Klopt. Als je iets merkt van die dingen moet je rustiger aan gaan doen. Best kans dat je last krijgt als je ineens 5 km loopt. Maar als je alleen spierpijn hebt kan het wel op zich, hoewel opbouwen alsnog verstandiger is.quote:Op maandag 12 januari 2015 08:40 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Zijn toch een teken daarvan lijkt mij?
De basis van gezonder willen leven is toch echt je voeding.quote:Op maandag 12 januari 2015 08:43 schreef Charleeey het volgende:
[..]
Nouja ik hoef niet per se succesvol te zijn, wilde gewoon een beetje gezonder worden. Maar ben bang als ik mijn eetpatroon ga veranderen en dat ook gezonder ga maken ik sowieso zal afvallen.
Ook schaatsenquote:Op maandag 12 januari 2015 08:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
En wielrenners die hardlopen, dat is stiekem niet de beste start
Waarom heb ik nooit van dit soort kennissen die zoiets met me willen delenquote:Op zondag 11 januari 2015 23:28 schreef Charleeey het volgende:
Een kennis van mij verteld dat zij bijna half haar borsten is kwijtgeraakt.
Alvast bedankt.
Bedankt, dan ga ik toch maar hardlopenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:31 schreef Mr.No.One het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 12 januari 2015 08:32 schreef Charleeey het volgende:
[..]
Hah ik vraag me af of dit echt relevant is maar ok dan.
Ik eet wel erg ongezond ook trouwens.
's ochtends als onbijt meestal twee pakjes van die noodles.
Tussendoor voor de lunch twee suikerwafels en wat snoep.
Als lunch heb ik meestal 4 frikandellenbroodjes (als ze in de aanbieding zijn meestal 6)
Dan eet ik meestal vroeg avondeten omdat ik honger heb, dat is dan wel een normale portie, als in gewoon een bord vol. Maar later op de avond eet ik weer avondeten omdat ik weer honger heb en omdat ik al vroeg gegeten heb. Daarna nog wat snoep ofzo.
Maar mijn vraag ging eigenlijk over hardlopen en niet over wat ik zoal eet.
Ik had het zelfde probleem kan ook alles eten maar wordt niet dikker. Een jaar geleden ook begonnen met hardlopen en moutainbiken. Eerst viel ik 1kg af maar dat kwam er erg gauw weer bij. Toen was ik ongeveer 74kg nu toch al 87dus je hoeft er zeker niet van af te vallen.
Ik persoonlijk denk ik dat je niet heel veel eet. Als je naar de gemiddelden voor een vrouw gaat kijken welEen vrouw heeft per dag gemiddeld 2.000 kilocalorieën kcal) nodig.
noodels 500kcal
frikandelbroodje zal rond de 400kcal liggen
avond eten ligt waarschijnlijk tussen de 500/700kcal
dan kom je uit op ongeveer 3200kcal
Maar wat je zelf aan geeft kan je veel eten zonder er van aan te komen dus het verschilt per persoon. Zelf eet ik rond de 4500 kcal per dag en ik ben niet dik maar ook niet meer vel over been.
Probeer het gewoon uit je komt er van zelf achter.
ps student?
<center><script type='text/javascript'>netseer_tag_id = '15360'; netseer_ad_width = '1000'; netseer_ad_height = '40'; netseer_task = 'ad'; netseer_imp_type = '1'; netseer_imp_src = '2'; </script> <script src='http://cl.netseer.com/dsatserving2/scripts/netseerads.js' type='text/javascript'></script></center>quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:02 schreef Charleeey het volgende:
[..]
Bedankt, dan ga ik toch maar hardlopenIk kijk wel wat er gebeurt, als ik erg af ga vallen stop ik er gewoon mee.
Kijk trouwens net op zo'n noodles pakje en bij mij zitten er maar 280kcal in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |