Genoeg.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:10 schreef Dagoernie het volgende:
Ik lees niet alle topics. Wat is er precies slecht aan Copthorne en PausNicolaas?
Alleen maar verzonnen bagger waar werkelijk waar niemand om kan lachen. Vooral pausnicolaas mag wel stoppen met postenquote:Op zondag 11 januari 2015 18:10 schreef Dagoernie het volgende:
Ik lees niet alle topics. Wat is er precies slecht aan Copthorne en PausNicolaas?
Geldt ook voor jou natuurlijk.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:29 schreef bamibij het volgende:
[..]
Alleen maar verzonnen bagger waar werkelijk waar niemand om kan lachen. Vooral pausnicolaas mag wel stoppen met posten
BUG / [FO] Tekst in topic gecentreerd...quote:Op zondag 11 januari 2015 20:29 schreef Aethereal het volgende:
Aangezien dit toch een obvious baggertopic is, hoe komt het dat vanaf een bepaalde post in de rest van het topic de tekst van de post ineens gecentreerd staat? Wat doe ik eraan? hlep?
Ty ty, weer een baggertopic gered.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
BUG / [FO] Tekst in topic gecentreerd...
ik haat jou ookquote:
nee.quote:
op jou heb ik volgens mij zelden gereageerd dus eet mijn schijt, Tassendiefquote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 20:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik haat jou ook
[..]
nee.
[..]
op jou heb ik volgens mij zelden gereageerd dus eet mijn schijt, Tassendief
quote:
Denk aan je bloeddruk Herman.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik haat jou ook
[..]
nee.
[..]
ik was een van de eerste personen die jouw UI complimenteerde, waarom mij zo pijn doen door mij Herman te noemenquote:
Ik dacht dat dat je naam wasquote:Op zondag 11 januari 2015 21:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik was een van de eerste personen die jouw UI complimenteerde, waarom mij zo pijn doen door mij Herman te noemen
En Vanillakwark verdient ook een TRquote:Op zondag 11 januari 2015 22:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ga huilie doen.
Oh wacht dat doe je al constant
Oh noesquote:Op zondag 11 januari 2015 22:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
En Vanillakwark verdient ook een TR
Gr gr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 januari 2015 22:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oh noes
Ik ben een kwaliteits user dus heb niks te vrezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hermann is gayquote:Op zondag 11 januari 2015 20:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik haat jou ook
[..]
nee.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |