Oh nee, je begrijpt me verkeerd. Ik bedoel dit voor over. Staat los van het westen.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:27 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Of gewoon de vrijheid van het westen aanvaarden en als je dat niet bevalt, dan je heil ergens anders zoeken. Niemand verplicht je om in vrijheid te leven, het is slechts een (relatieve) mogelijkheid.
Dat vind ik ook. Maar het is en en.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Welnee. Je moet elkaar gewoon niet (met mitrailleurs) doodmaken.
Wat 99,9999999 % van de mensheid dan ook niet doet.
Je bent het met me eens dat in zionistische topics altijd "antisemitisme" wordt geroepen, om kritiek op de staat Israel te doen verstommen? Zoals anti-islamisme wordt overvleugeld door "racisme"?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Maar het is en en.²
Dat is een mogelijk effect ja. Maar dat is geen reden om het dan maar toe te staan.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:27 schreef Falco het volgende:
[..]
Nee sterk juist, als je een beetje pragmatisch ingesteld bent. Religie speelt voor velen een belangrijke rol klaarblijkelijk en door dat te verbieden bij de opvoeding gaat dat zeker bij de extremeren ondergronds verder. Iets wat me sowieso niet wenselijk lijkt.
Waar ik op doel is dat het niet zo relevant is hoe de verwaarlozing vorm gegeven wordt.quote:Hierop: Verwaarlozing zou strafbaar moeten zijn, hoe dat precies vorm gegeven wordt is minder relevant denk ik.
Hoe je dus dat vorm gaat geven. Ik vind het immers wel relevant.
Volledig mee eens. Maar aangezien religie inherent brainwashing is... Immers, het bestaan van goden is niet wetenschappelijk aangetoond.quote:Ah kijk dat is dus de kern van het probleem, want datzelfde riedeltje kun je ook gebruiken voor religie: "Dan worden de kinderen gebrainwashed door hun ouders, niet door religie". Beter treedt de overheid op bij ouders die hun kinderen brainwashen (waardoor maakt in wezen niets uit) en zet ze in het uiterste geval uit de ouderlijke macht. Wel consequent blijven, bitte!
Ik geloof in reïncarnatie en misschien dat zelfs een of andere vage entiteit (en misschien heeft ie wel een baard!) na de dood zorgt dat ik gereïncarneerd wordt. Ik verklaar dit idee aan mijn kleine neefje. En een week later vertel ik het nog een keer, want mijn kleine neefje had er nog wat vragen erover. Ben ik nu strafbaar bezig?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:35 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dat is een mogelijk effect ja. Maar dat is geen reden om het dan maar toe te staan.
[..]
Waar ik op doel is dat het niet zo relevant is hoe de verwaarlozing vorm gegeven wordt.
[..]
Volledig mee eens. Maar aangezien religie inherent brainwashing is... Immers, het bestaan van goden is niet wetenschappelijk aangetoond.
Maar klopt hoor, andere vormen van brainwashing zouden ook strafbaar moeten zijn, zeker. Alleen ging het in deze discussie nou juist even om deze vorm.
Beweer je nu dat er maar zes moordenaars op aarde rondlopen?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Welnee. Je moet elkaar gewoon niet (met mitrailleurs) doodmaken.
Wat 99,9999999 % van de mensheid dan ook niet doet.
Verdomme, mooi!twitter:AFP twitterde op maandag 12-01-2015 om 22:37:49#BREAKING Prophet Mohammed holds 'Je suis Charlie' sign in new Charlie Hebdo cartoon reageer retweet
De rest is naar de maan vertrokken.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:40 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Beweer je nu dat er maar zes moordenaars op aarde rondlopen?
Desbetreffende cartoon.twitter:libe twitterde op maandag 12-01-2015 om 22:31:12Mahomet en une du «Charlie Hebdo» de mercredi http://t.co/2JGWBH2Qpz http://t.co/1AzjFiFvmL reageer retweet
Ze zijn daar bij AFP niet scheutig met breaking-tagje.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:41 schreef sonnyspek het volgende:
Verdomme, mooi!twitter:AFP twitterde op maandag 12-01-2015 om 22:37:49#BREAKING Prophet Mohammed holds 'Je suis Charlie' sign in new Charlie Hebdo cartoon reageer retweet
Goed, goed, ik overdrijf graag een beetje, dat weet men wel.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:40 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Beweer je nu dat er maar zes moordenaars op aarde rondlopen?
Lijkt me niet, toch? Ik bedoel je dwingt je neefje toch niet om die onzin ook te geloven?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:38 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik geloof in reïncarnatie en misschien dat zelfs een of andere vage entiteit (en misschien heeft ie wel een baard!) na de dood zorgt dat ik gereïncarneerd wordt. Ik verklaar dit idee aan mijn kleine neefje. En een week later vertel ik het nog een keer, want mijn kleine neefje had er nog wat vragen erover. Ben ik nu strafbaar bezig?
Athenaeum in Amsterdam zal 'm wel krijgen.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:43 schreef BredeBrenda het volgende:
Waar kan ik de nieuwe uitgave bestellen?
http://nos.nl/artikel/201(...)op-in-nederland.htmlquote:Op maandag 12 januari 2015 22:43 schreef BredeBrenda het volgende:
Waar kan ik de nieuwe uitgave bestellen?
Staat daar volgens mij standaard ingesteldquote:Op maandag 12 januari 2015 22:42 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ze zijn daar bij AFP niet scheutig met breaking-tagje.
De volgende week heb ik het er weeer over met hem en mijn kleine neefje wordt steeds enthousiaster. Weet niet eens of mijn kleine neefje of ik erover begon. Hij gaat een website bouwen die over reïncarnatie gaat en sindsdien is ie haast helemaal in de ban van dat idee. Wat nu?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:43 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Lijkt me niet, toch? Ik bedoel je dwingt je neefje toch niet om die onzin ook te geloven?
Nou?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:52 schreef Falco het volgende:
[..]
De volgende week heb ik het er weeer over. Weet niet eens of mijn kleine neefje of ik erover begon. Hij gaat een website bouwen die over reïncarnatie gaat en sindsdien is ie haast helemaal in de ban van dat idee. Wat nu?
Mag dat wel van de gedachtenpolizei?quote:
Nogmaals, ik denk niet dat jij echt snapt wat dat woord betekent. Zoek het nog eens op.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:53 schreef Falco het volgende:
[..]
Mag dat wel van de gedachtenpolizei?
Volgens sommigen ben je strafbaar, omdat je hem een geloof oplegd.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:52 schreef Falco het volgende:
[..]
De volgende week heb ik het er weeer over met hem en mijn kleine neefje wordt steeds enthousiaster. Weet niet eens of mijn kleine neefje of ik erover begon. Hij gaat een website bouwen die over reïncarnatie gaat en sindsdien is ie haast helemaal in de ban van dat idee. Wat nu?
Had gelezen dat de AKO 500 stuks krijgt, Voornamelijk op stations en schiphol. Misschien hun ff bellen ?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:57 schreef BredeBrenda het volgende:
Iemand enig idee waar ik het blad kan 'preorderen' in Nederland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |