Dus jij gebruikt ze niet?quote:Op maandag 12 januari 2015 00:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gewoon snickers. Die protein bars zijn echt 3 euro per stuk ofzo
Whahhaha moest ook echt lachen om die jaquote:Op maandag 12 januari 2015 00:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok laatste
[ afbeelding ]
Dat je zoveel slechte gifjes hebt gezien dat je jankt van het lachen
Post meer danquote:Op maandag 12 januari 2015 00:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahhaha moest ook echt lachen om die ja![]()
Nope, neem altijd een snickers mee of als ik gezond wil zijn een zakje pinda's. Denk altijd krijg wel genoeg eiwit binnen al, dan heb ik niet per se die protein bars nodig.quote:
Zit mobiel dus gaat te lastigquote:Op maandag 12 januari 2015 00:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Post meer danKunnen ze morrgenochtend weer janken dat ik zoveel posts heb gemaakt
Ah zo.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nope, neem altijd een snickers mee of als ik gezond wil zijn een zakje pinda's. Denk altijd krijg wel genoeg eiwit binnen al, dan heb ik niet per se die protein bars nodig.
Ik heb hier een proteinebar liggen van 242 kcal. Ondanks de cal smaakt hij nergens naar maar helpt wel om mijn trek naar suiker en zoet te stillen. Bij snicksers en ander snoepgoed heb ik dat minder, maar kan ook dat het een psychologisch iets is.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:03 schreef Sapstengel het volgende:
Het is ook wel direct 240 kcal, als je cut als vrouw is dat misschien al direct 1/6e van wat je mag eten, dan snap ik wel dat je liever voor iets minder zwaar gaat.
Hij scheert zijn borsthaar.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Zou jihadslavin voor worden/10
Misschien moet ik daar maar meer van bestellen dan.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:09 schreef Sapstengel het volgende:
Ook nog best wat kcal dan, wist ik niet, maarja als het helpt en het past in je kcalbehoefte kan het prima.
23gr protein is wel netjes voor zo'n bar, best veel ook. Dat zit ook in 100gr kipfilet.
En zijn kop staat mij niet aan.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh was me nog niet opgevallen, wel jammer. Alsof je op schuurpapier gaat liggen.
[ afbeelding ]
Arabs zijn echt de meest aesthetic mensen srs, zowel mannen als vrouwen.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Zou jihadslavin voor worden/10
Nee man. 99% van arabs is lillek. Doe mij maar de Viking-like Noorse typesquote:Op maandag 12 januari 2015 01:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Arabs zijn echt de meest aesthetic mensen srs, zowel mannen als vrouwen.
Is ook goed ja nohomoquote:Op maandag 12 januari 2015 01:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee man. 99% van arabs is lillek. Doe mij maar de Viking-like Noorse types
Daarvan weet je toch dat hij je in tweeën gaat splijten en daarna lekker tegen je aan komt liggenquote:Op maandag 12 januari 2015 01:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is ook goed ja nohomo
[ afbeelding ]
vind scandinavische vrouwen alleen niet echt aantrekkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |