan zie dat een Turkse vrouw/meisje wordt aangevallen op het feit dat ze een Nederlandse vriend/man heeft kan ik echt woest worden.
Precies mijn punt.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wel kut dat het (mede) daarom is uitgegaan.
Randstad is daar echt klote inquote:Op maandag 12 januari 2015 21:42 schreef Landysh het volgende:
[..]
Damn, ik kan mij hier zo boos om maken. Vooral ook als je nagaat dat de mannen in onze cultuur overal schijt aan hebben. Weet je hoeveel Turkse mannen hier een Poolse/Russische chick ernaast hebben of hun vrouwen en kinderen hebben verlaten en een nieuw gezin zijn begonnen met een goedkope Oostblok wijf? Mannen die altijd super streng waren voor hun Turkse vrouw en nu getrouwd zijn met een Oostblok import die eruitziet alsof ze niet genoeg kleding kan betalen. En als ik dan zie dat een Turkse vrouw/meisje wordt aangevallen op het feit dat ze een Nederlandse vriend/man heeft kan ik echt woest worden.
Ja, die mensen heb je hier ook. Echt. Maar niet zo erg dat je je relatie ervoor gaat opgeven.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Randstad is daar echt klote in
Zelfs mensen die je 'beetje' kent bemoeit met jou
Turkse imams zijn ambtenaar en die mochten ook geen baard laten staan, bij mijn weten. Waarschijnlijk heeft het te maken met de kledinghervormingen aan het begin van de republiek waarin een westers model werd nagestreefd.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:39 schreef Crip het volgende:
[..]
besttt weird eigenlijk.. hoezo'? Volgensmij zijn turken de enige die dat doen/deden.
Wat willen ze bereikenquote:Op maandag 12 januari 2015 21:48 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, die mensen heb je hier ook. Echt. Maar niet zo erg dat je je relatie ervoor gaat opgeven.
Ik was een keer met vriendinnen op een koopavond in het dorp hier. Komt zo'n mongool langsgefietst (suleymanci, no offence clumsy) en begint te roepen dat hij ons gaat naaien bij onze vaders.Alsof wij iets ergs aan het doen waren.
Toen ik het aan mijn vader vertelde zei hij 'je had moeten zeggen dat hij de groeten moest doen'.
Nja, het was echt niet dat we er makkelijk over dachten of ik overdrijf ofzo hoor, maar continu bezig zijn met iets overbruggen was gewoon teringvermoeiend en heeft z'n impact gehad. Mja, as I said, toen droeg ik nog een hoofddoek, dat trok sowieso meer aandacht met zo'n Arische man naast mequote:Op maandag 12 januari 2015 21:48 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, die mensen heb je hier ook. Echt. Maar niet zo erg dat je je relatie ervoor gaat opgeven.
hehequote:Op maandag 12 januari 2015 21:48 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik was een keer met vriendinnen op een koopavond in het dorp hier. Komt zo'n mongool langsgefietst (suleymanci, no offence clumsy) en begint te roepen dat hij ons gaat naaien bij onze vaders.Alsof wij iets ergs aan het doen waren.
Toen ik het aan mijn vader vertelde zei hij 'je had moeten zeggen dat hij de groeten moest doen'.
Ja, ik begrijp het. Vind het wel echt heel jammer voor je.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nja, het was echt niet dat we er makkelijk over dachten of ik overdrijf ofzo hoor, maar continu bezig zijn met iets overbruggen was gewoon teringvermoeiend en heeft z'n impact gehad. Mja, as I said, toen droeg ik nog een hoofddoek, dat trok sowieso meer aandacht met zo'n Arische man naast me. Zonder hoofddoek waren de reacties vast minder geweest.
Maar is minder uit geloof he, maar meer uit nationalisme.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:51 schreef TheMagnificent het volgende:
Het ergste vind ik dat zulke figuren totaal het tegenovergestelde van het beoogde effect teweegbrengen en mensen juist verder van het geloof brengen en dat ze dit echt totaal niet doorhebben.
Wat als hij een bekeerling was en jullie getrouwd waren. Dan had je dus voor de rest van je leven zulke reacties.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nja, het was echt niet dat we er makkelijk over dachten of ik overdrijf ofzo hoor, maar continu bezig zijn met iets overbruggen was gewoon teringvermoeiend en heeft z'n impact gehad. Mja, as I said, toen droeg ik nog een hoofddoek, dat trok sowieso meer aandacht met zo'n Arische man naast me. Zonder hoofddoek waren de reacties vast minder geweest.
We wisten uiteindelijk dat hij zich niet zou gaan bekeren, want hij kon zich er niet in vinden. Dan zou je het hoogstens voor de vorm doen. Als we getrouwd waren zou ik m'n hoofddoek sws af hebben gedaan. Hadden we ook al besproken. Maar goed, ik was toen 18-22, en trok me véél meer aan van wat familie/omgeving zei dan ik nu zou hebben gedaan. En as I said, het was niet het enige wat meespeelde.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wat als hij een bekeerling was en jullie getrouwd waren. Dan had je dus voor de rest van je leven zulke reacties.
Ik doelde niet alleen op het voorbeeld van c_c, maar gewoon algemeen over moslims die sociale druk uitoefenen. Dat heeft weinig met nationalisme te maken denk ik, maar meer met een idee dat het hun taak is om anderen 'op het rechte pad' te houden of te brengen. Bij een kleine groep ook een onzekerheid over zichzelf en overcompensatie die er speelt, denk ik. Ik had deze video laatst geplaatst, wat dit ook een beetje illustreert...quote:Op maandag 12 januari 2015 21:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar is minder uit geloof he, maar meer uit nationalisme.
Nog 40 berichten voor mijquote:Op maandag 12 januari 2015 22:26 schreef TheMagnificent het volgende:
Bijna 20.000 posts. Mooi moment om dan een ook FOK!-pauze in te lassen. Ik ga met jullie mee.
En als je het doet, doe het onder vier ogen en op een nette manier. Al vind ik nog steeds dat zij er niks mee te maken hebben.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik doelde niet alleen op het voorbeeld van c_c, maar gewoon algemeen over moslims die sociale druk uitoefenen. Dat heeft weinig met nationalisme te maken denk ik, maar meer met een idee dat het hun taak is om anderen 'op het rechte pad' te houden of te brengen. Bij een kleine groep ook een onzekerheid over zichzelf en overcompensatie die er speelt, denk ik. Ik had deze video laatst geplaatst, wat dit ook een beetje illustreert...
Ja tuurlijk, zo lichtzinnig hoef je er ook niet mee om te gaan. Je mag natuurlijk je eigen kind corrigeren en adviseren, of andere close familie, uiteraard op een gepaste manier, zonder het leven voor diegene een hel te maken. Maar verder dan dat hoort een kennis natuurlijk zijn plaats te kennen.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En als je het doet, doe het onder vier ogen en op een nette manier. Al vind ik nog steeds dat zij er niks mee te maken hebben.
Valt mee toch?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:42 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik voel me de laatste tijd een beetje de oude zeikopa hier. Sorry voor dat trouwens, dat is niet mijn bedoeling.
quote:Op maandag 12 januari 2015 22:27 schreef Crip het volgende:
I sneezed on the beat and the beat got sicker.
Herzamanki halin laaa,quote:Op maandag 12 januari 2015 22:42 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik voel me de laatste tijd een beetje de oude zeikopa hier. Sorry voor dat trouwens, dat is niet mijn bedoeling.
Niet Turkiyeliler die pro Erdogan zijn..quote:Op maandag 12 januari 2015 21:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 januari 2015 21:48 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hoe ben je er precies ingetrapt dan?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat. Een. Oplichting. Was dat.
Che en ik zijn uitelkaar. Rip Fokliefde 2014.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Gaat Che klappen krijgen binnenkort voor jullie liefde? Wel romantisch.
Ik heb nooit iets gehad met Stimoquote:Op maandag 12 januari 2015 23:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Gaat Che klappen krijgen binnenkort voor jullie liefde? Wel romantisch.
Wij zijn geen stel. Staph.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
Oyle birden kayboldunuz, vedalasmadan.
Je moet er wel bij vermelden welke definitie van 'stel' je hanteert. Dat is soms nogal onduidelijk voor weissiequote:
Hij snapt me wel.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je moet er wel bij vermelden welke definitie van 'stel' je hanteert. Dat is soms nogal onduidelijk voor weissie
quote:
Sana da verilmiyor aq. Niemand. Hoe fucking hard je ook bedelt. Continu islam jokes maken om nog wat aandacht te krijgen.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:34 schreef Weissman het volgende:
[..]hoe hard kan je je aanstellen zeg.
Jij en Che waren opeens weg, niet jullie. Zo goed?
Selam bile verilmiyor sana mq.
Nee, al 5 maanden droog en 1 jaar NoFap.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:35 schreef Deuce92 het volgende:
Die hebben gewoon twee dagen keihard liggen rampetampen. Hhhhhh ja tog laters.
Alsof ik tussendoor niet zou fokken danquote:Op maandag 12 januari 2015 23:35 schreef Deuce92 het volgende:
Dat doe je tijdens de daad eigenlijk al? Technicallyquote:Op maandag 12 januari 2015 23:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alsof ik tussendoor niet zou fokken dan
#sylvester.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat doe je tijdens de daad eigenlijk al? Technically
Ey yo we bouncen op die beatquote:Op maandag 12 januari 2015 23:35 schreef Deuce92 het volgende:
5 maandenquote:Op maandag 12 januari 2015 23:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, al 5 maanden droog en 1 jaar NoFap.
Crazy energy son!
quote:Op maandag 12 januari 2015 23:38 schreef Stimorol- het volgende:
Sana da verilmiyor aq. Niemand. Hoe fucking hard je ook bedelt. Continu islam jokes maken om nog wat aandacht te krijgen.
lol jij en je broer. Volgens mij gaan jullie nog precies op dezelfde manier met elkaar om als 20 jaar terug.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]![]()
Mn abi kwam laatst thuis bij anne melden dat ie info had over mn lover.
Het klopte sws niet, maar dacht echtIk ben bijna 32 aq. Wie gaat me dan nog verlinken nadat ze mij samen met hem zien?
Om vervolgens bullshit info rond te bazuinen.
En zich dan afvragen waarom het zoveel over seks gaat hier..quote:Op maandag 12 januari 2015 23:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ey yo we bouncen op die beat
Ey yo we stampen op die beat
We rampeneren op de vloer
En het geeft geen ene moer
Want het is Ambi (Wat?!)
'T is Ambi (Wat?!)
Met Che-sr (Wat?!)
Met Che-sr (Wat?!)
En Partysquad
En Partysquad
quote:
Wij zouden het goed met elkaar kunnen vinden.quote:Een Kreeft en een Maagd vormen samen een van de best overeenkomende koppels. Ze beleven de liefde van hun leven zonder al te veel opwinding en uiterlijk vertoon. Rust en kalmte zijn typisch voor dit paar.
Rampeneren heeft toch niks met seks te maken joh. Moest ik aan denken bij Deuce's post. Ik weet het, kinderachtig.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
En zich dan afvragen waarom het zoveel over seks gaat hier..
Ik wist het!quote:
Ik lees geen sterrenbeeld, ish haram!quote:Op maandag 12 januari 2015 23:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
Wij zouden het goed met elkaar kunnen vinden.
Hoeveel jaren geleden was datquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:00 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wat wist je? Je hebt mij al eens gezien lan, dus wat praat je nu.
[..]
Thanks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Oh heb ik je al verteld, ik heb na het checken van 8 webshops eindelijk die quest cookies and cream bars gevonden. Wle individuele verpakkingen en 10x duurder, maar nu kan ik ze tenminste proberen voordat ik een hele pak aanschaf.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kom hakkuh, lekker calorieën verbranden.
Ha! Bewijs maar dat jij dat niet bent met een foto.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:00 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wat wist je? Je hebt mij al eens gezien lan, dus wat praat je nu.
[..]
Thanks.
Hebben ze hele pakken dan wel op andere plaatsen? Of kun je die ook nergens krijgen?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:02 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh heb ik je al verteld, ik heb na het checken van 8 webshops eindelijk die quest cookies and cream bars gevonden. Wle individuele verpakkingen en 10x duurder, maar nu kan ik ze tenminste proberen voordat ik een hele pak aanschaf.
En nu ik mijn quest repen heb kan mijn dieet echt beginnen.![]()
En damn dat liedje. Oldskool.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:01 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hoeveel jaren geleden was datAnderhalf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja naar NY waar iedereen geobsedeerd is met een healthy lifstyle. Zag net zoveel fatties daar als hier.![]()
Nergens. Echt overal uitverkocht gewoon. Maar ik neem aan dat de voorraad ooit aangevuld wordt?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hebben ze hele pakken dan wel op andere plaatsen? Of kun je die ook nergens krijgen?
Waarom heb je die bars nodig voor je dieet?
*kuch*quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:04 schreef Landysh het volgende:
[..]
Anderhalf.
Ja naar NY waar iedereen geobsedeerd is met een healthy lifstyle. Zag net zoveel fatties daar als hier.
Ik ook niet, maar damn, ik kan me in best veel punten vinden...quote:Op maandag 12 januari 2015 23:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik lees geen sterrenbeeld, ish haram!
Nee grapje ben zelf een ster. #Hoodstar #hoodrich.
Geen idee, ik heb een keer bars gekocht. Gebruik voor de rest alleen maar whey als ik extra eiwitten nodig heb.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nergens. Echt overal uitverkocht gewoon. Maar ik neem aan dat de voorraad ooit aangevuld wordt?
Omdat ik behoefte heb aan suiker en zo'n reep beter is dan een snickers?
Whut is echt zo hoor. Die mensen waarbij ik verbleef ook. Alleen maar gezond eten in hun huis. Met hun granola enzo. Elke dag fitnessen. Mooiboy maakte zijn muesli zelfs thuis.quote:
Nee, ik vind die whey shakes echt niks. En het lijkt dan beter voor mezelf om mijn trek te stillen met een eiwitreep dan een chocoladereep, niet soms?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb een keer bars gekocht. Gebruik voor de rest alleen maar whey als ik extra eiwitten nodig heb.
Hoe gebruik jij je whey zoal? Een keer iets anders dan met water mengen wil ik ook doen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb een keer bars gekocht. Gebruik voor de rest alleen maar whey als ik extra eiwitten nodig heb.
Okay okay, je hoeft niet meteen in de aanval.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:07 schreef Landysh het volgende:
[..]
Whut is echt zo hoor. Die mensen waarbij ik verbleef ook. Alleen maar gezond eten in hun huis. Met hun granola enzo. Elke dag fitnessen. Mooiboy maakte zijn muesli zelfs thuis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Zou niet weten waarom. Misschien als je moeite hebt om genoeg eiwitten binnen te krijgen met je beperkte calorieinname, en per se een bar wilt eten.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, ik vind die whey shakes echt niks. En het lijkt dan beter voor mezelf om mijn trek te stillen met een eiwitreep dan een chocoladereep, niet soms?
Ik vind die teksten heel random en dat vroeger weleens meegemaakt dat mensen het zo letterlijk namen dat ze hun leven erdoor lieten beïnvloedenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
ik kan me in best veel punten vinden...
Heb één keer whey met water geprobeerd. Tering goor, nooit meer. Als ik een shake drink is het gewoon met halfvolle melk.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe gebruik jij je whey zoal? Een keer iets anders dan met water mengen wil ik ook doen.
Beetje Melk, ijsblokjes, pure chocola.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:10 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb één keer whey met water geprobeerd. Tering goor, nooit meer. Als ik een shake drink is het gewoon met halfvolle melk.
Omdat een chocoladereep vooral suiker bevat en een eiwitreep just niet? Is dat echt zo moeilijk te bevatten? Het gaat om het stillen van mijn sugar cravings en niet zozeer om het binnenkrijgen van eiwitten. Dat ik er extra eiwitten mee binnenkrijg (ik eet weinig vlees en vis) is toch alleen maar goed? Zeg ik nou echt zulke rare dingen?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:09 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom. Misschien als je moeite hebt om genoeg eiwitten binnen te krijgen met je beperkte calorieinname, en per se een bar wilt eten.
Klinkt als een hoop moeite, ik wil gewoon m'n eiwitten binnen krijgen. Zo lang het een beetje smaakt vind ik het goed.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:11 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Beetje Melk, ijsblokjes, pure chocola.
Het gaat vooral om het stillen van je sugar cravings, dus wil je een bar waar minder suiker in zit?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:12 schreef Landysh het volgende:
[..]
Omdat een chocoladereep vooral suiker bevat en een eiwitreep just niet? Is dat echt zo moeilijk te bevatten? Het gaat om het stillen van mijn sugar cravings en niet zozeer om het binnenkrijgen van eiwitten. Dat ik er extra eiwitten mee binnenkrijg (ik eet weinig vlees en vis) is toch alleen maar goed? Zeg ik nou echt zulke rare dingen?
Een blog over mij? 'How cute'quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:12 schreef Landysh het volgende:
http://www.puckermob.com/(...)VLQmp4iSGB9.facebook
Mijn biografie voor de geïnteresseerden.
6 reasons?! Ik heb maar 1 reason nodig om jou te daten ;$ ;$ ;$quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:12 schreef Landysh het volgende:
http://www.puckermob.com/(...)VLQmp4iSGB9.facebook
Mijn biografie voor de geïnteresseerden.
Eerste keer had ik 5kg banaan gekocht, werd er echt beu van. Whahahaha!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik had banaansmaak genomen, maar die ben ik nu wel een beetje beu en die hele emmer zit nog vol.
negert in quest bar zit geen suikerquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:13 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Het gaat vooral om het stillen van je sugar cravings, dus wil je een bar waar minder suiker in zit?
Je zegt inderdaad iets raars, ja.
Moet je niet tegen mij zeggen, negert. Ik heb nooit iets over quest bars gezegd.quote:
Ehm ja, want een eiwitreep smaakt zoet, heeft weinig cal en de eiwitten in die reep stillen mijn trek. Terwijl ik bij een chocoladereep juist meer trek krijg en eerder 'yolo' denk en meer eet?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:13 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Het gaat vooral om het stillen van je sugar cravings, dus wil je een bar waar minder suiker in zit?
Je zegt inderdaad iets raars, ja.
ER ZIT ZOETHEID IN VAN NATUURLIJKE PRODUCTEN ZOALS GEDROOGD FRUIT EN STEVIA AND SHITquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:15 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Moet je niet tegen mij zeggen, negert. Ik heb nooit iets over quest bars gezegd.
En als er helemaal geen suiker in zit, is dat toch ook minder? Het verandert helemaal niks.
Lees Borte's post nog eens. En dan die van mij.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
6 reasons?! Ik heb maar 1 reason nodig om jou te daten ;$ ;$ ;$
Wat zeggen jullie lanquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:13 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Een blog over mij? 'How cute'
Ja dus? Geen suiker is ook minder suiker.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:16 schreef Crip het volgende:
[..]
ER ZIT ZOETHEID IN VAN NATUURLIJKE PRODUCTEN ZOALS GEDROOGD FRUIT EN STEVIA AND SHIT
negert
ik ga je knijpenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:16 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja dus? Geen suiker is ook minder suiker.
En Borte heeft het over het stillen van sugar cravings met minder of geen suiker. Wat zit je tegen mij de schreeuwen?
Wat heb je nu?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:14 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Eerste keer had ik 5kg banaan gekocht, werd er echt beu van. Whahahaha!
Ik wil die sugar craving stillen zonder suiker binnen te krijgen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:16 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja dus? Geen suiker is ook minder suiker.
En Borte heeft het over het stillen van sugar cravings met minder of geen suiker. Wat zit je tegen mij de schreeuwen?
Dus je wilt gewoon zoetigheid, geen suiker? Noem het dan geen 'sugar cravings'.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:15 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ehm ja, want een eiwitreep smaakt zoet, heeft weinig cal en de eiwitten in die reep stillen mijn trek. Terwijl ik bij een chocoladereep juist meer trek krijg en eerder 'yolo' denk en meer eet?
Mygot wat een non-discussie dit.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dus je wilt gewoon zoetigheid, geen suiker? Noem het dan geen 'sugar cravings'.
Jij begint opeens tegen mij, skkltje. Je stelt me vragen, en ik geef antwoord. En dan kom jij met dingen die nergens op slaan.quote:
Echt hè. Die skinny bitch.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:21 schreef Che_ het volgende:
Altijd hetzelfde met die discussies tussen ecto's
Jammer dat je al bezet bent crip. Anders kwam ik met paar kilo goud en kaneel om je hand vragen.quote:
Haar hand? Denk je zo je no fap te kunnen omzeilen?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jammer dat je al bezet bent crip. Anders kwam ik met paar kilo goud en kaneel om je hand vragen.
Nee nee, die omzeil ik al met een ruggenkrabberquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Haar hand? Denk je zo je no fap te kunnen omzeilen?
Soort placebo-effect door toch aan de craving te voldoen, maar dan gezonder. Wat is er moeilijk aan te begrijpen?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:19 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Jij begint opeens tegen mij, skkltje. Je stelt me vragen, en ik geef antwoord. En dan kom jij met dingen die nergens op slaan.
Sugar cravings stillen zonder suiker... Pffffft.
Door wie?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jammer dat je al bezet bent crip. Anders kwam ik met paar kilo goud en kaneel om je hand vragen.
Mint chocolate chip (combat powder)quote:
Ach, ga toch met d'r trouwen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Soort placebo-effect door toch aan de craving te voldoen, maar dan gezonder. Wat is er moeilijk aan te begrijpen?
Tevreden mee? Heb nooit de combo mint en choco geproefd eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:26 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Mint chocolate chip (combat powder)
Dacht door deuce. Zo niet, voeg me toe op skype.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Door wie?
Dafuq moet ik met kaneel trouwens?
Deuce wilt me niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dacht door deuce. Zo niet, voeg me toe op skype.
Met water meh, melk en lekker koel best lekker.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tevreden mee? Heb nooit de combo mint en choco geproefd eigenlijk.
Het is Coolbestquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:29 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Met water meh, melk en lekker koel best lekker.
Maar na een tijdje word je er ook "beu" van.
Banaan was gewoon slecht van whey
Achja, je raakt alle smaken wel beu, denk ik. Gewoon slikken dan maar.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:29 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Met water meh, melk en lekker koel best lekker.
Maar na een tijdje word je er ook "beu" van.
Banaan was gewoon slecht van whey
Deuce. Doe je dingquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Achja, je raakt alle smaken wel beu, denk ik. Gewoon slikken dan maar.
I know what you are saying.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
inb4 deucequote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die weet jouw waarde niet. En ik bedoel niet 6 kamelen en 3 bokken. Je echte waardequote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:33 schreef TheMagnificent het volgende:
Damn, net allemaal leerzame islamposts van mij, die quoten ze niet, maar nu inene drie op een rij. Jullie zijn voorspelbaar.
19 Jaar, maar nog nooit bereden. Komt de dagwaarde wel ten goede. Kan menig oldtimer een puntje aan zuigen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die weet jouw waarde niet. En ik bedoel niet 6 kamelen en 3 bokken. Je echte waarde
Ik wel crip
Oh wat is mijn echte waarde dan?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die weet jouw waarde niet. En ik bedoel niet 6 kamelen en 3 bokken. Je echte waarde
Ik wel crip
Dudequote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:34 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
19 Jaar, maar nog nooit bereden. Komt de dagwaarde wel ten goede. Kan menig oldtimer een puntje aan zuigen.
NAP var?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:34 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
19 Jaar, maar nog nooit bereden. Komt de dagwaarde wel ten goede. Kan menig oldtimer een puntje aan zuigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |