SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Jouw top3 celebs.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
In celebtermen dan hè. Niet in de zin van zij heeft puntige ellebogen, would not hit...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is een waanzinnig mooie vrouw."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op maandag 12 januari 2015 20:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ah ik ken der nog niet.Monica BellucciSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is een waanzinnig mooie vrouw.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op maandag 12 januari 2015 20:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ah ik ken der nog niet.Wie is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is een waanzinnig mooie vrouw.
Even gegoogled voor betere foto's. Wel een goed figuur idd, maar heel misschien een paar kilootjes meer.quote:
Ik vind dat ze perfect is. Ze is echt niet dun, heeft juist genoeg vlees op haar botten en allemaal op de juiste plekken.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Even gegoogled voor betere foto's. Wel een goed figuur idd, maar heel misschien een paar kilootjes meer.
Buiten Beyoncé en Emilia Clarke is niemand perfect, maar goede nummer 3.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik vind dat ze perfect is. Ze is echt niet dun, heeft juist genoeg vlees op haar botten en allemaal op de juiste plekken.
Wou dat ik haar figuur had.
He het alleen over haar figuur he. En ik heb veeeeel liever Blake haar lichaam dan die van Beyonce. Ik zal nu wel gehaat worden maar ik vind haar te breed.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Buiten Beyoncé en Emilia Clarke is niemand perfect, maar goede nummer 3.
Ze hebben nu wel wat gemeen.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:26 schreef clumsy_clown het volgende:
"Michael Jackson used Propofol te get to sleep. That's like using chemotherapy because you're tired of shaving your head".
Robin Williams een een leuke man.
quote:Op maandag 12 januari 2015 20:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
He het alleen over haar figuur he. En ik heb veeeeel liever Blake haar lichaam dan die van Beyonce. Ik zal nu wel gehaat worden maar ik vind haar te breed.
Nee dat is pas echt een lekker wijf.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
He het alleen over haar figuur he. En ik heb veeeeel liever Blake haar lichaam dan die van Beyonce. Ik zal nu wel gehaat worden maar ik vind haar te breed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op maandag 12 januari 2015 20:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee dat is pas echt een lekker wijf.NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Jij zou haar inderdaad van je hond aftrappen.quote:
Robin Williams.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:26 schreef clumsy_clown het volgende:
"Michael Jackson used Propofol te get to sleep. That's like using chemotherapy because you're tired of shaving your head".
Robin Williams een een leuke man.
Irritant lachje.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:30 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn all time nummer 1
quote:Op maandag 12 januari 2015 20:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee dat is pas echt een lekker wijf.Is ze ook. Absoluut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IMaar als ik zou mogen kiezen tussen haar figuur en die van Blake, dan zeker Blake.![]()
Er is volgens mij ook echt geen enkel slecht verhaal over die man te vinden. Iedereen die met 'm gewerkt heeft is zo laaiend enthousiast, tot aan de koffiejongens toe.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |