Merciquote:Op zondag 11 januari 2015 15:08 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Ze hebben gelukkig ook een Engelse versie![]()
http://www.france24.com/en/
ga dan wegquote:Op zondag 11 januari 2015 15:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Echt enorm boeiend jongens. Echt de moeite waard om de hele middag naar te gaan zitten kijken
Iedereen wacht stiekem op die aanslag.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Echt enorm boeiend jongens. Echt de moeite waard om de hele middag naar te gaan zitten kijken
Dat idee heb ik ook ja.. fucking kansloos verder...quote:Op zondag 11 januari 2015 15:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Iedereen wacht stiekem op die aanslag.
Onjuist. Ze wilde wel, maar was niet welkom.quote:Op zondag 11 januari 2015 13:51 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Sjeiks of niet, LePen had er zelf geen zin in. Ze heeft opgeroepen om het eigen dorp te demonsteren.
quote:Op zondag 11 januari 2015 15:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
omdat dit een aanslag was op het vrije woord. daarom is het belangrijk.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik probeer te begrijpen waarom men dit zo belangrijk vindt.
charlie is zeer kritisch op rechts. er wordt nu wel de focus gelegd op anti islam cartoons maar dit geeft een zeer incompleet beeld.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Onjuist. Ze wilde wel, maar was niet welkom.
Daarnaast is ze ongeveer 9 maanden geleden nog naar de rechter geweest omdat ze ernstig beledigd was door een cartoon in Charlie Hebo. Geen verrassing, want nationalisten houden alleen van afbeeldingen die anderen beledigt. Als het hunzelf overkomt, dan worden ze boos en woedend.
1 m 65, schat ik, zo groot als een leerling uit groep 8.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:12 schreef SuicideErrorist het volgende:
Hollande is iig wel groter dan Merkel!
Wat een dwerg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |