quote:Op zondag 11 januari 2015 00:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vandaag uitvaart van de vader van een goede vriendin van me.
dankje koen.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:14 schreef Koen66 het volgende:
ik heb zin in rare dingen, muesli bijvoorbeeld
quote:Op zondag 11 januari 2015 00:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vandaag uitvaart van de vader van een goede vriendin van me.
Ben je zwanger?quote:Op zondag 11 januari 2015 00:14 schreef Koen66 het volgende:
ik heb zin in rare dingen, muesli bijvoorbeeld
Volgens mij verandert je kopje zodra je het eronder zet of zoquote:Op zondag 11 januari 2015 00:14 schreef Koen66 het volgende:
wtf is dat koffiezetsysteem Tassimo opeens nu weer
Thanksquote:
ik krijg een beetje een idee dat het gewoon oploskoffie, oploscappucino, oplosthee en oploschoco is ofzoquote:Op zondag 11 januari 2015 00:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij verandert je kopje zodra je het eronder zet of zo
Ik vertrouw die apparaten die alles zeggen te kunnen nooit, smaakt je thee naar koffie, je chocomel naar thee en over de koffie zullen we maar niks zeggen.
Ik ga erin met idee van dit is een record zetter.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is het goede uitgangspunt om erin te gaan
Is een hip ding dat ook thee en chocomel maakt. Net als de dolce gusto eigenlijkquote:Op zondag 11 januari 2015 00:14 schreef Koen66 het volgende:
wtf is dat koffiezetsysteem Tassimo opeens nu weer
die koffie cups dingen zijn wel lekker hoor.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vertrouw die apparaten die alles zeggen te kunnen nooit, smaakt je thee naar koffie, je chocomel naar thee en over de koffie zullen we maar niks zeggen.
Is geen rare vraag vind ik.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was het een mooi afscheid?
(rare vraag, I know)
Het zal je toch gebeuren hequote:
Koffie is hoe dan ook viesch toch?quote:Op zondag 11 januari 2015 00:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
mooiquote:Op zondag 11 januari 2015 00:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is geen rare vraag vind ik.
Ik vond het mooi. Takke had met de familie muziek en foto's uitgezocht die echt bij hem pasten en er werden allerlei dingen uit zijn leven verteld door broers en zussen.
Zelf vonden het volgens mij ook een fijn afscheid. Veel mensen aanwezig (ik moest zelfs staan) en bij de koffietafel werden op verzoek van de familie na de broodjes nog de borrelhapjes aangerukt. Hij had het niet anders gewild.
Je gaat erin met dit is hetquote:Op zondag 11 januari 2015 00:17 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik ga erin met idee van dit is een record zetter.
Klinkt als dat het 'goed' was voor iedereen.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is geen rare vraag vind ik.
Ik vond het mooi. Takke had met de familie muziek en foto's uitgezocht die echt bij hem pasten en er werden allerlei dingen uit zijn leven verteld door broers en zussen.
Zelf vonden het volgens mij ook een fijn afscheid. Veel mensen aanwezig (ik moest zelfs staan) en bij de koffietafel werden op verzoek van de familie na de broodjes nog de borrelhapjes aangerukt. Hij had het niet anders gewild.
Vaak welquote:Op zondag 11 januari 2015 00:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Koffie is hoe dan ook viesch toch?
En (bonus) ouders van MPG ontmoet.quote:
Als er dan nog ruimte is voor koffie zat je blijkbaar nog niet vol genoegquote:Op zondag 11 januari 2015 00:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vaak wel![]()
Behalve als ik me he-le-maal heb volgevreten bij een diner.
Zij.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:22 schreef tailfox het volgende:
[..]
niet van rest van leven.
Maar wel met kijken of zei mij langer kan uitstaan.
Niet?quote:Op zondag 11 januari 2015 00:22 schreef tailfox het volgende:
[..]
niet van rest van leven.
Maar wel met kijken of zei mij langer kan uitstaan.
Koffie vult gaatjes!quote:Op zondag 11 januari 2015 00:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als er dan nog ruimte is voor koffie zat je blijkbaar nog niet vol genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |