SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alsof we voor jou nog moeite doen om uit te leggen.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:04 schreef Weissman het volgende:
Egyptische 'atheïst' veroordeeld tot drie jaar cel
inbe4 dat is niet echte islam/dat zijn geen echte moslims
Moslimbroederschap is nu weg en het leger is daar de baas. Volgens mij doen zij niet echt alles vanuit Islam, dus zal wel iets anders erbij spelen.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:04 schreef Weissman het volgende:
Tja, waarom woont ie in Egypte als datgene waarin hij gelooft (atheïsme) is verboden in dat land?quote:Op maandag 12 januari 2015 17:04 schreef Weissman het volgende:
Moge zijn God hem helpen.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:04 schreef Weissman het volgende:
Welke?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En over handjobs enzo.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:08 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zou jij veranderen voor een man? Was ook een discussie over.
Als je met je dikke reet op iemands gezicht gaat zitten kunnen ze dat toch niet zien.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb een tijdje in een cosmetische kliniek gewerkt. Allemaal van die keihard opgemaakte dunne blonde meiden om me heen, en ik met m'n vette reet en grafkop, omdat ik weiger zo vroeg in de ochtend make up te doen
Hebben ze je ontslagen?quote:Op maandag 12 januari 2015 17:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb een tijdje in een cosmetische kliniek gewerkt. Allemaal van die keihard opgemaakte dunne blonde meiden om me heen, en ik met m'n vette reet en grafkop, omdat ik weiger zo vroeg in de ochtend make up te doen
Zeg Bortish, wat vind jij nou van zwarte make-up, en vrouwen die make-up dragen waarmee ze hun kans op een man verspelen?quote:
Mooi toch? Goed voor het zelfvertrouwen van die meiden, dus dan zijn ze ook snel tevreden (en dus ook snel weg).quote:Op maandag 12 januari 2015 17:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Gewoon jezelf afvragen of zwarte make-up jou gelukkiger maakt dan de d, als het eerste het geval is moet je vooral zwarte make-up blijven gebruiken.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zeg Bortish, wat vind jij nou van zwarte make-up, en vrouwen die make-up dragen en daarmee hun kans op een man verspelen?
Vraag kwam toevallig totaal random in mij op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |