SPOILER: restanten van terroristOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestorming supermarkt
Bestorming Dammartin
I´m back.
Als er wat gaat gebeuren, is het nuquote:Op zondag 11 januari 2015 15:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Iedereen wacht stiekem op die aanslag.
Ja, dus?quote:Op zondag 11 januari 2015 15:12 schreef Travel. het volgende:
Stoet der vrijheid: 2000 agenten, scherpschutters
Ga je daarvoor 3 uur lang zitten kijken? In de hoop dat er wat gebeurd..?quote:
Putin is ook zo'n kabouter.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
1 m 65, schat ik, zo groot als een leerling uit groep 8.
ik kijk nietquote:Op zondag 11 januari 2015 15:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je daarvoor 3 uur lang zitten kijken? In de hoop dat er wat gebeurd..?
Bij mij staat het gewoon op... kijk met een schuin oog en verder lekker languit aan het internetten.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind dit bericht al een aanslag op de Nederlandse taal.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb voetbal opstaan.. godzijdank nog iets boeiends op tvquote:Op zondag 11 januari 2015 15:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Bij mij staat het gewoon op... kijk met een schuin oog en verder lekker languit aan het internetten.
Net als de rest van de Franse politici. En het waren communisten dus onafhankelijk waren ze niet.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Onjuist. Ze wilde wel, maar was niet welkom.
Daarnaast is ze ongeveer 9 maanden geleden nog naar de rechter geweest omdat ze ernstig beledigd was door een cartoon in Charlie Hebo. Geen verrassing, want nationalisten houden alleen van afbeeldingen die anderen beledigt. Als het hunzelf overkomt, dan worden ze boos en woedend.
Hij komt uit Den Haag h.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:17 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik vind dit bericht al een aanslag op de Nederlandse taal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |