Ben jij sportief? Volg je alles wat met sport te maken heeft? Of heb je gewoon iets te melden of te vragen over een sport? Dan is dit het forum waar je zijn moet.
Deelnemers 2015 Raymond van Barneveld Stephen Bunting Kim Huybrechts Dave Chisnall James Wade Peter Wright Gary Anderson Adrian Lewis Phil Taylor Michael van Gerwen
De Spelregels
• Iedere speelronde plaats je uiterlijk 10 minuten voor aanvang van het eerste duel je voorspelling.
• Je voorspelt de exacte uitslag, dus niet alleen wie er wint.
• Je krijgt een punt als je de juiste winnaar hebt voorspelt, je krijgt drie punten als je de juiste uitslag heb voorspelt. Voorbeeld: je voorspelt bij de partij Wade - Taylor, 7-4. De uiteindelijke uitslag wordt 7-3. Je krijgt dan een punt voor de overwinning van Wade. Had je de exacte uitslag voorspelt, dan zou je drie punten krijgen.
• Iedere speelronde kent ook drie bonusvragen. De eerste twee zijn altijd hetzelfde. 1) Wie heeft deze speelronde het hoogste gemiddelde en 2) Wie heeft er deze speelronde de hoogste check-out. De derde vraag is iedere week anders. Iedere goed voorspelde bonusvraag is goed voor drie punten.
suggesties/tips/ideeën zijn altijd welkom!
Alvast veel Voorspelplezier!
[ Bericht 2% gewijzigd door Oliver23 op 12-01-2015 12:04:17 ]
• Welke darter heeft deze speelronde het hoogte wedstrijd gemiddelde? Lewis
• Welke darter heeft deze speelronde de hoogste check-out? Van Gerwen
• Welke darter is na de eerste speelronde de koploper? Van Gerwen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
• Welke darter heeft deze speelronde het hoogte wedstrijd gemiddelde? Gary Anderson • Welke darter heeft deze speelronde de hoogste check-out? Adrian Lewis • Welke darter is na de eerste speelronde de koploper? Michael van Gerwen