Ah, wat schattig.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:29 schreef KDFitness het volgende:
ik 16, zij 14 maar niet kinderlijk en ook niet sletterig
Zegt genoeg, lijkt me.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:31 schreef KDFitness het volgende:
@spijkerbroek, ze wil der niet echt over praten. dat is een beetje het probleem
Dat zegt genoeg, dacht ik zo.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:31 schreef KDFitness het volgende:
quote:Op zondag 11 januari 2015 18:29 schreef KDFitness het volgende:
ik 16, zij 14 maar niet kinderlijk en ook niet sletterig
Ze wilt je niet pijpen want ze vind vast dat je piemel stinktquote:Op zondag 11 januari 2015 18:31 schreef KDFitness het volgende:
Wanneer ze 14 is en het er niet over wil hebben, ja.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:33 schreef KDFitness het volgende:
Zegt genoeg, lijkt me.
[/quote
maar is het raar dan om over seks te praten met je vriendin?..
Daarin is ze dan wel weer heel erg 14quote:Op zondag 11 januari 2015 18:31 schreef KDFitness het volgende:
Ze is misschien wel 14, maar doet leeftijd er iets aan toe dan? ik vind knuffelen en alles wel fijn, maar zou graag x meer willen dan alleen maar vingeren enzo snap je?quote:Op zondag 11 januari 2015 18:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daarin is ze dan wel weer heel erg 14![]()
Wat is er mis met knuffelen, friemelen, kussen (overal waar je haar maar wilt kussen) en go with the flow? Wat verwacht je hier eigenlijk qua tips?
Wat jij wilt is van ondergeschikt belang als zij niet meer dan dat wil.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:39 schreef KDFitness het volgende:
Ze is misschien wel 14, maar doet leeftijd er iets aan toe dan? ik vind knuffelen en alles wel fijn, maar zou graag x meer willen dan alleen maar vingeren enzo snap je?
Wat bedoel je precies met meer. Want als zij nog niet wil dan wil ze niet.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:39 schreef KDFitness het volgende:
Ze is misschien wel 14, maar doet leeftijd er iets aan toe dan? ik vind knuffelen en alles wel fijn, maar zou graag x meer willen dan alleen maar vingeren enzo snap je?
als ze t niet wilt, dan wil ik gwn dat ze dat duidelijk zegt. Als ik erover begin dan negeert ze eigelijk :S dat is beetje probleemquote:Op zondag 11 januari 2015 18:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met meer. Want als zij nog niet wil dan wil ze niet.
snap ik maar waarom laat ze dat niet duidelijk achter?quote:Op zondag 11 januari 2015 18:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wat jij wilt is van ondergeschikt belang als zij niet meer dan dat wil.
Misschien wil ze je niet kwetsen door Nee te zeggen.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:44 schreef KDFitness het volgende:
als ze t niet wilt, dan wil ik gwn dat ze dat duidelijk zegt. Als ik erover begin dan negeert ze eigelijk :S dat is beetje probleem
okee bedankttquote:Op zondag 11 januari 2015 18:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Misschien wil ze je niet kwetsen door Nee te zeggen.
En als ze geen Ja zegt, is het een Nee.
Kind nee is nee. Niet zeuren. Ga je glaasje melk nu opdrinken want het is bijna bed tijd.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:44 schreef KDFitness het volgende:
[..]
snap ik maar waarom laat ze dat niet duidelijk achter?
komt grote papa ook aan hoor..quote:Op zondag 11 januari 2015 18:48 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Kind nee is nee. Niet zeuren. Ga je glaasje melk nu opdrinken want het is bijna bed tijd.
quote:Op zondag 11 januari 2015 20:03 schreef flappy het volgende:
Kom op man. 14 !
Die speelt nog met barbies en is nog lang niet aan piemels toe.
Straks word je nog opgepakt wegens pedofilie.
Gewoon afblijven.
ze is er gewoon nog niet aan toe, laat haar in haar eigen tempo gaan, dat is duidelijk nu nog niet.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:39 schreef KDFitness het volgende:
[..]
weet nu hoe oud 'U' bent maar tegenwoordig is het niet meer raar om op deze leeftijden sex te hebben?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:03 schreef flappy het volgende:
Kom op man. 14 !
Die speelt nog met barbies en is nog lang niet aan piemels toe.
Straks word je nog opgepakt wegens pedofilie.
Gewoon afblijven.
Iedereen die denkt dat meisjes van 14 nog met barbies spelen is minstens dement, want dat is volgens mij nog nooit het geval geweest.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:16 schreef KDFitness het volgende:
weet nu hoe oud 'U' bent maar tegenwoordig is het niet meer raar om op deze leeftijden sex te hebben?
^^quote:Op zondag 11 januari 2015 21:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iedereen die denkt dat meisjes van 14 nog met barbies spelen is minstens dement, want dat is volgens mij nog nooit het geval geweest.
het is ook niet de standaard.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:16 schreef KDFitness het volgende:
[..]
weet nu hoe oud 'U' bent maar tegenwoordig is het niet meer raar om op deze leeftijden sex te hebben?
Tip: lees het topic.quote:
Hoezo papa? Als ik je papa was was je beter opgevoed.quote:
wtf manquote:Op zondag 11 januari 2015 18:27 schreef KDFitness het volgende:
Ik heb al een tijdje een vriendin (al bijna 5 maanden). Ik zou graag meer met haar willen doen (seksueel), ik heb haar tot nu toe alleen nog maar gevingerd en zij mij getrokken. Ik ben zelf geen maagd meer, maar zij wel. Ik vind het niet erg om nog even te wachten en ik wil haar ook niet gaan dwingen. Hoe kan ik dit aanpakken, ik zie haar maar 1x per week en ik zou graag een goed moment willen kiezen, mijn vraag is dus: Wat kan ik doen, bijvoorbeeld rozen blaadjes, geurkaarsen enz?
alvast bedankt
Helemaal mee eens. Ik vermoed dat ze er nog niet aan toe is en het gewoon niet druft te zeggen.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mwoa, ik zou het niet vragen. Ik zou gewoon stap voor stap verder gaan en als ze niet aangeeft dat ze niet wil, wil ze wel. Of is dit heel zwart-wit?quote:Op zondag 11 januari 2015 18:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |