Nog genialer is als ze (zoals Lixue) gewoon de facebook url posten. Die kan je in 2sec terugtoveren naar het profiel die erbij hoortquote:
staat op dr Facebook??quote:
alweer 2 weken geledenquote:Op zondag 11 januari 2015 21:25 schreef Toto69 het volgende:
Ik hoorde dat Monique pijpt zodra je lieve woordjes zegt
quote:Op zondag 11 januari 2015 21:26 schreef CrashO het volgende:
[..]
Nog genialer is als ze (zoals Lixue) gewoon de facebook url posten. Die kan je in 2sec terugtoveren naar het profiel die erbij hoort
Eigenlijk pakte ik gewoon het ID uit de linkquote:Op zondag 11 januari 2015 21:25 schreef Lixue het volgende:
foto's faken terwijl iedereen weet hoe ik er uit zie en ik aware was dat jullie op foto gingen zoekenrlly
hoequote:Op zondag 11 januari 2015 21:26 schreef CrashO het volgende:
[..]
Nog genialer is als ze (zoals Lixue) gewoon de facebook url posten. Die kan je in 2sec terugtoveren naar het profiel die erbij hoort
Ik mag van mijn mama niet afspreken met 40 jarige zolderautistenquote:Op zondag 11 januari 2015 21:26 schreef Lixue het volgende:
[..]
zeg waar woon je
spreken we af, mede provinciebewoner)
probeer je zin nog een keer te typenquote:
hij is in het vliegtuig naar zijn zusjequote:Op zondag 11 januari 2015 21:27 schreef Elan het volgende:
waar is inso wil met hem proosten op southampton
quote:Op zondag 21 juli 2013 14:40 schreef Dearest het volgende:
Oké komt ie
Ik was dus met mijn ouders en mijn broertje een weekendje weg naar Antwerpen + Vlissingen. Allemaal leuk en aardig en chillUur of half 6 's avonds gisteren in Vlissingen belt DrNick mij ineens maar ik was een beetje verlegen dus ik hing op :s Krijg ik ineens een smsje: Ik sta voor je hotel. Ik had dus de hele tijd geen internet maar toen ineens kwamen er een stuk of 10 whatsappjes binnen van ''ik kom eraan'' ''ik zie je'' ''omg kijk eens op je mobiel doos'' en allemaal foto's van waar hij liep enzo
Dus ik kreeg een beetje een hartaanval en ik dacht van wtf ga weg omg stalker
Dus ik helemaal boos op hem worden en ik wilde niet naar buiten enzo
Nou toen had ik hem uiteindelijk gebeld en weggejaagd soort van en toen had ik stiekem wel een beetje spijt dat ik niet naar beneden was gegaan want het is natuurlijk wel lief dat is voor mij helemaal daarheen komt fietsen, maar toch dude wtf weet je hoe eng dat voor mij was :c
Einde.
wie is moniquequote:Op zondag 11 januari 2015 21:26 schreef Elan het volgende:
[..]
volgens inso is monique de meest labiele persoon op fok all time.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |