SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 Verlopen challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Wat een eer, ik mocht het nieuwe deel eens aanmaken!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Succes met zandeten, schuren, en hardlopen! Vandaag ook maar eens rustig wat km maken. Net bij de decathlon geweest en een Polar H7 bluetooth op de kop getikt voor 45 euro plus handschoenen, muts en nekwarmer. Rekenkamer eat that!![]()
Ik voel plaatsvervangende spanning bij de start.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
lekker gevochten met de wind en met de modder
Trailschoenen zien er nu tenminste uit als trailschoenen.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Wel heel leuk om te zien als je daar vorig jaar zelf gelopen hebt!quote:Op zondag 11 januari 2015 12:54 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik voel plaatsvervangende spanning bij de start.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Of het jaar daar voorquote:Op zondag 11 januari 2015 12:57 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wel heel leuk om te zien als je daar vorig jaar zelf gelopen hebt!
F means you're fucked![]()
Leuk, Egmond op TV kijken!
Ik heb een heroïsche 11 km door de polder gelopen. Eerste 5 km vol tegenwind, daarna heeeeerlijk mee. Ik had meerdere juich-hoera-iklooplekker-momentjes![]()
![]()
Ben nu wel stijf en na 6 km voelde ik the good old kniepees weer eens. Dat laatste vergeet ik maar gewoon![]()
![]()
Zo, dat was een wind vandaag. Rondje was precies verkeerd om. Door het open veld harde wind tegen en door de woonwijk wind mee. En dat dus twee keer, want twee rondjes van 5km. Was bikkelen, want ik wilde niet alleen maar een pr lopen, want dat zou makkelijk zijn, maar eigenlijk wilde ik onder de 50 minuten. En dat lukte met 49.38. Was zwaar, lekker vlak gelopen, alleen wat verval op de stukken tegenwind in km 6, 7 en 10.
Was bijna anderhalf jaar geleden dat ik voor het laatst een 10km-wedstrijd liep. Toen 56.45, nu dus 7 minuten eraf. Tevree mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op zondag 11 januari 2015 13:00 schreef mosselmossel het volgende:
Zo, dat was een wind vandaag. Rondje was precies verkeerd om. Door het open veld harde wind tegen en door de woonwijk wind mee. En dat dus twee keer, want twee rondjes van 5km. Was bikkelen, want ik wilde niet alleen maar een pr lopen, want dat zou makkelijk zijn, maar eigenlijk wilde ik onder de 50 minuten. En dat lukte met 49.38. Was zwaar, lekker vlak gelopen, alleen wat verval op de stukken tegenwind in km 6, 7 en 10.
Was bijna anderhalf jaar geleden dat ik voor het laatst een 10km-wedstrijd liep. Toen 56.45, nu dus 7 minuten eraf. Tevree mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.koning
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Mijn berichtje in het vorige topic was niet goed gegaan, poging 2. Rondje gelopen en het ging redelijk
Hoge hartslag![]()
![]()
Ook heel lekker bezig Mossel!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Zo'n hoge hartslag moet je eigenlijk alleen bij tempoloopjes en/of wedstrijden halen. Rustiger lopen dusquote:Op zondag 11 januari 2015 13:04 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Mijn berichtje in het vorige topic was niet goed gegaan, poging 2. Rondje gelopen en het ging redelijk[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoge hartslag
g dat mijn eerdere berichtje niet goed was gegaan. Nog een poging:
![]()
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ow, en Gogo maakte vlak voor de finish nog een pica. Mijn gezicht staat daar op standje doodgaan.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Je avg HR van 179 klopt daar wel bij dan ;-)quote:Op zondag 11 januari 2015 13:06 schreef mosselmossel het volgende:
Ow, en Gogo maakte vlak voor de finish nog een pica. Mijn gezicht staat daar op standje doodgaan.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik heb geen strand gezien
De start was een half uur uitgesteld, want het strand was te slecht. Later werd bekend dat we de route andersom gingen lopen, in de hoop dat het strand dan beter was. Dat zou betekenen dat ik op de terugweg met de wind schuin mee over het strand mocht hupsen. En dat de Bloedweg een afdaling ging zijn, en ook de helse strandafgang ook naar beneden mocht ipv omhoog. Dus ik was minder conservatief gestart dan gepland, want zodra ik op het strand was zou ik wel zo ongeveer naar de finish waaien. Maar er kwam dus geen strand. Er kwam een hels stuk onverhard door de duinen met ellendige klimmetjes met kneiterharde tegenwind. En nog meer klimmetjes. En nog meer tegenwind.
Eerste 6km gingen wel echt zo ongeveer vanzelf, ik liep weer eens echt ouderwetsch lekker. En, nouja, ik heb de finish gehaald![]()
![]()
Zijn ze nu nog bezig met de kwart? Ik ben al weer even thuisquote:Op zondag 11 januari 2015 13:14 schreef Quoi het volgende:
Egmond: Kwart marathon achterhoede wordt door de grote HM kopgroep ingehaald
Lijkt me cool![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: