Gewoon, zoals een normaal mens? Ik zie het probleem niet hoor, je kan toch wel uit een volle beker drinken?quote:Op zondag 11 januari 2015 11:27 schreef WeirdlyWired het volgende:
En hoe drink je Kwak dan volgens het tweede plaatje? Dat gaat toch niet? Een iemand drinkt en giet de rest overboord. Ook niet aardig voor je vrienden![]()
Maar ik hoor toch wel enigszins tegenstrijdige berichten
Uhm, in het tweede plaatje zitten twee of drie extra glazen in het standaard he. Dus dan kiep je de andere glazen toch om?quote:Op zondag 11 januari 2015 11:29 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Gewoon, zoals een normaal mens? Ik zie het probleem niet hoor, je kan toch wel uit een volle beker drinken?
Oh wacht, dat had ik niet gezien, mijn fout. Ik dacht dat het 4 standaarden waren die tegen elkaar gezet waren, maar het is idd 1 standaard. Mja, dan moet je idd wel het glas eruit halen, vind het maar raar.. Dan haal je, vind ik, het hele idee namelijk weg vd standaardquote:Op zondag 11 januari 2015 11:37 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Uhm, in het tweede plaatje zitten twee of drie extra glazen in het standaard he. Dus dan kiep je de andere glazen toch om?
Hoezo? Je gebruikt die standaard om een Kwak te serveren en op tafel te zetten (vind ikquote:Op zondag 11 januari 2015 12:20 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Oh wacht, dat had ik niet gezien, mijn fout. Ik dacht dat het 4 standaarden waren die tegen elkaar gezet waren, maar het is idd 1 standaard. Mja, dan moet je idd wel het glas eruit halen, vind het maar raar.. Dan haal je, vind ik, het hele idee namelijk weg vd standaard
quote:Op zondag 11 januari 2015 12:57 schreef valentijn101 het volgende:
Glas uit de standaard halen natuurlijk. Iedere belg lacht je uit als je m in de standaard laat zitten.
Als je uit de fles drinkt laat je die toch ook niet in de krat zitten???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |