Allemaal jankeballenquote:Op woensdag 21 januari 2015 23:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien kan je beter een anti Barcelona topic maken
Voorzitter is inderdaad een klein kind met zijn pretpark etc etc.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:17 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Real Madrid heeft een transferbeleid dat te vergelijken is met een verwend kut kind dat de duurste speelgoed wil, en als ze het eenmaal hebben willen ze al snel weer iets nieuws.
Clubs die gericht spelers kopen voor een positie kan ik waarderen, Madrid koopt eerst altijd de spelers die op dat moment het meest opvallen en pas daarna gaan ze kijken op welk plekje in het elftal ze komen te spelen.. dit is mede een reden waarom ik zo de pest heb aan Madrid.. jammer dat Barcelona steeds meer op die club is gaan lijken.
Atletico zou het niet doen wil je zeggenquote:Op woensdag 21 januari 2015 23:45 schreef hmmmz het volgende:
Wat een laffe duikeling weer, typisch barcelona.
Barcelona heeft er altijd een handje van, klagen, duiken, irritant doen, doorrollen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:46 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Atletico zou het niet doen wil je zeggen
Ze doen het niet meer dan Real Madrid of Atletico Madrid, dus houd je mond.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:47 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Barcelona heeft er altijd een handje van, klagen, duiken, irritant doen, doorrollen.
Echt welquote:Op woensdag 21 januari 2015 23:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze doen het niet meer dan Real Madrid of Atletico Madrid, dus houd je mond.
Dankjewel.
Echt wel hequote:Op woensdag 21 januari 2015 23:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze doen het niet meer dan Real Madrid of Atletico Madrid, dus houd je mond.
Dankjewel.
Ik ben voor Valencia dit jaar .....quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:55 schreef OverRated het volgende:
Dat kinderachtige Barca - Real gedoe altijd in fucking Nederland![]()
Wat was het verhaal van Sierd over deze Elisabeth Martinez?quote:
12 penalty's waarvan 3 alsnog raak in de rebound.quote:Op donderdag 22 januari 2015 00:02 schreef Anoonumos het volgende:
Messi is slechter in penalty's dan Ronnie in vrije trappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |