SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 3 geboden van dit topic:
1. Gij zult Viola aanbidden;
2. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
3. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
Waar is Hendrixquote:Op maandag 12 januari 2015 15:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb hem met carriere gekocht bij PSV.
Prima middenveld
Wijnaldum- Guardado - Clasie?
Zijn prijs op Fut btw
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Bohhh, verrader en Clasie in 1 elftal. Mooie combinatiequote:Op maandag 12 januari 2015 15:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb hem met carriere gekocht bij PSV.
Prima middenveld
Wijnaldum- Guardado - Clasie![]()
Niet bij mij in de basisquote:Op maandag 12 januari 2015 15:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waar is Hendrix?
Zijn prijs op Fut btw
Hij valt vaak in in de rust en wisselt beetje af met wie moe is enzo.
Maher is altijd bankje, vind hem te slap.![]()
Nu ben ik benieuwdquote:Op maandag 12 januari 2015 15:15 schreef Kamikazie het volgende:
FB / Hoeveel notes heeft Klokov? #6
Hier kan je zien hoeveel notes je hebt, heb er maar 21![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bakkali al verkocht?quote:Op maandag 12 januari 2015 15:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Niet bij mij in de basis
Hij valt vaak in in de rust en wisselt beetje af met wie moe is enzo.
Maher is altijd bankje, vind hem te slap.![]()
![]()
Ferrader is toch via Duitsland naar Engeland gegaan?quote:Op maandag 12 januari 2015 15:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Bohhh, verrader en Clasie in 1 elftal. Mooie combinatie
Wijnaldum heeft zijn schuld toch af gekocht met een bedrag aan de jeugdopleiding![]()
![]()
Volgens mij was hij al verkocht toen we begonnenquote:
In ieder geval niet gezien in de selectie.
Verder een boomlange spits uit USA gekocht die alles erin kopt en de Jong ga ik dan weer verkopen![]()
![]()
Opmerkingen die Mods over je hebbenquote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Uh oh.. daar ben ik wel benieuwd naar.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Opmerkingen die Mods over je hebbenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat is inderdaad een mooi gebaar, maar dat bedrag is natuurlijk een schijntje in vergelijking met het geld dat we hebben misgelopen met zijn transfer.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:16 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ferrader is toch via Duitsland naar Engeland gegaan?
Wijnaldum heeft zijn schuld toch af gekocht met een bedrag aan de jeugdopleiding![]()
Moet je Danny geld geven dan kan je ze inzienquote:Op maandag 12 januari 2015 15:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Uh oh.. daar ben ik wel benieuwd naar.![]()
Ach vrienden van me hadden het ook al op de PC en ik had geen zin om een nieuwe console aan te gaan schaffen voor alleen Fifa. (Ik heb op mn 360 ook echt alleen maar Fifa 11, 12 en 13 gespeeld).quote:Op maandag 12 januari 2015 15:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je had nooit moeten zeggen dat je het op een pc speelt
Zoals ik al zei, buiten de FUT markt is t allemaal prima![]()
![]()
PSV heeft toen ook al gewoon 5 miljoen betaald hoor.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een mooi gebaar, maar dat bedrag is natuurlijk een schijntje in vergelijking met het geld dat we hebben misgelopen met zijn transfer.![]()
Ach boeie joh, wij zijn er toen op dat moment niet slechter van geworden. 5 miljoen en het enigste jaar dat hij boven ons eindigde was het op doelsaldo.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een mooi gebaar, maar dat bedrag is natuurlijk een schijntje in vergelijking met het geld dat we hebben misgelopen met zijn transfer.![]()
Als jullie de Wijn niet hadden verkocht hadden jullie nu nooit met Immers gezeten.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:21 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ach boeie joh, wij zijn er toen op dat moment niet slechter van geworden. 5 miljoen en het enigste jaar dat hij boven ons eindigde was het op doelsaldo.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Gewoon 5 mln toch, geen gigantische domper voor Gini in die fase van zijn carrière. Behoorlijk sympathieke kerel die nog zijn best heeft gedaan ook om een gebaar te maken naar de club die hij verliet. Nog steeds een verrader schijnbaarquote:Op maandag 12 januari 2015 15:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
![]()
Ga terug in de kast johquote:Op maandag 12 januari 2015 15:21 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ach boeie joh, wij zijn er toen op dat moment niet slechter van geworden. 5 miljoen en het enigste jaar dat hij boven ons eindigde was het op doelsaldo.![]()
Dit jaar komt de spijt, als we kampioen worden en hem voor minstens het 3dubbele verkopenquote:Op maandag 12 januari 2015 15:21 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ach boeie joh, wij zijn er toen op dat moment niet slechter van geworden. 5 miljoen en het enigste jaar dat hij boven ons eindigde was het op doelsaldo.
Elke dag![]()
Die zekerheid hebben we niet, Wijnaldum speelde op rechtsbuiten. Het jaar daarna speelde we met Bakkal en dat was zeker niet zonder resultaat.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als jullie de Wijn niet hadden verkocht hadden jullie nu nooit met Immers gezeten.![]()
Ik ben bijna net zo'n boef als jijquote:
Elke dag![]()
Yep, nog steedsquote:Op maandag 12 januari 2015 15:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gewoon 5 mln toch, geen gigantische domper voor Gini in die fase van zijn carrière. Behoorlijk sympathieke kerel die nog zijn best heeft gedaan ook om een gebaar te maken naar de club die hij verliet. Nog steeds een verrader schijnbaar![]()
![]()
Notes kunnen ook positief zijn btw.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ooooh, ik heb er maar 1
Vast veroorzaakt door maverFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Nou liever niet.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:25 schreef vanpers het volgende:
[..]![]()
![]()
Je had me moeten zien gisteren, kwam niet meer bij.![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit jaar komt de spijt, als we kampioen worden en hem voor minstens het 3dubbele verkopen![]()
Nee hoor, het is jullie wel gegund, jullie hebben er zoveel geld in gestoken dat het nu eindelijk wel eens zover mag zijn.![]()
komt door je kinderachtige gedrag van vanochtend, dat kost je heel veel notesquote:Op maandag 12 januari 2015 15:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat, toen ik zelf nog kon zien hoeveel notes ik had had ik er 2.![]()
Wel meteen allebei voor bedreigingen van trapz en/of ozz zekerquote:Op maandag 12 januari 2015 15:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat, toen ik zelf nog kon zien hoeveel notes ik had had ik er 2.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:![]()
Heb me kapot gelachen. Jij probeerde maar aardig te blijven tegen DS terwijl hij verhalen aan het vertellen was onder dat wij aan het spelen waren.
![]()
![]()
Jullie?quote:Op maandag 12 januari 2015 15:26 schreef vanpers het volgende:
[..]![]()
Nee hoor, het is jullie wel gegund, jullie hebben er zoveel geld in gestoken dat het nu eindelijk wel eens zover mag zijn.
Geld in gestoken?![]()
Ik heb er maar 5Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik had 1 omdat ik de volledige naam van iemand noemde en die andere weet ik niet meer.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel meteen allebei voor bedreigingen van trapz en/of ozz zeker![]()
Geen idee wat het bij mij zou kunnen zijn.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Automatische note aangemaakt omdat Maver genoemd werd in een post.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:30 schreef Dudeweiser het volgende:
het posten van mavers adres en foto's van zijn huis heeft mij denk ik niet geholpen![]()
En in Den Haag wachten ze weer op geld uit China.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:29 schreef Kamikazie het volgende:
Gewoon lekker geld wat we van den haag krijgen in PSV steken.
Zodat heel Nederland meebetaald aan het succes van PSV.![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:29 schreef Kamikazie het volgende:
Gewoon lekker geld wat we van den haag krijgen in PSV steken.
Zodat heel Nederland meebetaald aan het succes van PSV.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
TR, blote tieten mogen niet.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Waarom biedt niemand meer dan 850k op mijn Laudrup terwijl ik 1 zie met een bid van 899kNog 35 minuten. Tegen die tijd ben ik op weg naar de bus.
![]()
moeilijk lekker Gquote:Op maandag 12 januari 2015 15:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Sandwich met o.a HAM, KIP, BACON, EI, SLA, TOMAAT en KOMKOMMER.![]()
DS2, als je nog een IF Verhaegh hebt..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die heb ik niet. Iemand is zichzelf aan het undercutten met zoveel in de hoop dat iemand hem gaat kopen.quote:![]()
Tamperen.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:43 schreef Kiid het volgende:
Hoe zien jullie de notes als abonnementen niet werkt?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Kan je in een topic vragen.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:43 schreef Kiid het volgende:
Hoe zien jullie de notes als abonnementen niet werkt?
FB / Hoeveel notes heeft Klokov? #6![]()
Thanks Kami, als ik jou toch niet hadquote:Op maandag 12 januari 2015 15:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kan je in een topic vragen.
FB / Hoeveel notes heeft Klokov? #6![]()
![]()
Gelukkig maarquote:Op maandag 12 januari 2015 15:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Laudrup is dan toch verkocht. Uiteindelijk maak ik toch wel weer winst.![]()
![]()
Jij bent een beetje zoals ik.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Laudrup is dan toch verkocht. Uiteindelijk maak ik toch wel weer winst.![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:54 schreef ThadCastle het volgende:
Wisten jullie trouwens dat je wel gewoon de stemmen van andere kunt streamen (party)?hoe dan?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
HUUUUUUUUU!!quote:Op maandag 12 januari 2015 15:54 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oh
Wisten jullie trouwens dat je wel gewoon de stemmen van andere kunt streamen (party)?![]()
IF Yoshida en IF Morgan ook verkocht. Nu alleen nog een IF Heaton en een bronze IF te gaan, voor de rest alleen nog maar wat random bronzes/silvers.![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Iedereen moet bij party options iets van allow voice, aanvinken
Kwam ik gisteren achter![]()
logisch.
Thanks
Oke Thad.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Iedereen moet bij party options iets van allow voice, aanvinken
Kwam ik gisteren achter![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:56 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
HUUUUU!!
Coop met laif kommunterie.Bohhh, jizzzz, sankaskillies 4 life.
Is dat hun actie om streamen tegen te gaan?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Neuh, gewoon reclame. Enige boodschap is dat echte fans live kijken. Maar dat doen streamers toch ook..of telt het niet al je wat vertraging hebt?quote:Op maandag 12 januari 2015 15:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Is dat hun actie om streamen tegen te gaan?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die van clasie is wel heel slechtquote:Loopt op iemand af met een ajax shirt en shot er na loopt die opeens alleen naar feyenoord spelers.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ze zouden toch een actie opzetten om illegale streaming tegen te gaan?quote:Op maandag 12 januari 2015 15:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Neuh, gewoon reclame. Enige boodschap is dat echte fans live kijken. Maar dat doen streamers toch ook..of telt het niet al je wat vertraging hebt?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja maar ik denk niet dat ze die via youtube ofzo aankondigenquote:Op maandag 12 januari 2015 15:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ze zouden toch een actie opzetten om illegale streaming tegen te gaan?
Dit zijn gewone commercials.![]()
Oh. Ze zullen het wel merken dat er minder mensen hun diensten afnemen met die idiote prijzen.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:00 schreef Kamikazie het volgende:
Ja maar ik denk niet dat ze die via youtube ofzo aankondigen
Dit zijn gewone commercials.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja vind het ook idioot duur geworden.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh. Ze zullen het wel merken dat er minder mensen hun diensten afnemen met die idiote prijzen.
Een losse wedstrijd voor meer dan 10 euro![]()
![]()
idioot? maar 11 euro voor een losse wedstrijd joh.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh. Ze zullen het wel merken dat er minder mensen hun diensten afnemen met die idiote prijzen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Daarom deelt iedereen die abonnementen ook met vrienden, dan is het wel prima.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh. Ze zullen het wel merken dat er minder mensen hun diensten afnemen met die idiote prijzen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 12 januari 2015 16:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja maar ik denk niet dat ze die via youtube ofzo aankondigen
Dit zijn gewone commercials.
[Front Camera] French Special Forces Blitz Kill Terrorist & Save Hostages | Paris , France | 2015 HD
Dit filmpje maken ze dan hetzelfde als met Memphis Schone en Clasie, die politieagent die naar binnenloopt en dan zegt dat je niet moet streamen, en als je dat wel doet doen we hetzelfde als met deze streamer en dan schieten ze Koulibally kapot
Elke dag![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 16:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[Front Camera] French Special Forces Blitz Kill Terrorist & Save Hostages | Paris , France | 2015 HD
Dit filmpje maken ze dan hetzelfde als met Memphis Schone en Clasie, die politieagent die naar binnenloopt en dan zegt dat je niet moet streamen, en als je dat wel doet doen we hetzelfde als met deze streamer en dan schieten ze Koulibally kapot![]()
_o-
![]()
![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 16:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja vind het ook idioot duur geworden.
Een losse wedstrijd voor meer dan 10 euroBij eredivisie live was het maar 5 euro toch?quote:Op maandag 12 januari 2015 16:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
idioot? maar 11 euro voor een losse wedstrijd joh.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja zoiets ja... weet het ook niet precies meer.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
Bij eredivisie live was het maar 5 euro toch?![]()
3 zelfs of zo geloof ik.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
Bij eredivisie live was het maar 5 euro toch?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Heb ook geinformeerd naar hoeveel notes ik heb. Dat kunnen er natuurlijk nooit veel zijn, omdat ik nog niet zo lang op Fok actief ben.Maar diep van binnen lach ik.![]()
clasie heeft moeite met de tekst volgens mij, kijkt de hele tijd opzijquote:Op maandag 12 januari 2015 15:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die van clasie is wel heel slechtLoopt op iemand af met een ajax shirt en shot er na loopt die opeens alleen naar feyenoord spelers.
![]()
![]()
Voor die achterlijke prijzen krijg je al een kaartje in het stadion
Zijn er geen wedstrijden van Excelsior oid die goedkoper zijn in het stadion dan via EL
Elke dag![]()
Ben een jaar of 2 geleden naar Excelsior - Sparta geweest, kostte 10 euro voor een kaartje. Precies de prijs die je moest betalen om de wedstrijd op EL te zienquote:Op maandag 12 januari 2015 16:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Voor die achterlijke prijzen krijg je al een kaartje in het stadion
Zijn er geen wedstrijden van Excelsior oid die goedkoper zijn in het stadion dan via ELMaar diep van binnen lach ik.![]()
Door jou UI heb ik nu zin in:quote:Op maandag 12 januari 2015 16:07 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ben een jaar of 2 geleden naar Excelsior - Sparta geweest, kostte 10 euro voor een kaartje. Precies de prijs die je moest betalen om de wedstrijd op EL te zien![]()
![]()
Door jouw post heb ik nu zin in:quote:Op maandag 12 januari 2015 16:11 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Door jou UI heb ik nu zin in:
[ afbeelding ]
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Clasie heeft helemaal nergens moeite meequote:Op maandag 12 januari 2015 16:05 schreef Donaldo het volgende:
[..]
clasie heeft moeite met de tekst volgens mij, kijkt de hele tijd opzij![]()
![]()
Bij het bovenste schap komen in de supermarkt ...quote:Op maandag 12 januari 2015 16:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Clasie heeft helemaal nergens moeite mee![]()
Het bovenste schap komt naar Clasie, niet andersomquote:Op maandag 12 januari 2015 16:12 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Bij het bovenste schap komen in de supermarkt ...![]()
![]()
zijn die een beetje te vreten?quote:Op maandag 12 januari 2015 16:11 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Hotwings van KFC kunnen me laten kwijlen als ik er aan denk. Maar als ik die M zie rij ik altijd liever heel hard doorquote:Op maandag 12 januari 2015 16:11 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Maar diep van binnen lach ik.![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 16:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het bovenste schap komt naar Clasie, niet andersom![]()
![]()
Hoe laat is dat gala eigenlijkDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Kipnuggets en de quarterpounder is het enige lekkere bij de Mac vind ik. Voor de rest: Burger Kingquote:Op maandag 12 januari 2015 16:17 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Hotwings van KFC kunnen me laten kwijlen als ik er aan denk. Maar als ik die M zie rij ik altijd liever heel hard door
Quarter pounder is inderdaad wel goede handelquote:Op maandag 12 januari 2015 16:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Kipnuggets en de quarterpounder is het enige lekkere bij de Mac vind ik. Voor de rest: Burger King![]()
![]()
Paar jaar terug at ik bij de KFC in Amsterdam tegenover de Bijenkorf, liep er gewoon een fucking muis onder de tafel.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:17 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Hotwings van KFC kunnen me laten kwijlen als ik er aan denk. Maar als ik die M zie rij ik altijd liever heel hard doorDaarna ook paar videos op Facebook gezien met hotwings die van binnen helemaal vol zaten met maden.
Als ik de KFC zie doe ik tegenwoordig ook een kickdown inzetten.
![]()
gewoon netjes beide skippen'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Maden in hotwings is wel een erg onaangename verrassingquote:Op maandag 12 januari 2015 16:26 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Paar jaar terug at ik bij de KFC in Amsterdam tegenover de Bijenkorf, liep er gewoon een fucking muis onder de tafel.Daarna ook paar videos op Facebook gezien met hotwings die van binnen helemaal vol zaten met maden.
Als ik de KFC zie doe ik tegenwoordig ook een kickdown inzetten.
![]()
De Mc Flurry vind ik in de zomer trouwens wel erg lekkerMaar diep van binnen lach ik.![]()
Bakkes. heeft graag een TrapzFlurry.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:39 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Maden in hotwings is wel een erg onaangename verrassing![]()
De Mc Flurry vind ik in de zomer trouwens wel erg lekkerRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
1830quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tnxsquote:
Op het EA forum hadden ze het erover dat de spelers die naar de Ballon d'Or gaan in het TOTY zitten.. maar dat zou betekenen dat Iniesta in het TOTY zit. En Thiago Silva ook.![]()
De mooiste goal wordt daar toch ook bepaald? Lijkt me sterk dat alle 10 de genomineerde erin zitten terwijl (op van Persie na dan) die spelers wel bij het gala aanwezig zijn.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Op het EA forum hadden ze het erover dat de spelers die naar de Ballon d'Or gaan in het TOTY zitten.. maar dat zou betekenen dat Iniesta in het TOTY zit. En Thiago Silva ook.![]()
Zou me ook niks verbazen. Er zit altijd wel een verrassende Barca speler in afgelopen jaren en Thiago Silva zou niet echt vreemd zijn. Paar CB's die het team kunnen halen en niemand die er nou echt bovenuit stak. Ramos bij Real wel erg goed maar dat WK was echtquote:Op maandag 12 januari 2015 16:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Op het EA forum hadden ze het erover dat de spelers die naar de Ballon d'Or gaan in het TOTY zitten.. maar dat zou betekenen dat Iniesta in het TOTY zit. En Thiago Silva ook.!. Boateng was gewoon degelijk het hele jaar maar had vooral het geluk in goede teams te spelen. Hummels hetzelfde verhaal, maar veel blessa ook. Dan heb je nog Godin en Thiago Silva..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je kan het minder treffen, maar momenteel is het een rustige periode dus ik verveel mij een beetje.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij hebt echt kut werk he?
Elke dag uitkijken naar het einde van de werkdag![]()
Het lijkt me ook onwaarschijnlijk, want Iniesta had niet zo'n heel goed jaar. Ze hadden het ook over Marcelo. Dan krijg je dus Neuer op doel en dan Marcelo-Ramos-Silva-Lahm.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
De mooiste goal wordt daar toch ook bepaald? Lijkt me sterk dat alle 10 de genomineerde erin zitten terwijl (op van Persie na dan) die spelers wel bij het gala aanwezig zijn.![]()
![]()
1. EDIT (Barca News)
Messi and Iniesta are also on the way to Zurich.
http://www.fcbarcelona.es(...)e-oro-2014-al-minuto
2. EDIT (Real Madrid News)
"Cristiano, Ramos, James and Kroos trained alone because they will be traveling to Zurich for the Balon D'or ceremony."
3. EDIT (PSG News)
"David Luiz and Thiago Silva have not received the approval of the PSG to get to Zurich on Monday evening to attend the ceremony and the Golden Ball. Yet they are nominated to be part of the regular team of the year."Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik geef maar een voorbeeld hequote:Op maandag 12 januari 2015 16:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het lijkt me ook onwaarschijnlijk, want Iniesta had niet zo'n heel goed jaar. Ze hadden het ook over Marcelo. Dan krijg je dus Neuer op doel en dan Marcelo-Ramos-Silva-Lahm.
Kunnen allemaal redenen zijn waarom die spelers daar zijn joh.![]()
Speculatie op basis van de post daaronder.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Normaal kan je de puzzel hier altijd wel mee oplossen hoor. Of in ieder geval wat namen doorstrepen zoals Alaba en Suarez.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik geef maar een voorbeeld he
Kunnen allemaal redenen zijn waarom die spelers daar zijn joh.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tijdje terug was Neymar er volgens mij ook, stond ook niet in de TOTY toen.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Normaal kan je de puzzel hier altijd wel mee oplossen hoor. Of in ieder geval wat namen doorstrepen zoals Alaba en Suarez.![]()
Doe nou niet zo bijdehand tegen Tim.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tijdje terug was Neymar er volgens mij ook, stond ook niet in de TOTY toen.
Ik haal teblijvoorjou erbij hoor.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 17:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Doe nou niet zo bijdehand tegen Tim.
Ik haal teblijvoorjou erbij hoor.![]()
Ben al weg.![]()
puskasquote:Op maandag 12 januari 2015 16:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tijdje terug was Neymar er volgens mij ook, stond ook niet in de TOTY toen.![]()
Maar die had toen toch de Puskas award gewonnen?quote:Op maandag 12 januari 2015 16:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tijdje terug was Neymar er volgens mij ook, stond ook niet in de TOTY toen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
'quote:
Heb jij je eigen bek wel eens gezien?
Wait.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 17:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
'
Heb jij je eigen bek wel eens gezien?
Wait.![]()
![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 17:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar die had toen toch de Puskas award gewonnen?Jaquote:
Maar kwam daardoor nog niet in het TOTY.
Wil alleen aangeven dat niet alle spelers die ernaartoe gaan in het TOTY hoeven te komen.
Maar ja, we zien het vnv wel![]()
![]()
Elke Braziliaan die meedeed tijdens de 1-7 tegen Duitsland moet voor de rest van zijn leven gediskwalificeerd worden voor het TOTY. Of in elk geval dit TOTY. (Silva deed die wedstrijd niet mee toch? Ik heb geen zin om het zelf op te zoeken, dus daarom vraag ik het jullie)quote:Op maandag 12 januari 2015 17:08 schreef Kamikazie het volgende:
Zou het onbegrijpelijk vinden als Luiz erin kwam.Maar diep van binnen lach ik.![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 17:12 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Elke Braziliaan die meedeed tijdens de 1-7 tegen Duitsland moet voor de rest van zijn leven gediskwalificeerd worden voor het TOTY. Of in elk geval dit TOTY. (Silva deed die wedstrijd niet mee toch? Ik heb geen zin om het zelf op te zoeken, dus daarom vraag ik het jullie)
Werd vervangen door Dante.![]()
Wie van jullie kan z'n glazen bol er even bijpakken en een gokje wagen wanneer de prijzen op z'n laagst zullen zijn. (Enige uitleg is niet ongewenst)![]()
op de pc? Geen idee. Fut op de pcquote:Op maandag 12 januari 2015 17:19 schreef DannyDeko het volgende:
Wie van jullie kan z'n glazen bol er even bijpakken en een gokje wagen wanneer de prijzen op z'n laagst zullen zijn. (Enige uitleg is niet ongewenst)
quote:Op maandag 12 januari 2015 17:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
op de pc? Geen idee. Fut op de pc![]()
UT op pcquote:Op maandag 12 januari 2015 17:19 schreef DannyDeko het volgende:
Wie van jullie kan z'n glazen bol er even bijpakken en een gokje wagen wanneer de prijzen op z'n laagst zullen zijn. (Enige uitleg is niet ongewenst)
Zal waarschijnlijk 2x de helft zijn omdat er maar 2 mensen dat spelen op pc![]()
Speel je serieus FUT op de PC?quote:Op maandag 12 januari 2015 17:19 schreef DannyDeko het volgende:
Wie van jullie kan z'n glazen bol er even bijpakken en een gokje wagen wanneer de prijzen op z'n laagst zullen zijn. (Enige uitleg is niet ongewenst)![]()
![]()
jeuj, weer terug in Grunn
Hoelaat begint die corrupte bende vanavond?Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
20.30 uur, NPO1.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:40 schreef The_Yakuza het volgende:
Hoelaat begint die corrupte bende vanavond?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Half 9quote:Op maandag 12 januari 2015 17:40 schreef The_Yakuza het volgende:
Hoelaat begint die corrupte bende vanavond?![]()
Om 18:15 beginnen ze al bij Eurosport..wat is dat dan?quote:
18:19
VOETBAL
VOETBAL: FIFA Ballon d'Or in Zürich (Zwitserland) - (92min)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ben benieuwd wie deze editie weer kan winnen. Ik denk je stiefvaderquote:Op maandag 12 januari 2015 17:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Om 20:25 kijk ik gewoon weer naar De Slimste Mens.![]()
Geen idee, ik had het over Tros Radar.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Om 18:15 beginnen ze al bij Eurosport..wat is dat dan?
18:19
VOETBAL
VOETBAL: FIFA Ballon d'Or in Zürich (Zwitserland) - (92min)NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat houden we niet echt meer bij, het is gewoon leuk om mee te doen.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie deze editie weer kan winnen. Ik denk je stiefvader![]()
gna gnaquote:Op maandag 12 januari 2015 18:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen idee, ik had het over Tros Radar.![]()
that moment als je eindelijk een boek vindt dat te gebruiken is voor je paper, maar hij niet online te vinden is.![]()
![]()
datquote:Op maandag 12 januari 2015 18:05 schreef Dudeweiser het volgende:
that moment als je eindelijk een boek vindt dat te gebruiken is voor je paper, maar hij niet online te vinden is.![]()
Ik dacht dat die van 2012 van vorig jaar wasquote:Op maandag 12 januari 2015 18:09 schreef Bakkes. het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt steeds lelijker...![]()
![]()
Dit zijn de teksten van een verliezerquote:Op maandag 12 januari 2015 18:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat houden we niet echt meer bij, het is gewoon leuk om mee te doen.![]()
Time flies Zhanoquote:Op maandag 12 januari 2015 18:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik dacht dat die van 2012 van vorig jaar was![]()
Heb het weleens eerder gevraagd, maar toch nog maar ene keer
Wat gaan jullie zo doen, 20mins na eerste deel toty al je spelers/teams al terugkopen, of wachten tot komend weekend? ik zat zelf aan t weekend te denken maar al die prijzen zijn nu al aan het stijgen...![]()
![]()
Ik denk dat je IF's nu al terug kunt kopen, maar dat NIF's pas gaan dalen als er deze week massaal packs worden geopend.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:36 schreef WallieP het volgende:
Wat gaan jullie zo doen, 20mins na eerste deel toty al je spelers/teams al terugkopen, of wachten tot komend weekend? ik zat zelf aan t weekend te denken maar al die prijzen zijn nu al aan het stijgen...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb de IF's al gekocht inmiddels. Met de NIF's wacht ik nog even.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:36 schreef WallieP het volgende:
Wat gaan jullie zo doen, 20mins na eerste deel toty al je spelers/teams al terugkopen, of wachten tot komend weekend? ik zat zelf aan t weekend te denken maar al die prijzen zijn nu al aan het stijgen...Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is vaak heel moeilijk te voorspellen, gewoon je gezond verstand proberen te gebruiken. Ik ga denk ik dadelijk kopen of op het moment dat de spitsen komen.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:36 schreef WallieP het volgende:
Wat gaan jullie zo doen, 20mins na eerste deel toty al je spelers/teams al terugkopen, of wachten tot komend weekend? ik zat zelf aan t weekend te denken maar al die prijzen zijn nu al aan het stijgen...![]()
Neuer
Lahm - Ramos - Luiz - Silva
Klopt dus. Wachten op Iniesta zo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
whutquote:Op maandag 12 januari 2015 18:39 schreef Tim86 het volgende:
Neuer
Klopt dus. Wachten op Iniesta zoluiz. Hoe?
50 miljoen transfersom dus hij moet wel goed zijn!1!quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Chelseaquote:Op maandag 12 januari 2015 18:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
50 miljoen transfersom dus hij moet wel goed zijn!1!![]()
![]()
quote:NAC Breda krijgt zijn gewenste spits. Het was geen geheim dat Robert Maaskant Guyon Fernandez wilde hebben, maar de aanvaller gaf aan dat hij eerst een kijkje wilde nemen bij Sheffield Wednesday. De vierdaagse stage in Engeland resulteerde niet in een contract en Fernandez gaat volgens Voetbal International nu alsnog in het Rat Verlegh Stadion aan de slag.![]()
Di Maria - Kroos - IniestaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Goede talenknobbelquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zou me als Diego Godin zijnde echt genaaid voelen.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:39 schreef Tim86 het volgende:
Neuer
Klopt dus. Wachten op Iniesta zo![]()
![]()
Gaat nog wel dalen zodra mensen packs gaan openen.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:39 schreef DeWesp het volgende:
Shit. Robben wordt alleen maar duurder. Is alweer 40k meer dan gisteravond.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En zoals verwacht - Robben - Messi - Ronaldo
Complete plaatje dus ook zoals verwacht (ratings zijn verzonnen door een kerel op EA forum)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat antwoord van ronaldo
Robben wel en Suarez niet.
Robben uitstekend WK ja, maar Suarez was in de BPL een heel seizoen gewoon wereldniveau.
En Yaya Toure had er ook wel in gemogen in plaats van Iniesta of Kroos.![]()
Nogmaals: als mensen vanavond packs gaan openen, daalt zijn prijs.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:46 schreef DeWesp het volgende:
Nou gaat Robben niet goedkoper meer worden vrees ikNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Robben was bij Bayern ook fantastisch.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:47 schreef Bakkes. het volgende:
Robben uitstekend WK ja, maar Suarez was in de BPL een heel seizoen gewoon wereldniveau.
Suarez niks gewonnen![]()
Vorig jaar kon je voor 400K gewoon Thiago Silva kopen.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:47 schreef Apekoek het volgende:
Laten we reeel zijn, wie heeft uberhaupt doekoes voor een toty speler? Niet te betalen![]()
![]()
Heel het seizoen? Hij mocht een groot gedeelte niet eens spelenquote:Op maandag 12 januari 2015 18:47 schreef Bakkes. het volgende:
En Yaya Toure had er ook wel in gemogen in plaats van Iniesta of Kroos.
Alsof dat belangrijk is.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:47 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Robben was bij Bayern ook fantastisch.
Suarez niks gewonnen![]()
![]()
Luiz wordt misschien nog wel betaalbaar. thiago silva was vorig jaar ook best goed te betalen ja.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:47 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Vorig jaar kon je voor 400K gewoon Thiago Silva kopen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Coins voor meerdere brahquote:Op maandag 12 januari 2015 18:47 schreef Apekoek het volgende:
Laten we reeel zijn, wie heeft uberhaupt doekoes voor een toty speler? Niet te betalen![]()
Ik ga er een uit een pakketje halenquote:Op maandag 12 januari 2015 18:47 schreef Apekoek het volgende:
Laten we reeel zijn, wie heeft uberhaupt doekoes voor een toty speler? Niet te betalenSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Gewoon 33 wedstrijden gespeeld alleen in de BPL.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Heel het seizoen? Hij mocht een groot gedeelte niet eens spelen![]()
Ik hoop het.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nogmaals: als mensen vanavond packs gaan openen, daalt zijn prijs.![]()
Waar een wil is, is een wegquote:Op maandag 12 januari 2015 18:47 schreef Apekoek het volgende:
Logisch. Iedereen wacht met packs openen, dus er komen geen nieuwe meer bij.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Robben bij Bayern ook het hele kalenderjaar. Suarez lange schorsing en bij Barca natuurlijk nog maar redelijk at best. Suarez was na de winterstop (dus in dit kalenderjaar) ook beduidend minder in vorm bij Liverpool dan ervoor. Vind het vrij logisch..zeker met dat verhaal van die schorsing etc er nog bij.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:47 schreef Bakkes. het volgende:
En niet kunnen shinen in de CL.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij zakt niet lager dan 640 vandaagquote:Op maandag 12 januari 2015 18:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Logisch. Iedereen wacht met packs openen, dus er komen geen nieuwe meer bij.![]()
Als iemand het heeft verdient is het Robben wel, hele jaar constant gepresteerd, zowel op het WK als in de competitie.![]()
Nee POTS, deze paniek onder de FUTérs is niet meer te controleren. Robben stijgt!quote:Op maandag 12 januari 2015 18:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nogmaals: als mensen vanavond packs gaan openen, daalt zijn prijs.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Vind ik ook ja. Messi, Ronaldo, Robben, Neuer en Lahm zijn onomstreden in dit team imo.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:51 schreef Matedeor het volgende:
Als iemand het heeft verdient is het Robben wel, hele jaar constant gepresteerd, zowel op het WK als in de competitie.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Cijfers van Suarez zijn gewoon indrukwekkender vergeleken met Robben. En ja zijn schorsing en incident op het WK hebben niet in zijn voordeel gewerkt. Zou het op basis van prestaties toch wel verdienen hoor.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Robben bij Bayern ook het hele kalenderjaar. Suarez lange schorsing en bij Barca natuurlijk nog maar redelijk at best. Suarez was na de winterstop (dus in dit kalenderjaar) ook beduidend minder in vorm bij Liverpool dan ervoor. Vind het vrij logisch..zeker met dat verhaal van die schorsing etc er nog bij.![]()
Mooi dat het al 4/5 jaar lang ieder jaar weer raak is rond deze tijd en volgend jaar natuurlijk weer![]()
![]()
Prestaties heeft die iets gewonnen dan?quote:Op maandag 12 januari 2015 18:52 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Cijfers van Suarez zijn gewoon indrukwekkender vergeleken met Robben. En ja zijn schorsing en incident op het WK hebben niet in zijn voordeel gewerkt. Zou het op basis van prestaties toch wel verdienen hoor., heeft wel mede voor de uitschakeling van Uruguay gezorgd.
![]()
ik hoop dat hij blij is met zijn blauwe kaartje.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:51 schreef Matedeor het volgende:
Als iemand het heeft verdient is het Robben wel, hele jaar constant gepresteerd, zowel op het WK als in de competitie.
Wint hij verder nou eigenlijk iets, behalve erkenning en een blauw kaartje in FUT?Maar diep van binnen lach ik.![]()
Geen ibra is wel beter. Dan gaat die nog meer zakken in prijsDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Lahm heeft bijna het hele jaar als middenvelder gespeeld en is nu RB, dat vind ik wel discutabel.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vind ik ook ja. Messi, Ronaldo, Robben, Neuer en Lahm zijn onomstreden in dit team imo.![]()
Erkenning, zoals bij veel verkiezingen. Is toch een mooie eer..zo vaak zitten er nou ook geen Nederlanders in.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:53 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
ik hoop dat hij blij is met zijn blauwe kaartje.
Wint hij verder nou eigenlijk iets, behalve erkenning en een blauw kaartje in FUT?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
352 was logischer geweest, maar dat is een detailquote:Op maandag 12 januari 2015 18:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Lahm heeft bijna het hele jaar als middenvelder gespeeld en is nu RB, dat vind ik wel discutabel.![]()
Laatste Nederlander was denk ik Sneijder in FUT '10Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Gaat toch om individuele prestaties van een speler.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:53 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Prestaties heeft die iets gewonnen dan?, heeft wel mede voor de uitschakeling van Uruguay gezorgd.
Messi en Iniesta hebben anders ook geen prijs gepakt en zitten er toch in.
![]()
Bij het nationale team heeft hij wel ook achterin gespeeld. Snap wel dat ze hem achterin zetten bij FIFPro. Als er 4 onomstreden verdedigers nog bij zaten was het wellicht anders gegaan.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Lahm heeft bijna het hele jaar als middenvelder gespeeld en is nu RB, dat vind ik wel discutabel.
En hoe het in FUT zit straks boeit hen toch niet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oke, hij stijgt. Kopen kopen kopen nu!quote:Op maandag 12 januari 2015 18:51 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Nee POTS, deze paniek onder de FUTérs is niet meer te controleren. Robben stijgt!NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Messi heeft de prijs voor beste speler van het wk.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:55 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Gaat toch om individuele prestaties van een speler.Messi en Iniesta hebben anders ook geen prijs gepakt en zitten er toch in.
![]()
![]()
Robben had als middenvelder voor Iniesta gemoeten en dan Muller spittaFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Dat was wel het grootste lachertje van het afgelopen WK ja.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Messi heeft de prijs voor beste speler van het wk.![]()
![]()
![]()
![]()
Bazenkaart was dat. Toen nog 1.4 miljoen voor betaalt en dat was destijds best veel coins. Tijden veranderenquote:Op maandag 12 januari 2015 18:55 schreef The_Yakuza het volgende:
Laatste Nederlander was denk ik Sneijder in FUT '10![]()
Muellerquote:Op maandag 12 januari 2015 18:56 schreef The_Yakuza het volgende:
Robben had als middenvelder voor Iniesta gemoeten en dan Muller spitta![]()
![]()
Zelfs de enige zie ik. (sinds de invoering in 2005). Al hadden ze daarvoor ook wel dit soort verkiezingen.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:55 schreef The_Yakuza het volgende:
Laatste Nederlander was denk ik Sneijder in FUT '10
http://en.wikipedia.org/wiki/FIFPro#Appearances_by_nationalityAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die bankzitter van Bayern ja? Dan kan Kuyt er ook wel in.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:56 schreef The_Yakuza het volgende:
Robben had als middenvelder voor Iniesta gemoeten en dan Muller spittaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Uiteindelijk gaat voetbal nooit om de individuele prestatie van een speler is mijn mening. Heb liever dat een speler in het team belang denkt, dan dat die alleen met zijn eigen cijfers bezig is. Al kan je ook zeggen dat zijn individuele prestatie op dat moment groter is, als die zo denkt.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:55 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Gaat toch om individuele prestaties van een speler.Messi en Iniesta hebben anders ook geen prijs gepakt en zitten er toch in.
![]()
Als wat? lb? st? lw?quote:Op maandag 12 januari 2015 18:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die bankzitter van Bayern ja? Dan kan Kuyt er ook wel in.
Godin in plaats van Luiz
Modric in plaats van Iniesta
En toch ook wel Yaya Toure in plaats van Kroos, maar daar zullen de meeste het wel niet mee eens zijn.![]()
![]()
nopequote:Op maandag 12 januari 2015 18:58 schreef Bakkes. het volgende:
Godin in plaats van Luiz
En toch ook wel Yaya Toure in plaats van Kroos, maar daar zullen de meeste het wel niet mee eens zijn.![]()
![]()
![]()
Daar zou ik het ook wel mee eens zijnquote:Op maandag 12 januari 2015 18:58 schreef Bakkes. het volgende:
Godin in plaats van Luiz
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Bij dit soort uitreikingen is het individu het belangrijkste, anders kun je net zo goed hele clubs gaan nomineren.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:58 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat voetbal nooit om de individuele prestatie van een speler is mijn mening. Heb liever dat een speler in het team belang denkt, dan dat die alleen met zijn eigen cijfers bezig is.![]()
Wil niet zeggen dat je perse een prijs hoeft te pakken, al zou dat wel voor een deel mee moeten spelen vind ik. Maar Robben bijvoorbeeld die het Nederlandse Elftal zo bij zijn hand pakt, is ook een wereldprestatie.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:59 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Bij dit soort uitreikingen is het individu het belangrijkste, anders kun je net zo goed hele clubs gaan nomineren.![]()
Ach zo heeft iedereen een voorkeur op spelers die voor de andere totaal niet logisch is.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:01 schreef DutchSL het volgende:
Ik had Thomas Muller op het middenveld gezet ipv Kroos of Iniesta.
Ik![]()
![]()
Leuk man dat commentaar wat er door heen gaat lullen terwijl er gewoon ondertiteling is.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nouja, iedereen is het wel eens dat David Luiz nogal onterecht isFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Wil je ook weten wie ik ipv Kroos erop had gezet?quote:Op maandag 12 januari 2015 19:01 schreef DutchSL het volgende:
Ik had Thomas Muller op het middenveld gezet ipv Kroos of Iniesta.
Ik![]()
![]()
Klaassen?quote:Op maandag 12 januari 2015 19:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wil je ook weten wie ik ipv Kroos erop had gezet?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Blind?quote:Op maandag 12 januari 2015 19:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wil je ook weten wie ik ipv Kroos erop had gezet?![]()
Vilhena.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wil je ook weten wie ik ipv Kroos erop had gezet?![]()
Jammer joh.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Löw geeft nu zelf ook allemaal redenen waarom hij de prijs eigenlijk niet verdient
Echt laag van hemquote:Op maandag 12 januari 2015 19:12 schreef DuTank het volgende:
Löw geeft nu zelf ook allemaal redenen waarom hij de prijs eigenlijk niet verdient![]()
Wordt zoveel met het wk verdient. En dan betalen ze die mensen niet eens?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Die linker chick heeft wel mooie ogen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Useless without pics...quote:Op maandag 12 januari 2015 19:23 schreef over_hedge het volgende:
Die linker chick heeft wel mooie ogen.![]()
Die Asian?quote:Op maandag 12 januari 2015 19:23 schreef over_hedge het volgende:
Die linker chick heeft wel mooie ogen.![]()
Je zit niet te kijken?quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Klopt hij deed eerst rad van fortuin.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:22 schreef Matedeor het volgende:
Nederlander zeker? Hans van de Vrugt, laat maar
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |