abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148571255
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:34 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Op tumblr zullen ze er vast zijn.
  zondag 11 januari 2015 @ 16:37:52 #122
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_148571265
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 15:47 schreef Gewas het volgende:
Afgelopen weken heb ik het een en ander op dit forum voorbij zien komen. Waarom hebben veel mensen een hekel aan transgenders?

Ik ken zelf niemand die transgender is dus kan me er moeilijk een voorstelling van maken.
Ik vind dit wel een goed topic. Het stelt toch een probleem aan de kaak dat hier op het forum aanwezig is, maar waarvan wordt gedaan alsof er geen probleem is.

Ik ervaar hier dagelijks haat naar mij. Ik gedraag me voor mijn gevoel heel netjes. Het is alleen in uitzonderlijke gevallen dat ik mijn zelfbeheersing verlies wanneer het pesten maar door blijft gaan en er geen einde aan komt.

Mensen die het niet met me eens zijn mogen m'n posthistorie doorlezen. Ik ben nooit de gene die begint met lullige reacties. Mijn reacties zijn altijd naar aanleiding van iemand anders.
pi_148571282
Het was even zoeken, maar ik heb het gevonden.

Het verhaal is dus dat een meisje van hier contact had met een jongen van hier, de jongen wilde daten enzo, en zij toen eerlijk zei dat ze een transgender is, en dat hij toen boos werd en er een topic over maakte. Niet echt netjes van hem wat mij betreft om zulke dingen te openbaren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nammie op 11-01-2015 16:44:00 ]
  zondag 11 januari 2015 @ 16:38:57 #124
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_148571301
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:38 schreef Nammie het volgende:

Het verhaal is dus dat een meisje van hier contact had met een jongen van hier, de jongen wilde daten enzo, en zei toen eerlijk zei dat ze een transgender is, en dat hij toen boos werd en er een topic over maakte. Niet echt netjes van hem wat mij betreft om zulke dingen te openbaren.
Da's wel een heel ingekorte versie van het verhaal
pi_148571364
Iedereen heeft toch wel bepaalde groepen waar je het gewoon niet op hebt.

Of dat nou transgenders, feministen, autisten, kampers, pretentieuze studenten, kakkers of petjesdragers zijn.
pi_148571372
Transgenders vergelijken met mensen die dolfijnen willen zijn. Dit soort dingen lees je ook echt enkel op internet. :')
pi_148571388
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:37 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Ik vind dit wel een goed topic. Het stelt toch een probleem aan de kaak dat hier op het forum aanwezig is, maar waarvan wordt gedaan alsof er geen probleem is.

Ik ervaar hier dagelijks haat naar mij. Ik gedraag me voor mijn gevoel heel netjes. Het is alleen in uitzonderlijke gevallen dat ik mijn zelfbeheersing verlies wanneer het pesten maar door blijft gaan en er geen einde aan komt.

Mensen die het niet met me eens zijn mogen m'n posthistorie doorlezen. Ik ben nooit de gene die begint met lullige reacties. Mijn reacties zijn altijd naar aanleiding van iemand anders.
Het kan niet vaak genoeg gezegd worden:
Ze hebben geen hekel aan omdat je transgender bent, ze hebben een hekel aan je omdat je werkelijk onuitstaanbaar bent. Misschien is dat moeilijk te geloven, maar het is net zoiets als alles op racisme gooien.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_148571390
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:40 schreef Zolder het volgende:

Of dat nou transgenders, feministen, autisten, kampers, pretentieuze studenten, kakkers of petjesdragers zijn.
Iedereen heeft wel onbewust een negatief beeld omtrent bepaalde groepen. Het is de kunst om dat te beseffen en er niet naar te handelen. :)
pi_148571405
quote:

[..]

Zou je dit ook een goed topic vinden dat aan de kaak moet worden gesteld als het over feministen of kakkers zou gaan?

Beetje hypocriet he, als je er zelf niks mee te maken heeft boeit het je ook niet.
pi_148571406
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:40 schreef Zolder het volgende:

Mogen het er ook meerderen zijn?
pi_148571412
quote:

[..]

No offense maar jij post heel erg theatraal en dat stuit veel mensen tegen de borst. Kan best zijn dat dat door de hormonen en de enorme verandering die je moet doormaken komt, maar ergerlijk is het zeker.
pi_148571416
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 15:59 schreef JanCees het volgende:
Gewoon vies
Jij bent ook vies.
Ура для россии
pi_148571423
quote:

[..]

Ik vind je ook altijd heel netjes overkomen in je posts. Heb geen idee wat er verder allemaal speelt maar ik vind je altijd sympathiek overkomen.
pi_148571434
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:38 schreef Nammie het volgende:

Het verhaal is dus dat een meisje van hier contact had met een jongen van hier, de jongen wilde daten enzo, en zei toen eerlijk zei dat ze een transgender is, en dat hij toen boos werd en er een topic over maakte. Niet echt netjes van hem wat mij betreft om zulke dingen te openbaren.
link van topic
(she/her)
pi_148571451
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:07 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Schat. ik ken een paar transgenders en vroeger ook contact gehad met een transgender-meisje.

Prima mensen.

Die er gewoon normaal over praten en niet elke dag willen benadrukken dat ze per se als vrouw aangesproken willen worden omdat ze anders beledigd zijn
:) Okay, maar hou dan op met het kwetsen van die user op grond van zijn/haar geaardheid. Jullie hatelijke reacties doen mij denken aan de zelfmoord van transgendertiener Leelah Alcorn: http://time.com/3655718/l(...)transgender-therapy/. Jullie vallen hem/haar weliswaar niet aan op grond van religieuze argumenten, maar dat cyberpesten van jullie onder het mom van ‘Je bent een aandachtshoer!’ komt niet geloofwaardig over, als je continu bij dat cyberpesten de geaardheid van de user erbij betrekt.
pi_148571452
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:38 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ow.
pi_148571480
quote:
7s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:41 schreef Dimens het volgende:

[..]

Mogen het er ook meerderen zijn?
Ja hoor, vandaar "bepaalde groepen"
pi_148571489
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:42 schreef Fylax het volgende:

[..]

link van topic
Alweer weggeklikt, in ieder geval is er iemand boos op een meisje die eerst een jongen is geweest ofzo.
pi_148571509
quote:
Ik ben nooit de gene die begint met lullige reacties. Mijn reacties zijn altijd naar aanleiding van iemand anders.
Misschien ben jij niet degene die begint met lullige reacties, maar wel degene die het bijna altijd uitlokt. Nogal logisch dat men dan met lullige reacties komt.
pi_148571527
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:42 schreef BOL9090 het volgende:

[..]

:) Okay, maar hou dan op met het kwetsen van die user op grond van zijn/haar geaardheid. Jullie hatelijke reacties doen mij denken aan de zelfmoord van transgendertiener Leelah Alcorn: http://time.com/3655718/l(...)transgender-therapy/. Jullie vallen hem/haar weliswaar niet aan op grond van religieuze argumenten, maar dat cyberpesten van jullie onder het mom van ‘Je bent een aandachtshoer!’ komt niet geloofwaardig over, als je continu bij dat cyberpesten de geaardheid van de user erbij betrekt.
Helemaal mee eens. Ik moest ook gelijk denken aan het verhaal van Leelah inderdaad.

Volgens mij onderschatten mensen wat voor psychologisch lijden erbij komt kijken om je niet te voelen zoals je aangeboren geslacht. Mensen besluiten echt niet op de een of andere dag om transgender te worden, daar gaat heel erg veel aan vooraf.

Blijft jammer.
  zondag 11 januari 2015 @ 16:44:50 #141
319979 Fok-it
All is well
pi_148571534
quote:

[..]

Ik kwets hem ook niet op grond van zijn geaardheid. Ik kwets hem op grond van zijn walgelijk gedrag hier. En laatste post trouwens hier. :W
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_148571544
quote:
7s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:44 schreef Dimens het volgende:

[..]

Misschien ben jij niet degene die begint met lullige reacties, maar wel degene die het bijna altijd uitlokt. Nogal logisch dat men dan met lullige reacties komt.
Ja, volstrekt logisch om de geaardheid van de user belachelijk te maken.
pi_148571545
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:44 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik kwets hem ook niet op grond van zijn geaardheid. Ik kwets hem op grond van zijn walgelijk gedrag hier. En laatste post trouwens hier. :W
Ik snap ook wel dat jij gekwetst bent, maar netjes is het allemaal niet.
pi_148571551
quote:

[..]

Hij is gewoone en aandachtshoer die z'n eigen geaardheid erbij betrekt?
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  zondag 11 januari 2015 @ 16:45:58 #145
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_148571573
quote:

[..]

Het ligt ook niet aan jou. Het ligt aan de mensen die nooit hebben gedacht over transgenders/sexualiteit en nu ermee worden geconfronteerd. In plaats van na te denken spuwen ze gewoon lekker het eerste uit wat er in hun opkomt en dat is: Ik ken het niet dus moet er niets van hebben.

quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:38 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Dit.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_148571576
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:41 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Het kan niet vaak genoeg gezegd worden:
Ze hebben geen hekel aan omdat je transgender bent, ze hebben een hekel aan je omdat je werkelijk onuitstaanbaar bent. Misschien is dat moeilijk te geloven, maar het is net zoiets als alles op racisme gooien.
Er was een andere bekende transgenderuser op dit forum en die heeft nooit dergelijke haat ontvangen, dus eens met wat je zegt.
pi_148571580
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:44 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dat walgelijke gedrag is in ieder geval niet duidelijk, zover ik het topic heb gelezen zie ik daar niets van terug.

En alweer toon je een gebrek aan respect door te refereren met "hem".
pi_148571588
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:45 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Het ligt ook niet aan jou. Het ligt aan de mensen die nooit hebben gedacht over transgenders/sexualiteit en nu ermee worden geconfronteerd. In plaats van na te denken spuwen ze gewoon lekker het eerste uit wat er in hun opkomt en dat is: Ik ken het niet dus moet er niets van hebben.
HET gaat niet over z'n geaardheid.
pi_148571599
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:45 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Neeee joh, het is nooit AB's schuld. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2015 16:46:46 ]
pi_148571602
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:46 schreef robin007bond het volgende:
En alweer toon je een gebrek aan respect door te refereren met "hem".
Feiten, Robin. Feiten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')