SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Linkjes
Twaalf doden door aanslag in Parijs
Moslims spreken zich massaal uit tegen terreur
Daders aanslag bekend
Gijzeling Dammartin beindigd
Frankrijk: alle gijzelnemers gedood
Wat is Charlie Hebdo?
Beelden van beschietingen (Klik niet als je maag gevoelig is)
Fotoreeks De Morgen
Fotoreeks NRC
(Extra) uitzendingen NOS gemist?
Voor de complotbespeurders is er een topic in BNW
BNW / de aanslag op Charlie Hebdo
Wie is wie tijdens deze acties
NWS / Speciale eenheden Frankrijk SPOILER: restanten van terroristOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestorming supermarkt
Bestorming Dammartin
Rowan Atkinson, juni 2014
Maar geen westers land dat daar zijn vingers aan wil branden, dat land is al decennia een enorme puinhoop wat ook nog eens sterk verdeeld is (noorden Sharia, zuiden seculier).quote:Op maandag 12 januari 2015 15:47 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Wat ze daar nodig hebben is een militaire macht die Boko Haram opruimt.
Dat kon je verwachten natuurlijk.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:55 schreef Kosmoproleet het volgende:
Pamflet van Franse cartoonisten die niet blij zijn met Pegida. Onruststokers die Charlie Hebdo proberen te kapen in hun ogen.
http://www.volkskrant.nl/(...)van-pegida~a3828032/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is wel het type vrienden waardoor je geen vijanden meer nodig hebt...quote:Op maandag 12 januari 2015 15:55 schreef Kosmoproleet het volgende:
Pamflet van Franse cartoonisten die niet blij zijn met Pegida. Onruststokers die Charlie Hebdo proberen te kapen in hun ogen.
http://www.volkskrant.nl/(...)van-pegida~a3828032/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Afsluiten met een grote knal. Gevoel voor drama, erg Shakespeariaans van deze moslimquote:Op maandag 12 januari 2015 16:05 schreef Morendo het volgende:
[ afbeelding ]
Goede YOLO-actie, maar wat probeerde hij daar nou?
schieten ze hem nu met zijn allen kapot omdat hij naar buiten rent?quote:Op maandag 12 januari 2015 16:05 schreef Morendo het volgende:
[ afbeelding ]
Goede YOLO-actie, maar wat probeerde hij daar nou?
Daar lijkt het wel op. Maar ik weet zeker dat ze dat bij een joodse gijzelnemer niet hadden gedaan.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:26 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
schieten ze hem nu met zijn allen kapot omdat hij naar buiten rent?
Anti semiet....quote:Op maandag 12 januari 2015 16:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op. Maar ik weet zeker dat ze dat bij een joodse gijzelnemer niet hadden gedaan.
Klaverjassen in de kazerne is een betere tijdsbesteding voor de mannen in het groen inderdaad.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Even 10.000 militairen die gemobiliseerd worden
Hij had er al 4 doodgeschoten. Denk je dat ze 'm ook maar een kans zouden geven om met een volautomatisch wapen nog even een paar salvo's af te schieten richting wie dan ook?quote:Op maandag 12 januari 2015 16:26 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
schieten ze hem nu met zijn allen kapot omdat hij naar buiten rent?
U is zeker moslim?quote:Op maandag 12 januari 2015 16:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op. Maar ik weet zeker dat ze dat bij een joodse gijzelnemer niet hadden gedaan.
Man , man.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Gelukkig dat jij het zeker weet.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Vond het anders geen slimme opmerking?quote:Op maandag 12 januari 2015 16:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Gedeeltelijk. Slim ja, moslim nee.
Het was sarcasme jegens een moslim-calimero. Maar goed, de meest heldere lichten verzamelen zich niet in dit topic merk ik al wel.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:35 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Vond het anders geen slimme opmerking?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |