Ah, da's ook interessant inderdaadquote:Op maandag 12 januari 2015 08:20 schreef snoenk het volgende:
Jm hier ook een baby die de kinderwagen alleen leuk vind als die rijd. Maar hier was het uiteindelijk niet de kinderwagen maar dr muts die niet lekker zatalleen net niet oncomfortabel genoeg om wel lekker te slapen als je hobbelt
Die van mij ook! Alles klaar voor vertrek, en ja hoor; POEPHOOFDquote:Op maandag 12 januari 2015 08:47 schreef Fazzoletti het volgende:
Gisteravond en vanochtend geen koorts
![]()
Wel net een heel slaperig jongetje weggebracht naar het kdv. Normaal slaapt hij tot een uur of 9, m'n vriend begint laat met werken, maar ik begin altijd voor 8
Hij presteerde het ook nog om zich helemaal onder te kakken toen ik al klaar stond met m'n jas aanWat is dat toch met die baby's? Alsof ze het aanvoelen
![]()
Behoorlijk ja. Al vanaf voor de kerst...quote:Op maandag 12 januari 2015 09:34 schreef Fazzoletti het volgende:
Mooi SQ! Komt echt wel goed met M-etje op het kdv, en met jou ook op kantoor![]()
Soesa, beterschap voor SZe heeft het al een tijdje te pakken he?
Ik voed standaard elke twee uurquote:Op maandag 12 januari 2015 10:52 schreef JufMariska het volgende:
Klinkt goed Franny! En suc6 met nakijken
Mijn meneertje ligt 2 1/2u na z'n ontbijt alweer te tanken nu, hoop niet dat we een herhaling krijgen van gister![]()
Elke twee uurquote:Op maandag 12 januari 2015 10:56 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik voed standaard elke twee uurHoe lang liet hij er eerst tussen dan? Misschien een regelmoment
Ja, en dan heb je eindelijk tijd tussendoor.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:40 schreef Skittles het volgende:
Hier ook elke 1,5 á 2 uur. Wat een luxe is 3,5/4 uur
2 borsten. Hij drinkt volgens mij behoorlijk efficiënt. Als ik een keer van die vierkante dingen heb dan heeft hij die in 5 minuten 'leeg' gedronkenquote:Op maandag 12 januari 2015 12:30 schreef JufMariska het volgende:
Korter voeden scheelt dan ook wel weer ja. Doe je dan 1 of 2 borsten Chanty? Hier is het consequent 1 borst - verschonen (met evt poetsen) - 2e borst. Al met al 30-60 minuten zoet mee.
En over koffie vs nuttige dingen: ik had het net met J over mijn verwachtingen en wensen voor mijn dagen.. Wat doe ik tussen de voedingen, wat voor gevoel geeft me dat en wat heb ik nodig om me beter te voelen over mijn daginvulling? (Ik ben een slechte stilzitter, zou veel meer willen doen maar kom daar vaak niet toe, en daar baal ik vanEn tegelijk wil ik ook wel meer chilltijd voor mezelf ofzo, maar dan gebeurt er weer niks nuttigs, pfff.. Eigen bedrijf aan huis helpt natuurlijk niet echt mee hierin
)
Hier wordt ook stukken efficiënter gedronken dan in het begin, scheelt welquote:Op maandag 12 januari 2015 12:36 schreef Chanty het volgende:
[..]
2 borsten. Hij drinkt volgens mij behoorlijk efficiënt. Als ik een keer van die vierkante dingen heb dan heeft hij die in 5 minuten 'leeg' gedronkenAlles wat hij daarna nog drinkt uit 1 borst is volgens mij meer in de trend van de restjes uit de kom likken
Verschonen doe ik niet meer gecombineerd met de voeding maar gewoon als het nodig is.
En herkenbaar: zoveel willen doen maar niks gedaan krijgen. En als hij dan een keer slaapt en je veel kunt doen dan wil je eigenlijk niet en toch weer wel
Dat heb ik echt bijna nooit gedaan, kan t op een hand tellenquote:Op maandag 12 januari 2015 12:41 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Hier wordt ook stukken efficiënter gedronken dan in het begin, scheelt welEn dat mensen dan vragen 'ga je ook lekker even slapen als hij slaapt??'
![]()
Maarre... Uk tukt (in de box, boefje ben ik ook!) dus ik ga even een was opvouwen, kerstballen opruimen, werkmail bijwerken, twee trouwalbums maken en het wie-is-de-mol-forum bijlezen![]()
Oh ja???quote:Op maandag 12 januari 2015 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
Dat wordt echt snel beter! Ik ben sinds kerst echt de efficiëntie zelve. Je gaat daar steeds meer je weg in vinden.
Ik had vanmorgen zelfs tijd óver. Dat is in de 33 jaar voorafgaand aan de baby haast nooit voorgekomen!!!
+1! Ik hoop dus een beetje dat het over een paar weken wat opknapt als Lucas naar het kdv gaat en er meer ritme in de weken komt. Wat DaD zegt is ook herkenbaar: alle dagen nogal hetzelfde, op wisselende werktijden van J na. En ohja, m'n kleurboek..quote:Op maandag 12 januari 2015 13:03 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oh ja???Merk er niks van
Maar denk dat hier ook wel meespeelt dat ik geen werk heb. Ik hoef niet efficiënt te zijn met mijn tijd, maar daardoor lijkt het soms of ik een beetje afsterf of zo
Ik functioneer beter onder druk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |