SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 3 geboden van dit topic:
1. Gij zult Viola aanbidden;
2. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
3. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
Clasie was nog beter geweest in de World XI dan LuizFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
die zou ik meteen op ebay zetten.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:28 schreef DutchSL het volgende:
Hey we hebben geen echte prijs voor jullie, hier heb je een gesigneerde voetbal.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
open office.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:28 schreef HugoohAFCA het volgende:
Weet iemand waar ik gratis office kan downloaden?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 19:28 schreef HugoohAFCA het volgende:
Weet iemand waar ik gratis office kan downloaden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Jep.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:29 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Werkt dat gewoon hetzelfde als gewone office?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Loopt Eurosport zo ver achter? Ik zie Low nu pas
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Born in Manchester, she graduated from Salford University with a first-class BA (Hons) in European Languages.[1] Before moving to London, Kate lived in Spain, France and Germany, and is fluent in Spanish, French, and German in addition to her native English.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:34 schreef DePresident. het volgende:
Die presentatrice, wat een talenknobbel.
Hebben die kip.![]()
Ik zou mijn huidige ervoor inruilenquote:Op maandag 12 januari 2015 19:34 schreef DePresident. het volgende:
Die presentatrice, wat een talenknobbel.
Hebben die kip.![]()
![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 19:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Born in Manchester, she graduated from Salford University with a first-class BA (Hons) in European Languages.[1] Before moving to London, Kate lived in Spain, France and Germany, and is fluent in Spanish, French, and German in addition to her native English.quote:
PSN: DePresident_![]()
Ik ook. Ik kan best met 1 hand leven.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
luiz is meteen 4x zoveel waard al
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hoeveel profit?quote:Op maandag 12 januari 2015 19:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks DS2 voor de tip![]()
Echt ELKE keer als ik een Luiz vind en ik klik op Buy Now duurt het een paar seconden en dan mis ik hem alsnog. Kut internet, kut leven.![]()
SMLEOquote:Op maandag 12 januari 2015 19:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Echt ELKE keer als ik een Luiz vind en ik klik op Buy Now duurt het een paar seconden en dan mis ik hem alsnog. Kut internet, kut leven.![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 19:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is maar een spelletje, boy wonder. Trek het je niet zo aan joh.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik kan GODVERDOMME niet eens zoekenquote:Op maandag 12 januari 2015 19:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat dat vrouwen doelpunt er nou weer bij.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Die assist
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik erger me gewoon aan ons internet. Kan gewoon ... niet eens zoeken.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
Het is maar een spelletje, boy wonder. Trek het je niet zo aan joh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: