SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Jouw top3 celebs.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
In celebtermen dan hè. Niet in de zin van zij heeft puntige ellebogen, would not hit...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is een waanzinnig mooie vrouw."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op maandag 12 januari 2015 20:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ah ik ken der nog niet.Monica BellucciSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is een waanzinnig mooie vrouw.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op maandag 12 januari 2015 20:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ah ik ken der nog niet.Wie is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is een waanzinnig mooie vrouw.
Even gegoogled voor betere foto's. Wel een goed figuur idd, maar heel misschien een paar kilootjes meer.quote:
Ik vind dat ze perfect is. Ze is echt niet dun, heeft juist genoeg vlees op haar botten en allemaal op de juiste plekken.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Even gegoogled voor betere foto's. Wel een goed figuur idd, maar heel misschien een paar kilootjes meer.
Buiten Beyoncé en Emilia Clarke is niemand perfect, maar goede nummer 3.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik vind dat ze perfect is. Ze is echt niet dun, heeft juist genoeg vlees op haar botten en allemaal op de juiste plekken.
Wou dat ik haar figuur had.
He het alleen over haar figuur he. En ik heb veeeeel liever Blake haar lichaam dan die van Beyonce. Ik zal nu wel gehaat worden maar ik vind haar te breed.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Buiten Beyoncé en Emilia Clarke is niemand perfect, maar goede nummer 3.
Ze hebben nu wel wat gemeen.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:26 schreef clumsy_clown het volgende:
"Michael Jackson used Propofol te get to sleep. That's like using chemotherapy because you're tired of shaving your head".
Robin Williams een een leuke man.
quote:Op maandag 12 januari 2015 20:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
He het alleen over haar figuur he. En ik heb veeeeel liever Blake haar lichaam dan die van Beyonce. Ik zal nu wel gehaat worden maar ik vind haar te breed.
Nee dat is pas echt een lekker wijf.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
He het alleen over haar figuur he. En ik heb veeeeel liever Blake haar lichaam dan die van Beyonce. Ik zal nu wel gehaat worden maar ik vind haar te breed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op maandag 12 januari 2015 20:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee dat is pas echt een lekker wijf.NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Jij zou haar inderdaad van je hond aftrappen.quote:
Robin Williams.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:26 schreef clumsy_clown het volgende:
"Michael Jackson used Propofol te get to sleep. That's like using chemotherapy because you're tired of shaving your head".
Robin Williams een een leuke man.
Irritant lachje.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:30 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn all time nummer 1
quote:Op maandag 12 januari 2015 20:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee dat is pas echt een lekker wijf.Is ze ook. Absoluut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IMaar als ik zou mogen kiezen tussen haar figuur en die van Blake, dan zeker Blake.![]()
Er is volgens mij ook echt geen enkel slecht verhaal over die man te vinden. Iedereen die met 'm gewerkt heeft is zo laaiend enthousiast, tot aan de koffiejongens toe.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dude hubba hubba"Whatever I was looking for was always you."Rumi
belachelijk goede acteur. Door hem kan ik Good Will Hunting gewoon meepraten nuquote:Op maandag 12 januari 2015 20:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er is volgens mij ook echt geen enkel slecht verhaal over die man te vinden. Iedereen die met 'm gewerkt heeft is zo laaiend enthousiast, tot aan de koffiejongens toe.
Er is ergens een quote over hoe de mensen die de diepste dalen van depressie kennen, het hardst proberen om anderen aan het lachen te krijgen om anderen te behoeden van hetgeen zij voelen. Een prachtige gedachte die bij hem echt van toepassing was denk ik.
Mooi gezegd.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er is volgens mij ook echt geen enkel slecht verhaal over die man te vinden. Iedereen die met 'm gewerkt heeft is zo laaiend enthousiast, tot aan de koffiejongens toe.
Er is ergens een quote over hoe de mensen die de diepste dalen van depressie kennen, het hardst proberen om anderen aan het lachen te krijgen om anderen te behoeden van hetgeen zij voelen. Een prachtige gedachte die bij hem echt van toepassing was denk ik.
1 van mijn favoriete acteurquote:Op maandag 12 januari 2015 20:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hahaha ga weg. En dan zeggen dat Blake Lively wat meer massa mag gebruikenquote:Op maandag 12 januari 2015 20:36 schreef TheMagnificent het volgende:
Natalie Portman mag wel genoemd worden, vind ik...
[ afbeelding ]
Geen idee hoe ze tegenwoordig tho, lang niet meer iet van gezien.
Mevrouw Hershlag of zo.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:36 schreef TheMagnificent het volgende:
Natalie Portman mag wel genoemd worden, vind ik...
[ afbeelding ]
Geen idee hoe ze tegenwoordig tho, lang niet meer iet van gezien.
Wat een nare film was dat.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mevrouw Hershlag of zo.
Nadat ik haar in the black swan zag is mijn obsessie met skinny zijn een beetje ontstaan.
Maar I loved it.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wat een nare film was dat.
Ik heb het over haar gezicht. Is voor mij een grotere factor wat betreft of ik een celeb aantrekkelijk vind of niet. Goede aesthetics.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hahaha ga weg. En dan zeggen dat Blake Lively wat meer massa mag gebruiken
Nee laat maar. Haalde haar door elkaar met die ene van Pirates and the Caribbeanquote:Op maandag 12 januari 2015 20:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb het over haar gezicht. Is voor mij een grotere factor wat betreft of ik een celeb aantrekkelijk vind of niet. Goede aesthetics.
Maar Nathalie is ook dun hoor.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee laat maar. Haalde haar door elkaar met die ene van Pirates and the Caribbean
Ik hou wel van films die je ook daadwerkelijk bijna depressief kunnen maken. Of een andere emotie echt kunnen overbrengen.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wat een nare film was dat.
Ja dat zeker, maar niet zo eng dun als die van Pirates and the Caribbeanquote:
I'd rather not, net als The Purge. Dacht echt wtf.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik hou wel van films die je ook daadwerkelijk bijna depressief kunnen maken.
quote:Op maandag 12 januari 2015 20:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja dat zeker, maar niet zo eng dun als die van Pirates and the Caribbean
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Keira Knightley bedoel je. Ook niet mis, maar niet zo lief als Natalie.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee laat maar. Haalde haar door elkaar met die ene van Pirates and the Caribbean
kaput lekker. Ik doe altijd crumble cookie.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:43 schreef Landysh het volgende:
Jfm ik ga dadelijk microwave cookie maken. Heb ik al zooo lang niet meer gehad he.
whutwhutquote:Op maandag 12 januari 2015 20:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
kaput lekker. Ik doe altijd crumble cookie.
Hey Clumsy weet je veel over medicijngebruik? Is het heel erg om zo'n twee/drie keer per maand zo'n nurofen pil in te nemen? Die van 250 mg?quote:Op maandag 12 januari 2015 20:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Portman hoort hier sowieso ja, maar Audrey Tautou ook.
[ afbeelding ]
Die vrouw is zo allejezus mooi
Hmm dit lijkt mij minder lekker dan de microwave cookie.quote:
Ik doe deze altijd. Vind hem wel fijn en idiot-proof.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:48 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hmm dit lijkt mij minder lekker dan de microwave cookie.
Per maand? Nee joh gek. Pas als je er 4 per dag, elke dag neemt moet je je zorgen gaan makenquote:Op maandag 12 januari 2015 20:47 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hey Clumsy weet je veel over medicijngebruik? Is het heel erg om zo'n twee/drie keer per maand zo'n nurofen pil in te nemen? Die van 250 mg?
quote:Op maandag 12 januari 2015 20:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Zag dat Istanbul-meisje gisteren bacon bereiden.Natuurlijk eigen keus, maar vind het toch zo apart om iemand met moslimachtergrond/uit een moslimcultuur dat te zien doen...
Speelt toch in the Thor films.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:36 schreef TheMagnificent het volgende:
Geen idee hoe ze tegenwoordig is tho, lang niet meer iet van gezien.
Heb meerdere filmpjes van haar gecheckt en haar hele familie eet varkensvlees. Ouders, broers/zussen, tantes etc.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Zag dat Istanbul-meisje gisteren bacon bereiden.Natuurlijk eigen keus, maar vind het toch zo apart om iemand met moslimachtergrond/uit een moslimcultuur dat te zien doen...
Oh oke gelukkig.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Per maand? Nee joh gek. Pas als je er 4 per dag, elke dag neemt moet je je zorgen gaan maken
Kalkoen bacon...quote:Op maandag 12 januari 2015 20:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Ga jij de discussie met die mensen ook aan, als je ze ziet? Deze houding verbaast en irriteert mij zó ontzettend.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:50 schreef TheMagnificent het volgende:
O ja, was ik vergeten. Dan is ze weinig veranderd idd.quote:
Klopt, maar ik bedoelde gewoon gevoelsmatig, dat je dan een idee krijgt dat ze aan het zondigen is terwijl ze helemaal niet gelovig hoeft te zijn.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:54 schreef Landysh het volgende:
[..]
Heb meerdere filmpjes gecheckt en haar hele familie eet varkensvlees. Ouders, broers/zussen, tantes etc.
Maar misschien zijn het helemaal geen moslims? Een oude vriendin van mij komt uit een communisten familie en is helemaal atheistisch opgevoed en eet ook gewoon varkensvlees.
DKHP/C familiequote:Op maandag 12 januari 2015 20:54 schreef Landysh het volgende:
[..]
Heb meerdere filmpjes van haar gecheckt en haar hele familie eet varkensvlees. Ouders, broers/zussen, tantes etc.
Maar misschien zijn het helemaal geen moslims? Een oude vriendin van mij komt uit een communisten familie en is helemaal atheistisch opgevoed en eet ook gewoon varkensvlees.
Wat een shitload om op iemand te gooien die zijn verbazing online uitspreekt. Ik snap je frustratie uit het dagelijkse leven en ervaring maar om dat nou zo te uiten?quote:Op maandag 12 januari 2015 20:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ga jij de discussie met die mensen ook aan, als je ze ziet? Deze houding verbaast en irriteert mij zó ontzettend.
Achtergrond: ik heb, toen ik wel nog praktiserend moslima incl hoofddoek was, een Nederlandse vriend gehad. Ik was altijd van het principe "geen vriend tenzij serieus, en ook dan bepaalde dingen niet voor het huwelijk", en echt gewoon braaf. Sterker nog, hij stond ervoor open om zich te bekeren (omdat dat destijds toch een 'eis' was om samen oud te worden), dus we hebben ons samen serieus in de Islam verdiept en dat jaren volgehouden. Was geen kattenpis dus. Wat me in die jaren is opgevallen, is hoe godvergeten afkeurend en vernederend Turken/moslims kunnen doen naar andere Turken/moslims die het in hun ogen niet goed doen. Ik ben door de familie van mijn ex als een prinses behandeld en altijd geaccepteerd, maar als hij naast me in de bus zat en we praatten met elkaar (niet intiem ofzo) kon je de boze blikken van de Turken tellen. Is een keer of 5 gebeurd dat er een Turk naar ons toe kwam om te zeggen dat hij ergens anders moest zitten. Eén wilde m'n vriend slaan.
Ik snap niet hoe je "eigen keus" kunt zeggen en er alsnog zo afkeurend over kunt doen, écht niet.
Whuuut, serieus?quote:Op maandag 12 januari 2015 20:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ga jij de discussie met die mensen ook aan, als je ze ziet? Deze houding verbaast en irriteert mij zó ontzettend.
Achtergrond: ik heb, toen ik wel nog praktiserend moslima incl hoofddoek was, een Nederlandse vriend gehad. Ik was altijd van het principe "geen vriend tenzij serieus, en ook dan bepaalde dingen niet voor het huwelijk", en echt gewoon braaf. Sterker nog, hij stond ervoor open om zich te bekeren (omdat dat destijds toch een 'eis' was om samen oud te worden), dus we hebben ons samen serieus in de Islam verdiept en dat jaren volgehouden. Was geen kattenpis dus. Wat me in die jaren is opgevallen, is hoe godvergeten afkeurend en vernederend Turken/moslims kunnen doen naar andere Turken/moslims die het in hun ogen niet goed doen. Ik ben door de familie van mijn ex als een prinses behandeld en altijd geaccepteerd, maar als hij naast me in de bus zat en we praatten met elkaar (niet intiem ofzo) kon je de boze blikken van de Turken tellen. Is een keer of 5 gebeurd dat er een Turk naar ons toe kwam om te zeggen dat hij ergens anders moest zitten. Eén wilde m'n vriend slaan.
Ik snap niet hoe je "eigen keus" kunt zeggen en er alsnog zo afkeurend over kunt doen, écht niet.
Zou ik ook doen.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ach kom, er staat niets aanvallends in, ik geef gewoon achtergrondinfo omdat je anders weer gezeur krijgt dat ik maar uit m'n nek lul.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wat een shitload om op iemand te gooien die zijn verbazing online uitspreekt. Ik snap je frustratie uit het dagelijkse leven en ervaring maar om dat nou zo te uiten?
Oh, niet gezien skimde een beetje er doorheen en hoorde/zag turkey bacon.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ze maakt het allebei. Kalkoen en varken.
Ik weet niet of ze een bepaalde politieke partij/organisatie aanhingen maar ze was verder ook redelijk Kemalistisch.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
DKHP/C familie
Stel mij eens voor aan hun
Ik snap heus wel dat 'eigen soort' aanvallend kan reageren.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ach kom, er staat niets aanvallends in, ik geef gewoon achtergrondinfo omdat je anders weer gezeur krijgt dat ik maar uit m'n nek lul.
En verbazing is het niet alleen, kijk maar naar de post die daarop volgt.
Ik ken precies zo een meisje.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:00 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze een bepaalde politieke partij/organisatie aanhingen maar ze was verder ook redelijk Kemalistisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |