WATquote:Op maandag 12 januari 2015 17:10 schreef Der_Mann het volgende:
zelfs als iemand die jarenlang runescape heeft gespeeld heb ik geen flauw idee wie zezima is of waarom dit belangrijk is
Na een paar jaar moet je dit echt wel weten.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:10 schreef Der_Mann het volgende:
zelfs als iemand die jarenlang runescape heeft gespeeld heb ik geen flauw idee wie zezima is of waarom dit belangrijk is
Komt wel dichtbij zo hequote:Op maandag 12 januari 2015 17:14 schreef jamesdeen het volgende:
De broer van een vriend van mij was daar bij.
had hij ook de redemption prayer aan?quote:Op maandag 12 januari 2015 17:14 schreef jamesdeen het volgende:
De broer van een vriend van mij was daar bij.
quote:Op maandag 12 januari 2015 17:12 schreef eend112 het volgende:
[..]
WAT
Zezima was DE nummer 1 waar iedereen helemaal gek van was
sorry, ik was te druk bezig met rune essences te minen en verkopen. waarom is hij zo bekend dan?quote:Op maandag 12 januari 2015 17:13 schreef superpark het volgende:
[..]
Na een paar jaar moet je dit echt wel weten.
Hij was een tijdje nr 1 overall, is toen helemaal een hype geworden.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
sorry, ik was te druk bezig met rune essences te minen en verkopen. waarom is hij zo bekend dan?
jaquote:Op maandag 12 januari 2015 17:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
had hij ook de redemption prayer aan?
wat kon mij nou schelen wie de nummer 1 was, ik was alleen geïnteresseerd in mijn eigen skillsquote:Op maandag 12 januari 2015 17:18 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hij was een tijdje nr 1 overall, is toen helemaal een hype geworden.
Wat was je woodcutting, Hermann?quote:Op maandag 12 januari 2015 17:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat kon mij nou schelen wie de nummer 1 was, ik was alleen geïnteresseerd in mijn eigen skills
Je moet je doelen kennen, Hermann.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat kon mij nou schelen wie de nummer 1 was, ik was alleen geïnteresseerd in mijn eigen skills
quote:Op maandag 12 januari 2015 17:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Zelfs mensen die nooit runescape hebben gespeeld kennen hem.quote:A Jagex Moderator cited him as "arguably the most famous player of the game", and Zezima was quoted in the back of the book Betrayal at Falador. As of December 2014, he is ranked 89th on the hiscores.
Zezima poept op jou als rune essence miner, Hermann.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen idee, ik was meer van het mining/fishing/cooking. best laag volgens mij.quote:
klopt, en mijn doel was mijn eigen skills omhoog halenquote:Op maandag 12 januari 2015 17:22 schreef superpark het volgende:
[..]
Je moet je doelen kennen, Hermann.
net aan m'n moeder gevraagd, ze keek me alleen maar raar aan.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
Zelfs mensen die nooit runescape hebben gespeeld kennen hem.
dat zal best, maakt me geen reet uit eigenlijk.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:23 schreef eend112 het volgende:
Zezima poept op jou als rune essence miner, Hermann.
Ik heb dat spel abnormaal veel genolifed, maar ben er klaar meequote:Op maandag 12 januari 2015 17:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen idee, ik was meer van het mining/fishing/cooking. best laag volgens mij.
[..]
klopt, en mijn doel was mijn eigen skills omhoog halen
[..]
net aan m'n moeder gevraagd, ze keek me alleen maar raar aan.
[..]
dat zal best, maakt me geen reet uit eigenlijk.
en oh ja, ik heet geen Hermann, ik heet geen Hermann en ik heet geen Hermann.
Ik was in de top 500 met huntingquote:Op maandag 12 januari 2015 17:28 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik heb dat spel abnormaal veel genolifed, maar ben er klaar mee
ik logde op een dag in, was in een andere stad en m'n inventory was leeg. op de bank gekeken, al mijn rare items en geld weg.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:28 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik heb dat spel abnormaal veel genolifed, maar ben er klaar mee
je moet wel skills hebben anders red je het niet in de wildyquote:Op maandag 12 januari 2015 17:33 schreef jamesdeen het volgende:
minen, woodcutten? je bent toch geen homoseksueel? gewoon altijd in de wildy of in de bank.
Wie?quote:Op maandag 12 januari 2015 17:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
We weten nog allemaal toen Zezima ging trouwen met Elianestp
k ging als lvl 10 pure range gelijk naar wildy, pking en training in 1quote:Op maandag 12 januari 2015 17:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je moet wel skills hebben anders red je het niet in de wildy
Wat at je dan? Beef?quote:Op maandag 12 januari 2015 17:44 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
k ging als lvl 10 pure range gelijk naar wildy, pking en training in 1
noobquote:Op maandag 12 januari 2015 17:44 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
k ging als lvl 10 pure range gelijk naar wildy, pking en training in 1
geen probleem, dat is waar ik het voor doe!quote:Op maandag 12 januari 2015 18:10 schreef sr.Chief het volgende:
Zezima![]()
![]()
Trip down memory lane, thanks TS
oh dat zou kennenquote:Op maandag 12 januari 2015 18:01 schreef Scuidward het volgende:
Overigens schijnt hij al 1.5 jaar geleden te zijn gescheiden? Kan je dat toelichten TS?
boeie gekquote:Op maandag 12 januari 2015 19:02 schreef getfitbysmith het volgende:
Wtf man zezima is iets van 10 jaar geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |