Maar jij bent PC, dus dat is ergens ook wel logischquote:
Lijkt mij ook gezellig moebbi <3quote:Op zondag 11 januari 2015 19:57 schreef Amoeba het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als Stripe ook komt.
Diegene die op 12 februari afhakenquote:Op zondag 11 januari 2015 19:58 schreef stripe het volgende:
Kunnen we voor eens en voor altijd vastleggen wie hier de ras-autisten zijn en wie niet.
quote:Op zondag 11 januari 2015 20:00 schreef stripe het volgende:
[..]
Oeps. Heb jou niet meer gekopieerd op mijn lijstje
Liev hè.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:01 schreef trolley het volgende:
[..]![]()
Gelukkig was dat Sarasi al opgevallen
Jawel. Je kent mij toch al, wordt hartstikke gezellig.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:01 schreef yosander het volgende:
Jeetje weet niet of ik dat wel durf als er zoveel mensen komen
Nee, ik moet nog even kijken ivm vele verjaardagen rond die datum (waaronder de mijne)
Zou wel graag vanaf Groningen meewillenquote:Op zondag 11 januari 2015 20:17 schreef Marco001 het volgende:
Als ik ga, ga ik trouwens wel met de auto. Dus als iemand dan een lift wil vanaf Groningen/Leeuwarden kan die met mij mee.
Dat zou erg chil zijn ja.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:17 schreef Marco001 het volgende:
Als ik ga, ga ik trouwens wel met de auto. Dus als iemand dan een lift wil vanaf Groningen/Leeuwarden kan die met mij mee.
Chill! Omgeving Leeuwardenquote:Op zondag 11 januari 2015 20:17 schreef Marco001 het volgende:
Als we nu maar een binnenbaan nemen, ik vind het zo lullig dat er mensen in de blubber belanden.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:13 schreef Dimitri_ het volgende:
Bij de vorige meet waar ik was waren alleen EW-ers. Toen zijn we nog op Facebook gekomen zelfs!
Krijg ik nou een koosnaampje hier?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:24 schreef Loxodonta het volgende:
Snug! Misschien kunnen wij een gedeelte samen reizen? Als je wilt.
Ja dat versterkt de band al wat meer hè.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:27 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Krijg ik nou een koosnaampje hier?haha maar jij komt vanuit Duiven/Arnhem toch, dan kunnen we dat zeker doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |