Geef ze maar een levenslange ban om Cambodja binnen te komen.quote:Cambodjaanse politie zet naakte 'bikers' het land uit
video Cambodja zet drie buitenlandse rugzaktoeristen het land uit. Het trio reed naakt rond op een motor en dat kan niet. ,,We hebben aan Binnenlandse Zaken gevraagd om ze het land uit te zetten", zegt Sok Phal, hoofd van de Dienst Immigratie in de krant Cambodia Daily.
Crawford Brown, een 24-jarige student uit Groot-Brittannië bracht samen met zijn reisgenoten, de 22-jarige Finse Catarina Aarnio en de 30-jarige Italiaan Giancarlo Allocca, het weekend door in de gevangenis omdat ze 'de mooie gewoonten en cultuur van het land verkracht hebben'.
,,Ze reden donderdag plots voorbij ons politiekantoor", zegt politiechef Chuon Chomkol tegen de Cambia Daily. ,,Ik droeg mijn agenten op om de achtervolging in te zetten en ze te stoppen. Ze reden zonder kleren en dat kan niet in het openbaar. We moesten ze wel arresteren." Volgens de politiebaas wilden ze niet meteen stoppen en waren ze van plan om de grens over te steken naar Vietnam.
Eerste keer
Zijn collega Eav Chamroeun vermoedt dat het de eerste keer is dat toeristen poedelnaakt op een motor door Cambodja reden. ,,Hun daad was een grove schending van de integriteit van Cambodja en van de Cambodjaanse wetten, gewoonten en prachtige cultuur. We kunnen dit niet toestaan in ons land", aldus Chamroeun.
,,We hebben Binnenlandse Zaken gevraagd om ze het land uit te zetten als straf", vult Sok Phal, hoofd van de Dienst Immigratie aan. Het drietal zou -maar dat is nog niet bevestigd- Cambodja ook nooit meer binnen mogen.
Niets aan toe te voegenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:37 schreef Richestorags het volgende:
Aan de ene kant kent Cambodja veel ergere toeristen: het type toerist wat je het liefst toevoegt aan de landkaart van de Khmer. Ik heb het over de pedo's natuurlijk.
Naakt rondrijden is geen halsmisdaad. Maar de mentaliteit die veel Z-O Azië gangers hebben, waarbij ze absoluut geen respect opbrengen voor de lokale bevolking, vaak geeneens besef hebben van het land waar ze zich bevinden is wel om triest van te worden. Oh ja kijk mij eens mezelf ontdekken op een raft in Laos. Morgen even een foto bij een tempel nemen, dan is mama ook tevreden.
Toevallig tien minuten geleden in het dood door kamelentopic gepost.quote:
Misschien wel. Al hoop ik niet dat op dat moment last had van de Rode Khmer, dat zou nogal onsmakelijk zijnquote:Op dinsdag 13 januari 2015 06:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toevallig tien minuten geleden in het dood door kamelentopic gepost.
Misschien was die vrouw wel een Pol Pot.
Ha ha haquote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:21 schreef DonJames het volgende:
[..]
Misschien wel. Al hoop ik niet dat op dat moment last had van de Rode Khmer, dat zou nogal onsmakelijk zijn
Idd in India zouden ze dit niet moeten proberen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:26 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
En dan bij terugkomst klagen hoe je als rugzaktoeriste niet moet reizen omdat je zo snel verkracht wordt.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:56 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
Idd in India zouden ze dit niet moeten proberen.
Flikker ze van die berg af zou ik zeggen.quote:Maleisië boos op naakte Nederlandse klimmers
Ongeveer tien buitenlandse bergbeklimmers, onder wie twee Nederlanders, hebben naakt geposeerd op een heilige berg in Maleisië. Vervolgens plasten ze op de Mount Kinabalu op het eiland Borneo.
Een paar dagen later was daar een dodelijke aardbeving. Dat was de schuld van de blote toeristen, vinden plaatselijke bestuurders. Maleisische media melden zondag dat twee Canadezen uit de groep zijn gearresteerd. Het is niet bekend of de Nederlanders ook vastzitten.
Plaatselijke priesters eisen genoegdoening. Ze willen tien buffels als goedmakertje. Bij de aardbeving vrijdag kwamen ongeveer twintig mensen om het leven. De top van de 4095 meter hoge Kinabalu brak deels af.
Hoop dat ze daar nog een tijdje vastzitten. klojo'squote:Op zondag 7 juni 2015 21:12 schreef beantherio het volgende:
[..]
Flikker ze van die berg af zou ik zeggen.
Die gasten opofferen in de vulkaan als goedmakertje.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:12 schreef beantherio het volgende:
[..]
Flikker ze van die berg af zou ik zeggen.
Dit, anno 2015quote:Op zondag 7 juni 2015 21:12 schreef beantherio het volgende:
"Een paar dagen later was daar een dodelijke aardbeving. Dat was de schuld van de blote toeristen, vinden plaatselijke bestuurders."
Daar kan ik nou echt geen begrip voor op brengen. Echt, wat bezielt die mensen? Totaal geen respect voor de lokale cultuur.quote:
Dat lijkt me wel het minimum. 16 buffels lijkt me redelijker.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:08 schreef bamibij het volgende:
"Ze willen tien buffels als goedmakertje"hardop gelachen
16 grote, potente buffels dan wel.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:21 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel het minimum. 16 buffels lijkt me redelijker.
Dat is een goed punt, maar je hebt je wel te gedragen naar de regels en wetten van een ander land. Dat zij veel preutser zijn is an sich al belachelijk, maar het is hun cultuur.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:25 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
God, wat een overdreven gedoe. Alsof de Cambodjaanse cultuur onherstelbaar vernield is door drie naakte toeristen. Geef ze dan een boete en een dagje in een Cambodjaanse cel.
Ja die mogen ze ook castreren.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:25 schreef beantherio het volgende:
Volgens mij is dit begonnen toen een een of ander kutjong zo nodig de Taj Mahal moest swaffelen.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:37 schreef Richestorags het volgende:
Aan de ene kant kent Cambodja veel ergere toeristen: het type toerist wat je het liefst toevoegt aan de landkaart van de Khmer. Ik heb het over de pedo's natuurlijk.
Naakt rondrijden is geen halsmisdaad. Maar de mentaliteit die veel Z-O Azië gangers hebben, waarbij ze absoluut geen respect opbrengen voor de lokale bevolking, vaak geeneens besef hebben van het land waar ze zich bevinden is wel om triest van te worden. Oh ja kijk mij eens mezelf ontdekken op een raft in Laos. Morgen even een foto bij een tempel nemen, dan is mama ook tevreden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |