http://www.nu.nl/internet(...)ackt-aanhangers.htmlquote:Een belangrijk twitteraccount van de Amerikaanse strjidkrachten, US Central Command, dat twittert onder @CENTCOM, is maandag gehackt door aanhangers van Islamitische Staat (IS).
Dat heeft het Pentagon bevestigd. Het duurde bijna drie kwartier tot Twitter het account uit de lucht haalde.
Door het account werden Amerikaanse soldaten maandag gewaarschuwd dat IS 'eraan komt'. Ook werd er militaire informatie getoond over Noord-Korea en vermeende plannen over een aanval op China.
Daarnaast werden er ook diverse schema's met daarop informatie over medewerkers van het Amerikaanse leger gedeeld. Het is nog onduidelijk of dit correcte en daadwerkelijk geheime informatie betrof.
US Central Command heeft onder meer de leiding over de operaties die het Amerikaanse militaire apparaat uitvoert tegen IS. Door het account worden volgers op de hoogte gehouden van de voortgang van die missie.
"ISIS is hier al, we zitten in jullie computers, op iedere militaire basis", werd er na de hack getwitterd. En: "We won't stop! We know everything about you, your wives and children". (We zullen niet stoppen. We weten alles van jullie, jullie vrouwen en kinderen).
Ook het Youtube-account van Centcom lijkt te zijn gehackt. Daarop werden video's van IS gedeeld. Ook dit account is inmiddels offline gehaald.
"In de naam van Allah vervolgt het Cyberkalifaat zijn cyberjihad", aldus de hackers in een statement. "Terwijl de VS en haar satellieten onze broeders doden in Syrië, Irak en Afghanistan, breken wij in op jullie netwerken en persoonlijke apparaten en weten we alles van jullie".
In een reactie liet het Pentagon weten de hack "zeer serieus te nemen". "We zijn aan het uitzoeken hoe dit kon gebeuren."
De hack vond plaats terwijl president Obama in Washington zijn plannen bekendmaakte om het Amerikaanse internet beter te beschermen tegen bedreigingen van buitenaf.
Obama wil dat bedrijven hacks binnen 30 dagen melden
Door: NU.nl/Joost Nederpelt
quote:Account opgeschort
Het profiel dat je probeert te bekijken is opgeschort. Klik hier om terug te gaan naar je eigen tijdlijn.
Daardoor ging ik ook gelijk twijfelen aan de authenciteit ervanquote:Op maandag 12 januari 2015 19:08 schreef RipMcPants het volgende:
Zou zomaar kunnen. Maar waarom noemen ze zich ISIS, terwijl het alweer een tijdje IS is?
Ik download het ook maar niet iddquote:Op maandag 12 januari 2015 19:11 schreef deadprez het volgende:
Ik durf die files niet te downloaden, dadelijk komt de CIA me doodmaken ofzo.
Alleen wat kaartjes met strategische locaties in China en Noord-Korea voor zover ik in de gauwigheid kon zien, verder was het niet zo spannend allemaal.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:09 schreef Lt.Surge het volgende:
Was ik die plaatjes aan het kijken...suspended.
noh.
quote:Op maandag 12 januari 2015 19:11 schreef deadprez het volgende:
Ik durf die files niet te downloaden, dadelijk komt de CIA me doodmaken ofzo.
quote:
Laat me nou even in die waan.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:12 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Alleen wat kaartjes met strategische locaties in China en Noord-Korea voor zover ik in de gauwigheid kon zien, verder was het niet zo spannend allemaal.
-quote:Op maandag 12 januari 2015 19:12 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Alleen wat kaartjes met strategische locaties in China en Noord-Korea voor zover ik in de gauwigheid kon zien, verder was het niet zo spannend allemaal.
Waarom? De locaties van m.n. die Koreaanse installaties zijn al min of meer openbaar.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:15 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Niet zo spannend![]()
Als student IVICS (Integrale Veiligheid Internationale Conflict Situaties) die vandaag nog een conferentie heeft gehad met een paar hoge pieten moet ik hier wel even van kwijlen hoor.
Een van die depositfiles linkjes ook al niet.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:15 schreef deadprez het volgende:
Hm, die 4shared links doen het ook al niet meer.
Maar het budget van de US Army, en het materiaal wat op bepaalde plekken neergezet kan worden in een oorlogssituatie is wel gevoelige informatie. Met wat googelen kan ik er ook wel achter komen waar de nukes van Noord-Korea ongeveer staan, maar het gaat erom wat het plan van de US is. En dat is nu (deels)openbaar.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:16 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Waarom? De locaties van m.n. die Koreaanse installaties zijn al min of meer openbaar.
'Conflictsituaties' is één woord, matige studie.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:15 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Niet zo spannend![]()
Als student IVICS (Integrale Veiligheid Internationale Conflict Situaties) die vandaag nog een conferentie heeft gehad met een paar hoge pieten moet ik hier wel even van kwijlen hoor.
HBO, daar heb je het alquote:Op maandag 12 januari 2015 19:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Conflictsituaties is één woord, matige studie.
Ah, zo. Is dat gelekt, dan? Heb het niet zien staan.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:18 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Maar het budget van de US Army, en het materiaal wat op bepaalde plekken neergezet kan worden in een oorlogssituatie is wel gevoelige informatie. Met wat googelen kan ik er ook wel achter komen waar de nukes van Noord-Korea ongeveer staan, maar het gaat erom wat het plan van de US is. En dat is nu (deels)openbaar.
Wel iets meer dan dat geloof ik.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:12 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
https://info.publicintelligence.net/USArmy-OfficerRoster-2012.pdfquote:Op maandag 12 januari 2015 19:20 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Wel iets meer dan dat geloof ik.
[..]
[..]
Bijvoorbeeld.
Oh okquote:Op maandag 12 januari 2015 19:24 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
https://info.publicintelligence.net/USArmy-OfficerRoster-2012.pdf
Gewoon eerste hit google
Bullshit dus
Pas als jij een link geeft van die powerpoints geloof ik in je bullshit.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:24 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
https://info.publicintelligence.net/USArmy-OfficerRoster-2012.pdf
Gewoon eerste hit google
Bullshit dus
twitter:erikmouthaanRTL twitterde op maandag 12-01-2015 om 18:55:50Pentagon bevestigt: ja, @centcom op twitter en youtube is gehacked op het moment dat Obama spreekt over cybersecurity! reageer retweet
quote:Pro-IS hackers seize US Centcom social media accounts - Yahoo News
Washington (AFP) - A group declaring sympathy for the Islamic State jihadist group hacked US Central Command's Twitter account and YouTube page Monday, posting internal military documents online.
The self-declared Cybercaliphate "is already here, we are in your PCs, in each military base," the hackers wrote on the seized Twitter feed for Centcom, which oversees the US-led air war against the group in Iraq and Syria.
Bron: news.yahoo.com
Zijn media-optreden was anders erg behouden.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:34 schreef Pietjevrijheid het volgende:
Kalief Abu Bakr is volgens mij wel de meest invloedrijke persoon het afgelopen jaar geweest.
denken dat ik in nl benquote:Op maandag 12 januari 2015 19:38 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Wanneer vertrek je uit Nederland?
Ze kregen het grootste deel dan ook in de schoot geworpen, vooral in Irak.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:39 schreef Pietjevrijheid het volgende:
Assad had zeker wel invloed maar ik denk dat IS wel meer invloed had, ik bedoel in een paar maanden tijd half Syrie en half Irak innemen laat zonder twijfel wel sporen achter in de wereld.
Dat weer wel, maar ook in Syrie hebben ze het een en ander gepresenteerd. Ze hebben de gehele raqqa provincie schoongeveegd, naar mijn weten zijn er geen Assad soldiers meer te bekken in die provincie? Ze hebben veel afgepakt van Nosra en van FSA en andere groepen. Ze worden ook steeds groter en Assad wordt steeds kleiner. Deir Zour en Idblib zijn ook binnenkort volledig in de handen van ISIS.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:40 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ze kregen het grootste deel dan ook in de schoot geworpen, vooral in Irak.
Slaapverwekkend gewoonquote:Op maandag 12 januari 2015 19:38 schreef Nibb-it het volgende:
Hier staan de 'gelekte' afbeeldingen: http://www.globalsecurity.org/wmd/world/dprk/facility.htm
Ik ben onder de indruk.
http://www.telegraaf.nl/b(...)kt_op_Twitter__.htmlquote:Pentagon gehackt op Twitter
WASHINGTON -
Het Twitteraccount en het YouTubekanaal van de Amerikaanse centrale strijdkrachten lijken maandag te zijn gehackt door aanhangers van Islamitische Staat (IS of ISIS). Dat gebeurde op het moment dat president Barack Obama een toespraak gaf over cybersecurity.
Op de Twitteraccount van Central Command (Centcom) worden bedreigingen geuit aan het adres van Amerikaanse generaals. Ook worden er stukken van het Pentagon gepubliceerd. De hacker profileert zich als lid van terreurorganisatie IS en te opereren onder het CyberCaliphate.
,,ISIS is hier al, we zitten in jullie computers, op iedere militaire basis'' is lezen op @centcom. Ook staat er: ,,We zullen niet stoppen! We weten alles van jullie, jullie vrouwen en kinderen''.
Op het YouTube-kanaal zouden twee propagandavideo's van IS zijn geplaatst. In de video's wordt het CyberCaliphate (Cyberkalifaat) genoemd.
Het leger bevestigt dat het Twitteraccount is gehackt, maar zegt niet door wie. Het Twitteraccount en het YouTubekanaal zijn offline gehaald.
Centcom voert het commando over de Amerikaanse troepen in het gebied dat met name het Midden-Oosten beslaat.
Pentagon bevestigt: ja, @centcom op twitter en youtube is gehacked op het moment dat Obama spreekt over cybersecurity!
— ErikMouthaan (@erikmouthaanRTL) January 12, 2015
Wil je spanning?quote:Op maandag 12 januari 2015 19:44 schreef beantherio het volgende:
Een Twitter-account hacken en daar vervolgens al publiek beschikbare informatie op posten. Hmm.. spannend.
Was vooral FSA en Nusra wat verjaagd is in Raqqa op een paar bases na, niet heel moeilijk.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:43 schreef Pietjevrijheid het volgende:
[..]
Dat weer wel, maar ook in Syrie hebben ze het een en ander gepresenteerd. Ze hebben de gehele raqqa provincie schoongeveegd, naar mijn weten zijn er geen Assad soldiers meer te bekken in die provincie? Ze hebben veel afgepakt van Nosra en van FSA en andere groepen. Ze worden ook steeds groter en Assad wordt steeds kleiner. Deir Zour en Idblib zijn ook binnenkort volledig in de handen van ISIS.
Cnn en Washington Post ook.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Telegraaf (ja ok)
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)kt_op_Twitter__.html
Ik probeer niet gelijk teveel BNW te denken, maar heeft de US toevallig een nieuw soort Patriot Act liggen die ze er graag doorheen willen duwen?quote:Op maandag 12 januari 2015 19:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Telegraaf (ja ok)
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)kt_op_Twitter__.html
Klopt ze proberen druk te voeren op Deir ezour maar dat loopt niet lekker, vooral de afgelopen dagen hebben ze groot verlies geleden. Maar dat maakt niet uit IS kennende, ze blijven doorgaan net zoals ze nog steeds 45% van kobane in handen hebben.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:46 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Was vooral FSA en Nusra wat verjaagd is in Raqqa op een paar bases na, niet heel moeilijk.
In Deir-ez-Zor hebben ze gefaald en bij Idlib zijn ze helemaal niet. De afgelopen weken hebben ze eigenlijk alleen maar verlies geleden.
Waarom zouden ze? Ze hebben nu zelf olie en gas.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik probeer niet gelijk teveel BNW te denken, maar heeft de US toevallig een nieuw soort Patriot Act liggen die ze er graag doorheen willen duwen?
-_-quote:
Laatste berichten zijn dat ze strijders juist hebben teruggetrokken uit Deir-ez-Zor richting Irak.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:52 schreef Pietjevrijheid het volgende:
[..]
Klopt ze proberen druk te voeren op Deir ezour maar dat loopt niet lekker, vooral de afgelopen dagen hebben ze groot verlies geleden. Maar dat maakt niet uit IS kennende, ze blijven doorgaan net zoals ze nog steeds 45% van kobane in handen hebben.
Eerder om meer data overal vandaan te kunnen trekken, niet zozeer oorlog gericht maar meer op privacy (het inperken ervan dan).quote:Op maandag 12 januari 2015 19:54 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Waarom zouden ze? Ze hebben nu zelf olie en gas.
De olie is trouwens door de 48 dollargrens gegaan.
Heb er absoluut geen verstand van, maar hoeveel infrastructuur heb je tegenwoordig nog nodig voor een beetje twitteren uit de woestijn? Een zendpaal? Of wat nog meer?quote:Op maandag 12 januari 2015 19:54 schreef beantherio het volgende:
Het is een beetje offtopic maar het verbaast me een beetje dat er blijkbaar gewoon Internetverkeer uit het oorlogsgebied komt (als je sommige Twitter-accounts mag geloven). De infrastructuur daarvoor zou toch allang vernietigd moeten zijn?
Net was net op t nieuws.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:54 schreef PPL het volgende:
Niet zoveel an de hand dan behalve dat Obama in zijn hemd staat.
Dacht in eerste instantie in het Breaking News van de RTL Nieuws app te lezen dat aanvalsscenario's op Noord Korea en China waren gelekt.
Zo'n zendpaal moet ook op een netwerk aangesloten zijn. Dat kan welliswaar met straalzenders, maar daar heb je wel wat infrastructuur voor nodig.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:56 schreef bamibij het volgende:
[..]
Heb er absoluut geen verstand van, maar hoeveel infrastructuur heb je tegenwoordig nog nodig voor een beetje twitteren uit de woestijn? Een zendpaal? Of wat nog meer?
Dit was gewoon een informatief account om het publiek op de hoogte te houden over de stand van zaken. Geldt ook voor hun youtube account, staan filmpjes op van luchtaanvallen.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:54 schreef beantherio het volgende:
Het is een beetje offtopic maar het verbaast me een beetje dat er blijkbaar gewoon Internetverkeer uit het oorlogsgebied komt (als je sommige Twitter-accounts mag geloven). De infrastructuur daarvoor zou toch allang vernietigd moeten zijn?
twitter:HamzaMuhajir twitterde op maandag 12-01-2015 om 19:41:59BREAKING: The Islamic state cyber team will release U.S. nuclear codes soon. reageer retweet
Ja, vast.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:59 schreef theNull het volgende:
twitter:HamzaMuhajir twitterde op maandag 12-01-2015 om 19:41:59BREAKING: The Islamic state cyber team will release U.S. nuclear codes soon. reageer retweet
Vast...quote:Op maandag 12 januari 2015 19:59 schreef theNull het volgende:
Ja, want zulke dingen zetten ze op een onbeveiligde website neerquote:Op maandag 12 januari 2015 19:59 schreef theNull het volgende:
Geert al getwittert?quote:Op maandag 12 januari 2015 19:59 schreef theNull het volgende:
Dat het bergafwaarts gaat met ISIS neem ik met een korreltje zout, dat begrijp je wel. We horen altijd dat het slecht gaat met deze terroristen en uit het niets hebben ze opeens een hele stad of basis overgenomen zoals dat aantal maanden geleden gebeurde. We hoorden dat ISIS grote verliezen had en opeens was heel tabqa en base 17 overgenomen met veel moderne buit die Assad achter liet.... Of werkt Assad juist met IS om die rebellen af te maken?quote:Op maandag 12 januari 2015 19:55 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Laatste berichten zijn dat ze strijders juist hebben teruggetrokken uit Deir-ez-Zor richting Irak.
Kobane hebben ze nog 10% van ofzo, de afgelopen dagen gaat het daar snel bergafwaarts met ISIS.
Niet eens.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:06 schreef bamibij het volgende:
[..]
Vast wel
Dat ie een debat wilt over de internetbeveiliging van de AIVD ofzo.. Zal even kijken
Of jullie gaan naar het Syriëtopic?quote:Op maandag 12 januari 2015 20:06 schreef Pietjevrijheid het volgende:
[..]
Dat het bergafwaarts gaat met ISIS neem ik met een korreltje zout, dat begrijp je wel. We horen altijd dat het slecht gaat met deze terroristen en uit het niets hebben ze opeens een hele stad of basis overgenomen zoals dat aantal maanden geleden gebeurde. We hoorden dat ISIS grote verliezen had en opeens was heel tabqa en base 17 overgenomen met veel moderne buit die Assad achter liet.... Of werkt Assad juist met IS om die rebellen af te maken?
kan best die codes zullen vast als backup ergens in een txt bestand staan bij obamas dochter op de ipadquote:Op maandag 12 januari 2015 19:59 schreef theNull het volgende:
Ik bedoel de hack gewoon laten gebeuren. Is een mogelijkheid die ik niet uitsluit.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:55 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
-_-
Ja, een hack schijnt weleens opzettelijk te zijn. En als de Amerikanen het zelf hebben gedaan (hebben we dat ook weer gehad) is dat ook opzettelijk.
Dus we kunnen er hoe dan ook wel van uitgaan dat er opzet in het spel was
Die codes heb ik ook JHUU8737 - URHFK12537 - ASDSDH3426quote:Op maandag 12 januari 2015 19:59 schreef theNull het volgende:
Als je het conflict volgt gebeurd niks 'uit het niets', alle acties komen voort uit strategisch overwegingen.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:06 schreef Pietjevrijheid het volgende:
[..]
Dat het bergafwaarts gaat met ISIS neem ik met een korreltje zout, dat begrijp je wel. We horen altijd dat het slecht gaat met deze terroristen en uit het niets hebben ze opeens een hele stad of basis overgenomen zoals dat aantal maanden geleden gebeurde. We hoorden dat ISIS grote verliezen had en opeens was heel tabqa en base 17 overgenomen met veel moderne buit die Assad achter liet.... Of werkt Assad juist met IS om die rebellen af te maken?
This code is eligible for 1 month of Xbox Live Gold?quote:Op maandag 12 januari 2015 20:09 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Die codes heb ik ook JHUU8737 - URHFK12537 - ASDSDH3426
met als bedoeling privacy-wetgeving erdoor heen drukken? zou kunnen iddquote:Op maandag 12 januari 2015 20:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik bedoel de hack gewoon laten gebeuren. Is een mogelijkheid die ik niet uitsluit.
Nou nee, je moet niet meteen een aluhoedje opzetten.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:12 schreef bamibij het volgende:
[..]
met als bedoeling privacy-wetgeving erdoor heen drukken? zou kunnen idd
Om welke reden(en) zouden ze het dan maar laten gebeuren?quote:Op maandag 12 januari 2015 20:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou nee, je moet niet meteen een aluhoedje opzetten.
http://www.dailymail.co.u(...)s-easy-00000000.htmlquote:Op maandag 12 januari 2015 20:09 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Die code is bijna 20 jaar lang gewoon 00000000 geweest. Serieus. In geval van kernoorlog moest er zo snel mogelijk en zonder fout gelanceerd kunnen worden.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:59 schreef theNull het volgende:
Het is natuurlijk een two way street.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:13 schreef bamibij het volgende:
[..]
Om welke reden(en) zouden ze het dan maar laten gebeuren?
quote:Op maandag 12 januari 2015 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)s-easy-00000000.html
Ik vind het eigenlijk eerder een argument om de overheid niet teveel laten weten en te laten opslaan. Het staat er kennelijk niet veilig.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:12 schreef bamibij het volgende:
[..]
met als bedoeling privacy-wetgeving erdoor heen drukken? zou kunnen idd
Volgens mij heeft Turkije best wel goede hackers?quote:Op maandag 12 januari 2015 20:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een two way street.
Ik vind het vrij ongeloofwaardig dat een groep random haatbaarden daar kunnen inbreken terwijl China de VS dagelijks bestookt met twintig keer krachtigere aanvallen (en andersom).
Dat een of andere falen ergens een password heeft laten slingeren is ook mogelijk natuurlijk.
Krijg je straks het Fok! Kalifaat subforumquote:Op maandag 12 januari 2015 20:15 schreef Jason22 het volgende:
IS gaat het hele internet hacken. Niemand kan meer op internet komen en zo komt IS wereldwijd aan de macht! Totale chaos volgt.
gehacked, denk ik.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:23 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Is de shift-knop van de mod die de TT heeft aangepast kapot?
IS wordt dan een land en op dit forum kunnen we dan het volkslied uit ons hoofd leren of bespreken wie we vandaag weer eens zullen bombarderen.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg je straks het Fok! Kalifaat subforum
hoofdletters zijn voor ongelovige westerse sweinenquote:Op maandag 12 januari 2015 20:23 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Is de shift-knop van de mod die de TT heeft aangepast kapot?
quote:Anonymous haalt jihadistische sites neer
De hackersgroep Anonymous is begonnen met het hacken van jihadistische websites. Een aantal van die sites is sinds dit weekend niet meer bereikbaar. De hackers hadden vorige week aangekondigd dat ze de aanval zouden openen als reactie op de aanslag bij Charlie Hebdo in Parijs.
In een video op YouTube laat de hackersgroep weten dat een aanval op de vrijheid van meningsuiting een aanval is op Anonymous. "Elke organisatie die kan worden gelinkt aan deze terroristische aanslagen, kan een massale reactie verwachten", zegt een vermomd lid.
De jihadistische sites worden platgelegd door een aanval op een zwakke plek in hun systeem. In sommige gevallen kunnen de hackers de hele website overnemen. "Ze kunnen dan bijvoorbeeld plaatjes en teksten veranderen, maar dat ligt er wel aan hoever ze kunnen binnendringen", vertelt tech-redacteur Rachid Finge in het NOS Radio 1 Journaal.
'codes?' de Amerikanen doen niet eens aan codes, dat spul heeft in de koude oorlog regelmatig een vluchtje boven Rusland gemaakt. De codes waren lange tijd 00000 voor de raketten. Ik gok dat het sinds Bush / Cheney voldoende is om het volkslied te neurrien om ze af te schietenquote:Op maandag 12 januari 2015 19:59 schreef theNull het volgende:
Nou, nou, toe maar ISIS. Het is maar 6 jaar oud hoortwitter:th3j35t3r twitterde op maandag 12-01-2015 om 19:59:10UPDATE: None of the leaked #Centcom presentations are newer than 2008 based on the embedded date on the docs. reageer retweet
twitter:th3j35t3r twitterde op maandag 12-01-2015 om 20:49:46UPDATE: Nothing posted by the ISIS wannabes who 'hacked' CENTCOM Twitter was classified. Freely available info from various sources. #Trolls reageer retweet
Doet vermoeden dat het daarbij ook niet om veel bijzonders gaat.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:55 schreef SuicideErrorist het volgende:
Nou, nou, toe maar ISIS. Het is maar 6 jaar oud hoortwitter:th3j35t3r twitterde op maandag 12-01-2015 om 19:59:10UPDATE: None of the leaked #Centcom presentations are newer than 2008 based on the embedded date on the docs. reageer retweet
Zie de vorige pagina.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:02 schreef DeJori het volgende:
Toch redelijk slordig, vooral voor je imago. Uiteindelijk is het twitteraccount van de Amerikaanse defensie nog makkelijker te hacken dan bijvoorbeeld mijn account, omdat veel meer mensen over de inloggegevens beschikken.
Ben wel benieuwd naar de documenten die zeg gepost hebben. Dit:
[..]
Doet vermoeden dat het daarbij ook niet om veel bijzonders gaat.
Die GlobalSecurity link? Nu ben ik helemaal overtuigd van de hackkracht van ISISquote:
twitter:TheAnonMessage twitterde op maandag 12-01-2015 om 20:57:48We've traced the hacker who infiltrated @CENTCOM to somewhere in the State of Maryland. @FBI, you're welcome. reageer retweet
twitter:TheAnonMessage twitterde op maandag 12-01-2015 om 21:06:14We're scanning to see if any proxies were used but we're certain the source is from Maryland. reageer retweet
twitter:TheAnonMessage twitterde op maandag 12-01-2015 om 21:06:54At this point, they're either really smart or we're dealing with a 17 year old who can barely spell 'I love u ISIS'. reageer retweet
Links naar deze bestanden?quote:Op maandag 12 januari 2015 19:08 schreef sneakydesert het volgende:
Ik heb net inderdaad de betreffende documenten gedownload. Even vluchtig doorgenomen, en er staan wel dingen in waarvan ik zeg "wow". Scenario's met betrekking tot China, Noord-Korea, Afrika, Indonesië.
Dit lijkt mij wel authentiek.
quote:Op maandag 12 januari 2015 21:16 schreef El_jefe07 het volgende:
twitter:TheAnonMessage twitterde op maandag 12-01-2015 om 20:57:48We've traced the hacker who infiltrated @CENTCOM to somewhere in the State of Maryland. @FBI, you're welcome. reageer retweet
twitter:TheAnonMessage twitterde op maandag 12-01-2015 om 21:06:14We're scanning to see if any proxies were used but we're certain the source is from Maryland. reageer retweet
twitter:TheAnonMessage twitterde op maandag 12-01-2015 om 21:06:54At this point, they're either really smart or we're dealing with a 17 year old who can barely spell 'I love u ISIS'. reageer retweet
Ja, die kaartjes komen uit 2006, of zo.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:08 schreef DeJori het volgende:
[..]
Die GlobalSecurity link? Nu ben ik helemaal overtuigd van de hackkracht van ISIS
Dit zegt iemand ook echt jaquote:Op maandag 12 januari 2015 22:01 schreef RickoKun het volgende:
OH NEE ER IS EEN TWITTER PAGINA GEHACKED!!!! Nu gaan we allemaal dood
Serieus, wat een onzin.
Je snapt het echt niet he?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:01 schreef RickoKun het volgende:
OH NEE ER IS EEN TWITTER PAGINA GEHACKED!!!! Nu gaan we allemaal dood
Serieus, wat een onzin.
Ik vond bakker Bart beter.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:34 schreef Pietjevrijheid het volgende:
Kalief Abu Bakr is volgens mij wel de meest invloedrijke persoon het afgelopen jaar geweest.
Vreemd genoeg kom ik met jouw codes ook de Bijlmer Boys members area in.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:09 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
twitter:CENTCOM twitterde op dinsdag 13-01-2015 om 04:07:05We're back! CENTCOM temporarily suspended its Twitter account after an act of cybervandalism. Read more: http://t.co/hiwvSp3uWt reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |