Faalangst?quote:Op maandag 12 januari 2015 02:13 schreef Fylax het volgende:
Het meeste ben ik gewoon bang dat ik het niet kan
Gewoon een keer meedoen met een proef trainingquote:Op maandag 12 januari 2015 02:13 schreef Fylax het volgende:
The Great Onequote:Op maandag 12 januari 2015 02:13 schreef Tassendief het volgende:
Misschien ben je wel de nieuwe
Wayne Gretzky fylax
Ok. Maakt niet uit.quote:Op maandag 12 januari 2015 02:13 schreef Fylax het volgende:
Dat vind ik dus eng.quote:Op maandag 12 januari 2015 02:14 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Gewoon een keer meedoen met een proef training
Dat is heel jammer. IJshockey moet meer gewaardeerd worden.quote:Op maandag 12 januari 2015 02:14 schreef LilHamas het volgende:
[..]
Ok. Maakt niet uit.
Sowieso zijn ijshockeyclubs in NL zo dood dat iedereen fucking welkom is.
Zonde als dat zo'n belemmering vormt. Misschien bij je psych op tafel gooien?quote:
Ja kan..quote:Op maandag 12 januari 2015 02:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Zonde als dat zo'n belemmering vormt. Misschien bij je psych op tafel gooien?
Misschien is zo'n proeftraining wel een goede stap.quote:
Weet niet. Misschien. Even 10 nachtjes over slapen. Denk dat het niet een sport voor mij is. zoals alle sporten. Dilemma. Pff.quote:Op maandag 12 januari 2015 02:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien is zo'n proeftraining wel een goede stap.
Nu ga ik pitten.
Zegt het snotjoch van 12 dat moet janken bij het zien van een horror-film.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
IJshockey is geweldig. Voetballers zijn mietjes.
Nou nou doe eens normaal.quote:Op maandag 12 januari 2015 02:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zegt het snotjoch van 12 dat moet janken bij het zien van een horror-film._
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |