Die hebben toch ook zakenrelaties?quote:Op maandag 12 januari 2015 18:29 schreef 10minuteman het volgende:
Maar je bent toch een drugsrunner?
Ik had een krokant gebakken kalfszwezerik met vadouvan, diverse bereidingen van bloemkool met specerijen, geblakerde prei met chorizo en lichte kalfsjus met vadouvan. Ik dronk hierbij een Chateau Pavie Saint-Emilion Premier Grand Cru Classé Libournais.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat heb je precies gegeten en wat was het voor wijn?
Dat was ff zoeken bij Google hè!quote:Op maandag 12 januari 2015 18:33 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik had een krokant gebakken kalfszwezerik met vadouvan, diverse bereidingen van bloemkool met specerijen, geblakerde prei met chorizo en lichte kalfsjus met vadouvan. Ik dronk hierbij een Chateau Pavie Saint-Emilion Premier Grand Cru Classé Libournais.
Nee, even herinneren wat er allemaal op het bord lag. Het smaakte overigens voortreffelijk!quote:Op maandag 12 januari 2015 18:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat was ff zoeken bij Google hè!
Oh oké. Het klinkt heel best. Dus het heeft wel gesmaakt?quote:Op maandag 12 januari 2015 18:34 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Nee, even herinneren wat er allemaal op het bord lag. Het smaakte overigens voortreffelijk!
Zeker. Dat heb ik de serveerster ook vijf (!) maal duidelijk gemaakt.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh oké. Het klinkt heel best. Dus het heeft wel gesmaakt?
Tip: de volgende keer een vriendelijk tikje op haar billen geven. Dat zien ze als correctie bij welgestelde mensen.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:36 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Zeker. Dat heb ik de serveerster ook vijf (!) maal duidelijk gemaakt.
Ik moest lachen.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:33 schreef Pauper_Bob het volgende:
TS heeft een cup-a-soul gegeten op z'n zolderkamer samen met z'n moeder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |