quote:
700.000 Nederlandersquote:Op maandag 12 januari 2015 17:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Rot op Laaf.
Pat heeft zitten huilen voor 100.000 Nederlanders.
Ja dat zag ik ook al bij mij voorbij komenquote:Op maandag 12 januari 2015 17:41 schreef Urb het volgende:
Zit weer een stagiare op de mengtafel
[ afbeelding ]
Mijn oren of zei hij het verkeerd?quote:
Nee......quote:Op maandag 12 januari 2015 17:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mijn oren of zei hij het verkeerd?
Was hij daarvan op de hoogte, bewust bij betrokken?quote:Op maandag 12 januari 2015 17:42 schreef Dotteke het volgende:
Joey is ook een lul, eerste helpt hij Wilco mee met het hout pakken en nu .............. ha ha ha
Dit is ook zo ongeloofwaardig, Lau en PP, water en vuur en nu zitten ze zo bij elkaar?quote:Op maandag 12 januari 2015 17:43 schreef oma-Nijn het volgende:
Als die bladzijdes met berekeningen, dat gaat die hersenloze laaf nooit begrijpen.![]()
[ afbeelding ]
volgens mij deels van zichzelf en de rest uit de bv.. waar de begroting nog niet van klaar is en elke dag wordt aangepastquote:Op maandag 12 januari 2015 17:43 schreef DaniqueV het volgende:
Ik vraag mij alleen af hé, dat zogenaamde huisje van PP, betaald hij dat nu zelf of betalen ze dit nu uit de BV? Is het laatste het geval, snap ik best dat de anderen ook hout pakken als ze het kunnen gebruiken
Dat is inderdaad positiefquote:Op maandag 12 januari 2015 17:43 schreef mazaru het volgende:
"Hij overlegt nooit niks"
Wat is daar verkeerd aan dan?
Joey is een schijnheil eerste klasquote:Op maandag 12 januari 2015 17:44 schreef rowan634 het volgende:
joey praat over 'hun', volgens mij stond je een paar uur geleden nog lachend planken te slepen![]()
word betaald vanuit de bv dus snap ook niet waarom patrick denkt dat hij recht van spreken heeft ze hebben toch die 154 planken voor hem laten liggen en die had hij gevraagdquote:Op maandag 12 januari 2015 17:43 schreef DaniqueV het volgende:
Ik vraag mij alleen af hé, dat zogenaamde huisje van PP, betaald hij dat nu zelf of betalen ze dit nu uit de BV? Is het laatste het geval, snap ik best dat de anderen ook hout pakken als ze het kunnen gebruiken
dat is dus precies joey, gisteren mee oneens, dan meehelpen en nu weer oneensquote:Op maandag 12 januari 2015 17:44 schreef rowan634 het volgende:
joey praat over 'hun', volgens mij stond je een paar uur geleden nog lachend planken te slepen![]()
ja en dat met 35 pagina'squote:Op maandag 12 januari 2015 17:44 schreef japie1971 het volgende:
[..]
volgens mij deels van zichzelf en de rest uit de bv.. waar de begroting nog niet van klaar is en elke dag wordt aangepast
jawel ze hebben hem gisteravond al ingelichtquote:Op maandag 12 januari 2015 17:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Was hij daarvan op de hoogte, bewust bij betrokken?
Ik dacht dat hij laat aankwam en niet wist wat er speelde.
Ow mijn hemel is dit de nieuwe poetsvrouwquote:Op maandag 12 januari 2015 17:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
En een electrische tandenborstel.
Ja dan vind ik het dus ook belachelijk hoe hij en Coll nu reagerenquote:Op maandag 12 januari 2015 17:45 schreef miertje36 het volgende:
[..]
word betaald vanuit de bv dus snap ook niet waarom patrick denkt dat hij recht van spreken heeft ze hebben toch die 154 planken voor hem laten liggen en die had hij gevraagd
pat gooit niks over de balk zegt hij, een machine voor duizenden en schoenen van 250 en een horloge, zijn geld zou al bijna op zijn begreep ikquote:Op maandag 12 januari 2015 17:45 schreef miertje36 het volgende:
[..]
word betaald vanuit de bv dus snap ook niet waarom patrick denkt dat hij recht van spreken heeft ze hebben toch die 154 planken voor hem laten liggen en die had hij gevraagd
Zo dan. Die is echt lelijk.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:45 schreef rowan634 het volgende:
[..]
jawel ze hebben hem gisteravond al ingelicht
En de rest wat hij gesloopt heeft...quote:Op maandag 12 januari 2015 17:46 schreef Ransjih het volgende:
[..]
pat gooit niks over de balk zegt hij, een machine voor duizenden en schoenen van 250 en een horloge, zijn geld zou al bijna op zijn begreep ik
Het was het wachten waard....quote:Op maandag 12 januari 2015 17:47 schreef Urb het volgende:
Gelukkig zagen we dit niet dehele middag al aankomen he
quote:Op maandag 12 januari 2015 17:47 schreef Raskolnikow het volgende:
Patrick: "Ik ben hier zo focking focking focking FOCKING klaar mee!"
ik hoordee heten *zap*quote:Op maandag 12 januari 2015 17:48 schreef Urb het volgende:
LauB brief aan Joey door wat Pat haar in vertrouwen vertelt heeft, dat ie denkt dat Wilco achter Colinda aanzit.
Ze is "druk" met het ontwikkelen van een vest.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:47 schreef Ransjih het volgende:
lau zorgt er wel voor dat ze genoeg verdient om hun uit de min te houden zegt ze
quote:Op maandag 12 januari 2015 17:48 schreef japie1971 het volgende:
fokking fokking fokking.....
we zijn beroemd![]()
![]()
![]()
Dan weet Patje Flap nog niet alles hehequote:Op maandag 12 januari 2015 17:48 schreef Urb het volgende:
LauB brief aan Joey door wat Pat haar in vertrouwen vertelt heeft, dat ie denkt dat Wilco achter Colinda aanzit.
quote:Op maandag 12 januari 2015 17:50 schreef Raskolnikow het volgende:
Patrick: "Ik ga op die toeter douwen."
Er is pizza.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:51 schreef DaniqueV het volgende:
Niemand daar die ook aanstalten maakt om iets te eten te maken geloof ik?
Eten?quote:
Pizza?quote:
Ja daarom begrijp ik het ook niet...en die PP heeft geen krachtstroom nog..dus moeten de anderen dan maar op hem gaan wachten tot zij verder mogen?quote:Op maandag 12 januari 2015 17:51 schreef sjampoeh het volgende:
hout is tochhout..snap t probleem niet.. hout op=meer bestellen .kan toch daar ?
quote:Op maandag 12 januari 2015 17:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Pat gaat hem door de ballenbak sleuren.
Col: Misschien moet je dat maar een keer doen.
Maar aan de andere kant houdt ze hem ook weer tegen.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:52 schreef Ebinas het volgende:
Pat sleurt hem die ballenbak in, met zijn arrogante rotkop.
Col "misschien moet je het maar in keer doen"
Pat "Waar zit die?"
Gerda is in da house... koken zal je krengquote:Op maandag 12 januari 2015 17:51 schreef DaniqueV het volgende:
Niemand daar die ook aanstalten maakt om iets te eten te maken geloof ik?
Er moet tievie gemaakt worden. Snap dat dan.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:53 schreef DaniqueV het volgende:
Ja daarom begrijp ik het ook niet...en die PP heeft geen krachtstroom nog..dus moeten de anderen dan maar op hem gaan wachten tot zij verder mogen?
Dat hij denkt dat Wilco achter Collie aan zit.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:54 schreef PTLe het volgende:
Wat heeft PP aan Lau B in vertrouwen verteld ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |