SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 3 geboden van dit topic:
1. Gij zult Viola aanbidden;
2. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
3. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
Neymar einzAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
bohh Pogbaas, SIF deze week zou wel ideaal zijn
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Lekkere volley weerquote:Op zondag 11 januari 2015 21:17 schreef Tim86 het volgende:
bohh Pogbaas, SIF deze week zou wel ideaal zijnà la Pogba ondertussen.
![]()
Nice.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:23 schreef The_Yakuza het volgende:
400k er volgende week doorheen raggen :,)![]()
Nissaquote:Op zondag 11 januari 2015 21:23 schreef The_Yakuza het volgende:
400k er volgende week doorheen raggen :,)![]()
Ook van legends?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
De prijzen zijn nu toch al aardig aan het dalen. Tot zover het nieuws over de prijzen.![]()
Suarez
Wel hands van Messi
Nog 1 goaltje Suarez en die IF komt er ook gewoon deze week
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bedankt, hoelaat komt morgen het nieuws?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
De prijzen zijn nu toch al aardig aan het dalen. Tot zover het nieuws over de prijzen.![]()
Ik heb in mijn hoofd zitten dat vorig jaar het gala om half 10 ofzo eindigde en ze om 22u al in packs zaten, maar weet het niet zeker.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bedankt, hoelaat komt morgen het nieuws?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vroeg wanneer morgen het prijzen nieuws van DS2 kwam, niet deze onzin.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb in mijn hoofd zitten dat vorig jaar het gala om half 10 ofzo eindigde en ze om 22u al in packs zaten, maar weet het niet zeker.![]()
Ja Tim, donder gewoon opquote:Op zondag 11 januari 2015 21:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vroeg wanneer morgen het prijzen nieuws van DS2 kwam, niet deze onzin.![]()
![]()
temeierquote:Op zondag 11 januari 2015 21:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vroeg wanneer morgen het prijzen nieuws van DS2 kwam, niet deze onzin.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nissanquote:Op zondag 11 januari 2015 21:23 schreef The_Yakuza het volgende:
400k er volgende week doorheen raggen :,)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |