SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 3 geboden van dit topic:
1. Gij zult Viola aanbidden;
2. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
3. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
Neymar einzAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
bohh Pogbaas, SIF deze week zou wel ideaal zijn
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Lekkere volley weerquote:Op zondag 11 januari 2015 21:17 schreef Tim86 het volgende:
bohh Pogbaas, SIF deze week zou wel ideaal zijnà la Pogba ondertussen.
![]()
Nice.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:23 schreef The_Yakuza het volgende:
400k er volgende week doorheen raggen :,)![]()
Nissaquote:Op zondag 11 januari 2015 21:23 schreef The_Yakuza het volgende:
Ook van legends?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
De prijzen zijn nu toch al aardig aan het dalen. Tot zover het nieuws over de prijzen.![]()
Suarez
Wel hands van Messi
Nog 1 goaltje Suarez en die IF komt er ook gewoon deze week
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bedankt, hoelaat komt morgen het nieuws?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
De prijzen zijn nu toch al aardig aan het dalen. Tot zover het nieuws over de prijzen.![]()
Ik heb in mijn hoofd zitten dat vorig jaar het gala om half 10 ofzo eindigde en ze om 22u al in packs zaten, maar weet het niet zeker.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bedankt, hoelaat komt morgen het nieuws?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vroeg wanneer morgen het prijzen nieuws van DS2 kwam, niet deze onzin.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb in mijn hoofd zitten dat vorig jaar het gala om half 10 ofzo eindigde en ze om 22u al in packs zaten, maar weet het niet zeker.![]()
Ja Tim, donder gewoon opquote:Op zondag 11 januari 2015 21:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vroeg wanneer morgen het prijzen nieuws van DS2 kwam, niet deze onzin.![]()
![]()
temeierquote:Op zondag 11 januari 2015 21:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vroeg wanneer morgen het prijzen nieuws van DS2 kwam, niet deze onzin.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nissanquote:Op zondag 11 januari 2015 21:23 schreef The_Yakuza het volgende:
IF Tevez toch mooi op tijd verkocht voor 407K. Nu alweer 329K. Man man, wat gaat dat toch hard.Maar diep van binnen lach ik.![]()
quote:Op zondag 11 januari 2015 22:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Sloebers haten, maar mogen niet praten. Wij rollen highclass![]()
![]()
Hyundaiquote:Op zondag 11 januari 2015 22:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Zelf heb ik maar een simpele WRX STI voor de deur staan dus ik bemoei niet![]()
![]()
4 wiel aandrijving is voor mensen die niet kunnen rijdenquote:Op zondag 11 januari 2015 22:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Zelf heb ik maar een simpele WRX STI voor de deur staan dus ik bemoei niet![]()
![]()
Bohhhhquote:Op zondag 11 januari 2015 23:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dit is jouw 6 cilinder toch?
[ afbeelding ]231PK, 500NM. Power!
![]()
110 120 130 geen enkel probleemAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Prima waggiquote:Op zondag 11 januari 2015 23:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dit is jouw 6 cilinder toch?
[ afbeelding ]![]()
Waar doe je dit?quote:Op zondag 11 januari 2015 23:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat dacht je van de Kiid swekmobiel dan
[ afbeelding ]![]()
![]()
Bohhhh, dan kan ik naar meetings toequote:Op zondag 11 januari 2015 23:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat dacht je van de Kiid swekmobiel dan
[ afbeelding ]![]()
![]()
Vroegah deed ik dit (voor de grap) met Photoshopquote:Op zondag 11 januari 2015 23:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
http://www.3dtuning.com/en-US/
Het werkt niet heel soepel maar het is wel leuk![]()
![]()
ik speelde altijd die spelletjes op spele.nlquote:Op zondag 11 januari 2015 23:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Vroegah deed ik dit (voor de grap) met Photoshopen natuurlijk gewoon old school NFS
![]()
![]()
NFSquote:Op zondag 11 januari 2015 23:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik speelde altijd die spelletjes op spele.nlen natuurlijk gewoon old school NFS
![]()
![]()
Ik ook! Tik 'm aanquote:Op zondag 11 januari 2015 23:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Vroegah deed ik dit (voor de grap) met Photoshop![]()
![]()
Ik heb laatst deze site ontdekt: archive.orgquote:Op zondag 11 januari 2015 23:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik speelde altijd die spelletjes op spele.nlen natuurlijk gewoon old school NFS
Allemaal oude spellen te downloaden/spelen![]()
![]()
terecht met jullie legendsquote:Op zondag 11 januari 2015 23:38 schreef DannyDeko het volgende:
Jezus die Xbox coins prijzen, gewoon dubbele van PS en 5x zoveel als PC![]()
![]()
ps coins zijn ook de helft minder waard met die prijzen.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:38 schreef DannyDeko het volgende:
Jezus die Xbox coins prijzen, gewoon dubbele van PS en 5x zoveel als PCAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
FUT op de PCquote:Op maandag 12 januari 2015 00:17 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ho ho, ik heb mijn Xbox de deur uitgedaan en ben gepromoveerd(!) naar de PC
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Behalve dat de markt nogal krom is heb ik er niet veel over te klagen. Kom VEEL minder zielige kindertjes tegen en over t algemeen geen laggers, waar ik op mn xbox wel vaak last van had.quote:![]()
Gister contracten binnen gekregen, start 1 feb dus ff kijken nog wanneer ik vliegquote:Op maandag 12 januari 2015 00:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prima. Tegenwoordig wat extra scriptiestress maar buiten dat een prima leventje. Hoe is het met je 'vakantie'? Gaat dat hele idee nog door?zin an!
![]()
Bots!quote:Op maandag 12 januari 2015 00:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gister contracten binnen gekregen, start 1 feb dus ff kijken nog wanneer ik vliegzin an!
Wat gaaf. Goed geregeld. Jaloers.
Al komt het voor mij ook wel een beetje dichtbij.Verwacht toch wel binnenkort af te studeren en eigenlijk neig ik ook naar reizen. Ik ga waarschijnlijk een paar maanden naar het buitenland om Frans te leren.
Pa en ma waren eerder ook pro, maar sinds ik een kip aan een halsband heb in plaats van alleen in het weekend is m'n moeder ineens anti.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 00:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Bots!Wat gaaf. Goed geregeld. Jaloers.
Al komt het voor mij ook wel een beetje dichtbij.Verwacht toch wel binnenkort af te studeren en eigenlijk neig ik ook naar reizen. Ik ga waarschijnlijk een paar maanden naar het buitenland om Frans te leren.
Pa en ma waren eerder ook pro, maar sinds ik een kip aan een halsband heb in plaats van alleen in het weekend is m'n moeder ineens anti.
Waar wil je heen dan om Frans te leren? Frankrijk zelf lijkt me redelijk tam namelijk![]()
Hoezo is je moe nu anti dan? Ze ziet je droomal in het water vallen ofzo??
![]()
lekker naar Marokko ofzoquote:Op maandag 12 januari 2015 00:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Waar wil je heen dan om Frans te leren? Frankrijk zelf lijkt me redelijk tam namelijk![]()
![]()
![]()
Ik heb enige connecties in Canada.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
![]()
Ja, m'n ma ziet het meteen niet meer zitten. "Je hebt het nu zo getroffen en eindelijk voor elkaar dan zet je dat meteen op het spel"
Ik: ""
Gewoon luisteren naar mama.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb enige connecties in Canada.![]()
Ja, m'n ma ziet het meteen niet meer zitten. "Je hebt het nu zo getroffen en eindelijk voor elkaar dan zet je dat meteen op het spel"
![]()
Canadaquote:Op maandag 12 januari 2015 00:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gewoon gaan, beetje relatie kan daar tegen
Hoe lang ga je ?
![]()
Dat is dus meteen wat ik zei ja.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:37 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
CanadaGewoon gaan, beetje relatie kan daar tegen
Hoe lang ga je ?
Als je tegenwoordig met Skype en al die apparaten elkaar al 3 maandjes onafgebroken niet kunt zien, omdat het dan te lang zou zijn, nou poeh poeh, dan is je relatie wel trouwwaardig ja. Nondeju.
Ik weet het nog niet zeker. Ik neig naar een klein half jaar. Het liefst 4 à 5 maanden oid. Maar misschien denk ik volgende maand ineens wel dat ik door een Braziliaanse jungle wil slingeren of dat ik m'n kip meeneem op reis, dus ik pin me nog niet vast. Eerst die scriptie maar eens af.Bakkes.quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Canada lijkt me wel masterlijk ja. Kun je dr niet meesleuren?quote:Op maandag 12 januari 2015 00:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 00:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat is dus meteen wat ik zei ja.Als je tegenwoordig met Skype en al die apparaten elkaar al 3 maandjes onafgebroken niet kunt zien, omdat het dan te lang zou zijn, nou poeh poeh, dan is je relatie wel trouwwaardig ja. Nondeju.
Ik weet het nog niet zeker. Ik neig naar een klein half jaar. Het liefst 4 à 5 maanden oid. Maar misschien denk ik volgende maand ineens wel dat ik door een Braziliaanse jungle wil slingeren of dat ik m'n kip meeneem op reis, dus ik pin me nog niet vast. Eerst die scriptie maar eens af.
[..]
Bakkes.![]()
![]()
Zit ook met school, maar iets combineren dat ze me bijvoorbeeld een maand komt opzoeken in de zomervakantie zou bijvoorbeeld wel kunnen. Brugklas vwo doet fucking moeilijk met spontaan verlof.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Canada lijkt me wel masterlijk ja. Kun je dr niet meesleuren?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Als het mee zit helemaal niks. Alleen wel een bruiloft dat me bijna 40K gaat kosten.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoeveel mini's betaal jij aan je toekomstige schoonvader?![]()
![]()
Oh ja vergeten dat je een Kipling tas aan de haak had geslagenquote:Op maandag 12 januari 2015 00:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zit ook met school, maar iets combineren dat ze me bijvoorbeeld een maand komt opzoeken in de zomervakantie zou bijvoorbeeld wel kunnen. Brugklas vwo doet fucking moeilijk met spontaan verlof.![]()
![]()
een bruiloft datquote:Op maandag 12 januari 2015 00:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh ja vergeten dat je een Kipling tas aan de haak had geslagen
Mijn vriendin is een keer 5 maanden naar Australië gegaan voor dr afstudeerstage. Leuk is anders maar je overleeft het wel.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat is dus meteen wat ik zei ja.Als je tegenwoordig met Skype en al die apparaten elkaar al 3 maandjes onafgebroken niet kunt zien, omdat het dan te lang zou zijn, nou poeh poeh, dan is je relatie wel trouwwaardig ja. Nondeju.
Ik weet het nog niet zeker. Ik neig naar een klein half jaar. Het liefst 4 à 5 maanden oid. Maar misschien denk ik volgende maand ineens wel dat ik door een Braziliaanse jungle wil slingeren of dat ik m'n kip meeneem op reis, dus ik pin me nog niet vast. Eerst die scriptie maar eens af.
[..]
Bakkes.
Ik zou dr denk ik niet meenemen, zoiets moet je gewoon alleen doen (vind ik dan).
Overigens neem ik de mijne volgend jaar na mijn afstuderen wel een week of 3 a 4 mee naar Canada, maar dat is anders![]()
![]()
Je vond er na afloop geen didgeridoo in?quote:Op maandag 12 januari 2015 00:57 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Mijn vriendin is een keer 5 maanden naar Australië gegaan voor dr afstudeerstage. Leuk is anders maar je overleeft het wel.
Ik zou dr denk ik niet meenemen, zoiets moet je gewoon alleen doen (vind ik dan).
Overigens neem ik de mijne volgend jaar na mijn afstuderen wel een week of 3 a 4 mee naar Canada, maar dat is anders![]()
Nice.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:57 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Mijn vriendin is een keer 5 maanden naar Australië gegaan voor dr afstudeerstage. Leuk is anders maar je overleeft het wel.
Overigens neem ik de mijne volgend jaar na mijn afstuderen wel een week of 3 a 4 mee naar Canada, maar dat is andersHoe lang had je toen al een relatie?
quote:Op maandag 12 januari 2015 00:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je vond er na afloop geen didgeridoo in?
Wel al stukkie langer dan jullie neem ik aan, 4 jaar zo ongeveer.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nice.Hoe lang had je toen al een relatie?
[..]Nee ze had geen souvenir meegenomen helaasquote:Op maandag 12 januari 2015 00:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je vond er na afloop geen didgeridoo in?![]()
![]()
Die gok kun je gerust nemen. Ik ben een keer 1 maandje maar naar Amerika geweest, dat was tot nu toe de mooiste tijd uit mijn levenquote:Op maandag 12 januari 2015 00:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Bakkes.Die ervaring blijft je altijd bij. Vrouwen komen en gaan toch als de relatie niet sterk genoeg is. Beter nu dan wanneer je een vinex huis hebt, en 3 alimentatie-plichtige kinderen.
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Echt niet verwacht dezequote:Op maandag 12 januari 2015 01:05 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Die gok kun je gerust nemen. Ik ben een keer 1 maandje maar naar Amerika geweest, dat was tot nu toe de mooiste tijd uit mijn levenDie ervaring blijft je altijd bij. Vrouwen komen en gaan toch als de relatie niet sterk genoeg is. Beter nu dan wanneer je een vinex huis hebt, en 3 alimentatie-plichtige kinderen.
![]()
![]()
Wel een groot verschil ja.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:02 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wel al stukkie langer dan jullie neem ik aan, 4 jaar zo ongeveer.
[..]
Nee ze had geen souvenir meegenomen helaasTrue, maar het blijft lullig als het nog zo pril is. Vraag maar aan Zhano.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:05 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Die gok kun je gerust nemen. Ik ben een keer 1 maandje maar naar Amerika geweest, dat was tot nu toe de mooiste tijd uit mijn levenDie ervaring blijft je altijd bij. Vrouwen komen en gaan toch als de relatie niet sterk genoeg is. Beter nu dan wanneer je een vinex huis hebt, en 3 alimentatie-plichtige kinderen.
Ik weet hoe mooi het reizen kan zijn. Heb deze zomer natuurlijk de langverwachte roadtrip gemaakt en dat was ook oprecht de beste tijd uit m'n leven.Onvergelijkbaar met een reis in je uppie natuurlijk, maar toch.
Que? Nvm, ik snap m al. Heb het nog niet afgekapt, het is gewoon nog leuk ondanks dat het geen toekomst heeftquote:Op maandag 12 januari 2015 01:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wel een groot verschil ja.
[..]
True, maar het blijft lullig als het nog zo pril is. Vraag maar aan Zhano.
Ik weet hoe mooi het reizen kan zijn. Heb deze zomer natuurlijk de langverwachte roadtrip gemaakt en dat was ook oprecht de beste tijd uit m'n leven.Onvergelijkbaar met een reis in je uppie natuurlijk, maar toch.
![]()
![]()
Voordat ik verbitterd werd heb ik ook wel verliefde gevoelens gekend meen ik. Bij mij was het dan even twee weken tandenknarsen omdat voor de ontmoeting de zomervakanties al besproken waren. Ik naar Chersonissos, zij naar Rimini. We hebben het niet goed doorstaanquote:Op maandag 12 januari 2015 01:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wel een groot verschil ja.
[..]
True, maar het blijft lullig als het nog zo pril is. Vraag maar aan Zhano.
![]()
Maar het afscheid bij Zestienhoven was wel hartverscheurend
Speelt ze een beetje didgeridoo?quote:Op maandag 12 januari 2015 01:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Que? Nvm, ik snap m al. Heb het nog niet afgekapt, het is gewoon nog leuk ondanks dat het geen toekomst heefthallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Nee wel dwarsfluit hihahihahaoquote:Op maandag 12 januari 2015 01:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Speelt ze een beetje didgeridoo?![]()
gheghe, trusten boysquote:Op maandag 12 januari 2015 01:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Speelt ze een beetje didgeridoo?![]()
![]()
![]()
Dit wordt hem, denk ik. Nog twee twijfelgevallen:
- of het middenveld niet te veel lichtgewicht is. Ik kan altijd Gotze nog vervangen door Schweinsteiger of Lahm.
- of Silva met 2* wf wel handig is. Optie ter vervanging is Jovetic op CAM. Of anders: Rooney - RVP/Falcao, of Oscar - Diego Costa.
Wat zouden jullie doen?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Meer IF minder NIF. SIF Clichy meepakken en IF Benatia op zijn minst. Verder zou ik Gotze wel vervangen voor Lahm of Schweini ja, en vond ik Aguero echt 2x niets. Diego Costa miss?quote:Op maandag 12 januari 2015 07:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt hem, denk ik. Nog twee twijfelgevallen:
- of het middenveld niet te veel lichtgewicht is. Ik kan altijd Gotze nog vervangen door Schweinsteiger of Lahm.
- of Silva met 2* wf wel handig is. Optie ter vervanging is Jovetic op CAM. Of anders: Rooney - RVP/Falcao, of Oscar - Diego Costa.
Wat zouden jullie doen?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
IF/SIF's op backposities is een beetje zonde van de coins imo, en ik heb een nontradeable Clichy...beetje zonde om die ongebruikt te laten. Ik heb nog best wel wat coins over, dus IF Benatia is een optie. Diego Costa kan ook inderdaad ja...dan kan ik daar IF Santi ook nog achter eventueel. Keuzes, keuzesquote:Op maandag 12 januari 2015 07:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Meer IF minder NIF. SIF Clichy meepakken en IF Benatia op zijn minst. Verder zou ik Gotze wel vervangen voor Lahm of Schweini ja, en vond ik Aguero echt 2x niets. Diego Costa miss?
[ Bericht 3% gewijzigd door PrideoftheSouth op 12-01-2015 07:54:49 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja tis kutquote:Op maandag 12 januari 2015 07:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
IF/SIF's op backposities is een beetje zonde van de coins imo, en ik heb een nontradeable Clichy...beetje zonde om die ongebruikt te laten. Ik heb nog best wel wat coins over, dus IF Benatia is een optie. Diego Costa kan ook inderdaad ja...dan kan ik daar IF Santi ook nog achter eventueel. Keuzes, keuzes
Ik kan allemaal super toffe teams bedenken met 2 spitsen, maar die spelen niet zo fijn meer als de 433 variantenDus nu weet ik het ook nog niet
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik wilde ook een 433-variant, dus ben maar gewoon begonnen met de wingers waarmee ik nog graag wilde spelenquote:Op maandag 12 januari 2015 07:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja tis kut
Ik kan allemaal super toffe teams bedenken met 2 spitsen, maar die spelen niet zo fijn meer als de 433 variantenDus nu weet ik het ook nog niet
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ga denk ik voor deze 2:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die eerste is niet te zien. Bij die tweede: Kroos >> Khedira.quote:Op maandag 12 januari 2015 08:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik ga denk ik voor deze 2:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nu welquote:Op maandag 12 januari 2015 08:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die eerste is niet te zien. Bij die tweede: Kroos >> Khedira.En nee ik heb balans op dat middenveld nodig
Elke dag![]()
Iedereen zegt hier dat Reus kudt speeltquote:Op maandag 12 januari 2015 08:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nu welEn nee ik heb balans op dat middenveld nodig
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Probeer ik het toch eerst zelfquote:Op maandag 12 januari 2015 08:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Iedereen zegt hier dat Reus kudt speelt
Elke dag![]()
Reus speelde hier gewoon goed. Komt af en toe wel kracht te kort in duels, maar verder gewoon prima pace, skills en een goed schot. Als je een beetje goed bent met wingers en een mannetje voorbij kunt komen is hij zeker een aanrader.quote:Op maandag 12 januari 2015 08:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Iedereen zegt hier dat Reus kudt speelt![]()
![]()
Vervelende van dit soort hybrids is wel dat als hij niet fijn speelt, je beperkt bent in je mogelijkheden tot vervanging. Enige optie is dan Ribery, als je de rest wil laten staanquote:Op maandag 12 januari 2015 08:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Probeer ik het toch eerst zelf
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Goedemorgen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Tjah dat zien we dan wel weerquote:Op maandag 12 januari 2015 08:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vervelende van dit soort hybrids is wel dat als hij niet fijn speelt, je beperkt bent in je mogelijkheden tot vervanging. Enige optie is dan Ribery, als je de rest wil laten staanIk denk namelijk ook dat ik hem best goed ga vinden
Elke dag![]()
quote:quote:quote:Op maandag 12 januari 2015 08:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Liendmans
Long time no see
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
GoedemorgenIF Robben gedaald van 1.6 miljoen naar onder de 1.3 miljoen.. en ik heb hem gisteren (een dag voor het TOTY dus) nog gekocht voor 1.217.000. Nu ga ik hem eindelijk kwijtraken maar waarschijnlijk wel met verlies. En dit was het nieuws over de prijzen van vanmorgen.
![]()
Ibra is ook al 150k goedkoper.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Jij pakt wel alles uit de kast deze morgen.quote:Op maandag 12 januari 2015 08:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
GoedemorgenIF Robben gedaald van 1.6 miljoen naar onder de 1.3 miljoen.. en ik heb hem gisteren (een dag voor het TOTY dus) nog gekocht voor 1.217.000. Nu ga ik hem eindelijk kwijtraken maar waarschijnlijk wel met verlies. En dit was het nieuws over de prijzen van vanmorgen.
![]()
PRIJZEN ZAKKEN!!@$!$!@#$![]()
![]()
![]()
![]()
the horror. noooo
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
nog even wachten, om 1900 inkopen doenquote:Op maandag 12 januari 2015 09:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
PRIJZEN ZAKKEN!!@$!$!@#$![]()
![]()
![]()
![]()
the horror. noooo
![]()
Prijzen stijgen alweer hoor
Elke dag![]()
Benieuwd wanneer we het op laagste punt zijn met de prijzen. Vavavond of pas als de aanvallers er in zitten? Of als alles er tegelijk in zit?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
vandaag en vrijdag zitten de aanvallers erin vomgensmij?quote:Op maandag 12 januari 2015 09:15 schreef over_hedge het volgende:
Benieuwd wanneer we het op laagste punt zijn met de prijzen. Vavavond of pas als de aanvallers er in zitten? Of als alles er tegelijk in zit?
Vanavond iedereen en vrijdag aanvallers alleen![]()
Ze doen toch altijd eerst de verdedigers, daarna middenvelders dan pas de aanvallers en dan zondag oid alles tegelijk.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
vandaag en vrijdag zitten de aanvallers erin vomgensmij?
Vanavond iedereen en vrijdag aanvallers alleenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wan onzinquote:Op maandag 12 januari 2015 09:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
vandaag en vrijdag zitten de aanvallers erin vomgensmij?
Vanavond iedereen en vrijdag aanvallers alleenNIF's aan het eind van de week (of zeblijven zakken, maar denk het niet,zeker de dure) en IF's nu denk ik. Panicsellers hebben het nu toch al wel gedaanquote:Op maandag 12 januari 2015 09:15 schreef over_hedge het volgende:
Benieuwd wanneer we het op laagste punt zijn met de prijzen. Vavavond of pas als de aanvallers er in zitten? Of als alles er tegelijk in zit?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Mm. ik wil ibra kopen. Die is nu 675K.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wan onzin
[..]
NIF's aan het eind van de week (of zeblijven zakken, maar denk het niet,zeker de dure) en IF's nu denk ik. Panicsellers hebben het nu toch al wel gedaanDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wanneer eens gta doen?quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
kan ook ja, ben het even kwijt hoe het ook alweer zat.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ze doen toch altijd eerst de verdedigers, daarna middenvelders dan pas de aanvallers en dan zondag oid alles tegelijk.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2015 09:19:48 ]![]()
Suarez is nu ook laagquote:Op maandag 12 januari 2015 09:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mm. ik wil ibra kopen. Die is nu 675K.![]()
![]()
Van de week heb ik wel even tijd! Zijn de heists al online?quote:
Holy moly, Assaidi was een goede tip Zhano. 10x 45k inkoop en alles vannacht verkocht voor 90k per stuk
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
nee nog steeds nietquote:Op maandag 12 januari 2015 09:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Van de week heb ik wel even tijd! Zijn de heists al online?
[ afbeelding ]![]()
heb wel nog een vriend overgehaald om gta te kopen. Dus als ze eindelijk online zijn kunnen we die spelen.
Dan hebben we Ozz en Rissa ook nog om mee te doen.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:24 schreef over_hedge het volgende:
nee nog steeds niet heb wel nog een vriend overgehaald om gta te kopen. Dus als ze eindelijk online zijn kunnen we die spelen.Wel zin in om dat een keer te doen.
Wieisboos heeft trouwens ook GTA.
Doen jullie altijd via Skype of gewoon PS party?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb vrijdag met mijn dronken kom 1.2 miljoen gekochtquote:Op maandag 12 januari 2015 09:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dan hebben we Ozz en Rissa ook nog om mee te doen.Wel zin in om dat een keer te doen.
Wieisboos heeft trouwens ook GTA.
Doen jullie altijd via Skype of gewoon PS party?Maar heb nu wel een mooie auto
We zitten meestal via skype. Eigenlijk bijna altijd.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik heb nog iets van 2 miljoen op mijn account staan (glitches4life) + een hele garage vol met getunede auto'squote:Op maandag 12 januari 2015 09:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag met mijn dronken kom 1.2 miljoen gekochtMaar heb nu wel een mooie auto
We zitten meestal via skype. Eigenlijk bijna altijd.
Gelukkig want de PS party is dikke poep.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nice. Glitches zijn er nu niet echt meer geloof ik. Worden steeds snel ge hotfixed.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb nog iets van 2 miljoen op mijn account staan (glitches4life) + een hele garage vol met getunede auto'sDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Pas was er nog 1 met die challenges.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nice. Glitches zijn er nu niet echt meer geloof ik. Worden steeds snel ge hotfixed.
Criminal records met 500k inzet, 2 rondjes rijden en je kreeg een miljoen terug.
En er is nog 1 met een auto die je kan duplicaten en dus kan verkopen.
Er is ook 1 die je met z'n 2en moet doen en daar aardig wat RP voor terug krijgt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
'Twee oefenduels eredivisieclubs mogelijk gemanipuleerd' http://nu.nl/sport/397066(...)k-gemanipuleerd.html (via @NUnl)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja klopt. Maar toen hebben ze snel het betten er uit gehaald. Is nog steeds niet terug ookquote:Op maandag 12 januari 2015 09:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Pas was er nog 1 met die challenges.
Criminal records met 500k inzet, 2 rondjes rijden en je kreeg een miljoen terug.
En er is nog 1 met een auto die je kan duplicaten en dus kan verkopen.
http://www.se7ensins.com/(...)quires-tank.1215356/quote:Op maandag 12 januari 2015 09:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar toen hebben ze snel het betten er uit gehaald. Is nog steeds niet terug ook
Jammer dat ik nog geen tank heb
Tank heb ik ook niet. Ik ben pas level 70 of zo.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
http://www.se7ensins.com/(...)quires-tank.1215356/
Jammer dat ik nog geen tank hebDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Op de Xbox ging hij juist heel snel omhoog naar 400k en binnen de kortste keren was hij nog lager dan zijn oude prijs.. en nu is hij 43k.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:22 schreef Tim86 het volgende:
Holy moly, Assaidi was een goede tip Zhano. 10x 45k inkoop en alles vannacht verkocht voor 90k per stuk![]()
Oh dan ben je hoger dan mij.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Tank heb ik ook niet. Ik ben pas level 70 of zo.![]()
Ik speelde haast nooit missies en zat alleen maar te kloten online. Beetje gangsteren met sticky bombs en mensen afknallen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik vind race wel leuk. Helemaal nu met die costom races.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh dan ben je hoger dan mij.![]()
Ik speelde haast nooit missies en zat alleen maar te kloten online. Beetje gangsteren met sticky bombs en mensen afknallen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Elkaar een bounty geven en zorgen dat iedereen op je af komt.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh dan ben je hoger dan mij.![]()
Ik speelde haast nooit missies en zat alleen maar te kloten online. Beetje gangsteren met sticky bombs en mensen afknallen.![]()
![]()
Toen in die kledingwinkel.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:42 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Elkaar een bounty geven en zorgen dat iedereen op je af komt.
Ik wil een 352 team met suarez en ibra. Maar dat is nog best lastig om er een goed team van te maken.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Moet je op dat dak tegen over de politie gaan zitten. Als ze dan schieten hebben ze meteen paar sterren politie achter hun aan.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:42 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Elkaar een bounty geven en zorgen dat iedereen op je af komt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Cavani is een verplicht nummertje in ieder gevalquote:Op maandag 12 januari 2015 09:43 schreef over_hedge het volgende:
Ik wil een 352 team met suarez en ibra. Maar dat is nog best lastig om er een goed team van te maken.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
mijn team4-1-2-1-2:quote:Op maandag 12 januari 2015 09:43 schreef over_hedge het volgende:
Ik wil een 352 team met suarez en ibra. Maar dat is nog best lastig om er een goed team van te maken.
Ibra------suarez
------cavani
Matuidi-----iniesta
--------khedira
Franse lb bbva?-miranda-sif godin-dani
---------casilias![]()
Heldquote:Op maandag 12 januari 2015 09:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Cavani is een verplicht nummertje in ieder gevalDie was ik helemaal vergeten
Dat maakt het meteen wat makkelijker
In die kledingwinkel zorgen dat je 5* krijgt en dan de een verstoppen in de pashokjes en de andere door laten schieten.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Moet je op dat dak tegen over de politie gaan zitten. Als ze dan schieten hebben ze meteen paar sterren politie achter hun aan.
Easy RP.
Je bent toch trouwens niet zo iemand met alle maal roze autos?quote:Op maandag 12 januari 2015 09:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
In die kledingwinkel zorgen dat je 5* krijgt en dan de een verstoppen in de pashokjes en de andere door laten schieten.
Easy RP.
Niet meerquote:Op maandag 12 januari 2015 09:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je bent toch trouwens niet zo iemand met alle maal roze autos?
Heb nu allemaal tantoe nissa bakkies.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb er dit van gemaakt:quote:
Probleem van die mensen met roze auto is dat dat altijd de genen zijn die iedereen gaan beukenquote:Op maandag 12 januari 2015 09:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Niet meer
Heb nu allemaal tantoe nissa bakkies.
Zo irritant. beetje beuken als je voor in rijdt oke. Maar niet als je 8/9 e staat en als nog mensen expres van de weg af rijdt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Beter ja. Die van mij was een beetje mehquote:Op maandag 12 januari 2015 09:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb er dit van gemaakt:
[ afbeelding ]
Oh wees maar blij dat je nooit met ons meedeed dan op de PS3quote:Op maandag 12 januari 2015 09:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Probleem van die mensen met roze auto is dat dat altijd de genen zijn die iedereen gaan beuken
Zo irritant. beetje beuken als je voor in rijdt oke. Maar niet als je 8/9 e staat en als nog mensen expres van de weg af rijdt.
Ik vond het anders een aardig bazig teamquote:Op maandag 12 januari 2015 09:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Beter ja. Die van mij was een beetje meh
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 09:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh wees maar blij dat je nooit met ons meedeed dan op de PS3![]()
![]()
Peter Viggo en Raoul hebben weer een nieuw programma
Elke dag![]()
Zie jequote:Op maandag 12 januari 2015 09:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh wees maar blij dat je nooit met ons meedeed dan op de PS3Roze auto = beuken om niks.
Bij gta race vind ik het niet zo erg. Maar normale races is het soms best irritant
5 euro of je wacht even tot vanavondquote:Op maandag 12 januari 2015 09:56 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
|beetje jammer alleen dat ik maar 1.6 miljoen hebNeur heb ik wel al. Dus kom 300k te kort.
Agh ik heb volgens mij van de 150 races maar 5 keer gewonnen ofzoquote:Op maandag 12 januari 2015 09:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zie jeRoze auto = beuken om niks.
Bij gta race vind ik het niet zo erg. Maar normale races is het soms best irritantDus dan moet je wat.
ja ga sowieso niet nu kopen. Ik had die neuer uit een untradeble pack. Wist niet dat hij gewoon bij 300k kost normaalquote:Op maandag 12 januari 2015 09:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
5 euro of je wacht even tot vanavond
edit: ik koop wel eerst nif matuidi. Dan haal ik het al.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Agh ik heb volgens mij van de 150 races maar 5 keer gewonnen ofzoDus dan moet je wat.
Ik heb 105 winst 120 verlies geloof ik.
5 euro?! Op je muil gauwquote:Op maandag 12 januari 2015 09:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
5 euro of je wacht even tot vanavond![]()
Al die gasten hier zijn allemaal van die vuilniszakkenquote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bij wefut of futbin? Wefut prijzen kloppen geen reet van..kan al 3 ton schelen.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:56 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
|beetje jammer alleen dat ik maar 1.6 miljoen hebNeur heb ik wel al. Dus kom 300k te kort.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eens met Hollande, alleen om andere redenen, vooral om de reden dat Netanyahu journalisten laat opsluiten en vermoordenquote:
Elke dag![]()
Ja dat was wefut. Maakt ook niet helemaal uit. Koop wel nif matuidi en de prijzen zullen nog wel zakken dus moet goedkomen.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij wefut of futbin? Wefut prijzen kloppen geen reet van..kan al 3 ton schelen.
http://wefut.com/en/squad/277073quote:Op maandag 12 januari 2015 10:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dat was wefut. Maakt ook niet helemaal uit. Koop wel nif matuidi en de prijzen zullen nog wel zakken dus moet goedkomen.
Wefut/futdb:
Futbin:
Valt mee/tegen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
met nif matuidi haal ik het sowieso welquote:Op maandag 12 januari 2015 10:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://wefut.com/en/squad/277073
Wefut/futdb: [ afbeelding ]
Futbin: [ afbeelding ]
Valt mee/tegen
Weet iemand nog wat er vorig jaar gebeurde met de NIF kaarten van de spelers vorig jaar die in de TOTY zaten? Gingen die omhoog of alsnog naar beneden?![]()
Zitten allemaal 5/7de van deze week gewoon in packs als er veel worden geopend, dus denk ook omlaagquote:Op maandag 12 januari 2015 10:25 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
Weet iemand nog wat er vorig jaar gebeurde met de NIF kaarten van de spelers vorig jaar die in de TOTY zaten? Gingen die omhoog of alsnog naar beneden?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 09:22 schreef Tim86 het volgende:
Holy moly, Assaidi was een goede tip Zhano. 10x 45k inkoop en alles vannacht verkocht voor 90k per stukTrapzquote:Op maandag 12 januari 2015 09:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Agh ik heb volgens mij van de 150 races maar 5 keer gewonnen ofzoDus dan moet je wat.
Kanonnenvoer bij de races
![]()
![]()
Jup. Gingen wel even omhoog maar niet lang. Als een Alaba vanavond in TOTY blijkt te zitten zal zijn prijs wel even omhoog knallen, maar aangezien hij al 25k is gezakt in 2 dagen zal het ook niet heel ver boven de oude prijs uitkomen zou je denken.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zitten allemaal 5/7de van deze week gewoon in packs als er veel worden geopend, dus denk ook omlaag
Maarja..je zou ook denken dat een overleden speler niet ineens voor bijna een miljoen meer verkocht kan worden.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nou ik koop ibra en suarez vanavond wel en die zie ik wel of het slim geweest is of niet.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
De prijzen zijn nu al zo erg gedaald dat ze na vanavond (want in het begin van het TOTY gaan de prijzen vaak het ergst omlaag) ook weer ineens kunnen stijgen.![]()
Ik denk eigenlijk dat we hetzelfde gaan zien als met de Cybermonday's e.d. de prijzen zijn het laagst voordat het begint door de panicsellers, maar op het moment dat het komt gaat iedereen al inkopen en dan komen de panicbuyers en dan stijgen de prijzen weer snel.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jup. Gingen wel even omhoog maar niet lang. Als een Alaba vanavond in TOTY blijkt te zitten zal zijn prijs wel even omhoog knallen, maar aangezien hij al 25k is gezakt in 2 dagen zal het ook niet heel ver boven de oude prijs uitkomen zou je denken.
Maarja..je zou ook denken dat een overleden speler niet ineens voor bijna een miljoen meer verkocht kan worden.
Dat geldt vooral voor IF's, voor NIF's ligt het er echt aan hoe massaal die packs gekocht gaan wordenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
NIF spelers droppen nog wel, IFs wellicht niet niet meer. Nog een beetje in dubio hier..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
tja wie niet, zie spoilerquote:Op maandag 12 januari 2015 10:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Eens met Hollande, alleen om andere redenen, vooral om de reden dat Netanyahu journalisten laat opsluiten en vermoordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 10:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
tja wie niet, zie spoilerNummer 18 mag er wel af omdat ze de wet aan het aanpassen zijn. Oude wet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 januari 2015 10:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
tja wie niet, zie spoilerDat is toch verschrikkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had het ook gezien ja maar vind Netanyahu wel een van de ergste voorbeelden.
Maar ook Jozias van Aartsen die aangifte doet tegen Geenstijl voor dat gefotoshopte onthoofdingsplaatje met hem erop, maar nu staat te huilen over cartoonistenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja maar dat is anders uhh dat is een persoonlijke aanval uhh.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
s toch verschrikkelijk Had het ook gezien ja maar vind Netanyahu wel een van de ergste voorbeelden.
Maar ook Jozias van Aartsen die aangifte doet tegen Geenstijl voor dat gefotoshopte onthoofdingsplaatje met hem erop, maar nu staat te huilen over cartoonistenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb alles nu gekocht (IF's enzo) kan me moeilijk voorstellen dat het nog verder zakt en bij veel spelers zie je de stijging ook weer inzettenquote:Op maandag 12 januari 2015 10:35 schreef Tim86 het volgende:
NIF spelers droppen nog wel, IFs wellicht niet niet meer. Nog een beetje in dubio hier..Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat is ook een beetje omdat het ochtend is imo. Maar ik rond de IF bargain hunt ook af voor vanavond denk ik.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb alles nu gekocht (IF's enzo) kan me moeilijk voorstellen dat het nog verder zakt en bij veel spelers zie je de stijging ook weer inzettenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Morriequote:Op maandag 12 januari 2015 10:35 schreef Tim86 het volgende:
NIF spelers droppen nog wel, IFs wellicht niet niet meer. Nog een beetje in dubio hier..![]()
Hier besloten vanavond rond 6en gewoon in te gaan kopen
heb een stuk of 8 IF's nodig prjizen niet zo in de gaten gehouden.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hamsterenquote:Op maandag 12 januari 2015 10:44 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
De enige inkopen die ik ga doen zijn bij de Albert Heijn.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gelukkig begint de Eredivisie deze week weer
Zaterdag naar Arnhem
Elke dag![]()
Naast de inkopen bij de lokale nachtapotheker dan natuurlijk.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:44 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
De enige inkopen die ik ga doen zijn bij de Albert Heijn.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Hoi Zhano,
We zijn blij je te informeren dat je bestelling RNL00XXXXXX verzonden is.
Bedankt, Jouw Reebok team![]()
Ik heb even gekeken, en er is niet echt iets waarvoor ik naar de AH moet.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:44 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
De enige inkopen die ik ga doen zijn bij de Albert Heijn.![]()
Geen frikandellenbroodjes?!?!?!?!?!quote:Op maandag 12 januari 2015 10:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken, en er is niet echt iets waarvoor ik naar de AH moet.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik vind de Albert Heijn maar een kut winkel. Ik kots ze echt uit. Maar misschien komt het omdat er hier in Amsterdam al enige tijd een nieuwe, grotere supermarkt tegenover de AH zit, waar het personeel veel vriendelijker is. Bij de AH zitten van die chagrijnige teven achter de kassa die niks meer kunnen zeggen dan het bedrag dat je moet afrekenen.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:44 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
De enige inkopen die ik ga doen zijn bij de Albert Heijn.
Bij andere AH's waar ik in Amsterdam ben geweest, is het hetzelfde verhaal.
Mijn zeik-post ook weer gehad vandaag
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Anders komen we de nachtdiensten niet door immers.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Naast de inkopen bij de lokale nachtapotheker dan natuurlijk.
Ik denk dat ik mijn Frankrijk/Serie A team ga veranderen, en dit ervan ga maken. Nadeel is dat Matuidi geen 10 chem heeft.
Kijk deze rijke tata allemaal aankopen doen dan.quote:
--------
Wanneer komen de januari upgrades eigenlijk? Ik neem aan niet deze week, tijdens TOTY.![]()
2e gratis wasmiddel is wel nice. Als je op je zelf woont dan.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken, en er is niet echt iets waarvoor ik naar de AH moet.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Matuidi heeft geen chem nodig, alleen wat Duracel batterijen.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:49 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Anders komen we de nachtdiensten niet door immers.
Ik denk dat ik mijn Frankrijk/Serie A team ga veranderen, en dit ervan ga maken. Nadeel is dat Matuidi geen 10 chem heeft.
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Draai Varane en Pepe om en je bent erquote:Op maandag 12 januari 2015 10:49 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die heb ik sowieso nog nooit gehad.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Geen frikandellenbroodjes?!?!?!?!?!![]()
Dit idd. Die nachtdiensten doen je geen goed zo te zienquote:Op maandag 12 januari 2015 10:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Draai Varane en Pepe om en je bent er![]()
![]()
Vorig jaar waren het februari upgrades volgens mij. Vanaf het sluiten van de transfermarkt wekelijks ofzo 1 batch.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:49 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Kijk deze rijke tata allemaal aankopen doen dan.
--------
Wanneer komen de januari upgrades eigenlijk? Ik neem aan niet deze week, tijdens TOTY.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh dan pasquote:Op maandag 12 januari 2015 10:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorig jaar waren het februari upgrades volgens mij. Vanaf het sluiten van de transfermarkt wekelijks ofzo 1 batch.Ik wil UP Lacazette!
![]()
12 euro voor schoenen die 120 kostenquote:Op maandag 12 januari 2015 10:49 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Kijk deze rijke tata allemaal aankopen doen dan.
--------
Wanneer komen de januari upgrades eigenlijk? Ik neem aan niet deze week, tijdens TOTY.Geen idee wat ik met die schoenen moet though
![]()
![]()
Dat kassameisje dat klungelig het wisselgeld geeft is van die supermarkt er tegenover? Had het onthouden als een AH kassameisje.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind de Albert Heijn maar een kut winkel. Ik kots ze echt uit. Maar misschien komt het omdat er hier in Amsterdam al enige tijd een nieuwe, grotere supermarkt tegenover de AH zit, waar het personeel veel vriendelijker is. Bij de AH zitten van die chagrijnige teven achter de kassa die niks meer kunnen zeggen dan het bedrag dat je moet afrekenen.
Mijn zeik-post ook weer gehad vandaagMaar diep van binnen lach ik.![]()
Bij onze C1000 zijn ze vaak wel vriendelijk maar daar zijn producten vaak op.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind de Albert Heijn maar een kut winkel. Ik kots ze echt uit. Maar misschien komt het omdat er hier in Amsterdam al enige tijd een nieuwe, grotere supermarkt tegenover de AH zit, waar het personeel veel vriendelijker is. Bij de AH zitten van die chagrijnige teven achter de kassa die niks meer kunnen zeggen dan het bedrag dat je moet afrekenen.
Mijn zeik-post ook weer gehad vandaag![]()
Ik las een verhaal dat Man City hem ook nog wilde halen, zelfs na de aankoop van Bonyquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ach die kut teams. ben dr klaar mee.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:49 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
volledig in de januari depressie hier
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
worst case is linea recta door naar Marktplaats tochquote:Op maandag 12 januari 2015 10:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
12 euro voor schoenen die 120 kostenGeen idee wat ik met die schoenen moet though
Al zal je daar wel ineens veel Reebok zien nu..is altijd met die dingen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Stel hij maakt een transfer en een UP, gaan dan zijn Lyon IF's ook nog omhoog?quote:Op maandag 12 januari 2015 10:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik las een verhaal dat Man City hem ook nog wilde halen, zelfs na de aankoop van BonyDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Jup. En anders geef ik ze een keer weg ofzo. Of misschien kan ik ze ook wel zelf gebruiken.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
worst case is linea recta door naar Marktplaats toch
Al zal je daar wel ineens veel Reebok zien nu..is altijd met die dingen![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 10:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Draai Varane en Pepe om en je bent erSta je dan met je jarenlange FUT ervaringquote:Op maandag 12 januari 2015 10:51 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dit idd. Die nachtdiensten doen je geen goed zo te zien![]()
Bedankt voor het attent maken
Ja die is van de supermarkt tegenover de AHquote:Op maandag 12 januari 2015 10:52 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dat kassameisje dat klungelig het wisselgeld geeft is van die supermarkt er tegenover? Had het onthouden als een AH kassameisje.. Maar daar zijn ze sowieso vriendelijker. De filiaalmanager loopt daar ook gewoon rond in de winkel, doet ook gewoon spiegelen/vakkenvullen en begroet heel vriendelijk elke klant met een: goedendag!
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja. Want zijn IFs krijgen een UP. (als het net zo gaat als vorig jaar en dat lijkt me wel qua upgrades)quote:Op maandag 12 januari 2015 10:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Stel hij maakt een transfer en een UP, gaan dan zijn Lyon IF's ook nog omhoog?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Huh? Is dat nieuw? Dacht dat altijd de NIF's een upgrade kregen.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja. Want zijn IFs krijgen een UP. (als het net zo gaat als vorig jaar en dat lijkt me wel qua upgrades)![]()
Als de NIF een up krijgt past de UP niet meer tussen NIF en IF in in veel gevallen. dan gaat de IF dus ook omhoog.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:00 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Huh? Is dat nieuw? Dacht dat altijd de NIF's een upgrade kregen.
82 NIF en 83 IF
word 82 NIF 83 UP 84 IFPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
De NIFs die eerder zijn uitgebracht blijven hetzelfde, maar er komt vanaf dat moment een nieuwe versie in packs: de UP.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:00 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Huh? Is dat nieuw? Dacht dat altijd de NIF's een upgrade kregen.
Vroeger werden mensen met een IF van die speler dan vaak genaaid om dat die UP dezelfde stats had als de IF. Sinds vorig jaar hebben dat opgelost door de IF versies ook een upgrade te geven. Geloof dat de IF dan standaard +3 of 4 bij de meeste ingame stats kreeg tov de UP en de SIF weer dezelfde verhoging tov de IF.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vorig jaar brachten ze op 30 januari voor het eerst transfers uit, dat waren dan wel meteen best veel. En toen op 7 februari nog een keer en tenslotte op 14 maart en 7 april. De UPs kwamen op 14 februari en 6 maart.![]()
thnx voor deze info darkpedia.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vorig jaar brachten ze op 30 januari voor het eerst transfers uit, dat waren dan wel meteen best veel. En toen op 7 februari nog een keer en tenslotte op 14 maart en 7 april. De UPs kwamen op 14 februari en 6 maart.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
voor pedo moet je seks hebbenquote:Op maandag 12 januari 2015 11:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Noem je hem nou gewoon een pedo?alsof DS2 dat heeft
#FreeTrapz![]()
Masturberen is ook seks.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
voor pedo moet je seks hebbenalsof DS2 dat heeft
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat is een eretitel in deze topicreeksquote:Op maandag 12 januari 2015 11:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Noem je hem nou gewoon een pedo?Maar diep van binnen lach ik.![]()
Wat is dat nou weer voor een onzin. Als iemand kinder porno kijkt is hij toch ook gewoon pedo. Of als iemand op kinderen valt maar er van de rest niks mee doet ook.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Er zit verschil tussen een pedofiel en een pedoseksueel.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Niet praktiserend pedoquote:Op maandag 12 januari 2015 11:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een onzin. Als iemand kinder porno kijkt is hij toch ook gewoon pedo. Of als iemand op kinderen valt maar er van de rest niks mee doet ook.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan is DS2 denk ik het meest seksueel actief van iedereen hier. RestecpDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
sorry man, wist niet dat je zo serieus op een aangepaste post van trapz in zou gaan. had ik het geweten had ik er echt beter over nagedachtquote:Op maandag 12 januari 2015 11:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een onzin. Als iemand kinder porno kijkt is hij toch ook gewoon pedo. Of als iemand op kinderen valt maar er van de rest niks mee doet ook.
#FreeTrapz![]()
Bale moet nog wel goedkoper worden, heb me toch 1 of 2 tonnetjes vergist met dat teamMaar diep van binnen lach ik.![]()
Gelukkig maar.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
sorry man, wist niet dat je zo serieus op een aangepaste post van trapz in zou gaan. had ik het geweten had ik er echt beter over nagedachtDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat was de google tip van Sierd gisteren, maar foto's vielen toch tegen.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mensen noemen Romario ook een pedo maar hij is 48 en zijn nieuwe vriendin (pics vind je maar op internet) is 19.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het zijn wel allebei pedo's.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Er zit verschil tussen een pedofiel en een pedoseksueel.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Eigenlijk maakt het toch allemaal niet uit want DS2 blijft toch wel fappen op internet pics van chicks. zal vast ook wel eens een 17 jarig grietje tussen zitten. so #itstruequote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik zag het op FB (want VZ plaatste het)quote:Op maandag 12 januari 2015 11:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat was de google tip van Sierd gisteren, maar foto's vielen toch tegen.![]()
Maar dan is natuurlijk de vraag of je ook pedo bent als je denkt dat ze wel boven de 18 is.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Eigenlijk maakt het toch allemaal niet uit want DS2 blijft toch wel fappen op internet pics van chicks. zal vast ook wel eens een 17 jarig grietje tussen zitten. so #itstrueDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat is zo 2012.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Eigenlijk maakt het toch allemaal niet uit want DS2 blijft toch wel fappen op internet pics van chicks. zal vast ook wel eens een 17 jarig grietje tussen zitten. so #itstrue![]()
lastige discussie op deze zware maandag morgen.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maar dan is natuurlijk de vraag of je ook pedo bent als je denkt dat ze wel boven de 18 is.
ik heb besloten dat DS2 wat mij betreft mag doen wat hij wil.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nou, ik denk dat hij daar echt weer beter van gaat slapen.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
lastige discussie op deze zware maandag morgen.
ik heb besloten dat DS2 wat mij betreft mag doen wat hij wil.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Komt de webapp van FUT nog eens online of blijven ze in het onderhoud zitten ?The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 11:27 schreef Dopekoe het volgende:
Komt de webapp van FUT nog eens online of blijven ze in het onderhoud zitten ?![]()
Voor jou komt ie niet meer online denk ik dan
Elke dag![]()
? Ik denk dat je een ban hebt, vriend.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:27 schreef Dopekoe het volgende:
Komt de webapp van FUT nog eens online of blijven ze in het onderhoud zitten ?
Over zitten gesproken: ik zit er gewoon in.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:27 schreef Dopekoe het volgende:
Komt de webapp van FUT nog eens online of blijven ze in het onderhoud zitten ?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Probeer het eens in een andere browser of delete je cookies. Tenzij je een ban hebt..quote:Op maandag 12 januari 2015 11:27 schreef Dopekoe het volgende:
Komt de webapp van FUT nog eens online of blijven ze in het onderhoud zitten ?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Neuken met/fappen op 17-jarigen heeft weinig met pedofilie te maken, dat is efebofilie (en niet eens dat als je zelf 20 ofzo bent).![]()
Waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:33 schreef Bakkes. het volgende:
[ afbeelding ]
100 packs per linie openen. Dan zal er toch ergens een blauw kaartje moeten verschijnen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
300 als ze allemaal in packs zitten lijkt me dan beterquote:Op maandag 12 januari 2015 11:33 schreef Bakkes. het volgende:
[ afbeelding ]
100 packs per linie openen. Dan zal er toch ergens een blauw kaartje moeten verschijnen.
Elke dag![]()
En dan zijn sommige ook nog eens een febofiel.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:32 schreef DutchSL het volgende:
Neuken met/fappen op 17-jarigen heeft weinig met pedofilie te maken, dat is efebofilie (en niet eens dat als je zelf 20 ofzo bent).
Nou, januari depressie, zware term, maar vind het wel een kut maand. Het is koud, het geld is op door de dure decembermaand. Hierna komt er nog een koude maand, of een maand met kutweerquote:Op maandag 12 januari 2015 10:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ach die kut teams. ben dr klaar mee.
volledig in de januari depressie hier![]()
Ik ben er aan toe om te gaan overwinteren in Benidorm.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Ik ga denk ik alleen mega packs kopen als die er zijn, vorig jaar had ik daar geluk in. 7.5k packs waren bij mij alleen in het begin goed, al had ik laatst wel de Sounders home kit in een gold pack.![]()
Afgelopen 2 jaar waren ze op dat moment al heel wat minder waard.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
300 als ze allemaal in packs zitten lijkt me dan beter![]()
klinkt als een waterdicht plan.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:33 schreef Bakkes. het volgende:
[ afbeelding ]
100 packs per linie openen. Dan zal er toch ergens een blauw kaartje moeten verschijnen.kan niet wachten om het te zien mislukken
![]()
al gun ik je dat niet hoor.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Kan me verder vrij weinig boeien of het wel of niet lukt.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
klinkt als een waterdicht plan.kan niet wachten om het te zien mislukken
![]()
al gun ik je dat niet hoor.Gewoon een mega pack opening doen.
![]()
![]()
Als je 1 van de aanvallers hebt maakt dat niet uit want die gaan allemaal gewoon voro 15 miljoen of zoquote:Op maandag 12 januari 2015 11:36 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Afgelopen 2 jaar waren ze op dat moment al heel wat minder waard.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
![]()
Nog voordat ik inlog....
En nee ik heb geen ban...
In FF en in ChromeThe tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon![]()
Kees Kroketquote:Op maandag 12 januari 2015 11:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En dan zijn sommige ook nog eens een febofiel.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wie van de mensen die hier posten (en niet posten) zal er een TOTY krijgen?
In ieder geval een lurker.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Deze URL? https://www.easports.com/uk/fifa/ultimate-team/web-appquote:Op maandag 12 januari 2015 11:37 schreef Dopekoe het volgende:
[ afbeelding ]
Nog voordat ik inlog....
In FF en in Chrome
Want ik zie daar FIFA 13 staan..lijkt me een oude link die je gebruikt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 12 januari 2015 11:37 schreef Dopekoe het volgende:
[ afbeelding ]
Nog voordat ik inlog....
In FF en in ChromeRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat wilde ik vorig jaar ook doen met TOTS, maar was het na 20 goldpacks alweer spuugzatquote:Op maandag 12 januari 2015 11:37 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Kan me verder vrij weinig boeien of het wel of niet lukt.Gewoon een mega pack opening doen.
Nu kom ik er wel op iddquote:Op maandag 12 januari 2015 11:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Deze URL? https://www.easports.com/uk/fifa/ultimate-team/web-app
Want ik zie daar FIFA 13 staan..lijkt me een oude link die je gebruikt.
Moest wel ff m'n origin account een security update geven :|
De link die ik gebruikte staat in de OP....The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon![]()
Dat is alleen leuk bij player packs, anders word je gek van die consumables etcquote:Op maandag 12 januari 2015 11:40 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dat wilde ik vorig jaar ook doen met TOTS, maar was het na 20 goldpacks alweer spuugzat
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Striemen met laif kommunterie.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:40 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dat wilde ik vorig jaar ook doen met TOTS, maar was het na 20 goldpacks alweer spuugzat![]()
oh dat kan best, die OP doen we niet zo veel aan behalve af en toe een schijtlollig plaatje of een lekker wijf erbij.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:41 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Nu kom ik er wel op idd
Moest wel ff m'n origin account een security update geven :|
De link die ik gebruikte staat in de OP....Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik kan maar 1 persoon opnoemen die dit zou kunnen lukken.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:40 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dat wilde ik vorig jaar ook doen met TOTS, maar was het na 20 goldpacks alweer spuugzatPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
IKKE!quote:Op maandag 12 januari 2015 11:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wie van de mensen die hier posten (en niet posten) zal er een TOTY krijgen?
In ieder geval een lurker.![]()
Al heel veel topics achter elkaar staat er geen OP chick meerquote:Op maandag 12 januari 2015 11:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh dat kan best, die OP doen we niet zo veel aan behalve af en toe een schijtlollig plaatje of een lekker wijf erbij.![]()
![]()
Moet je ergens anders aan je trekken komen maat. Pun intendedquote:Op maandag 12 januari 2015 11:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Al heel veel topics achter elkaar staat er geen OP chick meer
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vorig jaar had ik coins gekocht en voor een miljoen aan packs gekocht, weinig bijzonders. Toen daarna 2 50k packs: een legendquote:Op maandag 12 januari 2015 11:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik kan maar 1 persoon opnoemen die dit zou kunnen lukken.![]()
![]()
Niks mis met gewoon kijken hoor. Zoals ik al zei: fappen op foto's is zo 2012.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moet je ergens anders aan je trekken komen maat. Pun intended [ afbeelding ]![]()
Ah dus SMLENO'en vindt zich plaats op vipcoinsfifa ipv op de webapp. Nu heb ik je doorquote:Op maandag 12 januari 2015 11:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik coins gekocht en voor een miljoen aan packs gekocht, weinig bijzonders. Toen daarna 2 50k packs: een legendDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
oh oh dat heb je nooit toegegeven vorig jaarquote:Op maandag 12 januari 2015 11:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik coins gekocht en voor een miljoen aan packs gekocht, weinig bijzonders. Toen daarna 2 50k packs: een legendAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als zelfs de DS2's van deze wereld al coins kopen en niet meer bang zijn voor een ban
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op maandag 12 januari 2015 11:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik coins gekocht![]()
Dit jaar heb ik nog niks gekocht (ook geen FIFA points)quote:Op maandag 12 januari 2015 11:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ah dus SMLENO'en vindt zich plaats op vipcoinsfifa ipv op de webapp. Nu heb ik je door
Forum Opties Forumhop: Hop naar: