Het zal nooit meer hetzelfde zijn.quote:
Volgens mij wel.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:46 schreef TARDIS. het volgende:
Zijn er eigenlijk oprechte succesvolle FOK!hossel verhalen?
Was ff m'n longen eruit aan het hoesten en Aber zei net dat ze verslagen moest makenquote:Op zondag 11 januari 2015 16:37 schreef madeliefff het volgende:
eend en aber waar hangen jullie ineens?
Semtexquote:Op zondag 11 januari 2015 16:46 schreef TARDIS. het volgende:
er zijn toch genoeg fokkers die iets met elkaar hebben of hebben gehadquote:Op zondag 11 januari 2015 16:46 schreef TARDIS. het volgende:
Graag gedaan.quote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 16:47 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]oh baby...
mijn hart... wat doe je
heb je ook kriebelhoest?quote:Op zondag 11 januari 2015 16:47 schreef eend112 het volgende:
[..]
Was ff m'n longen eruit aan het hoesten en Aber zei net dat ze verslagen moest maken
Best veel volgens mij.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:46 schreef TARDIS. het volgende:
wat voor verslagen maak je aber?quote:Op zondag 11 januari 2015 16:47 schreef eend112 het volgende:
[..]
Was ff m'n longen eruit aan het hoesten en Aber zei net dat ze verslagen moest maken
Ja maarik hoest ook steeds slijm opquote:
wel meer denk ikquote:Op zondag 11 januari 2015 16:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
er zijn zelfs 2 fokkers getrouwd
quote:
dit had in één keer gekundquote:Op zondag 11 januari 2015 16:51 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat voor verslagen maak je aber?
Er was ook iemand die z'n vriendin via FOK! ten huwelijk heeft gevraagd.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
er zijn zelfs 2 fokkers getrouwd
Grapje zekerquote:Op zondag 11 januari 2015 16:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Er was ook iemand die z'n vriendin via FOK! ten huwelijk heeft gevraagd.
Link ?quote:Op zondag 11 januari 2015 16:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ja, maar deze snuiters gingen foto's posten van hun huwelijksreis en na wat gepaste comments had ik een ban.. dus dat herriner ik me wat beterquote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 16:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, maar deze snuiters gingen foto's posten van hun huwelijksreis en na wat gepaste comments had ik een ban.. dus dat herriner ik me wat beter
Ja weet niet en te lui voor, maar for real, waarom zou je dat doen.quote:
Wat romantisch.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |