Lekker boeiend, gaat om 't plezier toch.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:15 schreef appelen het volgende:
[..]
Ik ben niet goed genoeg, zo'n BDO'er in de Premier League zeg maar
Weet niet, heb hem nu verslagen toch.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:14 schreef appelen het volgende:
[..]
Is dat wel de banaan? zie hem hier niet posten
Heb geen plezier als ik verliesquote:Op maandag 12 januari 2015 18:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Lekker boeiend, gaat om 't plezier toch.
Toevallig interesse om mee te doen met het toernooi? Is nog 1 plekje.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:10 schreef Keano het volgende:
Moet je dat vizier nou zo klein mogelijk maken of niet? Soms mist hij hem dan en bij een grote vizier gaat hij wel raak
Nee, toernooitje niet, maar ben nu beschikbaar. Lobby is vrij leeg alleenquote:Op maandag 12 januari 2015 18:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Toevallig interesse om mee te doen met het toernooi? Is nog 1 plekje.
Helaas ;+ dan is het wachten op de laatste gegadigdequote:Op maandag 12 januari 2015 18:27 schreef Keano het volgende:
[..]
Nee, toernooitje niet, maar ben nu beschikbaar. Lobby is vrij leeg alleen
Dot jaquote:
Met mooie scores van 0, 1 en 2.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:58 schreef appelen het volgende:
Kaneel verslagen in een 5-setterwat een topmatch
heul wel, ik was aardig aan het chokenquote:Op maandag 12 januari 2015 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met mooie scores van 0, 1 en 2.
Jouw 140 en 180 was zoveel beter, jouw dubbels waren meer dan dubbel zo goed.
Het was eigenlijk geen moment spannend.
Was 1 leg, als ik die had gewonnen (waar ik kansloos miste), was het spannend geworden. Verder een te groot verschil.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:00 schreef appelen het volgende:
[..]
heul wel, ik was aardig aan het choken
quote:Op maandag 12 januari 2015 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was 1 leg, als ik die had gewonnen (waar ik kansloos miste), was het spannend geworden. Verder een te groot verschil.
Ieder won zijn legjes.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Die had ik ook net.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:14 schreef AF_ het volgende:
Klapjosti waar ik nu tegen speel vraagt of ik hem wil laten winnen
Gaat die nu op dubbel 3 gooien. terwijl die op 400 staat :'_quote:
Die won net van mijquote:Op maandag 12 januari 2015 19:15 schreef Keano het volgende:
Die DANIELSON kapt steeds na 6 worpen ofzo
Aanwezigquote:
Ik denk dat ik hem ken.quote:
Wil je ingooien of meteen beginnen?quote:
Oke, zat blijkbaar met de verkeerde te spelenquote:Op maandag 12 januari 2015 19:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben nu aan het opwarmen met Toto, voor mijn part beginnen we direct
Ik heet Frassassinquote:Op maandag 12 januari 2015 19:27 schreef AF_ het volgende:
[..]
Oke, zat blijkbaar met de verkeerde te spelen
quote:
Succes!quote:Op maandag 12 januari 2015 19:27 schreef AF_ het volgende:
[..]
Oke, zat blijkbaar met de verkeerde te spelen
Nee, het is een knock-outquote:Op maandag 12 januari 2015 19:28 schreef Fok-it het volgende:
Het is toch een competitie? Iedereen speelt toch tegen elkaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |