daarom dus. sommige mensen staan niet open voor iemand die anders is dan wat hij 'technisch gezien' isquote:Op zondag 11 januari 2015 15:47 schreef Gewas het volgende:
Ik ken zelf niemand die transgender is dus kan me er moeilijk een voorstelling van maken.
quote:Op zondag 11 januari 2015 15:58 schreef Fok-it het volgende:
Nogmaals dan maarIk heb geen hekel aan transgenders, even min aan transseksuelen, travestieten, hetero, homo, bi, panseksueel you name it.
Alleen aan mensen die het elke dag willen benadrukken en ziekelijk obsessed met aandacht zijn.
Dan heb je gewoon een hekel aan aandachtshoeren. Denk niet dat je daar de enige in bent.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:58 schreef Fok-it het volgende:
Nogmaals dan maarIk heb geen hekel aan transgenders, even min aan transseksuelen, travestieten, hetero, homo, bi, panseksueel you name it.
Alleen aan mensen die het elke dag willen benadrukken en ziekelijk obsessed met aandacht zijn.
Maar dat wordt door linksen gutmenschen vaak doorgetrokken naar racisme/homofobie/transfobie.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon een hekel aan aandachtshoeren. Denk niet dat je daar de enige in bent.
Nee maar de helft van de users die reageert heeft een hekel aan aandachtshoeren en niet aan transgenders.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon een hekel aan aandachtshoeren. Denk niet dat je daar de enige in bent.
Dus deze post slaat werkelijk kant noch walquote:Op zondag 11 januari 2015 15:59 schreef BOL9090 het volgende:
Echt walgelijk is de agressie jegens transgenders in dat KLB-topic. Er ontstaat kennelijk kortsluiting in de hoofden van die figuren, als zij te maken hebben met een persoon die niet voelt overeenkomstig zijn of haar geslacht. Bah, ik kots op LGBT-haters.
quote:Op zondag 11 januari 2015 15:59 schreef BOL9090 het volgende:
Echt walgelijk is de agressie jegens transgenders in dat KLB-topic. Er ontstaat kennelijk kortsluiting in de hoofden van die figuren, als zij te maken hebben met een persoon die niet voelt overeenkomstig zijn of haar geslacht. Bah, ik kots op LGBT-haters.
En wat heeft dat te maken met transgenders?quote:Op zondag 11 januari 2015 15:58 schreef Fok-it het volgende:
Dit topic doelt er wel op ja.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:01 schreef Nammie het volgende:
[..]
En wat heeft dat te maken met transgenders?
quote:Op zondag 11 januari 2015 16:01 schreef Nammie het volgende:
[..]
En wat heeft dat te maken met transgenders?
Dat Klaagbaak topic van eerder vandaag was idd 1 van de redenen waarom ik deze vraag stel. Maar als je het breder bekijkt zie je ook vaak opmerkingen als "wie gaat dat allemaal betalen" en dat soort dingen. Ik snap dat gewoon niet.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:59 schreef BOL9090 het volgende:
Als je aandachtshoeren haat, dan hoef je niet steeds te benadrukken dat de aandachtshoer een mislukte vrouw/man is die kennelijk ooit haar/zijn harige/niet harige billen via de webcam heeft laten zien.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar dat wordt door linksen gutmenschen vaak doorgetrokken naar racisme/homofobie/transfobie.
Die mensen mag je niet beledigen want dan ben je verkeerd bezig.
Alleen blanke heteros mag je haten.
Eerlijk gezegd merk ik in dat topic veel haat tegen haar tegen terwijl ik daar geen aanleiding toe zie. Echt heel naar.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ga dat topic van AdoraBella maar lezen en kom dan maar terug.
Wat?quote:Op zondag 11 januari 2015 16:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ga dat topic van AdoraBella maar lezen en kom dan maar terug.
Terechte vraag die niets met een hekel aan transgenders te maken heeft?quote:
Ondergewaardeerde post.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar dat wordt door linksen gutmenschen vaak doorgetrokken naar racisme/homofobie/transfobie.
Die mensen mag je niet beledigen want dan ben je verkeerd bezig.
Alleen blanke heteros mag je haten.
Dan moet je dat topic van de grootste aandachtshoer van fok er niet bij betrekken? Dan moet je gewoon gerichte vragen daarover stellenquote:Op zondag 11 januari 2015 16:02 schreef Gewas het volgende:
[..]
Dat Klaagbaak topic van eerder vandaag was idd 1 van de redenen waarom ik deze vraag stel. Maar als je het breder bekijkt zie je ook vaak opmerkingen als "wie gaat dat allemaal betalen" en dat soort dingen. Ik snap dat gewoon niet.
Tegen hem*quote:Op zondag 11 januari 2015 16:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd merk ik in dat topic veel haat tegen haar tegen terwijl ik daar geen aanleiding toe zie. Echt heel naar.
Begin dan maar in zijn pohi.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd merk ik in dat topic veel haat tegen haar tegen terwijl ik daar geen aanleiding toe zie. Echt heel naar.
Ik bepaal zelf wel waar ik iemand op aanspreek, dank je feestelijk.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:02 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Als je aandachtshoeren haat, dan hoef je niet steeds te benadrukken dat de aandachtshoer een mislukte vrouw/man is die kennelijk ooit haar/zijn harige/niet harige billen via de webcam heeft laten zien.
Topic was net seksverhalen.nl niet normaalquote:Op zondag 11 januari 2015 16:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een feit, feminaziquote:
Dit is dus zo'n voorbeeld. Waarom respecteer je niet gewoon iemands keuze om een ander geslacht te willen zijn? Waarom wil je dan expres nog refereren naar een persoon met "hij".quote:
Ontken dan ook niet dat je problemen hebt met de geaardheid van de desbetreffende 'aandachtshoer'.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel waar ik iemand op aanspreek, dank je feestelijk.
Omdat jij at niemand kan opleggen?quote:Op zondag 11 januari 2015 16:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dit is dus zo'n voorbeeld. Waarom respecteer je niet gewoon iemands keuze om een ander geslacht te willen zijn? Waarom wil je dan expres nog refereren naar een persoon met "hij".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |