Neuer kan er inderdaad helemaal niks vanquote:Op maandag 12 januari 2015 09:52 schreef AhmedJaret het volgende:
is ook weer zo politiek correct om een keeper erin te betrekken alsof een goede keeper beter is dan een goed veld team
Politiek correct zou eerder zijn als ze ieder jaar verplicht een excuusneger naar voren moeten schuiven bij de laatste 3.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:52 schreef AhmedJaret het volgende:
is ook weer zo politiek correct om een keeper erin te betrekken alsof een goede keeper beter is dan een goed veld team
of messiquote:Op maandag 12 januari 2015 10:52 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Politiek correct zou eerder zijn als ze ieder jaar verplicht een excuusneger naar voren moeten schuiven bij de laatste 3.
Neuer heeft genoeg laten zien dit jaar, van mij mag hij hem winnenquote:Op maandag 12 januari 2015 10:43 schreef opperkleurder het volgende:
Overigens wint Ronaldo. Iedere andere uitslag is ongeloofwaardig.
Ronaldo was weer nergens te bekennen in de CL finale en op beide WK's.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:39 schreef Sked het volgende:
Het lijkt me niet meer dan logisch als Neuer en Messi kansloos zijn
Ronaldo heeft wel 670 goals gemaakt en allemaal prijzen gewonnen met het elftalquote:Op maandag 12 januari 2015 14:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Ronaldo was weer nergens te bekennen in de CL finale en op beide WK's.
Ik dacht eerst dat Ronaldo er een stuk meer had gemaakt afgelopen jaar omdat Messi een mindere fase qua doelpunten had en Ronaldo veel scoorde. Blijken het dus maar 3 goals verschil te zijn..quote:Op maandag 12 januari 2015 14:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Ronaldo heeft wel 670 goals gemaakt en allemaal prijzen gewonnen met het elftal
Neuer heeft de belangrijkste prijs gepaktquote:Op maandag 12 januari 2015 14:08 schreef Sked het volgende:
[..]
408 doelpunten en 7 prijzen in 6 seizoenen bij Real.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, met welk aandeel in die prijs?quote:Op maandag 12 januari 2015 14:11 schreef Mark het volgende:
[..]
Neuer heeft de belangrijkste prijs gepakt
Ronaldo functioneert ook alleen maar in een goed teamquote:Op maandag 12 januari 2015 14:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, met welk aandeel in die prijs?
Neuer is een goede keeper, maar zijn waarde wordt nogal overschat door elftallen die zo goed zijn dat hij twee balletjes per wedstrijd moet tegenhouden
Dat ontken ik ook niet, alhoewel het verschil tussen Real Madrid en Portugal wel heel groot is.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:16 schreef Mark het volgende:
[..]
Ronaldo functioneert ook alleen maar in een goed team
408? Dat lijkt me niet.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:12 schreef Nober het volgende:
[..]
408 doelpunten en 7 prijzen in 6 seizoenen bij Real.
Ik mis Marco Reus, was ongetwijfeld genomineerd geweest maar ja blessure en geen WK.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet, alhoewel het verschil tussen Real Madrid en Portugal wel heel groot is.
Maar Ronaldo is toch wel een stuk bepalender in dat goede team dan Neuer. Ik had liever een andere Duitser genomineerd zien worden.
597 wedstrijden en 408 doelpunten bij drie clubs.quote:
Inderdaad, bij alle clubs, Jij had het over Real.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik mis Marco Reus, was ongetwijfeld genomineerd geweest maar ja blessure en geen WK.
[..]
597 wedstrijden en 408 doelpunten bij drie clubs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |