SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 3 geboden van dit topic:
1. Gij zult Viola aanbidden;
2. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
3. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
Waar is Hendrixquote:Op maandag 12 januari 2015 15:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb hem met carriere gekocht bij PSV.
Prima middenveld
Wijnaldum- Guardado - Clasie?
Zijn prijs op Fut btw
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Bohhh, verrader en Clasie in 1 elftal. Mooie combinatiequote:Op maandag 12 januari 2015 15:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb hem met carriere gekocht bij PSV.
Prima middenveld
Wijnaldum- Guardado - Clasie![]()
Niet bij mij in de basisquote:Op maandag 12 januari 2015 15:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waar is Hendrix?
Zijn prijs op Fut btw
Hij valt vaak in in de rust en wisselt beetje af met wie moe is enzo.
Maher is altijd bankje, vind hem te slap.![]()
Nu ben ik benieuwdquote:Op maandag 12 januari 2015 15:15 schreef Kamikazie het volgende:
FB / Hoeveel notes heeft Klokov? #6
Hier kan je zien hoeveel notes je hebt, heb er maar 21![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bakkali al verkocht?quote:Op maandag 12 januari 2015 15:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Niet bij mij in de basis
Hij valt vaak in in de rust en wisselt beetje af met wie moe is enzo.
Maher is altijd bankje, vind hem te slap.![]()
![]()
Ferrader is toch via Duitsland naar Engeland gegaan?quote:Op maandag 12 januari 2015 15:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Bohhh, verrader en Clasie in 1 elftal. Mooie combinatie
Wijnaldum heeft zijn schuld toch af gekocht met een bedrag aan de jeugdopleiding![]()
![]()
Volgens mij was hij al verkocht toen we begonnenquote:
In ieder geval niet gezien in de selectie.
Verder een boomlange spits uit USA gekocht die alles erin kopt en de Jong ga ik dan weer verkopen![]()
![]()
Opmerkingen die Mods over je hebbenquote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Uh oh.. daar ben ik wel benieuwd naar.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Opmerkingen die Mods over je hebbenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat is inderdaad een mooi gebaar, maar dat bedrag is natuurlijk een schijntje in vergelijking met het geld dat we hebben misgelopen met zijn transfer.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:16 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ferrader is toch via Duitsland naar Engeland gegaan?
Wijnaldum heeft zijn schuld toch af gekocht met een bedrag aan de jeugdopleiding![]()
Moet je Danny geld geven dan kan je ze inzienquote:Op maandag 12 januari 2015 15:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Uh oh.. daar ben ik wel benieuwd naar.![]()
Ach vrienden van me hadden het ook al op de PC en ik had geen zin om een nieuwe console aan te gaan schaffen voor alleen Fifa. (Ik heb op mn 360 ook echt alleen maar Fifa 11, 12 en 13 gespeeld).quote:Op maandag 12 januari 2015 15:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je had nooit moeten zeggen dat je het op een pc speelt
Zoals ik al zei, buiten de FUT markt is t allemaal prima![]()
![]()
PSV heeft toen ook al gewoon 5 miljoen betaald hoor.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een mooi gebaar, maar dat bedrag is natuurlijk een schijntje in vergelijking met het geld dat we hebben misgelopen met zijn transfer.![]()
Ach boeie joh, wij zijn er toen op dat moment niet slechter van geworden. 5 miljoen en het enigste jaar dat hij boven ons eindigde was het op doelsaldo.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een mooi gebaar, maar dat bedrag is natuurlijk een schijntje in vergelijking met het geld dat we hebben misgelopen met zijn transfer.![]()
Als jullie de Wijn niet hadden verkocht hadden jullie nu nooit met Immers gezeten.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:21 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ach boeie joh, wij zijn er toen op dat moment niet slechter van geworden. 5 miljoen en het enigste jaar dat hij boven ons eindigde was het op doelsaldo.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Gewoon 5 mln toch, geen gigantische domper voor Gini in die fase van zijn carrière. Behoorlijk sympathieke kerel die nog zijn best heeft gedaan ook om een gebaar te maken naar de club die hij verliet. Nog steeds een verrader schijnbaarquote:Op maandag 12 januari 2015 15:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
![]()
Ga terug in de kast johquote:Op maandag 12 januari 2015 15:21 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ach boeie joh, wij zijn er toen op dat moment niet slechter van geworden. 5 miljoen en het enigste jaar dat hij boven ons eindigde was het op doelsaldo.![]()
Dit jaar komt de spijt, als we kampioen worden en hem voor minstens het 3dubbele verkopenquote:Op maandag 12 januari 2015 15:21 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ach boeie joh, wij zijn er toen op dat moment niet slechter van geworden. 5 miljoen en het enigste jaar dat hij boven ons eindigde was het op doelsaldo.
Elke dag![]()
Die zekerheid hebben we niet, Wijnaldum speelde op rechtsbuiten. Het jaar daarna speelde we met Bakkal en dat was zeker niet zonder resultaat.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als jullie de Wijn niet hadden verkocht hadden jullie nu nooit met Immers gezeten.![]()
Ik ben bijna net zo'n boef als jijquote:
Elke dag![]()
Yep, nog steedsquote:Op maandag 12 januari 2015 15:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gewoon 5 mln toch, geen gigantische domper voor Gini in die fase van zijn carrière. Behoorlijk sympathieke kerel die nog zijn best heeft gedaan ook om een gebaar te maken naar de club die hij verliet. Nog steeds een verrader schijnbaar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |