Denk eend.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:08 schreef Panfluit het volgende:
Je gaat je toch afvragen wat het geheime ingrediënt is, met zo'n naam.
Naam komt schijnbaar vanwege de aparte vorm van het glas. De vernauwing onderin, gevolgd door de bult. Zorgt ervoor dat er tijdens het drinken, ongeveer halverwege het bier uit de bol opeens eruit vliegt wat gepaard gaat met een karakteristiek geluid.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:08 schreef Panfluit het volgende:
Je gaat je toch afvragen wat het geheime ingrediënt is, met zo'n naam.
Helaas je enige, inderdaad nooit meer in KLB gepost (wat een verademing)quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:30 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik heb ooit en doos Kwak van hottentot gehad
Heerlijk!
Lokquote!
[..]
Ik niet snap?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:36 schreef hottentot het volgende:
[..]
Helaas je enige, inderdaad nooit meer in KLB gepost (wat een verademing)
Verloren omdat ik had beloofd nooit meer in KLB te posten, maar er even later toch nog een keer postte, een user zag dit en stelde voor om de prijs op het forum beschikbaar te stellen. En dat werd jijquote:
Haha dat wist ik heul nietquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:49 schreef hottentot het volgende:
[..]
Verloren omdat ik had beloofd nooit meer in KLB te posten, maar er even later toch nog een keer postte, een user zag dit en stelde voor om de prijs op het forum beschikbaar te stellen. En dat werd jij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |