Ja en op Playboy Mansion lopen er nog lekkerdere chicksquote:Op zondag 11 januari 2015 21:07 schreef OpdonderCake het volgende:
[..]
Niet lelijk, maar in de lokale obscure club lopen lekkerdere chicks rond.
Nou ik ben al 23 jaar gelukkig met haar hoor, dus ja... waarom zou ik op zoek gaan met een labrador, kans is toruwens groot dat ik me daar dan aan vergrijpquote:
Bitch pls, ik potte de stootbal, gewoon luck voor jouquote:Op zondag 11 januari 2015 21:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat zeg je alleen maar omdat ik je inmaakte met poolen
Meh, die neuken allemaal met een opa en hebben bijna altijd nep tieten toch?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja en op Playboy Mansion lopen er nog lekkerdere chicks
Kom dan met die mopquote:Op zondag 11 januari 2015 21:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bitch pls, ik potte de stootbal, gewoon luck voor jou
Wat is het verschil tussen zand en menstruatiebloed?quote:
Zo, ik was al blij dat ik 23 jaar in leven ben gebleven.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:09 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nou ik ben al 23 jaar gelukkig met haar hoor, dus ja... waarom zou ik op zoek gaan met een labrador, kans is toruwens groot dat ik me daar dan aan vergrijp
de een is zand en de ander menstruatiebloed?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen zand en menstruatiebloed?
vermoeiende jongen ben je soms hoorquote:Op zondag 11 januari 2015 21:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hij jokd zodat hij chick makkelijker kan verzieren
Houd je kutbekquote:Op zondag 11 januari 2015 21:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
was inderdaad erg grappig chloro
Nou ja. Internet is keihard hequote:Op zondag 11 januari 2015 21:07 schreef eend112 het volgende:
[..]
denk dat puntenjager wel op z'n teentjes zou zijn getrapt mocht hij dit lezen
éuhmquote:Op zondag 11 januari 2015 21:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen zand en menstruatiebloed?
Nee dat heb je getest, vieslapquote:Op zondag 11 januari 2015 21:11 schreef Der_Mann het volgende:
met zand kun je niet gorgelen heb ik net gevonden op google
quote:Op zondag 11 januari 2015 21:11 schreef Der_Mann het volgende:
dat weet je uit ervaring?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:11 schreef vera166 het volgende:
[..]!!!!!!!!1
met menstruatiebloed ook niet!!!!
gastquote:Op zondag 11 januari 2015 21:11 schreef Der_Mann het volgende:
Zand kun je niet gorgelenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |