quote:Op zondag 11 januari 2015 21:31 schreef Ro-ald het volgende:
Ik geniet ondertussen van een glaasje wodka en een peuk
dusquote:
MIJN HONDquote:Op zondag 11 januari 2015 21:32 schreef Toto69 het volgende:
V&A / [GEZ] Rottweiler zonder staart
F&F / Rottweiler zonder staart
bedoel je dat ene 'huis'quote:Op zondag 11 januari 2015 21:32 schreef Etsu het volgende:
ey monique vraag eens aan hidde of hij nog steeds zo boos is? of heb je geen contact meer met hem omdat hij je beu is? xx
hij is full gay nuquote:Op zondag 11 januari 2015 21:32 schreef Etsu het volgende:
ey monique vraag eens aan hidde of hij nog steeds zo boos is? of heb je geen contact meer met hem omdat hij je beu is? xx
nouquote:
Woon je nog steeds in de westernarigheid?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:32 schreef Lixue het volgende:
[..]
MIJN HOND
HEEFT GEWOON
EEN FAKKING STAART
jazeekersquote:Op zondag 11 januari 2015 21:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Woon je nog steeds in de westernarigheid?
oh hai watquote:Op zondag 11 januari 2015 21:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
monnie negeert mijn vraag. Was nog wel in caps
Lekker?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:33 schreef CrashO het volgende:
[..]![]()
Ik zit hier nu aan te sippen![]()
[ [url=http://www.thespiritsbusiness.com/content/http://www.thespiritsbusi(...)Sands.jpg]afbeelding[/url] ]
![]()
waarom je etsu wel smsje stuurde en mij niet,quote:
gewoon goede kontquote:
Hoi Alba.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik hoorde van Etsu en Toto dat er hier een rel is
Jij kan VBL al niet handelen dus ga maar weer snelquote:Op zondag 11 januari 2015 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik hoorde van Etsu en Toto dat er hier een rel is
ehm omdat ik oprecht niet meer wist wie hij was hahaquote:Op zondag 11 januari 2015 21:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
waarom je etsu wel smsje stuurde en mij niet,
quote:
06184quote:Op zondag 11 januari 2015 21:34 schreef Lixue het volgende:
[..]
ehm omdat ik oprecht niet meer wist wie hij was haha
mooi in verhoudingquote:Op zondag 11 januari 2015 21:34 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon goede kont
va zei dat hij confirmde
bedankt vaquote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 21:34 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon goede kont
va zei dat hij confirmde
geen kont dus xDquote:
Ik ben hier om te rellen!!! Ik denk dat ik met stoeltjes ga gooien.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij kan VBL al niet handelen dus ga maar weer snel
Soms weet ik niet meer wie ik zelf ben, wat moet ik dan doen?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:34 schreef Lixue het volgende:
[..]
ehm omdat ik oprecht niet meer wist wie hij was haha
jawelquote:
Begin met een stoel door je monitor danquote:Op zondag 11 januari 2015 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben hier om te rellen!!! Ik denk dat ik met stoeltjes ga gooien.
Dat is een duur grapjequote:Op zondag 11 januari 2015 21:35 schreef CrashO het volgende:
[..]
Begin met een stoel door je monitor dan
Het is geen ghettobooty nee, maar enfinquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |