'Conflictsituaties' is één woord, matige studie.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:15 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Niet zo spannend![]()
Als student IVICS (Integrale Veiligheid Internationale Conflict Situaties) die vandaag nog een conferentie heeft gehad met een paar hoge pieten moet ik hier wel even van kwijlen hoor.
HBO, daar heb je het alquote:Op maandag 12 januari 2015 19:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Conflictsituaties is één woord, matige studie.
Ah, zo. Is dat gelekt, dan? Heb het niet zien staan.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:18 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Maar het budget van de US Army, en het materiaal wat op bepaalde plekken neergezet kan worden in een oorlogssituatie is wel gevoelige informatie. Met wat googelen kan ik er ook wel achter komen waar de nukes van Noord-Korea ongeveer staan, maar het gaat erom wat het plan van de US is. En dat is nu (deels)openbaar.
Wel iets meer dan dat geloof ik.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:12 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Alleen wat kaartjes met strategische locaties in China en Noord-Korea voor zover ik in de gauwigheid kon zien, verder was het niet zo spannend allemaal.
https://info.publicintelligence.net/USArmy-OfficerRoster-2012.pdfquote:Op maandag 12 januari 2015 19:20 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Wel iets meer dan dat geloof ik.
[..]
[..]
Bijvoorbeeld.
Oh okquote:Op maandag 12 januari 2015 19:24 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
https://info.publicintelligence.net/USArmy-OfficerRoster-2012.pdf
Gewoon eerste hit google
Bullshit dus
Pas als jij een link geeft van die powerpoints geloof ik in je bullshit.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:24 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
https://info.publicintelligence.net/USArmy-OfficerRoster-2012.pdf
Gewoon eerste hit google
Bullshit dus
twitter:erikmouthaanRTL twitterde op maandag 12-01-2015 om 18:55:50Pentagon bevestigt: ja, @centcom op twitter en youtube is gehacked op het moment dat Obama spreekt over cybersecurity! reageer retweet
quote:Pro-IS hackers seize US Centcom social media accounts - Yahoo News
Washington (AFP) - A group declaring sympathy for the Islamic State jihadist group hacked US Central Command's Twitter account and YouTube page Monday, posting internal military documents online.
The self-declared Cybercaliphate "is already here, we are in your PCs, in each military base," the hackers wrote on the seized Twitter feed for Centcom, which oversees the US-led air war against the group in Iraq and Syria.
Bron: news.yahoo.com
Zijn media-optreden was anders erg behouden.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:34 schreef Pietjevrijheid het volgende:
Kalief Abu Bakr is volgens mij wel de meest invloedrijke persoon het afgelopen jaar geweest.
denken dat ik in nl benquote:Op maandag 12 januari 2015 19:38 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Wanneer vertrek je uit Nederland?
Ze kregen het grootste deel dan ook in de schoot geworpen, vooral in Irak.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:39 schreef Pietjevrijheid het volgende:
Assad had zeker wel invloed maar ik denk dat IS wel meer invloed had, ik bedoel in een paar maanden tijd half Syrie en half Irak innemen laat zonder twijfel wel sporen achter in de wereld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |